What's new

-Łatwy [config.lua] Wyt?umaczenie, co si? z czym je

Xart Irok

Senior User
Joined
Sep 7, 2008
Messages
2,925
Reaction score
419
Age
32
Witam poradnik powsta? na pro?b? z jednego u?ytkownika i wzgl?du na to ?e wi?kszo?ci poradnik?w tego typu s? ju? bardzo stare i nie aktualne, postanowi?em napisa? co? bardziej ?wie?ego i opieraj?c si? o silnik TheForgottenServer opisa? co znajduj? si? w jego config.lua, a ?e by bardziej sobie zabiera? znaki takim pisaniem to przejd? do sedna.
TheForgottenServer 0.4.0.4048
Config.lua​

Account manager
Code:
accountManager = true  -- czy ma u?ywa? account manager
namelockManager = true  -- gdy dostaniem namelock mo?emy zmieni? nick na account manager 
newPlayerChooseVoc = false  -- czy nowy gracz mo?e ustawi? sobie profesje
newPlayerSpawnPosX = 95  -- pozycja x nowego gracza
newPlayerSpawnPosY = 117  -- pozycja y nowego gracza
newPlayerSpawnPosZ = 7  -- pozycja z nowego gracza
newPlayerTownId = 1  -- miasto nowego gracza w kt?rym b?dzie si? pojawia? po smier?
newPlayerLevel = 1  -- level nowego gracz
newPlayerMagicLevel = 0  -- magic level nowego gracza
generateAccountNumber = false  -- czy account manager ma generowa? pierwsze passy
generateAccountSalt = false
Unjustified kills
Code:
useFragHandler = true
redSkullLength = 30 * 24 * 60 * 60  -- czas trwania red skulla 
blackSkullLength = 45 * 24 * 60 * 60  -- czas trwania black skulla 
dailyFragsToRedSkull = 3  -- dzie? ile jest potrzebnych frag?w aby zdoby? red skulla
weeklyFragsToRedSkull = 5  -- tygodniowo ile jest potrzebnych frag?w aby zdoby? red skulla
monthlyFragsToRedSkull = 10  -- miesi?cznie ile jest potrzebnych frag?w aby zdoby? red skulla
dailyFragsToBlackSkull = dailyFragsToRedSkull
weeklyFragsToBlackSkull = weeklyFragsToRedSkull
monthlyFragsToBlackSkull = monthlyFragsToRedSkull
dailyFragsToBanishment = dailyFragsToRedSkull
weeklyFragsToBanishment = weeklyFragsToRedSkull
monthlyFragsToBanishment = monthlyFragsToRedSkull
blackSkulledDeathHealth = 40  -- je?li gracz ma black skulla po ?mier? ile ma mie? ?ycia
blackSkulledDeathMana = 0  -- je?li gracz ma black skulla po ?mier? ile ma mie? many
useBlackSkull = true  -- czy ma by? black skull na serwerze
advancedFragList = false  -- zaawansowana lista frag?w nie zapisuje dw?ch graczy tylko tylu ile go zabi?o
Banishments
Code:
notationsToBan = 3  -- ile notatek ma dosta? gracz ?e by dosta? bana
warningsToFinalBan = 4  -- ile gracz ma dosta? ostrze?eni aby dosta? ostatniego bana
warningsToDeletion = 5  -- ile gracz ma dosta? ostrze?eni aby jego konto zosta?o skasowane
banLength = 7 * 24 * 60 * 60  -- czas trwania banu
killsBanLength = 7 * 24 * 60 * 60  -- czas trwania banu po przez nadmierne zabijanie graczy
finalBanLength = 30 * 24 * 60 * 60  -- czas trwania ostatniego mo?liwego banu
ipBanishmentLength = 1 * 24 * 60 * 60  -- czas trwania banu na ip
broadcastBanishments = true  -- czy ma si? pojawia? wiadomo?? o zbanowanym graczu
maxViolationCommentSize = 200  -- maksymalna ilo?ci znak?w w komentarzu pod czas banowania gracza
violationNameReportActionType = 2  -- czy podczas raportowania nicku gracza ma dawa? name locka
autoBanishUnknownBytes = false  -- automatyczne banowanie gracza po wysy?aniu du?ego pakietu znak?w
Battle
Code:
worldType = "open"  -- typ ?wiata: open, optional, hardcore
protectionLevel = 1  -- na jakim levelu mo?na ju? atakowa? innych graczy
pvpTileIgnoreLevelAndVocationProtection = true  -- je?li gracz stoi na p?ytce pvp jego level jest ignorowany i mo?e walczy? z innymi graczami
pzLocked = 60 * 1000  -- czas kt?ry jest potrzebny po zaatakowaniu gracza
