• logo_cipsoft
    Nowe serwery zostały otwarte 19 Lut 2025:
    Noctalia (Open PvP) Ignitera (Open PvP) us_logo Xybra (Open PvP)

Zoralurk.

Status
Zamknięty.

Oskar

Forum friend
Dołączył
Styczeń 24, 2009
Posty
2256
Liczba reakcji
331
Oto m?j wytw?r na wyzwanie.
Ma 160000Hp oraz daje 75000expa. Posiada szybko?? 200 lvla. Zmienia cel dosy? cz?sto, ale nie za cz?sto. Skupia si? w 80% na ataku oraz w 20% na obronie. ?wieci na fioletowo w ciemno?ciach. Ucieka przy 2000HP.
Du?e obra?enia jak na przedstawiciela The Ruthless Seven wypada, ale nie s? za wysokie, tak by EK m?g? prze?y?.
Mocno si? leczy, wi?c bez zgranej ekipy nie ma szans.
Wra?liwy (5%) na ?wi?to??, oraz l?d (10%), odporny (90%) na energi?.
Ca?kowicie odporny na ?mier?, toni?cie, lifedrain, ogie?, parali?, upicie, niewidzialno??.
Przywo?uje do trzech diabolic imp?w oraz jednego demona.
Loot opisany.
Tworzymy plik o nazwie:
PHP:
Zoralurk.xml
I wklejamy:
PHP:
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?>
<monster name="Zoralurk" nameDescription="a Zoralurk" race="FIRE" experience="75000" speed="420" manacost="0">
	<health now="160000" max="160000"/>
	<look type="12" head="97" body="50" legs="18" feet="85" corpse="6068"/>
	<targetchange interval="1000" chance="19"/>
	<strategy attack="80" defense="20"/>
	<flags>
		<flag summonable="0"/>
		<flag attackable="1"/>
		<flag hostile="1"/>
		<flag illusionable="0"/>
		<flag convinceable="0"/>
		<flag pushable="0"/>
		<flag lightlevel="5"/>
        <flag lightcolor="111"/>
		<flag canpushitems="1"/>
		<flag canpushcreatures="1"/>
		<flag targetdistance="1"/>
		<flag staticattack="90"/>
		<flag runonhealth="2000"/>
	</flags>
	<attacks>
<attack name="melee" interval="2000" skill="150" attack="160">
	<attribute key="areaEffect" value="blackspark"/>
</attack>
<attack name="speed" interval="5000" chance="13" range="3" speedchange="-520" duration="10000">
	<attribute key="shootEffect" value="whirlwindsword"/>
</attack>
<attack name="manadrain" interval="3000" chance="14" radius="5" target="0" min="-226" max="-642">
	<attribute key="areaEffect" value="poff"/>
</attack>
<attack name="fire" interval="1500" chance="17" radius="4" target="1" min="-364" max="-543">
	<attribute key="areaEffect" value="explosion"/>
	<attribute key="shootEffect" value="explosion"/>
</attack>
<attack name="earth" interval="1000" chance="28" target="1" min="-164" max="-443">
	<attribute key="areaEffect" value="smallplants"/>
	<attribute key="shootEffect" value="eartharrow"/>
</attack>
<attack name="cursecondition" interval="3000" chance="17" range="7" min="-600" max="-900">
	<attribute key="shootEffect" value="death"/>
</attack>
<attack name="fire" interval="4500" chance="3" range="1" min="-564" max="-643">
	<attribute key="areaEffect" value="energyarea"/>
	<attribute key="shootEffect" value="energyball"/>
</attack>
<attack name="energy" interval="5000" chance="14" length="8" spread="0" min="-458" max="-858">
	<attribute key="areaEffect" value="teleport"/>
</attack>
<attack name="lifedrain" interval="2000" chance="17" length="7" min="-364" max="-614">
	<attribute key="areaEffect" value="redshimmer"/>
</attack>
<attack name="death" interval="6000" chance="21" radius="2" min="-364" max="-4114">
	<attribute key="areaEffect" value="purplenote"/>
	<attribute key="shootEffect" value="powerbolt"/>
</attack>
	</attacks>
	<defenses armor="80" defense="95">
		<defense name="speed" interval="2000" chance="19" speedchange="620" duration="8000">
			<attribute key="areaEffect" value="yellownote"/>
		</defense>
		<defense name="healing" interval="5000" chance="16" min="900" max="1400">
			<attribute key="areaEffect" value="blueshimmer"/>
		</defense>
		<defense name="healing" interval="2000" chance="33" min="400" max="800">
			<attribute key="areaEffect" value="blueshimmer"/>
	</defense>
</defenses>
<elements>
<element holyPercent="-5"/>
<element energyPercent="90"/>
<element icePercent="-10"/>
</elements>
<immunities>
		<immunity lifedrain="1"/>
		<immunity drown="1"/>
		<immunity death="1"/>
		<immunity fire="1"/>
		<immunity paralyze="1"/>
		<immunity drunk="1"/>
		<immunity invisible="1"/>
	</immunities>
	<summons maxSummons="3">
    <summon name="diabolic imp" interval="2000" chance="23" max="3"/>
	<summon name="demon" interval="4000" chance="23" max="1"/>
  </summons>
	<voices interval="5000" chance="10">
		<voice sentence="I will find and get you!" yell="1"/>
		<voice sentence="I'm one of Ruthless Seven and I want your blood!" yell="1"/>
	</voices>
<loot>
	<item id="2148" chance="70000" countmax="100"/> --gold
	<item id="2148" chance="60000" countmax="90"/> --gold
	<item id="2152" chance="11000" countmax="13"/> --platinum coins
	<item id="2143" chance="5000" countmax="7"/> --white pearl
	<item id="2149" chance="5000" countmax="15"/> --small emerald
	<item id="5909" chance="2000" countmax="6"/> --white poc
	<item id="5910" chance="3000" countmax="4"/> --green poc
	<item id="6500" chance="100000" countmax="3"/> --demonic essence
	<item id="2539" chance="1000"/> --phoenix shield
	<item id="2646" chance="200"/> --golden boots
	<item id="2173" chance="2500"/> --AoL
	<item id="7901" chance="3500"/> --lightning headband
	<item id="2520" chance="2000"/> --demon shield
	<item id="2156" chance="3000"/> --red gem
	<item id="2488" chance="1500"/> --crown legs
	<item id="8855" chance="1000"/> --composite hornbow
	<item id="2396" chance="2500"/> --ice rapier
	<item id="8881" chance="500"/> --fireborn giant armor
	<item id="2491" chance="2000"/> --crown helmet
	<item id="2477" chance="3000"/> --knight legs
	<item id="7591" chance="10000"/> --GHP
	<item id="1987" chance="100000">
	  <inside>
		<item id="2148" chance="20000" countmax="50"/> --gold
		<item id="8886" chance="300"/> --molten plate
		<item id="2195" chance="1500"/> --BoH
		<item id="2474" chance="10"/> --winged helmet
		<item id="2466" chance="2000"/> --golden armor
		<item id="2515" chance="9000"/> --guardian shield
		<item id="5954" chance="3000" countmax="3"/> --demon horn
		<item id="5801" chance="900"/> --key ring
		<item id="7894" chance="2500"/> --magma legs
		<item id="2514" chance="1500"/> --MMS
		<item id="8922" chance="1000"/> --wand of voodoo
		<item id="2151" chance="3000" countmax="13"/> --talon
		<item id="8903" chance="1500"/> --spellscroll
		<item id="6103" chance="500"/> --unholy book
		<item id="2392" chance="1500"/> --fire sword
		<item id="7382" chance="1500"/> --demonrage sword
		<item id="8924" chance="200"/> --hellforged axe
		<item id="8902" chance="2000"/> --sb mind control
		<item id="7453" chance="500"/> --executioner
		<item id="8852" chance="2500"/> --the devileye
		<item id="7368" countmax="14" chance="11000"/> --assassin star
		<item id="2136" chance="1000"/> --demonbone amulet
		<item id="2656" chance="5000"/> --blue robe
		<item id="7885" chance="3000"/> --terra legs
		<item id="2462" chance="4500"/> --devil helmet
		<item id="2645" chance="1500"/> --steel boots
		<item id="7590" chance="2000"/> --GMP
		<item id="7590" chance="2000"/> --GMP
		<item id="7591" chance="2000"/> --GHP
		<item id="8877" chance="800"/> --lavos armor
	  </inside>
	</item>
  </loot>
</monster>
Do monsters.xml wklejamy:
PHP:
<monster name="Zoralurk" file="Zoralurk.xml"/>

