What's new

Ksi?dz [8.0]

Status
Not open for further replies.

szafar

New User
Joined
Apr 20, 2008
Messages
5
Reaction score
0
Znalaz?em na p?ycie nie dawno ten Skrypt...
<?xml version="1.0"?>

<npc name="Ksiadz" script="data/npc/scripts/wedding.lua" access="3" lookdir="1">
<health now="1000" max="1000"/>
<look type="130" head="0" body="57" legs="114" feet="0" corpse="3128"/>
</npc>

i teraz w pliku data/npc/scripts robimy plik weedding.lua
i wklejamy to


end
function msgcontains(txt, str)
return (string.find(txt, str) and not string.find(txt, '(%w+)' .. str) and not string.find(txt, str .. '(%w+)'))
end
function ceremonyend(msg)
focus1 = 0
focus2 = 0
talk_start = 0
talkstate = 0
selfSay(msg)
end
function onCreatureSay(cid, type, msg)
msg = string.lower(msg)
if talkstate == 1 then
if cid == focus2 then
if msgcontains(msg, 'tak') then
talkstate=2
selfSay('' .. creatureGetName(focus1) .. ' Powinienem rozpoczac ceremonie?')
else
ceremonyend('Wroccie kiedy bedziecie gotowi..')
end
end
end
if talkstate == 2 then
if cid == focus1 then
if msgcontains(msg, 'tak') then
talkstate=3
else
ceremonyend('Wroccie kiedy bedziecie gotowi.')
end
end
end
if talkstate == 9 then
if cid == focus1 then
if string.find(msg, '(%a*)tak(%a*)') then
talkstate=10
else
ceremonyend('Wroccie kiedy bedziecie gotowi.')
end
end
end
if talkstate == 11 then
if cid == focus2 then
if string.find(msg, '(%a*)tak(%a*)') then
talkstate=12
else
ceremonyend('Wroccie kiedy bedziecie gotowi.')
end
end
end
if msgcontains(msg, 'hi') and focus1 > 0 and focus2 == 0 and not(cid==focus1) and isPromoted(cid) and getDistanceToCreature(cid) < 4 then
if getPlayerStorageValue(cid,2001) == -1 then
selfSay('Witam, ' .. creatureGetName(cid) .. '! Jestem Ksiedzem z Wieliszewa. Powinienem zaczac ceremonie?')
focus2 = cid
talk_start = os.clock()
talkstate=1
else
selfSay('Jestes po ceremonii slubu!')
end
end
if msgcontains(msg, 'hi') and focus1 == 0 and isPromoted(cid) and getDistanceToCreature(cid) < 4 then
if getPlayerStorageValue(cid,2001) == -1 then
selfSay('Witam, ' .. creatureGetName(cid) .. '! Jestem Ksiedzem z Wieliszewa. Moge udzielic slubu Tobie i twojej wybrance lub wybrankowi.')
focus1 = cid
talk_start = os.clock()
else
selfSay('Jestes juz po slubie.')
end
end
if msgcontains(msg, 'wieliszew') and (focus1 == cid or focus2 == cid) then
selfSay('Wieliszew to mala miejscowosc, w kturej wyroslem na to, czym jestem.')
talk_start = os.clock()
end
if string.find(msg, '(%a*)bye(%a*)') and (focus1 == cid or focus2 == cid) and getDistanceToCreature(cid) < 6 then
ceremonyend('Z Panem Bogiem ! ' .. creatureGetName(cid) .. '!')
end
end
function onCreatureChangeOutfit(creature)
end
function onThink()
if talkstate==3 and (os.clock() - talk_start) > 10 then
selfSay('Polozcie tu swoje obraczki na znak swojej wiary.');
talk_start = os.clock()
talkstate=4
end
if talkstate==4 and (os.clock() - talk_start) > 6 then
selfSay('Stoicie tu teraz razem, poniewaz udzielacie sie w przybyciu swojej przyszlosci..');
talk_start = os.clock()
talkstate=5
end
if talkstate==5 and (os.clock() - talk_start) > 6 then
selfSay('Przeszlosc jest ow przeszloscia. Zarodki jednak kwitna, z troska i zaufaniem....');
talk_start = os.clock()
talkstate=6
end
if talkstate==6 and (os.clock() - talk_start) > 8 then
selfSay('Uczciwosc i zyczliwosc, sa owocami milosci.');
talk_start = os.clock()
talkstate=7
end
if talkstate==7 and (os.clock() - talk_start) > 6 then
selfSay('Zatem niech Pan Bug blogoslawi ten dzien i zawsze wzbogacac bedzie wasza milosc... bez konca.');
talk_start = os.clock()
talkstate=8
end
if talkstate==8 and (os.clock() - talk_start) > 6 then
selfSay(creatureGetName(focus1) .. ' Czy Ty obiecujesz ' .. creatureGetName(focus2) .. ' w obecnosci wyslannika Borzego ... w dobrej... i zlej doli... w bogactwie... czy biedzie... w chorobie i zdrowiu... MILOSC... WIERNOSC... I UCZCIWOSC MALZENSKA?');
talk_start = os.clock()
talkstate=9
end
if talkstate==10 and (os.clock() - talk_start) > 6 then
selfSay(creatureGetName(focus2) .. ' Czy Ty obiecujesz ' .. creatureGetName(focus1) .. ' w obecnosci wyslannika Borzego... w dobrej... i zlej doli... w bogactwie... czy biedzie... w chorobie i zdrowiu... MILOSC... WIERNOSC... I UCZCIWOSC MALZENSKA?');
talk_start = os.clock()
talkstate=11
end
if talkstate==12 and (os.clock() - talk_start) > 6 then
setPlayerStorageValue(focus2,2001,1)
setPlayerStorageValue(focus1,2001,1)
ceremonyend('Oglaszam was MEZEM i ZONA ! Zalozcie obraczki.. Niech Pan ma was w swojej opiece.');
talk_start = os.clock()
end
if (os.clock() - talk_start) > 100 then
if focus1 > 0 or focus2 > 0 then
ceremonyend('Z Panem Bogiem !')
end
end
--if moved==0 then
--x, y, z = selfGetPosition()
--moveToPosition(x+1, y, z)
--moved=1
--end