huntingDuration = 60 * 1000
criticalHitChance = 7  -- szansa na krytyczne uderzenie gracza
criticalHitMultiplier = 1  -- czy ma podwaja? krytyczne uderzenie (odradzam zmiany tego na wy?e liczby)
displayCriticalHitNotify = false  -- czy ma si? pojawia? napis "critical"
removeWeaponAmmunition = true  -- czy ma si? ko?czy? amunicja
removeWeaponCharges = true  -- czy maj? si? ko?czy? ?adunki w broniach typu "ice rapier"
removeRuneCharges = true  -- czy maj? si? ko?czy? ?adunki w runach
whiteSkullTime = 15 * 60 * 1000  -- czas trwania white skulla
noDamageToSameLookfeet = false  -- czy gracz o tym samym kolorze st?p maj? si? atakowa?
showHealingDamage = false  -- czy ma pokazywa? ile si? leczy gracz
showHealingDamageForMonsters = false  -- czy ma pokazywa? ile si? leczy potw?r
fieldOwnershipDuration = 5 * 1000  -- jak d?ugo gracz jest w?a?cicielem fieldu (np. cia?a martwego potwora)
stopAttackingAtExit = false  -- czy potwory maj? atakowa? gdy gracz da exit
loginProtectionPeriod = 10 * 1000  -- czas w kt?rym gracz po zalogowaniu nie mo?e zaatakowa? gracza (anty mega-bomb)
deathLostPercent = 10  -- procent traconego exp pod czas ?mier?
stairhopDelay = 2 * 1000  -- przerwa mi?dzy atakami na schodach
pushCreatureDelay = 2 * 1000  -- po jakim czasie ma by? popchni?ty gracz
deathContainerId = 1987  -- wygl?d cia?a po ?mier? gracza
gainExperienceColor = 215  -- kolor zdobytego exp
addManaSpentInPvPZone = true  -- czy mo?e spala? man? w pvp zone
squareColor = 0  -- podczas ataku jakiego kol wiek potworka zostanie wy?wietlony kolorowy kwadrat (warto?ci -1 b?dzie zmienia?a kolor kwadratu za ka?dym atakiem)
allowFightback = true  -- je?li si? gracz bro? przed atakami innych graczy nie otrzymasz blokady strefy ochronej
fistBaseAttack = 7  --
Connection config
Code:
worldId = 0  -- numer id ?wiata gry
ip = "127.0.0.1"  -- adres ip do po??czenia si?
bindOnlyGlobalAddress = false
loginPort = 7171  -- port logowania
gamePort = 7172  -- port gry 
loginTries = 10  -- ile razy mo?na pr?bowa? logowa? si? aby nie dosta? blokady logowania
retryTimeout = 5 * 1000
loginTimeout = 60 * 1000
maxPlayers = 1000  -- maksymalna liczba graczy online
motd = "Welcome to the Forgotten Server!"  -- wiadomo?? dnia
displayOnOrOffAtCharlist = false  -- czy ma pokazywa? kt?ra nasza posta? jest on/offline (je?li ta opcja jest wy??czona pokazuje nazw? ?wiata)
onePlayerOnlinePerAccount = true  -- czy ma by? online tylko jeden gracz na koncie
allowClones = false -- czy mo?na klonowa? postacie
serverName = "Forgotten"  -- nazwa ?wiata
loginMessage = "Welcome to the Forgotten Server!"  -- wiadomo?ci po zalogowaniu si?
statusTimeout = 5 * 60 * 1000
replaceKickOnLogin = true  -- czy ma wywala? gracza kt?ry si? pierwszy zalogowa? na bohatera 
forceSlowConnectionsToDisconnect = false  -- klient z wolnym po??czeniem zostanie automatycznie roz??czony
loginOnlyWithLoginServer = false  -- czy ma si? logowa? przez login serwer (opcja przydatna jedynie przy multi world)
premiumPlayerSkipWaitList = false  -- czy gracz z premium ma omija? kolejk? do logowania
RSA
Code:
rsaPrime1 = "14299623962416399520070177382898895550795403345466153217470516082934737582776038882967213386204600674145392845853859217990626450972452084065728686565928113"
rsaPrime2 = "7630979195970404721891201847792002125535401292779123937207447574596692788513647179235335529307251350570728407373705564708871762033017096809910315212884101"
rsaPublic = "65537"