35lbxbd.jpg

b4c4uc.jpg
 
Odp: Zoralurk.

C?? du?o ?adnych czar?w, ?adne zdj?cia. Nie podoba mi si? fakt, ?e s? dwa te same tematy... Powinni zrobi? jak?? aren? dla skrypter?w czy co? takiego. Skoro maperzy maj? my te? powinni?my co? dosta?, no ale c??... Rzadko wida? takie pojedynki. Wracaj?c do tematu masz wi?cej SS?w, ale ataki s? mniej czytelne, tzn. nie zrobi?e? odst?p?w od lewej linii. Po za tym obaj zrobili?cie b??d! Ta ilo?? loot'a mo?e si? po prostu zablokowa?. Za???my, ?e kto? zabi? Zoralurk'a i mia? sporo szcz??cie - zdoby? 10 przedmiot?w. 2 traci... Pami?taj o tym w przysz?o?ci. Za???my tak?e drug? rzecz - hoster ma komputer, no ?redni. Gra powiedzmy 50 os?b i s? czasem lagi. Posz?a ekipa na Zoralurk'a. No i mieli z?y dzie?. Szanse atak?w si? zwi?kszyli i zacz?li obrywa? combo i nagle ca?y serwer si? wy??cza... No i mamy lip?. Na szcz??cie ta 2. rzecz si? nie zdarzy, bo taki s?aby komp 50 os?b by nie utrzyma?... Po za tym potworek ?adny i moja ocena to 7/10, dlatego ?e uwa?am, i? potwory s? do?? proste. Ten mo?e by? trudniejszy, ale Monster is monster...

Pozdrawiam,
Szaki.

@edit
Zoralurk to imi?, a imi? zawsze wielk? liter?!
 
Odp: Zoralurk.

Potw?r ?adny. Do?? du?o hp i expa, ale to twoja wizja. Ataki i odporno?ci bardzo ciekawe, a co do loota... jest wspania?y. A i bardzo podobaj? mi si? te kolory. I przyznam ?e trudno go zabi? :)
 
Status
Zamknięty.
Do góry