What's new

-Średni Nowy potw?r - krok po kroku

E

Ewande

Guest
~~~~~~TWORZENIE W?ASNEGO POTWORA~~~~~~
SVN pod 8.0 oraz 8.1​
SPIS TRE?CI:
0. Kilka s??w od autora na pocz?tek.
1. Tworzenie pliku z potworem.
2. Og?lna konstrukcja.
3. Podstawowe informacje.
4. W?a?ciwo?ci.
5. Ataki.
6. Obrony.
7. Odporno?ci.
8. Summony.
9. G?osy.
10.Loot.
11.Przyk?ad
12.Podsumowanie.



0. Kilka s??w od autora na pocz?tek.

Poradnik ten tworzony jest zar?wno dla zupe?nie zielonych, jak i tych bardziej zaawansowanych. My?l?, ?e "starzy wyjadacze" wiedz? ju? dawno, jak zrobi? nowego potwora, ale gdyby co? zapomnieli, to ja s?u?? uprzejmie.
Podkre?laj?c wa?ne s?owa i sformu?owania, stara?em utrwali? w pami?ci newbie'ch rzeczy, z kt?rymi b?d? mieli styczno?? w dalszej przygodzie z Tibi? i OTS.
Tutorial stara?em si? u?o?y? tak, aby swobodnie mo?na by?o pomin?? kt?ry? z punkt?w, je?eli np. umiesz zrobi? dany kawa?ek samodzielnie.


1.Tworzenie pliku z potworem.

Aby stworzy? potwora musimy najpierw przypisa? mu dany plik. Zacznijmy wi?c. W:
Code:
data/monster (monsters)
tworzymy plik:
Code:
NAZWA POTWORA.xml
Pami?taj, aby nie u?ywa? polskich znak?w.
Np.:
Code:
jaskolka.xml
lub
Code:
czarny kruk.xml
Gdy ju? go mamy, przechodzimy do edycji:
Code:
monsters.xml
Doklejamy tam linijk?:
Code:
<monster name="[B][I][U]NAZWA POTWORA[/U][/I][/B]" file="[B][I][U]PLIK Z POTWOREM[/U][/I][/B]" />
Czyli np.:
Code:
<monster name="Jaskolka" file="jaskolka.xml" />
lub:
Code:
<monster name="Czarny Kruk" file="czarny kruk.xml" />
Pami?tajmy, aby zrobi? to przed znacznikiem:
Code:
</monsters>
Teraz mo?emy ju? przej?? do edycji naszego pliku z potworem. Najlepiej edytowa? go notatnikiem.



2. Og?lna konstrukcja.

Code:
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?>
  <monster name=…>
    <health now=…/>
    <look type=…/>
    <targetchange interval=…/>
    <strategy attack=…/>
    <flags>
    </flags>
    <attacks>
    </attacks>
    <defenses armor=…/>
<defense name=…/>
    </defenses>
    <immunities>
    </immunities>
<summons...>
    </summons>
    <voices interval=…>
    </voices>
    <loot>
      </item>
    </loot>
  </monster>

3. Podstawowe informacje.

Rozpoczynamy od:
Code:
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?>
Teraz czas na:
a) kod
Code:
<monster name="[B][I][U]IMI?[/U][/I][/B]" nameDescription="[B][I][U]IMI? 2[/U][/I][/B]" tp="1" race="[B][I][U]RODZAJ OBRA?E?[/U][/I][/B]" species="[B][I][U]RASA[/U][/I][/B]" experience="[B][I][U]EXP[/U][/I][/B]" speed="[B][I][U]SPEED[/U][/I][/B]" manacost="[B][I][U]KOSZT PRZYWO?ANIA[/U][/I][/B]">

b) t?umaczenie
IMI? -> nazwa potwora, kt?r? widzimy pod paskiem ?ycia w oknie gry i battle list.
IMI? 2 -> nazwa potwora, kt?ra ukazuje si? po u?yciu LOOK na potworze (czyli w formie „You see IMI? 2”) powinno ono zawiera? przedrostek a lub an.
RODZAJ OBRA?E? -> jaki kolor odebranego HP ma si? pojawi? nad potworem po zadaniu blood hita.
