• logo_cipsoft
    Nowe serwery zostały otwarte 19 Lut 2025:
    Noctalia (Open PvP) Ignitera (Open PvP) us_logo Xybra (Open PvP)

[x.x][Skrypty] Zam?wienia

Status
Zamknięty.
Odp: Skrypty na zam?wienie.

Odp: Skrypty na zam?wienie.

No to zdeklaruj innym itemem..
 
Odp: Skrypty na zam?wienie.

Odp: Skrypty na zam?wienie.

Gelio wymiatasz masz du?egooo reputa.


A mam jeszcze jedno pytanie-
Kod:
function onSay(cid, words, param)
local weapons = {
{id = 1234, fire = 123, ice = 123, earth = 124, energy = 158}, -- Tutaj wpisujesz: id - id broni normalne, fire - id broni ogniowej itp.
{id = 1234, fire = 123, ice = 123, earth = 124, energy = 158} <<<<< CZY TUTAJ TEZ MAM WPISAC ID BRONI NORMAL I OGNIOWEJ?
 
Ostatnia edycja:
Odp: Skrypty na zam?wienie.

Odp: Skrypty na zam?wienie.

@up
Tam masz wpisa? wszystkie id broni jakie zostaj? oraz jakie na pocz?tku s?. Np.:
Kod:
{id = id spike sworda, fire = id spike sworda ogniowego, ice = id spike sworda lodowego, earth = id spike sworda ziemnego, energy = id spike sworda energiowego}
I tak do ka?dej broni, kt?r? da si? enchantowa? musisz zrobi?.

Pozdro,
Gelio
 
Odp: Skrypty na zam?wienie.

Odp: Skrypty na zam?wienie.

Gelio witam Cie ponownie.
Zrobiles dla mnie skrypta wielkie thx dla Ciebie i oczywiscie reput.
C-arrow atakuje i zadaje ciosy od energi tak jak chcia?em.
Ale nie atakuje dobrymi dmg, max jakie walno?em to 8 na 500 lvl :/

Wersja tibi : 8.10
Rodzaj : Wapeons
Chce zeby c-arrow atakowal conajmniej 900 w monsty, mial 94% celnosci,a sila ataku rosla wraz z lvlem jakies 50-100 w ciagu 5 lvli zeby uros?o.
Z g?ry thx i pozdro dla Ciebie
 
Odp: Skrypty na zam?wienie.

Odp: Skrypty na zam?wienie.

Witam Gelio, potrzebuje skrypta:

Rodzaj: actions
Wersja tibii: 7.6
Solo room, chce aby dzia?a? tak:
Po naci?ni?ciu na wajhe tepuje gracza pi?tro ni?ej, robi potworka. (tam dalej to ju? sobie poradze). Problem rodzi si? w tym, jak zabezpieczy? d?wignie, tak aby jak walcze, kto inny nie wbi? si? i jak padne to aby przy kolejnym wej?ciu nie by?o tamtego monstera.

Tutaj screen:

Z g?ry dzi?ki.
Pozdro
 
Odp: Skrypty na zam?wienie.

Odp: Skrypty na zam?wienie.

Gelio witam Cie ponownie.
Zrobiles dla mnie skrypta wielkie thx dla Ciebie i oczywiscie reput.
C-arrow atakuje i zadaje ciosy od energi tak jak chcia?em.
Ale nie atakuje dobrymi dmg, max jakie walno?em to 8 na 500 lvl :/
Wersja tibi : 8.10
Rodzaj : Wapeons
Chce zeby c-arrow atakowal conajmniej 900 w monsty, mial 94% celnosci,a sila ataku rosla wraz z lvlem jakies 50-100 w ciagu 5 lvli zeby uros?o.
Z g?ry thx i pozdro dla Ciebie
Podaj ten skrypt bo nie chce mi si? szuka?.

