Odp: Frozen Forest Event
@up
1. To samo pomyslalem, ale juz mi sie nie chcialo o tym pisac.
2. Jesli chodzi o to, ze platyny nie zadzialaja, to trzeba by to rozpisac, ze jesli cena jest w kasie to uzywa funkcji od kasy, jesli nie, to tej ktora jest teraz tam w skrypcie. Rownie dobrze, moze za cene podac np softy, wtedy funkcja od kasy nie zadziala. Takze zalezy jak ma pracowac skrypt. Albo zabierac item, wtedy jest ok jak jest. Albo zabierac kase, wtedy lepiej podmienic funkcje, zeby dzialalo to prawidlowo. A najlepiej w skrypcie zaimplementowac oba rozwiazania z warunkiem kiedy ktora funkcja ma isc i np dac true/false dla tego czy ma byc kasa, jesli nie, to uzywa funkcji od itemu... Ogolnie mozna kombinowac duzo, tak zeby bylo uniwersalnie, dobrze i wygodnie kazdemu kto by chcial ten skrypt wykorzystac. Ale z drugiej strony, lepiej zostawic juz tak, niz przekombinowac i dodac milion warunkow ktore sa zbedne w 90% przypadkow... W takim wypadku lepiej napisac kilka osobnych skryptow w ktorych beda tylko te male zmiany, zeby kazdy mogl wykorzystac ten ktory potrzebuje w konkretnych warunkach.
Co do przyrownywania do true, to sie zgadzam, bez sensu ;P
3.
Je?eli robisz if i ko?czysz go endem, to oba ta s?owa musz? by? r?wno w pionie
To, ze ciezko sie czyta spowodowane jest tym, ze if, to co sie dzieje jesli jest warunek i end sa w tym samym pionie wlasnie. If i end powinny zostac jak sa, ale to co jest po then powinno isc w prawo... No i jesli jest else [if], to wraca na ten sam poziom co byl if do ktorego to else nalezy, bo to elseif co jest w skrypcie to az musialem sprawdzic z podswietleniem do ktorego ifa idzie bo ciezko sie odnalezc w tym kodzie i liczyc te endy wszystkie ;<