• logo_cipsoft
    Nowe serwery zostały otwarte 19 Lut 2025:
    Noctalia (Open PvP) Ignitera (Open PvP) us_logo Xybra (Open PvP)

Skrypty & Kody Zmiana skillowania i dzia?ania skilli

Status
Zamknięty.

olsonekPL

New User
Dołączył
Sierpień 12, 2014
Posty
9
Liczba reakcji
0
Witam
Prosz? was o pomoc w sprawie zmiany sposobu skillowania i tego co dane skille daj?. Kt?re pliki w source za to odpowiadaj?? G??wnie interesuj? mnie skille:
-fishingu (zmiana na odporno?? na magic damage)
-club (zmiana na critical hit)
Przy okazji spytam czy nie ma jakiego? spisu (mo?e by? po angielsku) co znajduje si? w danych plikach w source?
 
Odp: Zmiana skillowania i dzia?ania skilli

Opis tego co i gdzie sie znajduje w projekcie nazywa sie dokumentacja.
Przede wszystkim to nikt ci nie pomoze za specjalnie jak nie powiesz o jaki silnik ci chodzi. TFS? 0.4? 1.2? 0.3.6? Moze cos innego a nie tfs w ogole?

W kazdym razie, z sama ta dokumentacja i tak nie bedziesz mial wszystkiego. Przede wszystkim dlatego, ze jest kiepska i nie pokrywa nawet polowy kodu. Po drugie dlatego, ze nawet jesli byla by kompletna to musisz w jakims stopniu ogarniac c++ zeby moc ogarnac co i gdzie jest w projekcie. A zeby sie zabierac za modyfikacje na tak duzym projekcie, to juz trzeba miec przynajmniej jakies solidne podstawy.

W kazdym razie, tu masz dokumentacje tfsa najnowszego, aktualnego i dalej rozwijanego:


Pobierajac z sensownego zrodla tfs 0.4 czy 0.3.6 powinnien w paczce znajdowac sie folder doc lub docs w ktorym rowniez jest dokumentacja dotyczaca projektu. Ale ta bedzie jeszcze mniej pomocna niz ta od 1.2 :/
Bo jest tam chyba jeszcze mniej info na temat samego silnika, troche pierdol o tym jak postawic i jakie sa funkcje lua.


Btw. Po tym ze prosiles o jakis opis stwierdzam, ze nie chcesz gotowca po prostu, ale chciales sie czegos tez przy tym nauczyc i zrobic to samemu. Bardzo dobre podejscie. Ale od razu informuje, ze takie proste to to nie bedzie :P Troche jednak czasu minie na poznawaniu struktury tego projektu i przegladaniu zrodel zanim sie bedziesz orientowac co gdzie jest.
Wiec na poczatku mozesz miec problem z ogarnieciem od razu wprowadzenia takich zmian jak potrzebujesz. Ale jak juz ogarniesz gdzie co i jak to powinienes takie rzeczy znajdywac bez problemu.

Wiec jesli zalezy ci bardziej jednak na zrobieniu tej konkretnej zmiany w silniku, a nie na poznawaniu calego projektu od podszewki, to sie lepiej zglos do kogos kto w miare to ogarnia i ci zrobi albo pomoze przynajmniej w jakims stopniu :)
Jakis oskar czy inny mag egzorysta czy kto tam jeszcze z tego forum w miare ogarnia tfsa.
 
Ostatnia edycja:
Odp: Zmiana skillowania i dzia?ania skilli

Mam silnik TFS 0.3.6 i rzeczywi?cie mam folder doc z zawarto?ci?, a i dokumentacja, do kt?rej link da?e? na pewno b?dzie pomocna. My?l?, ?e na razie to wystarczy ?eby mnie zaspokoi?, c++ w jakim? stopniu umiem tak wi?c b?d? czyta? kod i z czasem mo?e ogarn? lepiej co jak dzia?a. W ka?dym razie dzi?ki za pomoc dzi?ki, na pewno tw?j post da? mi co chcia?em i spr?buj? sobie poradzi?.
 
Status
Zamknięty.
Do góry