Pozdro,
Gelio

Edit:
Witam Gelio, potrzebuje skrypta:
Rodzaj: actions
Wersja tibii: 7.6
Solo room, chce aby dzia?a? tak:
Po naci?ni?ciu na wajhe tepuje gracza pi?tro ni?ej, robi potworka. (tam dalej to ju? sobie poradze). Problem rodzi si? w tym, jak zabezpieczy? d?wignie, tak aby jak walcze, kto inny nie wbi? si? i jak padne to aby przy kolejnym wej?ciu nie by?o tamtego monstera.
Tutaj screen:
Z g?ry dzi?ki.
Pozdro
Skrypt do d?wigni, kt?ra teleportuje do rooma:
Kod:
function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)
local pozycje = {
lewyGornyRog = {x=123, y=123, z=7},
prawyDolnyRog = {x=123, y=125, z=7}
}
local gdzieTPGracza = {x=123, y=123, z=7}  -- Gdzie teleportuje gracza i gdzie sie robi monster
local nazwaMonstera = "Demon"
czyJestPlayer = 0

for x=pozycje.lewyGornyRog.x, pozycje.prawyDolnyRog.x do
	for y=pozycje.lewyGornyRog.y, pozycje.prawyDolnyRog.y do
		local pos = {x=x, y=y, z=pozycje.lewyGornyRog.z, stackpos=STACKPOS_TOP_CREATURE}
		local gracz = getThingfromPos(pos)
		if (isPlayer(gracz) == 1) then
			czyJestPlayer = 1
		end
	end
end
if (czyJestPlayer == 1) then
	doPlayerSendTextMessage(cid,"Ktos juz walczy z potworem.")
elseif (czyJestPlayer == 0) then
	local monster = doSummonCreature(nazwaMonstera,gdzieTPGracza)
	doTeleportThing(cid,gdzieTPGracza)
	doChallengeCreature(cid,monster)
	doPlayerSendTextMessage(cid,MESSAGE_EVENT_ADVANCE,"You are fighting with ".. nazwaMonstera ..". Good luck.")
end
end
To skrypt action. Teraz w movements zr?b plik deadplayer.lua, a w nim:
Kod:
function onAddItem(moveitem, tileitem, pos)
local lewyGornyRog = {x=123, y=123, z=7}
local prawyDolnyRog = {x=123, y=125, z=7}

if ((pos.z == lewyGornyRog.z) and ((pos.x >= lewyGornyRog.x) and (pos.x <= prawyDolnyRog.x)) and ((pos.y >= lewyGornyRog.y) and (pos.y <= prawyDolnyRog.y))) then
	doRemoveItem(moveitem.uid,1)
	doSendMagicEffect(pos,CONST_ME_MAGIC_GREEN)
	for x=lewyGornyRog.x, prawyDolnyRog.x do
		for y=lewyGornyRog.y, prawyDolnyRog.y do
			local position = {x=x, y=y, z=lewyGornyRog.z, stackpos=STACKPOS_TOP_CREATURE}
			local monster = getThingfromPos(position)
			if (isCreature(monster) == 1) then
				doCreatureAddHealth(monster.uid,-getCreatureHealth(monster.uid)
			end
		end
	end
end
end
Do actions.xml:
Kod:
<action uniqueid="unique id dzwigni" script="nazwa pliku.lua" />
Do movements.xml:
Kod:
<movevent event="AddItem" tileitem="0" moveitem="id swiezego deda czlowieka (chlopak)" script="dead player.lua" />
<movevent event="AddItem" tileitem="0" moveitem="id swiezego deda czlowieka (dziewczyna)" script="dead player.lua" />
Powinno dzia?a?.

Pozdro,
Gelio
 
Odp: Skrypty na zam?wienie.

Odp: Skrypty na zam?wienie.

Skrypt na tutek nie chodzi ;// pokombinuje co? zobacze...a na serfing jeszcze tylko czekam :p, a czy u ciebie poszed? tutorial?
 
Odp: Skrypty na zam?wienie.

Odp: Skrypty na zam?wienie.

