What's new

Peawie jak Raids :)

Status
Not open for further replies.

Meteor24

User
Joined
Aug 23, 2011
Messages
14
Reaction score
1
Sporo Os?b w silniku niema folderu Raids S?u?y on by robi? automatyczne najazdy na miasto.
Mam Dla Was Hit!!!
Komend? te mo?e u?y? tylko Hoster Lub GoD , GM
Brzmi ona !invazja
To Zaczynamy:
W Data/talkactions Robimy Plik invazja.lua
A w nim:
function onSay(cid, words, param, pos)
if getPlayerAccess(cid) >= 5 then
doSummonCreature("Inwazja Miasta",{x=1000, y=1006, z=7})
doSummonCreature("Inwazja Miasta",{x=1000, y=1006, z=7})
doSummonCreature("Inwazja Miasta",{x=1000, y=1006, z=7})
doSummonCreature("Inwazja Miasta",{x=1000, y=1006, z=7})
doSummonCreature("Inwazja Miasta",{x=1000, y=1006, z=7})
doSummonCreature("Inwazja Miasta",{x=1000, y=1006, z=7})
doSummonCreature("Inwazja Miasta",{x=1000, y=1006, z=7})
doSummonCreature("Inwazja Miasta",{x=1000, y=1006, z=7})
doPlayerSendTextMessage(cid, 19,"Inwazja Miasta. Pokonaj je a sporo zarobisz. ")
doSendMagicEffect(getPlayerPosition(cid), 39)
end
end
Inwazja Miasta-Jaki Potworek ma Si? Zrespi?
Inwazja Miasta. Pokonaj je a sporo zarobisz.-Tekst kt?ry ma si? pojawi? po wpisaniu komendy
x=1000, y=1006, z=7}-Gdzie ma Si? Zrespi? potworek
Linijki mo?emy doda? lub usun?? Zmieni to liczbe zrespionych potwork?w
I na Koniec W Talkactions.XML
<talkaction words="!invazja" script="invazja.lua" />
!invazja-Mozna Zmieni? na jak? si? chce ;]
 

Seminari

User
Joined
Jul 1, 2008
Messages
34
Reaction score
1
Odp: Peawie jak Raids :)

Super wzi??e? komend? raid i spolszczy?e? j?... Do tego da?e? doPlayerSendTextMsg, gz powinno by? broadcast~~, bo tak to wy?le info do god'a je?li nie masz zadeklarowane by sprawdzi?o ludzi onnline..
 

Fikusek

Banned
Joined
May 17, 2010
Messages
248
Reaction score
9
Odp: Peawie jak Raids :)

No tak masz racje malo silnikow posiada ten folder a wi?c bardzo fajnie to zrobiles ;d oby tak dalej !
Thx ;]
 

Dubler

Lua Factory =)
Joined
Apr 8, 2009
Messages
1,874
Reaction score
112
Odp: Peawie jak Raids :)

1. on to napisal sam (skrypty w tfs nie sa tak lamerskie)
2. to jest bez sensu - spamuje iles potworow w tym samym miejscu + pisze do CMa ze to on musi je zabic, a w dodatku to SUMMONUJE potwory a nie je tworzy...
moja ocena
0,000000000000001/10

@down2
i to jest prawdziwy skrypt :) GZ
 
Last edited:

Fikusek

Banned
Joined
May 17, 2010
Messages
248
Reaction score
9
Odp: Peawie jak Raids :)

@up
Jakim cudem? Z tego co tu widze to powino sie zrespic 8 potworkow [lub mniej jak ktos zmieni ] a nie ile sie chce !
 

Bufo

Advanced User
Joined
Dec 25, 2009
Messages
151
Reaction score
2
Age
30
Odp: Peawie jak Raids :)