rsaModulus = "109120132967399429278860960508995541528237502902798129123468757937266291492576446330739696001110603907230888610072655818825358503429057592827629436413108566029093628212635953836686562675849720620786279431090218017681061521755056710823876476444260558147179707119674283982419152118103759076030616683978566631413"
rsaPrivate = "46730330223584118622160180015036832148732986808519344675210555262940258739805766860224610646919605860206328024326703361630109888417839241959507572247284807035235569619173792292786907845791904955103601652822519121908367187885509270025388641700821735345222087940578381210879116823013776808975766851829020659073"
Database
Code:
sqlType = "sqlite"  -- typ bazy danych (mo?liwo?ci: mysql, odbc, sqlite, pgsql)
sqlHost = "localhost"  -- adres bazy danych
sqlPort = 3306  -- port dost?p bazy danych
sqlUser = "root"  -- nazwa u?ytkownika bazy danych
sqlPass = ""  -- has?o u?ytkownika bazy danych
sqlDatabase = "theforgottenserver"  -- nazwa bazy danych
sqlFile = "forgottenserver.s3db"  -- plik bazy danych dzia?a w trybie sqlite
sqlKeepAlive = 0
mysqlReadTimeout = 10  -- zw?oka na odczytanie bazy danych
mysqlWriteTimeout = 10  -- zw?oka na zapis bazy danych
encryptionType = "sha1"  -- rodzaj kodowania hase? na bazie danych (plain, md5, sha1) (odradzam plain, najlepiej u?y? sha1 ma kodowanie 128 bitowe)
Deathlist
Code:
deathListEnabled = true  -- czy lista zgon?w graczy powinna by? zapisywana w badzie danych
deathListRequiredTime = 1 * 60 * 1000
deathAssistCount = 19  -- maksymalna liczba asystent?w kt?ra mog?a zabi? gracza 
maxDeathRecords = 5  -- lista zgon?w gracza
Guilds
Code:
ingameGuildManagement = true  -- czy mo?na w grze tworzy? gildie (je?li u?ywam aac radz? wy??czy? t? opcje)
levelToFormGuild = 8  -- level do za?o?enia gildi
premiumDaysToFormGuild = 0  -- ile trzeba mie? dni premium aby za?o?y? gildie
guildNameMinLength = 4  -- minimalna liczba znak?w nazwy gildi
guildNameMaxLength = 20  -- maksymalna liczba znak?w nazwy gildi
Highscores
Code:
highscoreDisplayPlayers = 15  -- ilu graczy ma si? pojawia? na li?cie najlepszych graczy
updateHighscoresAfterMinutes = 60  -- po jakim czasie ma si? zaktualizowa? lista najlepszych graczy
Houses
Code:
buyableAndSellableHouses = true  -- czy mo?na w grze kupowa? domki
houseNeedPremium = true  -- czy do kupna domku jest wymagane posiadanie premium
bedsRequirePremium = true  -- czy do korzystania z ???ek jest potrzebne premium
levelToBuyHouse = 1  -- level potrzebny do kupna domku
housesPerAccount = 0  -- ile mo?na mie? domk?w na jedno konto
houseRentAsPrice = false
housePriceAsRent = false
housePriceEachSquare = 1000  -- cena jednego sqm domku
houseRentPeriod = "never"  -- czy ma pobiera? czynsz za domek (mo?na ustawi? czas np. yearly, monthly, weekly, daily, never)
houseCleanOld = 0  -- po jakim czasie domki maj? by? czyszczone
guildHalls = false  -- czy na mapie maj? by? domki gildi (je?li tak to jedynie lider gildi mo?e kupi? taki domek)
Item usage
Code:
timeBetweenActions = 200
timeBetweenExActions = 1000  -- czas zw?oki mi?dzy u?yciami przedmiotu
hotkeyAimbotEnabled = true  -- czy mo?emy u?ywa? hotkey-?w
Map
Code:
mapName = "forgotten.otbm"  -- nazwa pliku mapy
mapAuthor = "Komic"  -- imi? autora mapy
randomizeTiles = true  -- czy itemy np. trawa powinna by? losowa ustawiana na mapie
storeTrash = true
cleanProtectedZones = true  -- czy ma czy?ci? stref? ochrony
mailboxDisabledTowns = ""  -- id miast do kt?rych nie chcemy aby poczta dochodzi?a (dobre rozwi?zanie gdy mamy wysp? dla pocz?tkuj?cych)
Process
Code:
defaultPriority = "high"  -- podczas w??czania ustawiany jest priorytet aplikacji (chodzi wy??cznie na Windowsie)
niceLevel = 5
