• logo_cipsoft
    Nowe serwery zostały otwarte 19 Lut 2025:
    Noctalia (Open PvP) Ignitera (Open PvP) us_logo Xybra (Open PvP)

-Łatwy [config.lua] Wyt?umaczenie, co si? z czym je

Xart Irok

Senior User
Dołączył
Wrzesień 7, 2008
Posty
2925
Liczba reakcji
410
Wiek
34
Witam poradnik powsta? na pro?b? z jednego u?ytkownika i wzgl?du na to ?e wi?kszo?ci poradnik?w tego typu s? ju? bardzo stare i nie aktualne, postanowi?em napisa? co? bardziej ?wie?ego i opieraj?c si? o silnik TheForgottenServer opisa? co znajduj? si? w jego config.lua, a ?e by bardziej sobie zabiera? znaki takim pisaniem to przejd? do sedna.
TheForgottenServer 0.4.0.4048
Config.lua​

Account manager
Kod:
accountManager = true  -- czy ma u?ywa? account manager
namelockManager = true  -- gdy dostaniem namelock mo?emy zmieni? nick na account manager 
newPlayerChooseVoc = false  -- czy nowy gracz mo?e ustawi? sobie profesje
newPlayerSpawnPosX = 95  -- pozycja x nowego gracza
newPlayerSpawnPosY = 117  -- pozycja y nowego gracza
newPlayerSpawnPosZ = 7  -- pozycja z nowego gracza
newPlayerTownId = 1  -- miasto nowego gracza w kt?rym b?dzie si? pojawia? po smier?
newPlayerLevel = 1  -- level nowego gracz
newPlayerMagicLevel = 0  -- magic level nowego gracza
generateAccountNumber = false  -- czy account manager ma generowa? pierwsze passy
generateAccountSalt = false
Unjustified kills
Kod:
useFragHandler = true
redSkullLength = 30 * 24 * 60 * 60  -- czas trwania red skulla 
blackSkullLength = 45 * 24 * 60 * 60  -- czas trwania black skulla 
dailyFragsToRedSkull = 3  -- dzie? ile jest potrzebnych frag?w aby zdoby? red skulla
weeklyFragsToRedSkull = 5  -- tygodniowo ile jest potrzebnych frag?w aby zdoby? red skulla
monthlyFragsToRedSkull = 10  -- miesi?cznie ile jest potrzebnych frag?w aby zdoby? red skulla
dailyFragsToBlackSkull = dailyFragsToRedSkull
weeklyFragsToBlackSkull = weeklyFragsToRedSkull
monthlyFragsToBlackSkull = monthlyFragsToRedSkull
dailyFragsToBanishment = dailyFragsToRedSkull
weeklyFragsToBanishment = weeklyFragsToRedSkull
monthlyFragsToBanishment = monthlyFragsToRedSkull
blackSkulledDeathHealth = 40  -- je?li gracz ma black skulla po ?mier? ile ma mie? ?ycia
blackSkulledDeathMana = 0  -- je?li gracz ma black skulla po ?mier? ile ma mie? many
useBlackSkull = true  -- czy ma by? black skull na serwerze
advancedFragList = false  -- zaawansowana lista frag?w nie zapisuje dw?ch graczy tylko tylu ile go zabi?o
Banishments
Kod:
notationsToBan = 3  -- ile notatek ma dosta? gracz ?e by dosta? bana
warningsToFinalBan = 4  -- ile gracz ma dosta? ostrze?eni aby dosta? ostatniego bana
warningsToDeletion = 5  -- ile gracz ma dosta? ostrze?eni aby jego konto zosta?o skasowane
banLength = 7 * 24 * 60 * 60  -- czas trwania banu
killsBanLength = 7 * 24 * 60 * 60  -- czas trwania banu po przez nadmierne zabijanie graczy
finalBanLength = 30 * 24 * 60 * 60  -- czas trwania ostatniego mo?liwego banu
ipBanishmentLength = 1 * 24 * 60 * 60  -- czas trwania banu na ip
broadcastBanishments = true  -- czy ma si? pojawia? wiadomo?? o zbanowanym graczu
maxViolationCommentSize = 200  -- maksymalna ilo?ci znak?w w komentarzu pod czas banowania gracza
violationNameReportActionType = 2  -- czy podczas raportowania nicku gracza ma dawa? name locka
autoBanishUnknownBytes = false  -- automatyczne banowanie gracza po wysy?aniu du?ego pakietu znak?w
Battle
Kod:
worldType = "open"  -- typ ?wiata: open, optional, hardcore
protectionLevel = 1  -- na jakim levelu mo?na ju? atakowa? innych graczy
pvpTileIgnoreLevelAndVocationProtection = true  -- je?li gracz stoi na p?ytce pvp jego level jest ignorowany i mo?e walczy? z innymi graczami