RASA -> jak sama nazwa wskazuje, rasa, gatunek potwora.
EXP -> tu chyba nie ma co t?umaczy?, ile do?wiadczenia dostaniemy za zabicie potwora, gdyby exp rate wynosi?o 1.
SPEED -> pr?dko?? potwora, posta? 1-wszo levelowa ma pr?dko?? 220, z ka?dym levelem pr?dko?? ro?nie o 2. Dla przyk?adu potw?r o pr?dko?ci 240 chodzi?by tak samo jak 20lvl.
KOSZT PRZYWO?YWANIA -> ile many potrzeba, aby przywo?a? potwora czarem utevo res" , w dalszej cz??ci poradnika poka??, gdzie ustali?, czy potw?r mo?e by? przywo?any, czy nie.


Nast?pnie:
a) kod
Code:
<health now="[B][I][U]RESPHP[/U][/I][/B]" max="[B][I][U]MAXHP[/U][/I][/B]"/>
b) t?umaczenie
RESPHP -> ile HP potw?r b?dzie mia? w chwili zrespienia
MAXHP -> maksymalna ilo?? HP, kt?r? mo?e mie? potw?r


Id?my dalej:
a) kod
Code:
<look type="[B][I][U]WYGL?D[/U][/I][/B]" head="[B][I][U]WYGL?D[/U][/I][/B]" body="[B][I][U]WYGL?D[/U][/I][/B]" legs="[B][I][U]WYGL?D[/U][/I][/B]" feet="[B][I][U]WYGL?D[/U][/I][/B]" corpse="[B][I][U]CIA?O[/U][/I][/B]"/>
b) t?umaczenie
WYGL?D -> wygl?d potwora:
# w przypadku "nieludzkiego" wygl?du potwora wype?niamy tylko pole LOOK TYPE, reszcie nadajemy warto?? 0 (m?wimy tu tylko o WYGL?D).
# w przypadku "ludzkiego" wygl?du wype?niamy wszystkie pola.
Teraz kilka przydatnych link?w:
* wszystkie LOOK TYPE, co pomo?e Wam w wybraniu odpowiedniego wygl?du (by Rishi)
Code:
[url=http://forum.tibia.org.pl/showthread.php?t=226901]Forum tibia.org.pl[/url]
* jak wybiera? kolory "ludzkich" wygl?d?w (by Manky)
123ju2.png


CIA?O -> wygl?d cia?a (potwora po ?mierci), nie znalaz?em ?adnego linku, tak wi?c pozostaje Wam edytowa? plik z potworem, kt?rego wygl?d przybierze Wasz nowy monster, i stamt?d skopiowa? numer wygl?du cia?a.


Przedostatni podpunkt punktu 3.:
a) kod
Code:
<targetchange interval="[B][I][U]CZAS[/U][/I][/B]" chance="[B][I][U]SZANSA[/U][/I][/B]"/>
b) t?umaczenie
CZAS -> co jaki czas (co 1500 oddajemy cios w rl tibii) jest SZANSA zmienienia celu, tzw. przerzucenia si? potwora na innego gracza
SZANSA -> szansa zmienienia celu, w procentach (czyli 100 to maksymalna, zawsze skuteczna)


Ostatni podpunkt punktu 3.:
a) kod
Code:
<strategy attack="[B][I][U]ATAK[/U][/I][/B]" defense="[B][I][U]OBRONA[/U][/I][/B]"/>
b) t?umaczenie
ATAK -> ile "si?" po?wi?ca? na atak (w procentach)
OBRONA -> ile "si?" po?wi?ca? na obron? (w procentach)
 
Last edited:
E

Ewande

