Tak jak w temacie, wpad?em na mo?e nieco dziwaczny, acz ca?kiem wg mnie interesuj?cy pomys?. Ot?? proponowa?bym, aby okre?lone addony dawa?y okre?lone bonusy, dla urozmaicenia i wi?kszej motywacji przy ich wykonywaniu.
Tutaj poda?em schemat, kt?ry stworzy?em wg swoich my?li. Jest to tylko szkielet systemu.
Citizen, dla wszystkich. Czapka daje bonus +10% do HP, a plecak +10% do MP. [te procenty mo?ecie ustali? sami]
Mage, prawdopodobnie jeden z najtrudniejszych addon?w w Tibii. Za r??d?k?, addon 1 (chyba) posiadacz dostaje 1 magic level. Za hat'a 2 magic levele. Tylko dla postaci magicznych.
Knight, tylko dla rycerzy. Jeden addon dodaje 1 sword fighting, oba naraz daj? w sumie 3.
Hunter, tylko dla paladyn?w. Sytuacja identyczna jak powy?ej, tylko ?e z Distance Fightingiem.
Warrior, tylko dla rycerzy. Sytuacja jak powy?ej, tylko ?e z Shieldingiem.
Barbarian, tylko dla rycerzy. Sytuacja jak powy?ej, tylko ?e z Axe Fightingiem.
Wizard, tylko dla postaci magicznych. +1 magic level za full outfit, za pojedyncze addony nie ma bonusa.
Summoner, tylko dla postaci magicznych. Tak samo jak powy?ej, tylko ?e nie daje on skilli tylko np. +25% do many w przypadku obu addon?w, w przypadku 1nego +10%.
Assassin, tylko dla paladyn?w / rycerzy. I tutaj mam dylemat. Powinien dawa? teoretycznie Distance FIghting, jednak wg mnie mo?na r?wnie? ustali? analogicznie do Summonera, tylko, ?e z punktami zycia + bonus, sam outfit daje +5 do HP.
Nobleman, dla wszystkich tutaj nie mam pomys?u. Proponuje analogicznie jak w przypadku Citizena, tylko, ?e +15 za 1 addon.
Demonhunter, sam outfit daje ju? 1 skill club fightingu, nast?pnie ka?dy addon dodaje po 1 skillu.
Shaman - outfit +1 magic level, addon +10% MP , full +20% MP i 2 mlvl [w sumie, gdy masz oba addony]
Brotherhood / Nightmare / Jester - no tutaj nie mam pomys?u.
I teraz tak. Nie wiem jakby to zrobi?, czy aby tylko outfit w danej chwili noszony dawa? bonusy, czy wszystkie posiadane? Oczywi?cie np. Mage dla Knighta nie dawa?by mlvl'a, ale np jakby mia? jednocze?nie Assassina i Warriora dostawa?by i skilla i HP. To ju? dla kadry zostawiam.
No i oczywi?cie - to co napisa?em nie oznacza, ?e Knight nie mo?e mie? full Mage'a. Po prostu nie b?dzie otrzymywa? on bonusu, w postaci magic levelu.
System jest moim zdaniem interesuj?cy i unikalny, jest oczywi?cie do dopracowania, ale wg mnie znalaz?by zastosowanie na takim serwerze jak Atlantyda.
Pozdrawiam,
Vendeto.