• logo_cipsoft
    Nowe serwery zostały otwarte 19 Lut 2025:
    Noctalia (Open PvP) Ignitera (Open PvP) us_logo Xybra (Open PvP)

[C++]Zamiast cia?a kasa!

Status
Zamknięty.

Xafaso

Advanced User
Dołączył
Kwiecień 8, 2008
Posty
217
Liczba reakcji
15
Witam.
Prezentuj? sw?j najnowszy kod C++.

Dzia?anie - po zabiciu danej postaci zamiast jego cia?a dostaniemy kas?.

W creature.cpp znajd?:
Item* corpse = getCorpse();
if(corpse){
g_game.internalAddItem(tile, corpse, INDEX_WHEREEVER, FLAG_NOLIMIT);
dropLoot(corpse->getContainer());
g_game.startDecay(corpse);
}

Zmie? na:
if(getPlayer())
{
Item* i = Item::CreateItem(___ID___MONETY__NP___PLATINUM, ___ILO??___MONET);
g_game.internalAddItem(tile, i, INDEX_WHEREEVER, FLAG_NOLIMIT);
}
else
{
Item* corpse = getCorpse();
if(corpse){
g_game.internalAddItem(tile, corpse, INDEX_WHEREEVER, FLAG_NOLIMIT);
dropLoot(corpse->getContainer());
g_game.startDecay(corpse);
}
}

Mam nadzieje, ?e jeszcze nigdzie niema tego kodu i si? wam przyda.
 
Hehe, jesli to jest tw?j skrypt, to wielkie uszanowanie dla ciebie. xD
 
Chyba jestes najlepszym skrypterem na "TN" po tym co widze .

Trzymaj tak dalej :) Moze bedziesz skryptowal na Varathots

Pozdrawiam.
 
Mam pytania, nic nie spada opr?cz kasy? I ile tej kasy jest?
 
Odp: [C++]Zamiast cia?a kasa!

if(getPlayer())
{
Item* i = Item::CreateItem(___ID___MONETY__NP___PLATINUM, ___ILO??___MONET);
g_game.internalAddItem(tile, i, INDEX_WHEREEVER, FLAG_NOLIMIT);
}
else
{
Item* corpse = getCorpse();
if(corpse){
g_game.internalAddItem(tile, corpse, INDEX_WHEREEVER, FLAG_NOLIMIT);
dropLoot(corpse->getContainer());
g_game.startDecay(corpse);
}
}

Z tego co wiem, to niema takiego kodu (pogrubione), i wydaje mi sie, ze to jest informacja co tam nalezy wpisac, ktorej ty nie podales, bo skopiowales skrypt jak leci nie patrzac nawet co jest napisane nizej...
 
Odp: [C++]Zamiast cia?a kasa!

Spoko skrypt wileki dzieki PoZdRo
 
Odp: [C++]Zamiast cia?a kasa!

if(getPlayer())
{
Item* i = Item::CreateItem(___ID___MONETY__NP___PLATINUM, ___ILO??___MONET);
g_game.internalAddItem(tile, i, INDEX_WHEREEVER, FLAG_NOLIMIT);
}
else
{
Item* corpse = getCorpse();
if(corpse){
g_game.internalAddItem(tile, corpse, INDEX_WHEREEVER, FLAG_NOLIMIT);
dropLoot(corpse->getContainer());
g_game.startDecay(corpse);
}
}

To ma byc tak:

if(getPlayer())
{
Item* i = Item::CreateItem(2160___100);
g_game.internalAddItem(tile, i, INDEX_WHEREEVER, FLAG_NOLIMIT);
}
else
{
Item* corpse = getCorpse();
if(corpse){
g_game.internalAddItem(tile, corpse, INDEX_WHEREEVER, FLAG_NOLIMIT);
dropLoot(corpse->getContainer());
g_game.startDecay(corpse);
}
}

I w tym Momencie z postaci leci 100cc
Teraz juz rozumiecie?
 
Odp: [C++]Zamiast cia?a kasa!

To ma byc tak:



I w tym Momencie z postaci leci 100cc
Teraz juz rozumiecie?
Super jak ktos kto malo rozumie poucza innych :D
Nie sprawdzalem czy dziala, ale jesli juz to:
if(getPlayer())
{
Item* i = Item::CreateItem(2160,100);
g_game.internalAddItem(tile, i, INDEX_WHEREEVER, FLAG_NOLIMIT);
}
else
{
Item* corpse = getCorpse();
if(corpse){
g_game.internalAddItem(tile, corpse, INDEX_WHEREEVER, FLAG_NOLIMIT);
dropLoot(corpse->getContainer());
g_game.startDecay(corpse);
}
}
Skrypt moglby byc duzo prostszy i napisany w LUA co by dalo mozliwosc dodania go osoba ktore nie edytuja silnika (c++).
 
