Co nowego?
Tibia.net.pl

PO ZMIANIE SKRYPTU FORUM MOGĄ WYSTĘPOWAĆ PROBLEMY Z LOGOWANIEM. "ZRESETUJ HASŁO(klik)", ABY SIĘ ZALOGOWAĆ .

JEŻELI NIE PAMIĘTASZ STAREGO E-MAILA ZAJRZYJ NA NASZEGO "DISCORDA(klik)" LUB "NAPISZ E-MAILA(klik)"

Paladyn - atakowanie podczas użycia potek

sempele

Stały bywalec
Dołączył
Listopad 19, 2010
Posty
95
Liczba reakcji
2
Cześć. Przeglądałem masę tematów związanych z problem ataku palka podczas używania potków. Niestety nie udało mi się znaleźć rozwiązania pomimo podmiany różnych kodów. W żadnym temacie nie było 100% zgodności do tego czy kod jest w 100% działający i czy nie będzie sprawiał problemów w rozgrywce z większą ilością osób online. Moje pytanie brzmi czy ktoś z was rozwiązał ten problem i podzieliłby się informacjami ? Używam tfs 1.2. Pozdro !
 

sempele

Stały bywalec
Dołączył
Listopad 19, 2010
Posty
95
Liczba reakcji
2

W weapons.h interruptSwing ustaw na true i przekompiluj
W sensie
Kod:
virtual void configureWeapon(const ItemType& it);
        virtual bool interruptSwing() const {
            return false;
        }
na:
Kod:
virtual void configureWeapon(const ItemType& it);
        virtual bool interruptSwing() const {
            return true;
        }
Też nie działa. Dodałem jeszcze do broni swing="true" ale nic z tego
~~EDIT~~
Działa po ustawieniu w obu przypadkach na false. Dzięki !
 
Ostatnia edycja:
Do góry