pzLocked = 60 * 1000  -- czas kt?ry jest potrzebny po zaatakowaniu gracza
huntingDuration = 60 * 1000
criticalHitChance = 7  -- szansa na krytyczne uderzenie gracza
criticalHitMultiplier = 1  -- czy ma podwaja? krytyczne uderzenie (odradzam zmiany tego na wy?e liczby)
displayCriticalHitNotify = false  -- czy ma si? pojawia? napis "critical"
removeWeaponAmmunition = true  -- czy ma si? ko?czy? amunicja
removeWeaponCharges = true  -- czy maj? si? ko?czy? ?adunki w broniach typu "ice rapier"
removeRuneCharges = true  -- czy maj? si? ko?czy? ?adunki w runach
whiteSkullTime = 15 * 60 * 1000  -- czas trwania white skulla
noDamageToSameLookfeet = false  -- czy gracz o tym samym kolorze st?p maj? si? atakowa?
showHealingDamage = false  -- czy ma pokazywa? ile si? leczy gracz
showHealingDamageForMonsters = false  -- czy ma pokazywa? ile si? leczy potw?r
fieldOwnershipDuration = 5 * 1000  -- jak d?ugo gracz jest w?a?cicielem fieldu (np. cia?a martwego potwora)
stopAttackingAtExit = false  -- czy potwory maj? atakowa? gdy gracz da exit
loginProtectionPeriod = 10 * 1000  -- czas w kt?rym gracz po zalogowaniu nie mo?e zaatakowa? gracza (anty mega-bomb)
deathLostPercent = 10  -- procent traconego exp pod czas ?mier?
stairhopDelay = 2 * 1000  -- przerwa mi?dzy atakami na schodach
pushCreatureDelay = 2 * 1000  -- po jakim czasie ma by? popchni?ty gracz
deathContainerId = 1987  -- wygl?d cia?a po ?mier? gracza
gainExperienceColor = 215  -- kolor zdobytego exp
addManaSpentInPvPZone = true  -- czy mo?e spala? man? w pvp zone
squareColor = 0  -- podczas ataku jakiego kol wiek potworka zostanie wy?wietlony kolorowy kwadrat (warto?ci -1 b?dzie zmienia?a kolor kwadratu za ka?dym atakiem)
allowFightback = true  -- je?li si? gracz bro? przed atakami innych graczy nie otrzymasz blokady strefy ochronej
fistBaseAttack = 7  --
Connection config
Kod:
worldId = 0  -- numer id ?wiata gry
ip = "127.0.0.1"  -- adres ip do po??czenia si?
bindOnlyGlobalAddress = false
loginPort = 7171  -- port logowania
gamePort = 7172  -- port gry 
loginTries = 10  -- ile razy mo?na pr?bowa? logowa? si? aby nie dosta? blokady logowania
retryTimeout = 5 * 1000
loginTimeout = 60 * 1000
maxPlayers = 1000  -- maksymalna liczba graczy online
motd = "Welcome to the Forgotten Server!"  -- wiadomo?? dnia
displayOnOrOffAtCharlist = false  -- czy ma pokazywa? kt?ra nasza posta? jest on/offline (je?li ta opcja jest wy??czona pokazuje nazw? ?wiata)
onePlayerOnlinePerAccount = true  -- czy ma by? online tylko jeden gracz na koncie
allowClones = false -- czy mo?na klonowa? postacie
serverName = "Forgotten"  -- nazwa ?wiata
loginMessage = "Welcome to the Forgotten Server!"  -- wiadomo?ci po zalogowaniu si?
statusTimeout = 5 * 60 * 1000
replaceKickOnLogin = true  -- czy ma wywala? gracza kt?ry si? pierwszy zalogowa? na bohatera 
forceSlowConnectionsToDisconnect = false  -- klient z wolnym po??czeniem zostanie automatycznie roz??czony
loginOnlyWithLoginServer = false  -- czy ma si? logowa? przez login serwer (opcja przydatna jedynie przy multi world)
premiumPlayerSkipWaitList = false  -- czy gracz z premium ma omija? kolejk? do logowania
RSA
Kod:
rsaPrime1 = "14299623962416399520070177382898895550795403345466153217470516082934737582776038882967213386204600674145392845853859217990626450972452084065728686565928113"
rsaPrime2 = "7630979195970404721891201847792002125535401292779123937207447574596692788513647179235335529307251350570728407373705564708871762033017096809910315212884101"
rsaPublic = "65537"