Skrypt na tutek nie chodzi ;// pokombinuje co? zobacze...a na serfing jeszcze tylko czekam :p, a czy u ciebie poszed? tutorial?
By?o kilka b??d?w. Zobacz ten:
Kod:
function onLogin(cid)
local moves = {
{dir = SOUTH, delay = 500},
{dir = WEST, delay = 750},
{dir = SOUTH, delay = 1000},
{dir = SOUTH, delay = 1250},
{dir = SOUTH, delay = 1500},
{dir = SOUTH, delay = 1750},
{dir = SOUTH, delay = 2000},
{dir = SOUTH, delay = 2250},
{dir = SOUTH, delay = 2500},
{dir = SOUTH, delay = 2750},
{dir = EAST, delay = 3250},
{dir = EAST, delay = 3500},
{dir = EAST, delay = 3750},
{dir = NORTH, delay = 4000}
}
local messages = {
{tresc = "Welcome on Mystic Ots, here is a temple!", typ = MESSAGE_INFO_DESCR, delay = 250},
{tresc = "Now you go to the depo!", typ = MESSAGE_INFO_DESCR, delay = 3000},
{tresc = "Here is a depo! On upstairs is a small TP room, you can go easy monster at first it is under the town! You succefully end the tutorial!", typ = MESSAGE_INFO_DESCR, delay = 4000}
}
local storage = 226
if (getPlayerStorageValue(cid,storage) == -1) then
	mayNotMove(cid,1)
	for i=1, #moves do
		local x = {dir = moves[i].dir, cid = cid}
		addEvent(move,moves[i].delay,x)
	end
	for i=1, #messages do
		local message1 = {tresc = messages[i].tresc, cid = cid, typ = messages[i].typ}
		addEvent(message,messages[i].delay,message1)
	end
	local cidek = {cid = cid}
	addEvent(mayMove,4500,cidek)
	setPlayerStorageValue(cid,storage,1)
	return TRUE
end
end
function move(x)
	doMoveCreature(x.cid, x.dir)
	return TRUE
end
function message(message1)
	doPlayerSendTextMessage(message1.cid,message1.typ,message1.tresc)
	return TRUE
end
function mayMove(cidek)
	mayNotMove(cidek.cid,0)
	return TRUE
end
Mi dzia?a. Reput and dobra opinia o mnie bo chce vip plax.

Pozdro,
Gelio
 
Odp: Skrypty na zam?wienie.

Odp: Skrypty na zam?wienie.

By?o kilka b??d?w. Zobacz ten:
Kod:
function onLogin(cid)
local moves = {
{dir = SOUTH, delay = 500},
{dir = WEST, delay = 750},
{dir = SOUTH, delay = 1000},
{dir = SOUTH, delay = 1250},
{dir = SOUTH, delay = 1500},
{dir = SOUTH, delay = 1750},
{dir = SOUTH, delay = 2000},
{dir = SOUTH, delay = 2250},
{dir = SOUTH, delay = 2500},
{dir = SOUTH, delay = 2750},
{dir = EAST, delay = 3250},
{dir = EAST, delay = 3500},
{dir = EAST, delay = 3750},
{dir = NORTH, delay = 4000}
}
local messages = {
{tresc = "Welcome on Mystic Ots, here is a temple!", typ = MESSAGE_INFO_DESCR, delay = 250},
{tresc = "Now you go to the depo!", typ = MESSAGE_INFO_DESCR, delay = 3000},
{tresc = "Here is a depo! On upstairs is a small TP room, you can go easy monster at first it is under the town! You succefully end the tutorial!", typ = MESSAGE_INFO_DESCR, delay = 4000}
}
local storage = 226
if (getPlayerStorageValue(cid,storage) == -1) then
	mayNotMove(cid,1)
	for i=1, #moves do
		local x = {dir = moves[i].dir, cid = cid}
		addEvent(move,moves[i].delay,x)
	end
	for i=1, #messages do
		local message1 = {tresc = messages[i].tresc, cid = cid, typ = messages[i].typ}
		addEvent(message,messages[i].delay,message1)
	end
	local cidek = {cid = cid}
	addEvent(mayMove,4500,cidek)
	setPlayerStorageValue(cid,storage,1)
	return TRUE
end
end
function move(x)
	doMoveCreature(x.cid, x.dir)
	return TRUE
end
function message(message1)
	doPlayerSendTextMessage(message1.cid,message1.typ,message1.tresc)
	return TRUE
end
function mayMove(cidek)
	mayNotMove(cidek.cid,0)
	return TRUE
end
Mi dzia?a. Reput and dobra opinia o mnie bo chce vip plax.
Pozdro,
Gelio


Teraz dzia?a :), reput daje, jeszcze czekam tylko na p?ywanie ??deczk?, a tak przy okazji, mo?esz zrobi? pi?ke kt?r? si? nie rusza myszk? tylko kopie ??


@EDIT:Nie moge teraz doda? ;/
 
Ostatnia edycja:
Odp: Skrypty na zam?wienie.