coresUsed = "-1"  -- czy ma u?ywa? kilku rdzeni procesora (dla dual "0, 1", dla quad "0, 1, 2, 3")
Startup
Code:
startupDatabaseOptimization = true  -- czy ma optymalizowa? baz? danych przy starcie serwera
updatePremiumStateAtStartup = true  -- czy konta premium powinny by? aktualizowane podczas uruchamiania serwera
confirmOutdatedVersion = false  -- czy ma sprawdza? czy korzystamy z aktualnej wersje silnika
Spells
Code:
formulaLevel = 5.0  -- jak silny ma by? czar zale?ny od levela 
formulaMagic = 1.0  -- jak silny ma by? czar zale?ny od magic levela 
bufferMutedOnSpellFailure = false  -- czy u?ywanie czaru kilka razy tego samego mo?e spowodowa? blokad? wypowiedzi
spellNameInsteadOfWords = false  -- czy ma si? pojawia? nazwa czaru zamiast s?owa wypowiadane
emoteSpells = false  -- czy u?ywany czar ma si? pojawia? na pomara?czowo 
unifiedSpells = true
Outfits
Code:
allowChangeOutfit = true  -- czy gracz mo?e zmienia? outfit
allowChangeColors = true  -- czy gracz mo?e zmienia? color outfit
allowChangeAddons = true  -- czy gracz mo?e zmienia? addony outfit
disableOutfitsForPrivilegedPlayers = false  -- czy gracz z przywilejami mog? zmienia? outfit (np. gamemaster)
addonsOnlyPremium = true  -- czy addony s? tylko dla graczy z premium
Miscellaneous
Code:
dataDirectory = "data/"  -- katalog z kt?rego s? wykorzystywane dane aby za?adowa? sewer
logsDirectory = "data/logs/"  -- katalog w kt?rym s? zapisywane logi serwera
bankSystem = true  -- czy ma u?ywa? systemu banku
displaySkillLevelOnAdvance = false  -- czy ma pokazywa? na kt?ry skill zaawansowali?my 
promptExceptionTracerErrorBox = true
maximumDoorLevel = 500  -- maksymalne ograniczenie na bramk? levelow?
maxMessageBuffer = 4  -- ile razy mo?na powt?rzy? t? sam? wiadomo?ci
tradeLimit = 100  -- Limit ile mo?emy wystawi? przedmiot?w na Trade
enableCooldowns = 0  -- czy ma u?ywa? Cooldowns System (Icon czar?w)
useMounts = 0  -- czy ma u?ywa? Mount System
VIP list
Code:
separateVipListPerCharacter = false  -- separacja vip mi?dzy bohaterami na koncie
vipListDefaultLimit = 20  -- limit miejsc na vip li?cie darmowego konta 
vipListDefaultPremiumLimit = 100  -- limit miejsc na vip li?cie p?atnego konta
Saving-related
Code:
saveGlobalStorage = true  -- czy ma zapisywa? global storage
useHouseDataStorage = false  -- czy ma u?ywa? zapisu binarnego (Jest on szybszy o jakie? 60x)
storePlayerDirection = false
savePlayerData = true
Loot
Code:
checkCorpseOwner = true  -- czy ma sprawdza? kto jest w?a?cicielem danego zabitego potworka
monsterLootMessage = 3  -- czy ma wysy?a? wiadomo?ci na temat lootu z monstera (je?li ustawimy 0 wiadomo?ci na temat loot nie b?dzie nam si? pokazywa?a)
monsterLootMessageType = 19  -- typ wiadomo?ci lub jak kto woli kolor wiadomo?ci
Ghost mode
Code:
ghostModeInvisibleEffect = false  -- czy gm w trybie ghost ma wygl?da? jak pod czas czaru (utana vid pisowni)
ghostModeSpellEffects = true  -- je?li gm jest w trybie ghost to ma pokazywa? czy u?ywa jakiego? czaru
Limits
Code:
idleWarningTime = 14 * 60 * 1000  -- po jakim czasie ma si? pojawi? wiadomo?ci ?e gracz stoi ju? bez ruch
idleKickTime = 15 * 60 * 1000  -- po jakim czasie ma wylogowa? gracza kt?ry stoi bez ruchu
reportsExpirationAfterReads = 1  -- ilo?ci mo?liwych wysy?anych raport?w po przeczytaniu
playerQueryDeepness = 2
protectionTileLimit = 0  -- maksymalna liczba item?w na jednym sqm w strefie ochronnej  
houseTileLimit = 0  -- maksymalna liczba item?w na jednym sqm w domku
Premium-related
Code:
freePremium = false  -- czy ma by? darmowy premium
premiumForPromotion = true  -- czy jest potrzebny premium aby korzysta? z promocji
 