rsaModulus = "109120132967399429278860960508995541528237502902798129123468757937266291492576446330739696001110603907230888610072655818825358503429057592827629436413108566029093628212635953836686562675849720620786279431090218017681061521755056710823876476444260558147179707119674283982419152118103759076030616683978566631413"
rsaPrivate = "46730330223584118622160180015036832148732986808519344675210555262940258739805766860224610646919605860206328024326703361630109888417839241959507572247284807035235569619173792292786907845791904955103601652822519121908367187885509270025388641700821735345222087940578381210879116823013776808975766851829020659073"
Database
Kod:
sqlType = "sqlite"  -- typ bazy danych (mo?liwo?ci: mysql, odbc, sqlite, pgsql)
sqlHost = "localhost"  -- adres bazy danych
sqlPort = 3306  -- port dost?p bazy danych
sqlUser = "root"  -- nazwa u?ytkownika bazy danych
sqlPass = ""  -- has?o u?ytkownika bazy danych
sqlDatabase = "theforgottenserver"  -- nazwa bazy danych
sqlFile = "forgottenserver.s3db"  -- plik bazy danych dzia?a w trybie sqlite
sqlKeepAlive = 0
mysqlReadTimeout = 10  -- zw?oka na odczytanie bazy danych
mysqlWriteTimeout = 10  -- zw?oka na zapis bazy danych
encryptionType = "sha1"  -- rodzaj kodowania hase? na bazie danych (plain, md5, sha1) (odradzam plain, najlepiej u?y? sha1 ma kodowanie 128 bitowe)
Deathlist
Kod:
deathListEnabled = true  -- czy lista zgon?w graczy powinna by? zapisywana w badzie danych
deathListRequiredTime = 1 * 60 * 1000
deathAssistCount = 19  -- maksymalna liczba asystent?w kt?ra mog?a zabi? gracza 
maxDeathRecords = 5  -- lista zgon?w gracza
Guilds
Kod:
ingameGuildManagement = true  -- czy mo?na w grze tworzy? gildie (je?li u?ywam aac radz? wy??czy? t? opcje)
levelToFormGuild = 8  -- level do za?o?enia gildi
premiumDaysToFormGuild = 0  -- ile trzeba mie? dni premium aby za?o?y? gildie
guildNameMinLength = 4  -- minimalna liczba znak?w nazwy gildi
guildNameMaxLength = 20  -- maksymalna liczba znak?w nazwy gildi
Highscores
Kod:
highscoreDisplayPlayers = 15  -- ilu graczy ma si? pojawia? na li?cie najlepszych graczy
updateHighscoresAfterMinutes = 60  -- po jakim czasie ma si? zaktualizowa? lista najlepszych graczy
Houses
Kod:
buyableAndSellableHouses = true  -- czy mo?na w grze kupowa? domki
houseNeedPremium = true  -- czy do kupna domku jest wymagane posiadanie premium
bedsRequirePremium = true  -- czy do korzystania z ???ek jest potrzebne premium
levelToBuyHouse = 1  -- level potrzebny do kupna domku
housesPerAccount = 0  -- ile mo?na mie? domk?w na jedno konto
houseRentAsPrice = false
housePriceAsRent = false
housePriceEachSquare = 1000  -- cena jednego sqm domku
houseRentPeriod = "never"  -- czy ma pobiera? czynsz za domek (mo?na ustawi? czas np. yearly, monthly, weekly, daily, never)
houseCleanOld = 0  -- po jakim czasie domki maj? by? czyszczone
guildHalls = false  -- czy na mapie maj? by? domki gildi (je?li tak to jedynie lider gildi mo?e kupi? taki domek)
Item usage
Kod:
timeBetweenActions = 200
timeBetweenExActions = 1000  -- czas zw?oki mi?dzy u?yciami przedmiotu
hotkeyAimbotEnabled = true  -- czy mo?emy u?ywa? hotkey-?w
Map
Kod:
mapName = "forgotten.otbm"  -- nazwa pliku mapy
mapAuthor = "Komic"  -- imi? autora mapy
randomizeTiles = true  -- czy itemy np. trawa powinna by? losowa ustawiana na mapie
storeTrash = true
cleanProtectedZones = true  -- czy ma czy?ci? stref? ochrony
mailboxDisabledTowns = ""  -- id miast do kt?rych nie chcemy aby poczta dochodzi?a (dobre rozwi?zanie gdy mamy wysp? dla pocz?tkuj?cych)
Process
Kod:
defaultPriority = "high"  -- podczas w??czania ustawiany jest priorytet aplikacji (chodzi wy??cznie na Windowsie)
niceLevel = 5