PHP:
raidConfig = {
	monsterName = {'Demon', 'orshabaal'}, -- Potwory jakie skrypt ma stworzyc.
	monsterNumber = 5, -- Ile potwor?w ma si? zrespi?.
	text = "Demony zaatakowaly miasto, ratujcie okolice !", -- Tekst przy wywo?aniu funkcji.
	raidroom = {fromPos = {x=980,y=980,z=7}, -- Lewy g?rny r?g okolicy w kt?rej maj? si? respi? potwory.
				toPos = {x=990,y=990,z=7} -- Prawy dolny r?g okolicy w kt?rej maj? si? respi? potwory.
			}
}

function onSay(cid, words, param, pos)
	if getPlayerAccess(cid) >= 5 then
	
		local xTable, yTable = {}, {}
	
		doBroadcastMessage(raidConfig.text, MESSAGE_EVENT_ADVANCE)
	
		for x = raidConfig.raidroom.fromPos.x, raidConfig.raidroom.toPos.x do
			for y = raidConfig.raidroom.fromPos.y, raidConfig.raidroom.toPos.y do
				table.insert(xTable, x)
				table.insert(yTable, y)
			end
		end
		
		local pos, create = {x=xTable[math.random(#xTable)], y=yTable[math.random(#yTable)], z=7}, false
	
		for q = 1, raidConfig.monsterNumber do
			doCreateMonster(raidConfig.monsterName[math.random(#raidConfig.monsterName)], pos, false, false, false)
			doSendMagicEffect(pos, CONST_ME_BATS)
		end
	end
	return TRUE
end

: |
 
Last edited:

login989

Active User
Joined
Dec 4, 2010
Messages
120
Reaction score
2
Odp: Peawie jak Raids :)

1. on to napisal sam (skrypty w tfs nie sa tak lamerskie)
2. to jest bez sensu - spamuje iles potworow w tym samym miejscu + pisze do CMa ze to on musi je zabic, a w dodatku to SUMMONUJE potwory a nie je tworzy...
moja ocena
0,000000000000001/10
@down2
i to jest prawdziwy skrypt :) GZ
ty ... nie powiem co to nie summon ogarnij sie.
Super skrypt ciezko znalesc spolszeczenie raidu ale chyba gdzies to juz widzialem albo cos podobnego. skrypt 9/10
 

Placek

Blue Waffle
Joined
Sep 30, 2008
Messages
6,793
Reaction score
672
Age
9
Odp: Peawie jak Raids :)

1. on to napisal sam (skrypty w tfs nie sa tak lamerskie)
2. to jest bez sensu - spamuje iles potworow w tym samym miejscu + pisze do CMa ze to on musi je zabic, a w dodatku to SUMMONUJE potwory a nie je tworzy...
moja ocena
0,000000000000001/10
@down2
i to jest prawdziwy skrypt :) GZ

1. Racja skrypt lamerski...
2. Pozycje sa przykladowe, chyba logiczne, ze kazdy stworzy inny raid i powpisuje sobie pozycje? Jej summonuje, zmiana 1 slowa w skrypcie, to samo z msg do cm, zamiast do wszystkich graczy, ale to tez mala zmiana tylko.

Wiec nie ma co odrazu tak krytykowac. Zreszta, mogl bys krytykowac jak bys napisal ten skrypt co bufo, ale tobie sie nawet nie chcialo.

Wszyscy "pro" skrypterzy z forum chca tu miec wiecej ogarnietych osob, bo wkurza ich, ze nikt nic nie umie. A z takim podejsciem jak wszycsy macie to kazdy kto sie chce czegos nauczyc ma wyjebane. Sam sie uczylem i gowno z tego wyszlo na tym forum, bo tylko wszyscy wyzywaja jakie gowno sie robi, zamiast doradzic. A potem placz, ze 99% osob ktore mialy potencjal odeszly z forum lub przestaly skrypty pisac, bo ich wyzywacie i macie na nich wyjebane...
 

sameyes

Active User
Joined
Apr 3, 2009
Messages
97
Reaction score
4
Odp: Peawie jak Raids :)

Skrypt lamerski ? Ale w?a?nie dzi?ki takim skryptom ludzie zaczynaj? co? rozumie?. Par? zrozumia?ych komend po??czy? w jedno i mu wysz?o.

Zmieni?
'doSummonCreature'

Na

'doCreateMonster'
 

Placek

Blue Waffle
Joined
Sep 30, 2008
Messages
6,793
Reaction score
672
Age
9
Odp: Peawie jak Raids :)

Skrypt lamerski ? Ale w?a?nie dzi?ki takim skryptom ludzie zaczynaj? co? rozumie?. Par? zrozumia?ych komend po??czy? w jedno i mu wysz?o.
Zmieni?
Na