Odp: Skrypty na zam?wienie.

ja bym prosil o:

Spell
8.4
TFS 3 BETA 2 :rolleyes:
Wpisujemy * i walimy mocniej z sword/axe/club o 200% niz na normalnym lv zabiera po 10 souli za 1 hit =) wpiszemy jeszcze raz czar sie wylacza.

To wszystko ; ) powodzenia

* - wymysl jakas nazwe xD :D:D:D:D
 
Odp: Skrypty na zam?wienie.

Odp: Skrypty na zam?wienie.

ja bym prosil o:
Spell
8.4
TFS 3 BETA 2 :rolleyes:
Wpisujemy * i walimy mocniej z sword/axe/club o 200% niz na normalnym lv zabiera po 10 souli za 1 hit =) wpiszemy jeszcze raz czar sie wylacza.
To wszystko ; ) powodzenia
* - wymysl jakas nazwe xD :D:D:D:D
Looknij do pierwszego posta.

Pozdro,
Gelio
 
Odp: Skrypty na zam?wienie.

Odp: Skrypty na zam?wienie.

drzewa zamrarzaj? sie od ice rapier a od pohodzni drzewa sie zapalaj?
wersja 8.10
ale zeby to bylo w 2 plikach w 1 zamrarzanie a w 2 zapalanie

zrub to na 3 r?rzne drzewa
 
Odp: Skrypty na zam?wienie.

Odp: Skrypty na zam?wienie.

drzewa zamrarzaj? sie od ice rapier a od pohodzni drzewa sie zapalaj?
wersja 8.10
ale zeby to bylo w 2 plikach w 1 zamrarzanie a w 2 zapalanie
zrub to na 3 r?rzne drzewa
Do actions.xml:
Kod:
<action itemid="id ice rapiera" script="zamrazanie.lua" />
<action itemid="id pochodni" script="zapalanie.lua" />
Tylko, ?e pochodni nie da si? use with, wi?c co innego musi by?.
zamrazanie.lua:
Kod:
function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)
local drzewa = {
{normalne = 1234, lodowe = 1234},   -- Tutaj wpisujesz id drzewa normalnego, na jakie da sie kliknac i zamrozonego (jakie ma zostac)
{normalne = 1234, lodowe = 1234},  -- Tutaj tak samo, tyle ze inne id drzew
{normalne = 1234, lodowe = 1234}    -- Tutaj tez, tyle ze inne id
}
blad = 0  -- Tego nie ruszaj

for i=1, #drzewa do
	if (item2.itemid == drzewa[i].normalne) then
		doTransformItem(item2.uid,drzewa[i].lodowe)
		blad = blad+1
	end
end
if (blad == 0) then
	doPlayerSendCancel(cid,"You can use it only on tree.")
end
end
zapalanie.lua (je?eli chodzi?o o to, ?eby drzewo zosta?o np. dead tree z normalnego drzewa):
Kod:
function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)
local drzewa = {
{normalne = 1234, palace = 1234},   -- Tutaj wpisujesz id drzewa normalnego, na jakie da sie kliknac i zpalonego (jakie ma zostac)
{normalne = 1234, palace = 1234},  -- Tutaj tak samo, tyle ze inne id drzew
{normalne = 1234, palace = 1234}    -- Tutaj tez, tyle ze inne id
}
blad = 0  -- Tego nie ruszaj

for i=1, #drzewa do
	if (item2.itemid == drzewa[i].normalne) then
		doTransformItem(item2.uid,drzewa[i].palace)
		blad = blad+1
	end
end
if (blad == 0) then
	doPlayerSendCancel(cid,"You can use it only on tree.")
end
end
zapalanie.lua (je?eli chodzi?o o to, ?eby fire field zosta? na drzewie):
Kod:
function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)
local drzewa = {
{normalne = 1234, fireFieldID = 1493},   -- Tutaj wpisujesz id drzewa normalnego, na jakie da sie kliknac i jaki fire field ma zostac
{normalne = 1234, fireFieldID = 1492},  -- Tutaj tak samo, tyle ze inne id drzew i fire fieldow
{normalne = 1234, fireFieldID = 1493}    -- Tutaj tez, tyle ze inne id
}
blad = 0  -- Tego nie ruszaj

