• logo_cipsoft
    Nowe serwery zostały otwarte 19 Lut 2025:
    Noctalia (Open PvP) Ignitera (Open PvP) us_logo Xybra (Open PvP)

Peawie jak Raids :)

Status
Zamknięty.

Meteor24

User
Dołączył
Sierpień 23, 2011
Posty
14
Liczba reakcji
1
Sporo Os?b w silniku niema folderu Raids S?u?y on by robi? automatyczne najazdy na miasto.
Mam Dla Was Hit!!!
Komend? te mo?e u?y? tylko Hoster Lub GoD , GM
Brzmi ona !invazja
To Zaczynamy:
W Data/talkactions Robimy Plik invazja.lua
A w nim:
function onSay(cid, words, param, pos)
if getPlayerAccess(cid) >= 5 then
doSummonCreature("Inwazja Miasta",{x=1000, y=1006, z=7})
doSummonCreature("Inwazja Miasta",{x=1000, y=1006, z=7})
doSummonCreature("Inwazja Miasta",{x=1000, y=1006, z=7})
doSummonCreature("Inwazja Miasta",{x=1000, y=1006, z=7})
doSummonCreature("Inwazja Miasta",{x=1000, y=1006, z=7})
doSummonCreature("Inwazja Miasta",{x=1000, y=1006, z=7})
doSummonCreature("Inwazja Miasta",{x=1000, y=1006, z=7})
doSummonCreature("Inwazja Miasta",{x=1000, y=1006, z=7})
doPlayerSendTextMessage(cid, 19,"Inwazja Miasta. Pokonaj je a sporo zarobisz. ")
doSendMagicEffect(getPlayerPosition(cid), 39)
end
end
Inwazja Miasta-Jaki Potworek ma Si? Zrespi?
Inwazja Miasta. Pokonaj je a sporo zarobisz.-Tekst kt?ry ma si? pojawi? po wpisaniu komendy
x=1000, y=1006, z=7}-Gdzie ma Si? Zrespi? potworek
Linijki mo?emy doda? lub usun?? Zmieni to liczbe zrespionych potwork?w
I na Koniec W Talkactions.XML
<talkaction words="!invazja" script="invazja.lua" />
!invazja-Mozna Zmieni? na jak? si? chce ;]
 
Odp: Peawie jak Raids :)

Super wzi??e? komend? raid i spolszczy?e? j?... Do tego da?e? doPlayerSendTextMsg, gz powinno by? broadcast~~, bo tak to wy?le info do god'a je?li nie masz zadeklarowane by sprawdzi?o ludzi onnline..
 
Odp: Peawie jak Raids :)

No tak masz racje malo silnikow posiada ten folder a wi?c bardzo fajnie to zrobiles ;d oby tak dalej !
Thx ;]
 
Odp: Peawie jak Raids :)

1. on to napisal sam (skrypty w tfs nie sa tak lamerskie)
2. to jest bez sensu - spamuje iles potworow w tym samym miejscu + pisze do CMa ze to on musi je zabic, a w dodatku to SUMMONUJE potwory a nie je tworzy...
moja ocena
0,000000000000001/10

@down2
i to jest prawdziwy skrypt :) GZ
 
Ostatnia edycja:
Odp: Peawie jak Raids :)

@up
Jakim cudem? Z tego co tu widze to powino sie zrespic 8 potworkow [lub mniej jak ktos zmieni ] a nie ile sie chce !
 
Odp: Peawie jak Raids :)

PHP:
raidConfig = {
	monsterName = {'Demon', 'orshabaal'}, -- Potwory jakie skrypt ma stworzyc.
	monsterNumber = 5, -- Ile potwor?w ma si? zrespi?.
	text = "Demony zaatakowaly miasto, ratujcie okolice !", -- Tekst przy wywo?aniu funkcji.
	raidroom = {fromPos = {x=980,y=980,z=7}, -- Lewy g?rny r?g okolicy w kt?rej maj? si? respi? potwory.
				toPos = {x=990,y=990,z=7} -- Prawy dolny r?g okolicy w kt?rej maj? si? respi? potwory.
			}
}

function onSay(cid, words, param, pos)
	if getPlayerAccess(cid) >= 5 then
	
		local xTable, yTable = {}, {}
	
		doBroadcastMessage(raidConfig.text, MESSAGE_EVENT_ADVANCE)
	
		for x = raidConfig.raidroom.fromPos.x, raidConfig.raidroom.toPos.x do
			for y = raidConfig.raidroom.fromPos.y, raidConfig.raidroom.toPos.y do
				table.insert(xTable, x)
				table.insert(yTable, y)
			end
		end
		
		local pos, create = {x=xTable[math.random(#xTable)], y=yTable[math.random(#yTable)], z=7}, false
	
		for q = 1, raidConfig.monsterNumber do
			doCreateMonster(raidConfig.monsterName[math.random(#raidConfig.monsterName)], pos, false, false, false)
			doSendMagicEffect(pos, CONST_ME_BATS)
		end
	end
	return TRUE
end

: |
 
Ostatnia edycja:
Odp: Peawie jak Raids :)

1. on to napisal sam (skrypty w tfs nie sa tak lamerskie)
2. to jest bez sensu - spamuje iles potworow w tym samym miejscu + pisze do CMa ze to on musi je zabic, a w dodatku to SUMMONUJE potwory a nie je tworzy...
moja ocena
0,000000000000001/10
@down2
i to jest prawdziwy skrypt :) GZ
ty ... nie powiem co to nie summon ogarnij sie.
Super skrypt ciezko znalesc spolszeczenie raidu ale chyba gdzies to juz widzialem albo cos podobnego. skrypt 9/10
 
Odp: Peawie jak Raids :)

1. on to napisal sam (skrypty w tfs nie sa tak lamerskie)
2. to jest bez sensu - spamuje iles potworow w tym samym miejscu + pisze do CMa ze to on musi je zabic, a w dodatku to SUMMONUJE potwory a nie je tworzy...
moja ocena
0,000000000000001/10
@down2
i to jest prawdziwy skrypt :) GZ

1. Racja skrypt lamerski...
2. Pozycje sa przykladowe, chyba logiczne, ze kazdy stworzy inny raid i powpisuje sobie pozycje? Jej summonuje, zmiana 1 slowa w skrypcie, to samo z msg do cm, zamiast do wszystkich graczy, ale to tez mala zmiana tylko.

