Odp: Zmiana skillowania i dzia?ania skilli
Opis tego co i gdzie sie znajduje w projekcie nazywa sie dokumentacja.
Przede wszystkim to nikt ci nie pomoze za specjalnie jak nie powiesz o jaki silnik ci chodzi. TFS? 0.4? 1.2? 0.3.6? Moze cos innego a nie tfs w ogole?
W kazdym razie, z sama ta dokumentacja i tak nie bedziesz mial wszystkiego. Przede wszystkim dlatego, ze jest kiepska i nie pokrywa nawet polowy kodu. Po drugie dlatego, ze nawet jesli byla by kompletna to musisz w jakims stopniu ogarniac c++ zeby moc ogarnac co i gdzie jest w projekcie. A zeby sie zabierac za modyfikacje na tak duzym projekcie, to juz trzeba miec przynajmniej jakies solidne podstawy.
W kazdym razie, tu masz dokumentacje tfsa najnowszego, aktualnego i dalej rozwijanego:
Pobierajac z sensownego zrodla tfs 0.4 czy 0.3.6 powinnien w paczce znajdowac sie folder doc lub docs w ktorym rowniez jest dokumentacja dotyczaca projektu. Ale ta bedzie jeszcze mniej pomocna niz ta od 1.2 :/
Bo jest tam chyba jeszcze mniej info na temat samego silnika, troche pierdol o tym jak postawic i jakie sa funkcje lua.
Btw. Po tym ze prosiles o jakis opis stwierdzam, ze nie chcesz gotowca po prostu, ale chciales sie czegos tez przy tym nauczyc i zrobic to samemu. Bardzo dobre podejscie. Ale od razu informuje, ze takie proste to to nie bedzie

Troche jednak czasu minie na poznawaniu struktury tego projektu i przegladaniu zrodel zanim sie bedziesz orientowac co gdzie jest.
Wiec na poczatku mozesz miec problem z ogarnieciem od razu wprowadzenia takich zmian jak potrzebujesz. Ale jak juz ogarniesz gdzie co i jak to powinienes takie rzeczy znajdywac bez problemu.
Wiec jesli zalezy ci bardziej jednak na zrobieniu tej konkretnej zmiany w silniku, a nie na poznawaniu calego projektu od podszewki, to sie lepiej zglos do kogos kto w miare to ogarnia i ci zrobi albo pomoze przynajmniej w jakims stopniu

Jakis oskar czy inny mag egzorysta czy kto tam jeszcze z tego forum w miare ogarnia tfsa.