Xart Irok

Senior User
Joined
Sep 7, 2008
Messages
2,925
Reaction score
419
Age
32
Odp: [config.lua] Wyt?umaczenie, co si? z czym je


Blessings
Code:
blessings = true  -- czy bless maj? by? w??czone lub wy??czone z gry
blessingOnlyPremium = true  -- czy tylko gracz z premium mo?e korzysta? z bles?w
blessingReductionBase = 30  -- podstawowa redukcja do?wiadczenia
blessingReductionDecreament = 5
eachBlessReduction = 8  -- procent redukcji traconego do?wiadczenia magic levle i skilli
Rates
Code:
experienceStages = false  -- czy ma u?ywa? Experience Stage
rateExperience = 5.0  -- sta?y mno?nik experience pod czas zabijania potwork?w
rateExperienceFromPlayers = 0  -- experience zdobyte po przez zabicie gracza
rateSkill = 3.0  -- sta?y mno?nik zdobywania do?wiadczenia w skillach
rateMagic = 3.0  -- sta?y mno?nik spalania many do uzyskania wi?kszego magic levelu
rateLoot = 2.0  -- sta?y mno?nik zwi?kszaj?c ilo?? wypadania loota z potwork?w
rateSpawn = 1  -- mo?liwo?ci zwi?kszenia liczby potwor?w na jednym spawnie
Monster rates
Code:
rateMonsterHealth = 1.0  -- mno?nik ?ycia potwora (w tym celu mo?emy zwi?kszy? ?ywotno?ci potworka np. demon ma hp 8200, je?li mno?nik jest 1.1 to jego ilo?ci hp wzrasta w formule 8200 * 1.1 co daje nam to 9020 hp demona)
rateMonsterMana = 1.0  -- mno?nik many ten sam spos?b dzia?ania co przy zyciu tylko o tyle ?e zwi?ksza mane
rateMonsterAttack = 1.0  -- mno?nik si?y ataku ten sam spos?b dzia?ania co przy zyciu tylko o tyle ?e zwi?ksza si?? ataku potworka
rateMonsterDefense = 1.0  -- mno?nik si?y obrony ten sam spos?b dzia?ania co przy zyciu tylko o tyle ?e zwi?ksza si?? obrony potworka
Experience from players
Code:
minLevelThresholdForKilledPlayer = 0.9  -- minimalna r??nica levelowa do zdobytego do?wiadczenia po przez zabici gracza
maxLevelThresholdForKilledPlayer = 1.1  -- maksymalna r??nica levelowa do zdobytego do?wiadczenia po przez zabici gracza
Stamina
Code:
rateStaminaLoss = 1  -- mno?nik starty staminy
rateStaminaGain = 3  -- mno?nik przyrostu staminy
rateStaminaThresholdGain = 12
staminaRatingLimitTop = 41 * 60  -- maksymalny czas staminy
staminaRatingLimitBottom = 14 * 60  -- gdy stamina przekrocz ten czas gracz przestanie zdobywa? do?wiadzczenie
staminaLootLimit = 14 * 60
rateStaminaAboveNormal = 1.5  -- gdy gracz ma pe?na stamin? i posiada premium jego do?wiadczenie jest mno?one dodatkowo o 1.5
rateStaminaUnderNormal = 0.5  -- je?li gracz jest ju? wyczerpany jego do?wiadczenie ju? nie jest mno?one
staminaThresholdOnlyPremium = true  -- czy gracz z premium gdy ma pe?na stamin? ma mie? zdobywa? wi?cej do?wiadczenia
Party
Code:
experienceShareRadiusX = 30  -- zasiek w szeroko?ci zdobywanego do?wiadczenia
experienceShareRadiusY = 30  -- zasiek w d?ugo?ci zdobywanego do?wiadczenia