Jest to mo?e bardziej Skrypt na OTS dziecinne ale na powa?nych zawsze mo?e si? przyda? jako atrakcja!

Pozdro~~
SzaFar
 

Fragles

JOKER
Joined
Apr 4, 2008
Messages
305
Reaction score
66
Age
34
(...)w obecnosci wyslannika Borzego(...)
Bo?e widzisz a nie grzmisz. :mad:
Mo?e komu? si? taki bajer przyda chocia? powiem, ?e o wiele zabawniej jest wzi?? sobie za ksi?dza playera. Nie wiem czy skrypt dzia?a, bo nie posiadam w?asnego OTS. Mimo to zawsze jaki? szpan, ?e jest klecha na OTS.
 

zix99

New User
Joined
Apr 6, 2008
Messages
4
Reaction score
0
A czy dzia?a ten NPC pod tibie i OTS 8.1??
Z g?ry THX:):)
 

Kamil

Wielki powr?t
Joined
Apr 10, 2008
Messages
1,730
Reaction score
243
Age
32
a dzia?a pod 8.1? Bo tak to w ko?ciele ceromonni udziela GM lub CM a tak mia? bym o jeden obowi?zek mniej na g?owie :) niekt?rzy Tibie traktuj? jak ?wiat rzeczywisty :p mo?e wkr?tce b?dziemy mieli pe?en komplet mebli, uczu? itd. jak w Simsach :D ;)
 

robercio97

New User
Joined
Jun 8, 2008
Messages
5
Reaction score
0
fajny skrypt 9/10 ale czemu mi nie chce chodzi? ;/ na OTS pod 8.0 ;/ HELP ME !!!:eek:
 

nero2015

User
Joined
Apr 11, 2008
Messages
15
Reaction score
0
Age
30
Odp: [8.0]NPC Ksi?dz

Odp: [8.0]NPC Ksi?dz

Pod 8.1 Evolution Nie Dzia?a. :(
 
Status
Not open for further replies.
Top