coresUsed = "-1"  -- czy ma u?ywa? kilku rdzeni procesora (dla dual "0, 1", dla quad "0, 1, 2, 3")
Startup
Kod:
startupDatabaseOptimization = true  -- czy ma optymalizowa? baz? danych przy starcie serwera
updatePremiumStateAtStartup = true  -- czy konta premium powinny by? aktualizowane podczas uruchamiania serwera
confirmOutdatedVersion = false  -- czy ma sprawdza? czy korzystamy z aktualnej wersje silnika
Spells
Kod:
formulaLevel = 5.0  -- jak silny ma by? czar zale?ny od levela 
formulaMagic = 1.0  -- jak silny ma by? czar zale?ny od magic levela 
bufferMutedOnSpellFailure = false  -- czy u?ywanie czaru kilka razy tego samego mo?e spowodowa? blokad? wypowiedzi
spellNameInsteadOfWords = false  -- czy ma si? pojawia? nazwa czaru zamiast s?owa wypowiadane
emoteSpells = false  -- czy u?ywany czar ma si? pojawia? na pomara?czowo 
unifiedSpells = true
Outfits
Kod:
allowChangeOutfit = true  -- czy gracz mo?e zmienia? outfit
allowChangeColors = true  -- czy gracz mo?e zmienia? color outfit
allowChangeAddons = true  -- czy gracz mo?e zmienia? addony outfit
disableOutfitsForPrivilegedPlayers = false  -- czy gracz z przywilejami mog? zmienia? outfit (np. gamemaster)
addonsOnlyPremium = true  -- czy addony s? tylko dla graczy z premium
Miscellaneous
Kod:
dataDirectory = "data/"  -- katalog z kt?rego s? wykorzystywane dane aby za?adowa? sewer
logsDirectory = "data/logs/"  -- katalog w kt?rym s? zapisywane logi serwera
bankSystem = true  -- czy ma u?ywa? systemu banku
displaySkillLevelOnAdvance = false  -- czy ma pokazywa? na kt?ry skill zaawansowali?my 
promptExceptionTracerErrorBox = true
maximumDoorLevel = 500  -- maksymalne ograniczenie na bramk? levelow?
maxMessageBuffer = 4  -- ile razy mo?na powt?rzy? t? sam? wiadomo?ci
tradeLimit = 100  -- Limit ile mo?emy wystawi? przedmiot?w na Trade
enableCooldowns = 0  -- czy ma u?ywa? Cooldowns System (Icon czar?w)
useMounts = 0  -- czy ma u?ywa? Mount System
VIP list
Kod:
separateVipListPerCharacter = false  -- separacja vip mi?dzy bohaterami na koncie
vipListDefaultLimit = 20  -- limit miejsc na vip li?cie darmowego konta 
vipListDefaultPremiumLimit = 100  -- limit miejsc na vip li?cie p?atnego konta
Saving-related
Kod:
saveGlobalStorage = true  -- czy ma zapisywa? global storage
useHouseDataStorage = false  -- czy ma u?ywa? zapisu binarnego (Jest on szybszy o jakie? 60x)
storePlayerDirection = false
savePlayerData = true
Loot
Kod:
checkCorpseOwner = true  -- czy ma sprawdza? kto jest w?a?cicielem danego zabitego potworka
monsterLootMessage = 3  -- czy ma wysy?a? wiadomo?ci na temat lootu z monstera (je?li ustawimy 0 wiadomo?ci na temat loot nie b?dzie nam si? pokazywa?a)
monsterLootMessageType = 19  -- typ wiadomo?ci lub jak kto woli kolor wiadomo?ci
Ghost mode
Kod:
ghostModeInvisibleEffect = false  -- czy gm w trybie ghost ma wygl?da? jak pod czas czaru (utana vid pisowni)
ghostModeSpellEffects = true  -- je?li gm jest w trybie ghost to ma pokazywa? czy u?ywa jakiego? czaru
Limits
Kod:
idleWarningTime = 14 * 60 * 1000  -- po jakim czasie ma si? pojawi? wiadomo?ci ?e gracz stoi ju? bez ruch
idleKickTime = 15 * 60 * 1000  -- po jakim czasie ma wylogowa? gracza kt?ry stoi bez ruchu
reportsExpirationAfterReads = 1  -- ilo?ci mo?liwych wysy?anych raport?w po przeczytaniu
playerQueryDeepness = 2
protectionTileLimit = 0  -- maksymalna liczba item?w na jednym sqm w strefie ochronnej  
houseTileLimit = 0  -- maksymalna liczba item?w na jednym sqm w domku
Premium-related
Kod:
freePremium = false  -- czy ma by? darmowy premium
premiumForPromotion = true  -- czy jest potrzebny premium aby korzysta? z promocji
 