Guest
4. W?a?ciwo?ci.

Mamy ju? skonfigurowane podstawowe wiadomo?ci o naszym nowym potworze. Teraz czas na jego "w?a?ciwo?ci". Zapami?taj, ?e w wi?kszo?ci "w?a?ciwo?ci" przypisanie warto?ci 1 oznacza TAK, a warto?ci 0 - NIE
a) kod
Code:
<flags>
      <flag [B][I][U]summonable[/U][/I][/B]="0 lub 1"/>
      <flag [B][I][U]attackable[/U][/I][/B]="0 lub 1"/>
      <flag [B][I][U]hostile[/U][/I][/B]="0 lub 1"/>
      <flag [B][I][U]illusionable[/U][/I][/B]="0 lub 1"/>
      <flag [B][I][U]convinceable[/U][/I][/B]="0 lub 1"/>
      <flag [B][I][U]pushable[/U][/I][/B]="0 lub 1"/>
      <flag [B][I][U]canpushitems[/U][/I][/B]="0 lub 1"/>
      <flag [B][I][U]canpushcreatures[/U][/I][/B]="0 lub 1" /> 
      <flag [B][I][U]staticattack[/U][/I][/B]="30 lub 50"/>
      <flag [B][I][U]targetdistance[/U][/I][/B]="1"/>
      <flag [B][I][U]runonhealth[/U][/I][/B]="od 0 do [B][I][U]MAXHP[/U][/I][/B]"/>
</flags>
b) t?umaczenie
summonable -> czy mo?emy przywo?a? potwora czarem utevo res" .
attackable -> czy mo?emy atakowa? potwora (0 dajemy np. w przypadku magicthrower?w).
hostile -> czy potw?r mo?e atakowa?
illusionable -> czy mo?emy przybra? wygl?d potwora czarem utevo res ina" .
convinceable -> czy mo?emy "oswoi?" potwora run? Convice Creature.
pushable -> czy mo?emy przesuwa? potwora (tak jak gracza).
canpushitems -> czy potw?r mo?e przesuwa? przedmioty (takie jak parcel i wszelkiego rodzaju skrzynki, garnki itp.).
canpushcreatures -> czy potw?r mo?e przesuwa? inne potwory (oraz graczy), kt?re np. zagradzaj? mu drog? do gracza
staticattack -> je?eli wpiszesz 30 to potw?r przyjmie taktyk? warlocka, je?eli 50 to tak jak wi?kszo?? potwor?w, czyli walk? w zwarciu1
runonhealth -> od ilu HP potw?r ma zacz?? ucieka?



5. Ataki

Rozpoczynamy:
Code:
 <attacks>
Wyr??niamy trzy typy atak?w:
# dystansowe (spear / arrow / bolt / throwing star / throwing knife / poison arrow / explosives arrow / small stone / large rock)
a) kod
Code:
<attack name="[B][I][U]NAZWA[/U][/I][/B]" interval="[B][I][U]CZAS[/U][/I][/B]" chance="[B][I][U]SZANSA[/U][/I][/B]" range="[B][I][U]D?UGO??[/U][/I][/B]" min="[B][I][U]MINDMG[/U][/I][/B]" max="[B][I][U]MAXDMG[/U][/I][/B]"/>
b) t?umaczenie
NAZWA -> wpisujemy nazw? ataku dystansowego: spear, arrow, bolt, throwing star, throwing knife itp. (wszystie wymienione s? na g?rze, mo?na dorabia? r?wnie? nowe rodzaje broni dystansowych pisz?c skrypt w data/spells, ale o tych kiedy indziej)
CZAS -> co jaki CZAS potw?r b?dzie pr?bowa? zaatakowa? (co 1500 zadajemy cios w rl tibii)
SZANSA -> jaka jest SZANSA, ?e atak zostanie wykonany (w procentach)
D?UGO?? -> na ile kratek potw?r b?dzie m?g? rzuci? broni? (3 kratki zasi?gu ma wand of vortex)
MINDMG -> jaki minimalnie blood hit zada potw?r w razie powodzenia ataku (nie wliczaj?c obrony gracza / potwora), liczb? poprzedzamy minusem (-)
MAXDMG -> jaki maksymalnie blood hit zada potw?r w razie powodzenia ataku (nie wliczaj?c obrony gracza / potwora), liczb? poprzedzamy minusem (-)

# walka wr?cz (melee)
a) kod
Code:
<attack name="[B][I][U]melee[/U][/I][/B]" interval="[B][I][U]CZAS[/U][/I][/B]" min="[B][I][U]MINDMG[/U][/I][/B]" max="[B][I][U]MAXDMG[/U][/I][/B]"/>
b) t?umaczenie