experienceShareRadiusZ = 1  -- zasiek na ilu pietrach mo?e by? dzielone do?wiadczenie
experienceShareLevelDifference = 2 / 3  -- jaka ma by? r??nica mi?dzy levleami aby by? podzia? do?wiadczenia
extraPartyExperienceLimit = 20
extraPartyExperiencePercent = 5
experienceShareActivity = 2 * 60 * 1000
Global save
Code:
globalSaveEnabled = false  -- czy na serwerze ma wyst?powa? globalny zapis (je?li tak silnik b?dzie si? wy??cza? o poda naje godzinie o tym nizej)
globalSaveHour = 8  -- o kt?rej godzinie ma si? wy??czy? lub czy?ci mape serwer
globalSaveMinute = 0  -- o kt?rej minucie ma si? wy??czy? lub czy?ci mape serwer
shutdownAtGlobalSave = true  -- czy podczas wy??czenia si? silnika ma by? globalny zapis graczy online
cleanMapAtGlobalSave = false  -- czy podczas wy??czenia si? silnika ma by? czyszczona mapa
Spawns
Code:
deSpawnRange = 2
deSpawnRadius = 50
Summons
Code:
maxPlayerSummons = 2  -- maksymalna liczba z summonowanych potwor?w przez jednego gracza
teleportAllSummons = false  -- czy ma teleportowa? wszystkie summonowane potwory
teleportPlayerSummons = false  -- czy ma teleportowa? summopnowane potwory do gracza
Status
Code:
statusPort = 7171  -- port z kt?rego s? pobierane dane serwera takie jak: uptime, online, monster
ownerName = ""  -- imi? w?a?ciciela serwera 
ownerEmail = "@otland.net"  -- adres email w?a?ciciela serwera aby mo?na by?o nawi?za? kontakt
url = "http://otland.net/"  -- adres hosta (je?li u?ywamy aac g?sior b?dziemy musieli zmieni? ten adres)
location = "Europe"  -- gdzie nasz serwer si? znajduje w jakim kraju lub kontynencie
displayGamemastersWithOnlineCommand = false  -- czy ma pokazywa? gama-ster?w na li?cie online
Logs
Code:
displayPlayersLogging = true  -- czy ma za ka?dym razem pokazywa? login/logout graczy w konsoli
prefixChannelLogs = ""
runFile = ""
outLogName = ""
truncateLogsOnStartup = false
Manager
Code:
managerPort = 7171  -- port logowania managera
managerLogs = true  -- czy ma zapisywa? logi managera
managerPassword = ""  -- has?o jakie musi u?y? manager
managerLocalhostOnly = true  -- czy tylko przez localhost mo?e si? po??czy? manager
managerConnectionsLimit = 1  -- limit po??czeni managera
Admin
Code:
adminPort = 7171  -- port logowania admina
adminLogs = true  -- czy ma zapisywa? logi admina
adminPassword = ""  -- has?o jakie musi u?y? admin
adminLocalhostOnly = true  -- czy tylko przez localhost mo?e si? po??czy? admin
adminConnectionsLimit = 1  -- limit po??czeni admina
adminRequireLogin = true
adminEncryption = ""
adminEncryptionData = ""
Poradnik zosta? oparty o najnowszy z dost?pnych silnik?w TFS. Poradnik zosta? napisany w godzin? prosz? uszanujcie to i dajcie komentarz.
Nie b?d? pisa? nowego posta, dodam tylko, ?e poradnik zajebisty i zostaje przeniesiony do Lua i Xml. Reput.//Miki
 