Odp: [config.lua] Wyt?umaczenie, co si? z czym je


Blessings
Kod:
blessings = true  -- czy bless maj? by? w??czone lub wy??czone z gry
blessingOnlyPremium = true  -- czy tylko gracz z premium mo?e korzysta? z bles?w
blessingReductionBase = 30  -- podstawowa redukcja do?wiadczenia
blessingReductionDecreament = 5
eachBlessReduction = 8  -- procent redukcji traconego do?wiadczenia magic levle i skilli
Rates
Kod:
experienceStages = false  -- czy ma u?ywa? Experience Stage
rateExperience = 5.0  -- sta?y mno?nik experience pod czas zabijania potwork?w
rateExperienceFromPlayers = 0  -- experience zdobyte po przez zabicie gracza
rateSkill = 3.0  -- sta?y mno?nik zdobywania do?wiadczenia w skillach
rateMagic = 3.0  -- sta?y mno?nik spalania many do uzyskania wi?kszego magic levelu
rateLoot = 2.0  -- sta?y mno?nik zwi?kszaj?c ilo?? wypadania loota z potwork?w
rateSpawn = 1  -- mo?liwo?ci zwi?kszenia liczby potwor?w na jednym spawnie
Monster rates
Kod:
rateMonsterHealth = 1.0  -- mno?nik ?ycia potwora (w tym celu mo?emy zwi?kszy? ?ywotno?ci potworka np. demon ma hp 8200, je?li mno?nik jest 1.1 to jego ilo?ci hp wzrasta w formule 8200 * 1.1 co daje nam to 9020 hp demona)
rateMonsterMana = 1.0  -- mno?nik many ten sam spos?b dzia?ania co przy zyciu tylko o tyle ?e zwi?ksza mane
rateMonsterAttack = 1.0  -- mno?nik si?y ataku ten sam spos?b dzia?ania co przy zyciu tylko o tyle ?e zwi?ksza si?? ataku potworka
rateMonsterDefense = 1.0  -- mno?nik si?y obrony ten sam spos?b dzia?ania co przy zyciu tylko o tyle ?e zwi?ksza si?? obrony potworka
Experience from players
Kod:
minLevelThresholdForKilledPlayer = 0.9  -- minimalna r??nica levelowa do zdobytego do?wiadczenia po przez zabici gracza
maxLevelThresholdForKilledPlayer = 1.1  -- maksymalna r??nica levelowa do zdobytego do?wiadczenia po przez zabici gracza
Stamina
Kod:
rateStaminaLoss = 1  -- mno?nik starty staminy
rateStaminaGain = 3  -- mno?nik przyrostu staminy
rateStaminaThresholdGain = 12
staminaRatingLimitTop = 41 * 60  -- maksymalny czas staminy
staminaRatingLimitBottom = 14 * 60  -- gdy stamina przekrocz ten czas gracz przestanie zdobywa? do?wiadzczenie
staminaLootLimit = 14 * 60
rateStaminaAboveNormal = 1.5  -- gdy gracz ma pe?na stamin? i posiada premium jego do?wiadczenie jest mno?one dodatkowo o 1.5
rateStaminaUnderNormal = 0.5  -- je?li gracz jest ju? wyczerpany jego do?wiadczenie ju? nie jest mno?one
staminaThresholdOnlyPremium = true  -- czy gracz z premium gdy ma pe?na stamin? ma mie? zdobywa? wi?cej do?wiadczenia
Party
Kod:
experienceShareRadiusX = 30  -- zasiek w szeroko?ci zdobywanego do?wiadczenia
experienceShareRadiusY = 30  -- zasiek w d?ugo?ci zdobywanego do?wiadczenia
experienceShareRadiusZ = 1  -- zasiek na ilu pietrach mo?e by? dzielone do?wiadczenie
