What's new

[Beoska] Molestowanie RME.

Status
Not open for further replies.

Beoska

Przeorysza Zakonu Noob?w
Joined
Nov 12, 2008
Messages
912
Reaction score
229
Age
33
Odp: [Beoska] Molestowanie RME.

Bordery to dla mnie czarna magia, ale na pewno b?d? si? stara?a u?ywa? ich coraz cz??ciej. ; )
Je?li chodzi o drzewka - kto? mi kiedy? powiedzia?, ?ebym trzyma?a si? maksymalnie dw?ch gatunk?w drzew, co te? zrobi?am, chyba jednak po prostu b?d? robi?a po swojemu. ;x
 

Beoska

Przeorysza Zakonu Noob?w
Joined
Nov 12, 2008
Messages
912
Reaction score
229
Age
33
Odp: [Beoska] Molestowanie RME.

Perfidny bump.
 

Abcq

Active User
Joined
Jun 21, 2009
Messages
114
Reaction score
13
Odp: [Beoska] Molestowanie RME.

51385852.png


Zolte linie - kwadratem jebie
1,2 - Myszka ci sie zacinala? Nie robi sie dwoch identycznych rzeczy kolo siebie, bo to nie ladnie wyglada. Troche wiecej odstepu po miedzy nimi, tez z wyczuciem.
Czarne 'szcza?y' - Odleglosci miedzy tymi samymi itemami.
Niebieskie krzyzyki - paskudny kamyczek, ktory jest efektem uzywania randomizera w Rme. Rzuc to gowno i przerzuc sie na simone'a, zeby sie naprawde nauczyc mapowac od podstaw. Albo chociaz uzywaj raw palety w przyszlosci.
Czarne kolka - to jest punkt na przyszlosc. Porzadny mapper nie moze sobie pozwolic na zostawienie takich pustych kawalkow.
Czerwone kolko - efekt zapewne ab, pfffujjjj
-Zmien bordery id 891 na id 4456(przestarzaly efekt twojego autobordera)


Do tego dochodzi co powiedzial Santo o drodze - inne bordery.

Jesli chcesz sie rozwinac to autobordera, jesli juz musisz uzywaj TYLKO do robienia gor i rzek, bo wtedy mozna jeszcze na to przymknac oko.
Nigdy kurwa detali przy uzyciu randomizera - only raw paleta albo sme.

Moze beda z ciebie ludzie, ale duzo pracy przed toba.
 

Bialkoo

Active User
Joined
Aug 8, 2008
Messages
131
Reaction score
6
Odp: [Beoska] Molestowanie RME.

Jak na amatora nie wychodzi Ci to tak strasznie, jak my?la?em gdy klikn??em w Tw?j temat.
Kilka rad, kt?re napewno ju? czyta?a? we wcze?niejszych postach a mianowicie :
-staraj si? u?ywa? cz??ciej RAW Palette ;
-kolega wy?ej zaznaczy?, nie r?b plam [kwadraty], staraj si? robi? urozmaicone kszta?ty ;
-brzydko wygl?daj?cy w tym wydaniu ground piasku po??czony z wod? ;


Og?lne plusy :
-widz?, ?e przeczyta?a? poradnik odno?nie wisz?cych most?w - du?y '+' ;
-drzewka takie same mog? by? obok siebie, nie wiem czemu kolega @up si? do tego przyczepi?, kto ma taki kaprys robi wg w?asnego uznania ;
-ch?ci w dalszym mappingu po srogich komentarzach ;

Ewidentnie masz talent, KEEP MAPPING :)
 

Beoska

Przeorysza Zakonu Noob?w
Joined
Nov 12, 2008
Messages
912
Reaction score
229
Age
33
Odp: [Beoska] Molestowanie RME.

1,2 - Myszka ci sie zacinala? Nie robi sie dwoch identycznych rzeczy kolo siebie, bo to nie ladnie wyglada.
W naturze drzewa tego samego gatunku jak najbardziej wyst?puj? obok siebie, tak samo krzaczki, kwiatuszki czy inne ro?linki. ;)
Niebieskie krzyzyki - paskudny kamyczek, ktory jest efektem uzywania randomizera w Rme. Rzuc to gowno i przerzuc sie na simone'a, zeby sie naprawde nauczyc mapowac od podstaw. Albo chociaz uzywaj raw palety w przyszlosci.
Ciekawostka - kamyczek wzi??am z RAW palety. A to ci dopiero!