Wiec nie ma co odrazu tak krytykowac. Zreszta, mogl bys krytykowac jak bys napisal ten skrypt co bufo, ale tobie sie nawet nie chcialo.

Wszyscy "pro" skrypterzy z forum chca tu miec wiecej ogarnietych osob, bo wkurza ich, ze nikt nic nie umie. A z takim podejsciem jak wszycsy macie to kazdy kto sie chce czegos nauczyc ma wyjebane. Sam sie uczylem i gowno z tego wyszlo na tym forum, bo tylko wszyscy wyzywaja jakie gowno sie robi, zamiast doradzic. A potem placz, ze 99% osob ktore mialy potencjal odeszly z forum lub przestaly skrypty pisac, bo ich wyzywacie i macie na nich wyjebane...
 
Odp: Peawie jak Raids :)

Skrypt lamerski ? Ale w?a?nie dzi?ki takim skryptom ludzie zaczynaj? co? rozumie?. Par? zrozumia?ych komend po??czy? w jedno i mu wysz?o.
Zmieni?
Na

Niby racja, zaczynaja cos rozumiec, ale nie powinni sie tego uczyc, bo potem wejdzie im w pamiec i sie nie oducza, a takie skrypty sa ciezkie dla silnika. Wyobraz sobie raid z 300 potworami, w 1 skrypcie masz 300 linijek pokolei przez ktore przelatuje silnik, w 2 skrypcie masz w configu i w 3(?) linijkach. To tylko taki przyklad. I teraz zobacz sobie wszystkie skrypty w silniku, ktorych moze byc kilkadziesiat albo kilkaset. I ciagle jest jakis wykonywany. A potem silnik z lamerskimi skryptami ma lagi przy 10 osobach a taki z ogarnietymi moze miec 50 bez lagow.
Rozumiesz nie?
I wlasnie taka jest roznica miedzy slabymi skryptami a tymi lepszymi i wlasnie dlatego te lepsze jest trudniej ogarnac, ale lepiej dzialaja.
 
Odp: Peawie jak Raids :)

Kikimora, dobrze Ci? rozumiem, sam robi? skrypt l?ejsze dla silnika, ale zobacz jak na Niego od razu najechali. Trzeba mu napisa? 'l?ejszy skrypt' opisa? co i jak i dopiero niech si? uczy dalej.
 
Odp: Peawie jak Raids :)

a mo?e tak zamiast two?y? g?wno, lepiej przeczyta? kilka poradnik?w i tworzy? co? normalnego? Ja jak sie uczylem to nie zasmiecalem forum takim scierwem... zaczalem cokolwiek wstawiac jak juz sie nauczylem przynajmniej p?tli for
 
Odp: Peawie jak Raids :)

PHP:
raidConfig = {
	monsterName = {'Demon', 'orshabaal'}, -- Potwory jakie skrypt ma stworzyc.
	monsterNumber = 5, -- Ile potwor?w ma si? zrespi?.
	text = "Demony zaatakowaly miasto, ratujcie okolice !", -- Tekst przy wywo?aniu funkcji.
	raidroom = {fromPos = {x=980,y=980,z=7}, -- Lewy g?rny r?g okolicy w kt?rej maj? si? respi? potwory.
				toPos = {x=990,y=990,z=7} -- Prawy dolny r?g okolicy w kt?rej maj? si? respi? potwory.
			}
}

function onSay(cid, words, param, pos)
	if getPlayerAccess(cid) >= 5 then
	
		local xTable, yTable = {}, {}
	
		doBroadcastMessage(raidConfig.text, MESSAGE_EVENT_ADVANCE)
	
		for x = raidConfig.raidroom.fromPos.x, raidConfig.raidroom.toPos.x do
			for y = raidConfig.raidroom.fromPos.y, raidConfig.raidroom.toPos.y do
				table.insert(xTable, x)
				table.insert(yTable, y)
			end
		end
		
		local pos, create = {x=xTable[math.random(#xTable)], y=yTable[math.random(#yTable)], z=7}, false
	
		for q = 1, raidConfig.monsterNumber do
			doCreateMonster(raidConfig.monsterName[math.random(#raidConfig.monsterName)], pos, false, false, false)
			doSendMagicEffect(pos, CONST_ME_BATS)
		end
	end
	return TRUE
end

: |


To jest w?asnie prawdziwy skrypt, a nie jakie? "g?wno" by kid 8 years...
 
Odp: Peawie jak Raids :)

Zgodz? si? z wami @UP
- Skrypt g?wniany
- Nie naje?d?ajcie na niego ka?dy ma swoje pocz?tki


Ja tutaj do tego skryptu mog? doda? to ?e skrypt jest g?wniany i tylko do g?wnianych silnik?w b?dzie potrzebny TFS 0.2 posiada raids i to starczy a ka?dy rzuca si? na Ariesa i my?lisz ?e jest dobry.
Napisze jedno:

Silnik bez souroce to nie silnik!
 
Status
Zamknięty.
Do góry