• logo_cipsoft
    Nowe serwery zostały otwarte 19 Lut 2025:
    Noctalia (Open PvP) Ignitera (Open PvP) us_logo Xybra (Open PvP)

-Inne PokemonWorldOnline

Status
Zamknięty.
Odp: PokemonWorldOnline

To kiedy bety ?

Ps . Podaj mi adres forum jak macie .
 
Odp: PokemonWorldOnline

Mapa jest ju? sko?czona , czekam a? mapperzy mi wy?la jeszcze 4 wyspy.
A na dana chwil? upiekszam tereny aby przyjemniej sie gra?o lecz na razie bez nowych grafik.
//Edit
100 post w 10 dni :D


Eldiane, ale czy jest konieczno?? wrzucania nast?pnych teren?w?
Mo?ecie zostawi? to na updaty itd. a teraz zaj?? si? czym? innym :]
 
Odp: PokemonWorldOnline

Witam.

Na wst?pie si? przedstawie, bo raczej ma?o znany jestem (mam dystans do ca?ego open tibia community). Jestem programist? takich projekt?w jak Landoria, Lyramion, Landoria Strikes Back (obecnie sprzedana jako Kovloria), Lyramion Strikes Back (obecnie sprzedane, niekontynuowane). Robi?em wiele kod?w, nawet kiedy?, w czasach 7.8, kiedy potworki nie potrafi?y na otsach na ukos chodzi?, wyda?em serwer z prawdziwymi formu?kami obra?e? z real tibii i wieloma innymi kodami, kt?ry przewy?sza? o klas? niekt?rymi kodami ?wczesne serwery (potworki atakuj?ce z 1.5 sqm i takie inne). Mo?na pogooglowa? m?j nick "larvaexotech" aby si? przekona? o tych sprawach. Tyle o mnie.

Jak si? zapewne domy?lacie, jestem programist? projektu Kregoxa. W tym temacie b?d? umieszcza? informacje na temat tego co przygotowujemy dla was. Zaznacz? jeszcze, ?e ?adne przyw?aszczanie sobie cudzej tw?rczo?ci (na przyk?ad sprity z oryginalnego Pokemon Online) nie b?dzie mia?o tutaj miejsca - b?dziemy u?ywa? sprit?w z advance.

Bardzo kr?tko o systemie gry: b?dzie on przypomina? system gry z oryginalnych pokemon?w na gameboye. Pokemony b?d? awansowa?y poprzez wysy?anie tych wrogich do pokemoniastej wersji valhalli (inaczej - zabijaj?c). Ka?dy pokemon b?dzie mia? sw?j w?asny poziom, co b?dzie odr??nia?o si? od manewru zastosowanego w brazylijskiej odmianie, czyli awansowanie wszystkich poke wraz z trenerem. Tutaj b?dzie inaczej.

Pokemon?w b?dzie 151, czyli pe?na lista z pierwszej serii. Ka?dy b?dzie trzymany w odpowiednim pokeballu, kt?ry b?dzie pe?ni? funkcj? wyzwalacza pokemona. Na raz b?dzie mo?na mie? tylko jednego pokemona wyci?gni?tego, oraz maksimum tylko 6 b?dzie mog?o by? aktywnie przygotowanych do bitwy. Wi?c, w przypadku bitwy z innym graczem/dzikim pokemonem/npc - walka b?dzie trwa?a dop?ki dop?ty wszystkie pokemony jednej ze stron si? wy?o?? (jak w pokemonach na gameboy).

Pokemony b?d? mia?y w?asne statystyki, kt?re b?d? si? zwi?ksza?y przy awansie pokemona, po nafaszerowaniu go odpowiednimi przedmiotami, przy specjalnych eventach i tak dalej.