Za pozosta?e rady i uwagi serdecznie dzi?kuj?, obu panom. <3
 

Placek

Blue Waffle
Joined
Sep 30, 2008
Messages
6,793
Reaction score
672
Age
9
Odp: [Beoska] Molestowanie RME.

W naturze drzewa tego samego gatunku jak najbardziej wyst?puj? obok siebie, tak samo krzaczki, kwiatuszki czy inne ro?linki. ;)

Ciekawostka - kamyczek wzi??am z RAW palety. A to ci dopiero!

Za pozosta?e rady i uwagi serdecznie dzi?kuj?, obu panom. <3

To nie ma byc naturalne, to ma byc zgodne z normami przyjetymi przez "maperow" ktorzy kieruja sie tylko tym, ile zostalo wlozonej pracy i na ile sie ktos slucha ich wymyslow. W wielu przypadkach jest wtedy ladniej, ale nie zawsze, bo kazdemu moze sie podobac co innego. To, ze ktos narzucil jedne normy w mapach z tibii nie znaczy, ze co innego tez nie moze byc dobre... Nie uzywaj tego kamyczka bo ten sie komus nie podobal 2 lata temu i nikt go od tamtej pory nie uzywa? Jesli sie tobie podoba to czemu go nie dac? Bo inaczej teraz wszyscy radza? Dlaczego dajesz sie zjadac przez system?

Mi sie tam podobaja wszystkie mapy... Nie wiem czemu, zawsze mapa jest dobra, prawie...
 

Beoska

Przeorysza Zakonu Noob?w
Joined
Nov 12, 2008
Messages
912
Reaction score
229
Age
33
Odp: [Beoska] Molestowanie RME.

To nie ma byc naturalne, to ma byc zgodne z normami przyjetymi przez "maperow" ktorzy kieruja sie tylko tym, ile zostalo wlozonej pracy i na ile sie ktos slucha ich wymyslow. W wielu przypadkach jest wtedy ladniej, ale nie zawsze, bo kazdemu moze sie podobac co innego. To, ze ktos narzucil jedne normy w mapach z tibii nie znaczy, ze co innego tez nie moze byc dobre... Nie uzywaj tego kamyczka bo ten sie komus nie podobal 2 lata temu i nikt go od tamtej pory nie uzywa? Jesli sie tobie podoba to czemu go nie dac? Bo inaczej teraz wszyscy radza? Dlaczego dajesz sie zjadac przez system?

Mi sie tam podobaja wszystkie mapy... Nie wiem czemu, zawsze mapa jest dobra, prawie...

Zjada? przez system? Da fuq? XD Rady na temat border?w, wyka?czania brzeg?w, g?r czy pod?o?a bior? sobie do serduszka, bo technik? trzeba sobie przyswoi?, ale przecie? pod wzgl?dem estetyki (czyli tych nieszcz?snych drzewek, kamyczk?w, kwiatuszk?w i innych ?mie?k?w) i tak zawsze robi? po swojemu. ;)
 

Nya

Advanced User
Joined
Sep 23, 2009
Messages
344
Reaction score
80
Odp: [Beoska] Molestowanie RME.

Wszytko co wytkn?? mo?na by?o wytkn?? Abcq. Mnie tylko razi po oczach ten du?y kwiat na wodzie, jakby ca?kowicie z innej bajki. Co do autobordera, jak ju? kiedy? gdzie? pisa?am, po to jest by nam pomaga? i u?atwia? prac?, wi?c nie widz? sensu w wystrzeganiu si? go jak najwi?kszego z?a. Ewentualnie potem nanie?? poprawki korzystaj?c z Raw palety. Czekam na kolejne prace! ^^
 

Abcq

Active User
Joined
Jun 21, 2009
Messages
114
Reaction score
13
Odp: [Beoska] Molestowanie RME.

A ten tego, zapomnialem jeszcze dodac, ze przydaloby sie wiecej kepek trawy. Jest wtedy slitasniej.
 
Status
Not open for further replies.
Top