experienceShareLevelDifference = 2 / 3  -- jaka ma by? r??nica mi?dzy levleami aby by? podzia? do?wiadczenia
extraPartyExperienceLimit = 20
extraPartyExperiencePercent = 5
experienceShareActivity = 2 * 60 * 1000
Global save
Kod:
globalSaveEnabled = false  -- czy na serwerze ma wyst?powa? globalny zapis (je?li tak silnik b?dzie si? wy??cza? o poda naje godzinie o tym nizej)
globalSaveHour = 8  -- o kt?rej godzinie ma si? wy??czy? lub czy?ci mape serwer
globalSaveMinute = 0  -- o kt?rej minucie ma si? wy??czy? lub czy?ci mape serwer
shutdownAtGlobalSave = true  -- czy podczas wy??czenia si? silnika ma by? globalny zapis graczy online
cleanMapAtGlobalSave = false  -- czy podczas wy??czenia si? silnika ma by? czyszczona mapa
Spawns
Kod:
deSpawnRange = 2
deSpawnRadius = 50
Summons
Kod:
maxPlayerSummons = 2  -- maksymalna liczba z summonowanych potwor?w przez jednego gracza
teleportAllSummons = false  -- czy ma teleportowa? wszystkie summonowane potwory
teleportPlayerSummons = false  -- czy ma teleportowa? summopnowane potwory do gracza
Status
Kod:
statusPort = 7171  -- port z kt?rego s? pobierane dane serwera takie jak: uptime, online, monster
ownerName = ""  -- imi? w?a?ciciela serwera 
ownerEmail = "@otland.net"  -- adres email w?a?ciciela serwera aby mo?na by?o nawi?za? kontakt
url = "http://otland.net/"  -- adres hosta (je?li u?ywamy aac g?sior b?dziemy musieli zmieni? ten adres)
location = "Europe"  -- gdzie nasz serwer si? znajduje w jakim kraju lub kontynencie
displayGamemastersWithOnlineCommand = false  -- czy ma pokazywa? gama-ster?w na li?cie online
Logs
Kod:
displayPlayersLogging = true  -- czy ma za ka?dym razem pokazywa? login/logout graczy w konsoli
prefixChannelLogs = ""
runFile = ""
outLogName = ""
truncateLogsOnStartup = false
Manager
Kod:
managerPort = 7171  -- port logowania managera
managerLogs = true  -- czy ma zapisywa? logi managera
managerPassword = ""  -- has?o jakie musi u?y? manager
managerLocalhostOnly = true  -- czy tylko przez localhost mo?e si? po??czy? manager
managerConnectionsLimit = 1  -- limit po??czeni managera
Admin
Kod:
adminPort = 7171  -- port logowania admina
adminLogs = true  -- czy ma zapisywa? logi admina
adminPassword = ""  -- has?o jakie musi u?y? admin
adminLocalhostOnly = true  -- czy tylko przez localhost mo?e si? po??czy? admin
adminConnectionsLimit = 1  -- limit po??czeni admina
adminRequireLogin = true
adminEncryption = ""
adminEncryptionData = ""
Poradnik zosta? oparty o najnowszy z dost?pnych silnik?w TFS. Poradnik zosta? napisany w godzin? prosz? uszanujcie to i dajcie komentarz.
Nie b?d? pisa? nowego posta, dodam tylko, ?e poradnik zajebisty i zostaje przeniesiony do Lua i Xml. Reput.//Miki
 