Oto lista wst?pnych statystyk pokemona, kt?ry ka?dy jeden b?dzie posiada?:

Strength - si?a atak?w fizycznych. Okre?la, jak mocno odczuwalne dla wroga s? ?rodki perswazji bezpo?redniej

Special - podobnie do tego wy?ej, tylko, ?e chodzi tutaj o ataki specjalne

Vitality - okre?la, jak bardzo odporny na fizyczne ciosy jest pokemon

Spirit - okre?la, jak bardzo odporny na ataki specjalne jest pokemon

Evade - okre?la, jak sprawnie pokemon unika atak?w fizycznych

S-Evade - okre?la, jak sprawnie pokemon unika atak?w specjalnych

Speed - okre?la odst?p czasu po ataku, jaki jest potrzebny, aby pokemon m?g? wyprowadzi? kolejny atak (im wy?szy, tym pokemon szybciej atakuje)

Stamina - okre?la wytrzyma?o?? pokemona na negatywne efekty typu u?pienie, parali?, podpalenie

HP (hitpoints) - po prostu, hp-ki pokemona. Je?li spadn? do zera, pokemon pada trupem i przywr?ci? go do zdrowia mo?na tylko w mie?cie, w pokemon center. HP-ki b?dzie mo?na regenerowa? podczas walki specjalnymi przedmiotami.

SP (special points) - odmiana many, wersja pokemoniasta. Ataki pokemon?w b?d? pobiera?y pewne ilo?ci tej 'many', w przypadku gdy nam jej zabraknie, pokemon nie b?dzie m?g? wykona? danego ataku.


Ka?dy pokemon b?dzie mia? w?asn? funkcj? krzyw?, na podstawie kt?rej liczone b?d? jego statystyki. Dla przyk?adu, Venosaur jako wytrzyma?y pokemon na 60 levelu b?dzie mia? (przyk?adowo) 4,200 punkt?w ?ycia, podczas gdy s?abiutki raichu b?dzie mia? tylko 3,300. Tak samo b?dzie z ka?dym ze statystyk.

Odno?nie kar po ?mierci pokemona - na obecn? chwile nie ma podj?tej jednoznacznej dezyzji, czy wyglebienie pokemona oznacza strate expa dla niego, czy te? nie b?dzie takich konsekwencji.

Odno?nie systemu pojedynk?w, w wersji podstawowej gry b?dzie mo?na si? pojedynkowa? jedynie 1 vs 1, i b?dzie mo?na to robi? w dowolnym miejscu. W przypadku takiej walki, trenerzy nawalaj? si? dop?ki nie wytrac? wszystkich sze?ciu pokemon?w. W przypadku ?mierci pokemona (podczas walki z innym trenerem), nale?y wyci?gn?? kolejny pokeball i kontynuowa? walk?, w przypadku nie dope?nienia tego obowi?zku w ci?gu 10 sekund, gra automatycznie wy?le pierwszego lepszego pokemona. Podczas pojedynku, ruch obu graczy zostaje zablokowany do momentu roztrzygni?cia pojedynku. Sprawa expa za pojedynki pvp nie zosta?a jeszcze ustalona.

Jakie? pytania, zapraszam w tym temacie.
 
Odp: PokemonWorldOnline

1.
Zaznacz? jeszcze, ?e ?adne przyw?aszczanie sobie cudzej tw?rczo?ci (na przyk?ad sprity z oryginalnego Pokemon Online) nie b?dzie mia?o tutaj miejsca - b?dziemy u?ywa? sprit?w z advance.
Nie ?ebym chcia? co? m?wi, ale ekipa PO w wersji brazylijskiej ma sprity w?a?nie z GBA ( Gameboy Advance).
2. S?dz?, ?e Pokemon lub trener powinien tracic po ?mierci choc troch? punkt?w expa, bo inaczej ludzie b?d? chodzic na najlepsze pokemony, zabijac jednego, padac i tak w k??ko nie trac?c przy tym nic, a lootuj?c dobre itemki i zarabiaj?c sporo expa...
Pozdrawiam,
Bartpa
 
Odp: PokemonWorldOnline

@Od Eldiane
0001iv.jpg




@Topic

Larva twoja wypowied? jeszcze bardziej mnie nakr?ci?a do grania.
S?dz? tak jak @up ?e jak pokemon padnie spadaj? jego do?wiadczenia.