Last edited:

Sassin

Forum friend
Joined
Jun 13, 2009
Messages
1,281
Reaction score
107
Odp: [config.lua] Wyt?umaczenie, co si? z czym je

No i leci reput, nie wiele jest tu opcji kt?re w 100%'ach dobrze rozumia?em... Jak zawsze przyda?o si? to co zrobi?e?.
; )

Pozdrawiam,
Sassin
 

Omarlic

New User
Joined
Apr 4, 2008
Messages
1
Reaction score
0
Odp: [config.lua] Wyt?umaczenie, co si? z czym je

No brawo! To mi si? bardzo przyda?o. Mia?em ostatnio par? problem?w. Najlepszy jaki wydzia?em spis tego typu.
 

rege stail

Senior User
Joined
Dec 8, 2008
Messages
683
Reaction score
32
Odp: [config.lua] Wyt?umaczenie, co si? z czym je

Cz?owieku Gz szkoda ?e tak ma?o komentarzy komu? by si? chcia?o tyle pisa??
(nie ka?dy ma ang i sobie z tym poradzi) Za ogarniecie wszystkiego daje reputa
 

zashy1

User
Joined
Apr 24, 2010
Messages
36
Reaction score
1
Odp: [config.lua] Wyt?umaczenie, co si? z czym je