CZAS -> co jaki CZAS potw?r zaatakuje (przypominam, ?e co 1500 zadajemy cios w rl tibii)
MINDMG -> jaki minimalnie blood hit zada potw?r (nie wliczaj?c obrony gracza / potwora), liczb? poprzedzamy minusem (-)
MAXDMG -> jaki maksymalnie blood hit zada potw?r (nie wliczaj?c obrony gracza / potwora), liczb? poprzedzamy minusem (-)

# czary
a) kod
Code:
<attack name="[B][I][U]NAZWA[/U][/I][/B]" interval="[B][I][U]CZAS[/U][/I][/B]" chance="[B][I][U]SZANSA[/U][/I][/B]" min="[B][I][U]MINDMG[/U][/I][/B]" max="[B][I][U]MAXDMG[/U][/I][/B]"/>
b) t?umaczenie
NAZWA -> nazwa ataku magicznego (np. Fireball), aby dowiedzie? si? jak? nazw? ma Tw?j atak magiczny zajrzy do:
Code:
data/spells/spells.xml
i odnajd? linijk? np.:
Code:
 <instant name="[B][I][U]Flame Strike[/U][/I][/B]"
Code:
<rune name="[B][I][U]Light Magic Missile[/U][/I][/B]"
Code:
<rune name="[B][I][U]mana drain[/U][/I][/B]"
Code:
<instant name="[B][I][U]hydra poisonwave[/U][/I][/B]"

W tym wypadku Flame Strike, Light Magic Missile, mana drain, hydra poisonwave to NAZWA czaru.
SZANSA -> jaka jest SZANSA, ?e atak zostanie wykonany (w procentach)
MINDMG -> jaki minimalnie blood hit zada potw?r w razie powodzenia ataku (nie wliczaj?c obrony i amulet?w gracza / potwora), liczb? poprzedzamy minusem (-)
MAXDMG -> jaki maksymalnie blood hit zada potw?r w razie powodzenia ataku (nie wliczaj?c obrony i amulet?w gracza / potwora), liczb? poprzedzamy minusem (-)

Ko?czymy:
Code:
</attacks>

6. Obrony.

Najpierw okre?lmy punkty pancerza i obrony potwora:
a) kod
Code:
<defenses armor="[B][I][U]ARMOR[/U][/I][/B]" defense="[B][I][U]DEF[/U][/I][/B]">
b) t?umaczenie
ARMOR -> punkty pancerza (np. tak jak u graczy plate armor daje 10, plate legs- 7 itp.).
DEF -> co tu du?o m?wi?, po prostu tak jak u nas tarcza i bro? maj? punkty obrony, to tutaj podajemy ilo?? tych punkt?w u potwora.


Nast?pnie, je?eli chcemy, aby potw?r si? leczy?, dodajemy linijk?:
a) kod
Code:
<defense name="[B][I][U]NAZWA[/U][/I][/B]" interval="[B][I][U]CZAS[/U][/I][/B]" chance="[B][I][U]SZANSA[/U][/I][/B]" min="[B][I][U]MINHEAL[/U][/I][/B]" max="[B][I][U]MAXHEAL[/U][/I][/B]"/>
b) t?umaczenie
NAZWA -> nazwa czaru lecz?cego, podobnie jest jak w czarach ofensywnych, tyle ?e tu mamy mniej do wyboru (Ultimate Healing, Intense Healing, Light Healing)
CZAS -> co ile b?dzie podj?ta pr?ba leczenia (co 1500 zadajemy cios w rl tibii)
SZANSA -> jaka jest SZANSA, ?e leczenie si? powiedzie
MINHEAL -> o ile potw?r si? minimalnie uleczy (tutaj BEZ MINUSA)
MAXHEAL -> o ile potw?r si? maksymalnie uleczy (tutaj BEZ MINUSA)


<defence informuje silnik, ?e czar ma by? u?yty na tym, kto go rzuca. Mo?emy to wykorzysta? do zastosowania np. przyspieszenia:
a) kod
Code:
 <defense name="[B][I][U]NAZWA[/U][/I][/B]" interval="[B][I][U]CZAS[/U][/I][/B]" chance="[B][I][U]SZANSA[/U][/I][/B]"/>
b) t?umaczenie
NAZWA -> nazwa czaru (w tym wypadku: haste, strong haste)
CZAS -> co jaki czas podj?ta b?dzie pr?ba rzucenia czaru
SZANSA -> jaka SZANSA jest na powodzenie rzucenia czaru


Wszystko ko?czymy:
Code:
</defenses>
 
Last edited:
E

Ewande

Guest
7. Odporno?ci.

Przy odporno?ci potwora na dany ?ywio? ( tryb ataku, czar, run? ) u?ywamy warto?ci 1, jako odporny, 0- nieodporny.