for i=1, #drzewa do
	if (item2.itemid == drzewa[i].normalne) then
		local ogien = doCreateItem(drzewa[i].fireFieldID,1,topos)
		doDecayItem(ogien.uid)
		blad = blad+1
	end
end
if (blad == 0) then
	doPlayerSendCancel(cid,"You can use it only on tree.")
end
end
zapalanie.lua (je?eli chodzi?o o to, ?eby zosta? fire field i dodatkowo drzewo zmieni?o si? na jakie? inne):
Kod:
function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)
local drzewa = {
{normalne = 1234, fireFieldID = 1493, zapalone = 1234},   -- Tutaj wpisujesz id drzewa normalnego, na jakie da sie kliknac i jaki fire field ma zostac oraz jakie drzewo ma zostac (zapalone)
{normalne = 1234, fireFieldID = 1492, zapalone = 1234},  -- Tutaj tak samo, tyle ze inne id drzew i fire fieldow i zapalonego drzewa
{normalne = 1234, fireFieldID = 1493, zapalone = 1234}    -- Tutaj tez, tyle ze inne id
}
blad = 0  -- Tego nie ruszaj

for i=1, #drzewa do
	if (item2.itemid == drzewa[i].normalne) then
		local ogien = doCreateItem(drzewa[i].fireFieldID,1,topos)
		doDecayItem(ogien.uid)
		doTransformItem(item2.uid,drzewa[i].zapalone)
		blad = blad+1
	end
end
if (blad == 0) then
	doPlayerSendCancel(cid,"You can use it only on tree.")
end
end
Powinno dzia?a?.


Pozdro,
Gelio
 
Odp: Skrypty na zam?wienie.

Odp: Skrypty na zam?wienie.

Cze?? widz? ?e jeste? dobrym skrypterem wi?c ma pro?b? czy m?g? by? mi zrobi? ?eby Red Tunic dodawa? 7 dystansu (skill) poniewa? potrzebuje do questu. Zapomnia?em doda? Evo 8.1 by Sentil.
 
Odp: Skrypty na zam?wienie.

Odp: Skrypty na zam?wienie.

Cze?? widz? ?e jeste? dobrym skrypterem wi?c ma pro?b? czy m?g? by? mi zrobi? ?eby Red Tunic dodawa? 7 dystansu (skill) poniewa? potrzebuje do questu. Zapomnia?em doda? Evo 8.1 by Sentil.
Look do pierwszego posta.

Pozdro,
Gelio
 
Odp: Skrypty na zam?wienie.

Odp: Skrypty na zam?wienie.

Rodzaj:Items
Wersja tibii: 8.1
O czym ma by? skrypt: Ma dodawa? 7 skill Dystansu
Szczeg??y: Red Tunic dodaj?cy 7 Dystansu.
Dobrze ;d?
 
Odp: Skrypty na zam?wienie.

Odp: Skrypty na zam?wienie.

Rodzaj:Items
Wersja tibii: 8.1
O czym ma by? skrypt: Ma dodawa? 7 skill Dystansu
Szczeg??y: Red Tunic dodaj?cy 7 Dystansu.
Dobrze ;d?


?ap:

Kod:
	<item id="2653" article="a" name="red tunic">
		<attribute key="weight" value="3000"/>
		<attribute key="armor" value="2"/>
		<attribute key="skillDist" value="7"/>
		<attribute key="slotType" value="body"/>
	</item>



@EDIT:Jak jeszcze co? o itemkach to moge zrobi?...nie wiem mo?e opis do tego :p

@EDIT2:Jak edytowa?:
Kod:
	<item id="ID-zostaw(2653)" article="zostaw(a)" name="Nazwa(red tunic)">
		<attribute key="weight" value="waga(3000)"/>
		<attribute key="armor" value="obrona(2)"/>
		<attribute key="skillDist" value="ile dodaje skila(7)"/>
		<attribute key="slotType" value="gdzie sie to ubiera(body)"/>
	</item>
 
Ostatnia edycja:
Odp: Skrypty na zam?wienie.

Odp: Skrypty na zam?wienie.

A umia? by? zrobi? ?e mo?e u?ywa? to tylko Paladyn?
@edit
Nie dzia?a :/
 
Ostatnia edycja:
Status
Zamknięty.
Do góry