Niby racja, zaczynaja cos rozumiec, ale nie powinni sie tego uczyc, bo potem wejdzie im w pamiec i sie nie oducza, a takie skrypty sa ciezkie dla silnika. Wyobraz sobie raid z 300 potworami, w 1 skrypcie masz 300 linijek pokolei przez ktore przelatuje silnik, w 2 skrypcie masz w configu i w 3(?) linijkach. To tylko taki przyklad. I teraz zobacz sobie wszystkie skrypty w silniku, ktorych moze byc kilkadziesiat albo kilkaset. I ciagle jest jakis wykonywany. A potem silnik z lamerskimi skryptami ma lagi przy 10 osobach a taki z ogarnietymi moze miec 50 bez lagow.
Rozumiesz nie?
I wlasnie taka jest roznica miedzy slabymi skryptami a tymi lepszymi i wlasnie dlatego te lepsze jest trudniej ogarnac, ale lepiej dzialaja.
 

sameyes

Active User
Joined
Apr 3, 2009
Messages
97
Reaction score
4
Odp: Peawie jak Raids :)

Kikimora, dobrze Ci? rozumiem, sam robi? skrypt l?ejsze dla silnika, ale zobacz jak na Niego od razu najechali. Trzeba mu napisa? 'l?ejszy skrypt' opisa? co i jak i dopiero niech si? uczy dalej.
 

Dubler

Lua Factory =)
Joined
Apr 8, 2009
Messages
1,874
Reaction score
112
Odp: Peawie jak Raids :)

a mo?e tak zamiast two?y? g?wno, lepiej przeczyta? kilka poradnik?w i tworzy? co? normalnego? Ja jak sie uczylem to nie zasmiecalem forum takim scierwem... zaczalem cokolwiek wstawiac jak juz sie nauczylem przynajmniej p?tli for
 

Dzynio123

User
Joined
Jun 18, 2010
Messages
20
Reaction score
1
Odp: Peawie jak Raids :)

Zamiast "two?y?: moderator powinien za s?ownik z?apa? ;d
 

Simon ThC

User
Joined
Jul 15, 2012
Messages
30
Reaction score
3
Odp: Peawie jak Raids :)

PHP:
raidConfig = {
	monsterName = {'Demon', 'orshabaal'}, -- Potwory jakie skrypt ma stworzyc.
	monsterNumber = 5, -- Ile potwor?w ma si? zrespi?.
	text = "Demony zaatakowaly miasto, ratujcie okolice !", -- Tekst przy wywo?aniu funkcji.
	raidroom = {fromPos = {x=980,y=980,z=7}, -- Lewy g?rny r?g okolicy w kt?rej maj? si? respi? potwory.
				toPos = {x=990,y=990,z=7} -- Prawy dolny r?g okolicy w kt?rej maj? si? respi? potwory.
			}
}

function onSay(cid, words, param, pos)
	if getPlayerAccess(cid) >= 5 then
	
		local xTable, yTable = {}, {}
	
		doBroadcastMessage(raidConfig.text, MESSAGE_EVENT_ADVANCE)
	
		for x = raidConfig.raidroom.fromPos.x, raidConfig.raidroom.toPos.x do
			for y = raidConfig.raidroom.fromPos.y, raidConfig.raidroom.toPos.y do
				table.insert(xTable, x)
				table.insert(yTable, y)
			end
		end
		
		local pos, create = {x=xTable[math.random(#xTable)], y=yTable[math.random(#yTable)], z=7}, false
	
		for q = 1, raidConfig.monsterNumber do
			doCreateMonster(raidConfig.monsterName[math.random(#raidConfig.monsterName)], pos, false, false, false)
			doSendMagicEffect(pos, CONST_ME_BATS)
		end
	end
	return TRUE
end

: |


To jest w?asnie prawdziwy skrypt, a nie jakie? "g?wno" by kid 8 years...
 

Kahras

Senior User
Joined
Aug 26, 2011
Messages
2,714
Reaction score
167
Age
25
Odp: Peawie jak Raids :)

Zgodz? si? z wami @UP
- Skrypt g?wniany
- Nie naje?d?ajcie na niego ka?dy ma swoje pocz?tki


Ja tutaj do tego skryptu mog? doda? to ?e skrypt jest g?wniany i tylko do g?wnianych silnik?w b?dzie potrzebny TFS 0.2 posiada raids i to starczy a ka?dy rzuca si? na Ariesa i my?lisz ?e jest dobry.
Napisze jedno:

Silnik bez souroce to nie silnik!
 
Status
Not open for further replies.
Top