Xafaso
Advanced User
- Dołączył
- Kwiecień 8, 2008
- Posty
- 217
- Liczba reakcji
- 15
Witam.
Prezentuj? sw?j najnowszy kod C++.
Dzia?anie - po zabiciu danej postaci zamiast jego cia?a dostaniemy kas?.
W creature.cpp znajd?:
Zmie? na:
Mam nadzieje, ?e jeszcze nigdzie niema tego kodu i si? wam przyda.
Prezentuj? sw?j najnowszy kod C++.
Dzia?anie - po zabiciu danej postaci zamiast jego cia?a dostaniemy kas?.
W creature.cpp znajd?:
Item* corpse = getCorpse();
if(corpse){
g_game.internalAddItem(tile, corpse, INDEX_WHEREEVER, FLAG_NOLIMIT);
dropLoot(corpse->getContainer());
g_game.startDecay(corpse);
}
Zmie? na:
if(getPlayer())
{
Item* i = Item::CreateItem(___ID___MONETY__NP___PLATINUM, ___ILO??___MONET);
g_game.internalAddItem(tile, i, INDEX_WHEREEVER, FLAG_NOLIMIT);
}
else
{
Item* corpse = getCorpse();
if(corpse){
g_game.internalAddItem(tile, corpse, INDEX_WHEREEVER, FLAG_NOLIMIT);
dropLoot(corpse->getContainer());
g_game.startDecay(corpse);
}
}
Mam nadzieje, ?e jeszcze nigdzie niema tego kodu i si? wam przyda.