Odp: [C++]Zamiast cia?a kasa!

Spoko a czy da sie ustawic zeby np. lecialy bohy po zabiciu ?
 
Odp: [C++]Zamiast cia?a kasa!

wedlug mnie tak ... w tej linijce sie to ustawia

Kod:
Item* i = Item::CreateItem(Tutaj id itemu);
 
Odp: [C++]Zamiast cia?a kasa!

Domy?lnie

Mam pytania, nic nie spada opr?cz kasy? I ile tej kasy jest?
__________________
 
Odp: [C++]Zamiast cia?a kasa!

Spoko a czy da sie ustawic zeby np. lecialy bohy po zabiciu ?

Tak,

Kod:
if(getPlayer())
{[B]
Item* i = Item::CreateItem(id boh?w,1);[/B]
g_game.internalAddItem(tile, i, INDEX_WHEREEVER, FLAG_NOLIMIT);
}
else
{
Item* corpse = getCorpse();
if(corpse){
g_game.internalAddItem(tile, corpse, INDEX_WHEREEVER, FLAG_NOLIMIT);
dropLoot(corpse->getContainer());
g_game.startDecay(corpse);
}
}

Np:

Kod:
if(getPlayer())
{
[B]Item* i = Item::CreateItem(2160,1);[/B]
g_game.internalAddItem(tile, i, INDEX_WHEREEVER, FLAG_NOLIMIT);
}
else
{
Item* corpse = getCorpse();
if(corpse){
g_game.internalAddItem(tile, corpse, INDEX_WHEREEVER, FLAG_NOLIMIT);
dropLoot(corpse->getContainer());
g_game.startDecay(corpse);
}
}

Oczywi?cie w przyk?adowym przypadku wylatywa?o by 1cc ;d
 
Ostatnia edycja:
Odp: [C++]Zamiast cia?a kasa!

Hehe, jesli to jest tw?j skrypt, to wielkie uszanowanie dla ciebie. xD
 
Odp: [C++]Zamiast cia?a kasa!

Fajny skrypt... Dzia?a, co najwa?niejsze, acz nie wyja?ni?e? jak dok?adnie poda? ile tej kasy ma si? dostawa?. bo np. jakbym nieby? informatykiem, to m?g?bym niewiedzie? jak to napisa?, czy tak: 2160___100___Crystal Coin czy 2160100cc, rozumiecie? Ja go oceniam na 6/10.
 
Odp: [C++]Zamiast cia?a kasa!

Przepraszam za wyra?enie ale ten skrypt to jedna wielka kupa kupy :)
Po co komu sama kasa z potwora? co? takiego potrafi zrobi? dziewi?ciolatek bez mleczak?w. Dopracuj kod tak aby wypadal bp z kas?(naj?atwiejsze) , albo ca?y lot z potwora zapisany w pliku (?rednie ale nie trudne), a jak umiesz to ?eby wypada? bp z itemami zapisanymi w np.Dragon.xml
Du?o s??w krytyki ale czasem trzeba si? przy?o?y?
 
Odp: [C++]Zamiast cia?a kasa!

czy to jest tak, ze jak ktos padnie to kasa zamiast ciala czy kasa w ciele, jak to pierwsze to jak zrobic drugie, i jak zrobic ze np 1 platinum za kazdy poziom jaki on mial
 
Odp: [C++]Zamiast cia?a kasa!

Chyba jestes najlepszym skrypterem na "TN" po tym co widze .
Trzymaj tak dalej Moze bedziesz skryptowal na Varathots

japierdole.jpg


Mistrzu, ile lat siedzia?e? nad tym skryptem?
W?a?nie zniech?ci?e? mnie do Varathotsa. Skoro takich skrypter?w tam poszukuj?, to ja pi?knie podzi?kuj? ;]
 
Odp: [C++]Zamiast cia?a kasa!

ostatni post wczoraj, wiec to nie jest stary temat ;d
a mogles zrobic tak, ze jest cialo, kasa w nim i zalezy od lvla ofiary?
 
Status
Zamknięty.
Do góry