Ostatnia edycja:
Odp: [config.lua] Wyt?umaczenie, co si? z czym je

No i leci reput, nie wiele jest tu opcji kt?re w 100%'ach dobrze rozumia?em... Jak zawsze przyda?o si? to co zrobi?e?.
; )

Pozdrawiam,
Sassin
 
Odp: [config.lua] Wyt?umaczenie, co si? z czym je

No brawo! To mi si? bardzo przyda?o. Mia?em ostatnio par? problem?w. Najlepszy jaki wydzia?em spis tego typu.
 
Odp: [config.lua] Wyt?umaczenie, co si? z czym je

Cz?owieku Gz szkoda ?e tak ma?o komentarzy komu? by si? chcia?o tyle pisa??
(nie ka?dy ma ang i sobie z tym poradzi) Za ogarniecie wszystkiego daje reputa
 
Odp: [config.lua] Wyt?umaczenie, co si? z czym je

Przepraszam a jakie ja mam ustawic ustawienia na te rdzenie mam 2.2 x 2 duo ^^
 
Odp: [config.lua] Wyt?umaczenie, co si? z czym je

~~~~~~Refresh~~~~~~​
 
Odp: [config.lua] Wyt?umaczenie, co si? z czym je

Mam jedno pytanko ;-]
Gdzie mozna zmienic (Czas jednego fraga??) , bo w config.lua nie moge tego znalesc ;<
TheForgottenServer 0.3.6
 
Odp: [config.lua] Wyt?umaczenie, co si? z czym je

Mam jedno pytanko ;-]
Gdzie mozna zmienic (Czas jednego fraga??) , bo w config.lua nie moge tego znalesc ;<
TheForgottenServer 0.3.6
Wystarczy poszuka?.

whiteSkullTime = 15 * 60 * 1000 -- czas trwania white skulla


@topic
Wszystko ?adnie opisane, podzielone i og?lnie spisik bardzo dobry i przydatny.
Ocena 10/10.
Pozdro
 
Odp: [config.lua] Wyt?umaczenie, co si? z czym je

Nie chodzi mi o to ile trwa Czas bia?e Czaszki , tylko zeby np. 1 frag znikal po 1 godzinie.
 
Odp: [config.lua] Wyt?umaczenie, co si? z czym je

Bardzo sie przydalo Dzi?ki temu wiem jak ustawic expa
 
Odp: [config.lua] Wyt?umaczenie, co si? z czym je

gdzie znajduje sie ten plik config.lua bo niemoge go wgl znalezc
 
Odp: [config.lua] Wyt?umaczenie, co si? z czym je

xxxfilipekxxx1
C++, temat ten ju? by? wielokrotnie poruszany.

#Topic
Jestem pod wra?eniem ?e komu? chcia?o si? do?? sporo wysili? i wyja?ni? niemal wszystkie linijki naszego confingu. Zosta?o ci oko?o osiem linijek wi?c jedynie czego mog? ci ?yczy? to aby? da? rad? pouzupe?nia? je.
 
Odp: [config.lua] Wyt?umaczenie, co si? z czym je

~~~~~~Refresh~~~~~~
Zosta? z aktualizowany do nowego TFS 0.4.0.1​
 
Odp: [config.lua] Wyt?umaczenie, co si? z czym je

~~~~~~Refresh~~~~~~
Zosta? z aktualizowany do nowego TFS 0.4.0.3813​
 
Odp: [config.lua] Wyt?umaczenie, co si? z czym je

supcio poradnik spoko opis wszystko super , przeda sie ;) leci reput ;D a tak wg to 11/10
 
Odp: [config.lua] Wyt?umaczenie, co si? z czym je

bindOnlyGlobalAddress = false
tego nie ma opisanego? co to oznacza?
 
Odp: [config.lua] Wyt?umaczenie, co si? z czym je

Bardzo dobry poradnik chocia? przyda?o by si? jeszcze uzupe?ni? braki
 
Odp: [config.lua] Wyt?umaczenie, co si? z czym je

A RSA nie wytlumaczyles do czego?
 
Do góry