a) kod
Code:
<immunities>
      <immunity [B][I][U]physical[/U][/I][/B]="0 lub 1"/>
      <immunity [B][I][U]energy[/U][/I][/B]="0 lub 1"/>
      <immunity [B][I][U]fire[/U][/I][/B]="0 lub 1"/>
      <immunity [B][I][U]poison[/U][/I][/B]="0 lub 1"/>
      <immunity [B][I][U]lifedrain[/U][/I][/B]="0 lub 1"/>
      <immunity [B][I][U]paralyze[/U][/I][/B]="0 lub 1"/>
      <immunity [B][I][U]outfit[/U][/I][/B]="0 lub 1"/>
      <immunity [B][I][U]drunk[/U][/I][/B]="0 lub 1"/>
      <immunity [B][I][U]invisible[/U][/I][/B]="0 lub 1"/>
</immunities>
b) t?umaczenie
physical -> odporno?? na ataki fizyczne ( np. runa SD, czar Ulimate Explosion, atak broni? ), przyk?adem takiego potwora jest Phantasm
energy -> odporno?? na ?ywio? energii
fire -> odporno?? na ?ywio? ognia
poison -> odporno?? na trucizn?
lifedrain -> odporno?? przez atakiem „wydzierania ?ycia”
paralyze -> odporno?? przed parali?em ( runa Paralyze )
outfit -> odporno?? na zmian? wygl?du przeciwnika czarem utevo res ina"
drunk -> odporno?? przed „pija?stwem”
invisible -> odporno?? na niewidzialno?? przeciwnika

8. Summony ( mo?na ten fragment kodu pomin?? )

Aby doda? summony rozpoczynamy:
a) kod
Code:
<summons max="[B][I][U]SUMMONMAX[/U][/I][/B]">
b) t?umaczenie
SUMMONMAX -> ile maksymalnie potw?r mo?e przywo?a? wszystkich summon?w

Teraz ju? zajmiemy si? rodzajami summon?w:
a) kod
Code:
<summon name="[B][I][U]NAZWA[/U][/I][/B]" interval="[B][I][U]CZAS[/U][/I][/B]" chance="[B][I][U]SZANSA[/U][/I][/B]"/>
b) t?umaczenie
NAZWA -> nazwa potwora, kt?ry ma by? przywo?any
CZAS -> co jaki CZAS ma by? podj?ta pr?ba przywo?ania summona
SZANSA -> jaka jest SZANSA na powodzenia przywo?ania

Mo?na oczywi?cie doda? wi?cej ni? 1 typ summona, wtedy b?d? one losowane.
Na ko?cu dodajemy:
Code:
</summons>


9. G?osy ( ten fragment kodu mo?na pomin?? )

Je?eli chcemy, aby potw?r wydawa? g?osy to zacznijmy od:
a) kod
Code:
<voices interval="[B][I][U]CZAS[/U][/I][/B]" chance="[B][I][U]SZANSA[/U][/I][/B]">
b) t?umaczenie
CZAS -> co jaki CZAS potw?r ma pr?bowa? co? powiedzie?.
SZANSA -> jaka jest SZANSA na powodzenie.

Teraz dodajemy sentencj?:
a) kod
Code:
<voice sentence="[B][I][U]TEKST[/U][/I][/B]"/>
b) t?umaczenie
TEKST -> tekst, kt?ry ma by? wypowiedziany.
Mo?na oczywi?cie doda? wi?cej ni? 1 sentencj?, wtedy b?d? one losowane.

Na koniec dodajemy:
Code:
</voices>


10. Loot

Teraz trzeba ustali?, co wypada z potwora, gdy go zabijemy.