Przepraszam a jakie ja mam ustawic ustawienia na te rdzenie mam 2.2 x 2 duo ^^
 

Xart Irok

Senior User
Joined
Sep 7, 2008
Messages
2,925
Reaction score
419
Age
32
Odp: [config.lua] Wyt?umaczenie, co si? z czym je

~~~~~~Refresh~~~~~~​
 

xxxfilipekxxx1

Advanced User
Joined
Jul 1, 2009
Messages
215
Reaction score
5
Age
32
Odp: [config.lua] Wyt?umaczenie, co si? z czym je

Mam jedno pytanko ;-]
Gdzie mozna zmienic (Czas jednego fraga??) , bo w config.lua nie moge tego znalesc ;<
TheForgottenServer 0.3.6
 

Vvex

Banned
Joined
Jun 28, 2009
Messages
460
Reaction score
91
Odp: [config.lua] Wyt?umaczenie, co si? z czym je

Mam jedno pytanko ;-]
Gdzie mozna zmienic (Czas jednego fraga??) , bo w config.lua nie moge tego znalesc ;<
TheForgottenServer 0.3.6
Wystarczy poszuka?.

whiteSkullTime = 15 * 60 * 1000 -- czas trwania white skulla


@topic
Wszystko ?adnie opisane, podzielone i og?lnie spisik bardzo dobry i przydatny.
Ocena 10/10.
Pozdro
 

xxxfilipekxxx1

Advanced User
Joined
Jul 1, 2009
Messages
215
Reaction score
5
Age
32
Odp: [config.lua] Wyt?umaczenie, co si? z czym je

Nie chodzi mi o to ile trwa Czas bia?e Czaszki , tylko zeby np. 1 frag znikal po 1 godzinie.
 

kacperkrowicki

Advanced User
Joined
Jun 11, 2010
Messages
240
Reaction score
16
Odp: [config.lua] Wyt?umaczenie, co si? z czym je

Bardzo sie przydalo Dzi?ki temu wiem jak ustawic expa
 

krzych1997

User
Joined
Oct 18, 2009
Messages
33
Reaction score
0
Odp: [config.lua] Wyt?umaczenie, co si? z czym je

gdzie znajduje sie ten plik config.lua bo niemoge go wgl znalezc
 

Aragornkk

Senior User
Joined
Oct 11, 2008
Messages
705
Reaction score
44
Odp: [config.lua] Wyt?umaczenie, co si? z czym je

xxxfilipekxxx1
C++, temat ten ju? by? wielokrotnie poruszany.

#Topic
Jestem pod wra?eniem ?e komu? chcia?o si? do?? sporo wysili? i wyja?ni? niemal wszystkie linijki naszego confingu. Zosta?o ci oko?o osiem linijek wi?c jedynie czego mog? ci ?yczy? to aby? da? rad? pouzupe?nia? je.
 

Xart Irok

Senior User
Joined
Sep 7, 2008
Messages
2,925
Reaction score
419
Age
32
Odp: [config.lua] Wyt?umaczenie, co si? z czym je

~~~~~~Refresh~~~~~~
Zosta? z aktualizowany do nowego TFS 0.4.0.1​
 

Xart Irok

Senior User
Joined
Sep 7, 2008
Messages
2,925
Reaction score
419
Age
32
Odp: [config.lua] Wyt?umaczenie, co si? z czym je

~~~~~~Refresh~~~~~~
Zosta? z aktualizowany do nowego TFS 0.4.0.3813​
 

AceAge

Active User
Joined
Mar 10, 2010
Messages
115
Reaction score
3
Odp: [config.lua] Wyt?umaczenie, co si? z czym je

supcio poradnik spoko opis wszystko super , przeda sie ;) leci reput ;D a tak wg to 11/10
 

ganster

Active User
Joined
Nov 13, 2010
Messages
94
Reaction score
1
Odp: [config.lua] Wyt?umaczenie, co si? z czym je

bindOnlyGlobalAddress = false
tego nie ma opisanego? co to oznacza?
 

Nurn

Active User
Joined
Dec 30, 2012
Messages
74
Reaction score
5
Odp: [config.lua] Wyt?umaczenie, co si? z czym je

Bardzo dobry poradnik chocia? przyda?o by si? jeszcze uzupe?ni? braki
 

kinlodan

Advanced User
Joined
Apr 9, 2012
Messages
249
Reaction score
2
Odp: [config.lua] Wyt?umaczenie, co si? z czym je

A RSA nie wytlumaczyles do czego?
 
Top