• logo_cipsoft
    Nowe serwery zostały otwarte 19 Lut 2025:
    Noctalia (Open PvP) Ignitera (Open PvP) us_logo Xybra (Open PvP)

Actions Change Dracoyle Statue

Status
Zamknięty.

myszkacs

Active User
Dołączył
Listopad 21, 2008
Posty
51
Liczba reakcji
4
63958381.jpg


Tworzymy plik "DracoyleStatue.lua" w folderze "actions/scripts/tools"

DracoyleStatue.lua
Kod:
local changeStatue = {
    [9949] = {9948},
}
function onUse(cid, item, fromPosition, itemEx, toPosition)
    if changeStatue[itemEx.itemid] ~= nil then
            local newId = changeStatue[itemEx.itemid][math.random(#changeStatue[itemEx.itemid])]
            doTransformItem(itemEx.uid,newId)
            doPlayerSendTextMessage(cid,MESSAGE_INFO_DESCR,"You change a "..getItemNameById(newId))
    end
    return FALSE
end

W pliku "actions.xml" w folderze "actions" dodajemy :

actions.xml
Kod:
<action itemid="2149" event="script" value="tools/DracoyleStatue.lua"/>
 
Odp: Change Dracoyle Statue

Czy jest to tw?j skrypt ?? ;>

Jak dla mnie ma?o przydatny, 5/10
 
Odp: Change Dracoyle Statue

ma?o przydatny tak? a np RPG w ktorym zeby przejsc dalej musi byc "zapalony pos?g?
nie rozumiem tylko dlaczego tak to rozbazgra?e?? wystarczy:
Kod:
function onUse(cid, item, fromPosition, itemEx, toPosition)
    if changeStatue[itemEx.itemid] ~= nil
            doTransformItem(itemEx.uid,9948)
            doPlayerSendTextMessage(cid,MESSAGE_INFO_DESCR,"You change a "..getItemNameById(newId))
    return true
    end
    return FALSE
end
 
Odp: Change Dracoyle Statue

Kod:
function onUse(cid, item, fromPosition, itemEx, toPosition)
	return changeStatue[itemEx.itemid] ~= nil doTransformItem(itemEx.uid,9948) and doPlayerSendTextMessage(cid,MESSAGE_INFO_DESCR,"You change a "..getItemNameById(newId)) or false
end
 
Odp: Change Dracoyle Statue

Znalaz?em taki skrypt w moim /data wi?c go udost?pni?em, nie wiem kto go stworzy?.
 
Odp: Change Dracoyle Statue

@DUBLER
To chyba jedyne zastosowanie :P
Poza tym chyba ma?o przydatne :P
6/10
Pozdrawiam Quomak
 
Status
Zamknięty.
Do góry