Rozpocznijmy od:
Code:
<loot>

Teraz dodajmy jaki? przedmiot, kt?ry ma kilka sztuk ( np. pieni?dze, strza?y, runy ):
a) kod
Code:
<item id="[B][I][U]ID[/U][/I][/B]" countmax="[B][I][U]MAX[/U][/I][/B]" chance1="[B][I][U]SZANSA[/U][/I][/B]" chancemax="0"/>
b) t?umaczenie
ID -> ID przedmiotu, kt?ry ma wypa?? ( najlepiej sprawdzi? w Map Editorze )
MAX -> jaka najwi?ksza liczba tego przedmiotu mo?e wypa??
SZANSA -> jaka jest SZANSA, ?e dany przedmiot wypadnie ( 100000 to najwi?ksza, im ni?ej, tym rzadziej b?dzie wypada? )

Teraz dodajmy przedmiot, kt?ry ma tylko jedn? sztuk?:
a) kod
Code:
<item id="[B][I][U]ID[/U][/I][/B]" chance="[B][I][U]SZANSA[/U][/I][/B]"/>
b) t?umaczenie
ID -> ID przedmiotu, kt?ry ma wypa?? ( najlepiej sprawdzi? w Map Editorze )
SZANSA -> jaka jest SZANSA, ?e dany przedmiot wypadnie ( 100000 to najwi?ksza, im ni?ej, tym rzadziej b?dzie wypada? )

A co gdy chcemy zrobi? worek? ( ID => 1987 )
Dodajemy nast?puj?cy kawa?ek kodu:
Code:
<item id="[B][I][U]1987[/U][/I][/B]" chance="[B][I][U]100000[/U][/I][/B]">
        <inside>
        </inside>
Gdy ju? to mamy, pomi?dzy klamry <inside></inside> dodajemy przedmioty tak, jak pokazane jest to kilka- kilkana?cie linijek wy?ej.

Wszystko ko?czymy:
Code:
</item>
    </loot>
  </monster>


11. Przyk?ad.
Code:
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?>
<monster name="Czarny Kruk" nameDescription="a czarny kruk" tp="1" race="blood" experience="5" speed="200" manacost="0">
<health now="20" max="20"/>
<look type="122" head="0" body="0" legs="0" feet="0" corpse="4298"/>
<targetchange interval="1000" chance="0"/>
<strategy attack="100" defense="0"/>
<flags>
      <flag summonable="0"/>
      <flag attackable="1"/>
      <flag hostile="1"/>
      <flag illusionable="1"/>
      <flag convinceable="0"/>
      <flag pushable="1"/>
      <flag canpushitems="0"/>
      <flag canpushcreatures="0" /> 
      <flag staticattack="50"/>
      <flag targetdistance="1"/>
      <flag runonhealth="0"/>
</flags>
<attacks>
<attack name="melee" interval="2000" min="-1" max="-6"/>
</attacks>
<defenses armor="4" defense="9">
<defense name="haste" interval="3000" chance="80"/>
</defenses>
<immunities>
      <immunity physical="0"/>
      <immunity energy="0"/>
      <immunity fire="0"/>
      <immunity poison="1"/>
      <immunity lifedrain="0"/>
      <immunity paralyze="0"/>
      <immunity outfit="1"/>
      <immunity drunk="1"/>
      <immunity invisible="0"/>
</immunities>
<voices interval="4000" chance="40">
<voice sentence="Kra, kra..."/>
</voices>
<loot>
<item id="2148" countmax="3" chance1="100000" chancemax="100000"/>
</item>
</loot>
</monster>


12. Podsumowanie.

Sko?czy?e? ju? robi? swojego potwora, teraz wystarczy doda? go do Map Editora, ale o tym opowiada ju? poradnik -Siwka- :
Code:
[url=http://forum.tibia.org.pl/showthread.php?t=169423]Forum tibia.org.pl[/url]
Stawiasz na mapie i cieszysz si? w?asnym monsterem.
Mam nadziej?, ?e tym poradnikiem pomog?em chocia? jednej osobie, bo wtedy trud, jaki w?o?y?em w powstanie tutoriala, nie p?jdzie na marne.
Prosz? o komentarze oraz opisy b??d?w, kt?re na pewno przytrafi?y mi si? przy takim tek?cie.

//Ewande
 

Arack

Active User
Joined
Apr 4, 2008
Messages
52
Reaction score
2
?adny czytelny poradnik daje 9/10 bo zawsze mo?na by lepiej ;p
a tak wog?le to szkoda ze nie znalaz?e? jak zw?oki zrobi? ale poradnik spoko przyda si? mi, ju? si? przyda? :D
 

Wawus

Active User
Joined
Apr 4, 2008
Messages
70
Reaction score
9
Dzi?kuj? za ten poradnik, Ewande :)

Mi na pewno si? przyda, 9/10 (Bo zawsze mo?e by? lepiej :))
 

Anvil

Advanced User
Joined
Apr 2, 2008
Messages
267
Reaction score
7
Wow, ?wietny poradnik, najlepszy jaki widzia?em. Lepszy chyba by? nie mo?e.
 

Squidy

Advanced User
Joined
Apr 5, 2008
Messages
293
Reaction score
22
Age
29
Popieram :p Mi te? si? podoba, ale nie we wszystkich potworkach mo?na zmienia? kolory tak?
 

Sir Blondinio

New User
Joined
Apr 10, 2008
Messages
9
Reaction score
0
Age
35
Nie tylko, mo?na te? zmieni? kolor wygl?du Ghazbarana. Wracaj?c do tematu poradnik czytelny i zrozumia?y.

Ocena: 10/10.
 
Last edited:

Wojtekdst5

New User
Joined
Apr 9, 2008
Messages
7
Reaction score
1
Mam problem z w?asnym potworkiem. Wszystko zrobi?em jka kaza?e? i nie mog? go przyzwa?. Mam go w map editorze i go normalnie stawiam ale jak ju? wchodz? na OTS to go tam nie ma ;/ pomocy!!
Z ?ry Thx
 
E

Ewande

Guest
@2up
Nie, nie mo?na.
@up
Przeczytaj jeszcze raz, uwa?nie, punkt 1. i pami?taj o dodaniu do monsters.xml linijki z danym potworem.

//Ewande
 

Bobikson

New User
Joined
Apr 9, 2008
Messages
2
Reaction score
0
[No Spox ale czy nie latwiej jest zrobic potwora w monsters editorze ??
po 2 ja Gm nie moge przywolac potwora ktorego zrobilem przez komende /m GoD Bobik dalaczeo tak jest ??:cool:
 

Hawks

Advanced User
Joined
Apr 12, 2008
Messages
378
Reaction score
28
Bardzo ?adny poradnik. Ale si? napisa?e? xD

Pozdrawiam,
//Hawks
 
E

Ewande

Guest
@Bobikson
Musisz go doda? do monsters.xml, patrz punkt 1. mojego poradnika.
Ludzie, czytajcie ze zrozumieniem!
 

Bekio

User
Joined
Apr 15, 2008
Messages
42
Reaction score
1
:pppp

:pppp

9/10 <--- ocena
napewno mi sie przyda:D
wielkie dzieki
 

Woristin

Forum friend
Joined
Apr 6, 2008
Messages
540
Reaction score
86
Musz? powiedzie?, ?e zajebista robota. Wszystko ?adnie rozpisane, z pogrubieniami... Gratuluj? ; )
 
  • Like
Reactions: vDk

olekturbo

Advanced User
Joined
Apr 5, 2008
Messages
192
Reaction score
7
Age
34
Wowo! Ja umiem robi? monsterki. ale ten poradnik cudo :) Pozdrawiam
olek
 

Masiv

New User
Joined
Apr 15, 2008
Messages
5
Reaction score
0
Ten poradnik zadzi szuka?em juz go od 1 miecha i nareszcie MAM !!!!!!!!! jestes wieli Adminie :D
 

kondzio_8888

Active User
Joined
Apr 5, 2008
Messages
111
Reaction score
4
;)

;)

Dobry poradnik chcialo ci sie pisac? :cool: 10/10 poradnik tlumaczy wszystko!!!
 
Top