Ju? nie mog? si? doczeka? test?w :)

Pozdrawiam i zapraszam do wypowiadania si? w tym temacie.
Alexis
 
Odp: PokemonWorldOnline

1.
Nie ?ebym chcia? co? m?wi, ale ekipa PO w wersji brazylijskiej ma sprity w?a?nie z GBA ( Gameboy Advance).

maja tez swoje sprity. my nie tykamy wogole ich spr, uzywamy jedynie tych z gba przygotowujac je sami (to, ze zrodlo jest to samo nie ma znaczenia). to mialem na mysli piszac posta powyzej.

odnosnie trenera to nie wiadomo czy wogole bedzie "expil", na pewno beda expily pokemony indywidualnie.
 
Odp: PokemonWorldOnline

POWIEM SZYBKO CHCCEM TESTY !!!! ;);););););) i czy wyrobicice sie do 1 lutego :> bo wtedy mam Ferie !: D
 
Odp: PokemonWorldOnline

odnosnie trenera to nie wiadomo czy wogole bedzie "expil", na pewno beda expily pokemony indywidualnie.

troche zjebanie jakis trener bedzie mial poka na 100 lvlu odda go np kumplowi za free i on tak bedzie nim orac a bedzie mial 1 lvl trenera ;/
 
Odp: PokemonWorldOnline

DKO?ADNIE ZGODZE SI? Z TYM CO POWIEDZA? THCMOON !! :(:( i to bardzo zjebanie ; / powino byc jak na br beda r?wne szanse !
 
Odp: PokemonWorldOnline

Moim zdaniem powinno by? tak, ?e pokemon b?dzie mia? w?asny lvl, jak i trener. Zasada jest prosta. ?eby u?ywa? pokemona o lvl [x] potrzebny jest lvl trenera [x].
My?l? to najlepszy spos?b.

Wrzu? jakie? screeny, bo nie ma to jak poparze? na kawa? dobrej roboty ;]

Pozdrawiam:
Tomakeo

edit@
Jeszcze jedno pytanie. Czy b?dzie mo?liwo?? kupna pacc przez sms ?
Oczywi?cie na zasadzie:
-pacc przez sms b?dzie droszy od kupna pacc przelewem bankowym.
 
Ostatnia edycja:
Odp: PokemonWorldOnline

Co ty chyba jesttes chory to za?uszy jest pokemon kt?ry ma 10 lvl i trener musi miedz 10 lvl to jak wbije ten 10 lvl jak nie bede m?g? miedz pokemon?w jak sa od 10 lvl!!! ; / ; / //
 
Odp: PokemonWorldOnline

Bo?e thc ile ty masz lat ? Potrafisz czyta? ze zrozumieniem ? Je?li nie to nie czytaj i nie odpowiadaj.

A i nie "miedz" tylko mie? jak ju?.

A wi?c, thc... dosta? OSTRZE?ENIE za wylgarne zachowanie na forum, a ja dosta?em warna za to, ?e napisa?em prawd?. Dziwny system.

Topic@
Co obym warna znowu nie dosta?.
My?l?, ?e do?wiadczenie powinno spada? tylko pokemonowi. Skoro trener jest nie?miertelny to do?wiadczenie ci?gle ma takie same ;]
 
Ostatnia edycja:
Odp: PokemonWorldOnline

A ja mam pytanko, czy wrogie poki atakuj? naszego trenera ?
 
Odp: PokemonWorldOnline

Habi, pokemony atakuj? tylko pokemona, kt?rego masz "wystawionego". Nie wiem czy przypadkiem nie atakuj? trenera podczas gdy wszyskie twoje pokemony ponios? kl?sk? na polu walki ale skoro w jakim? po?cie by?o napisane, ?e trener b?dzie nie?miertelny to s?dz? ?e nie b?d? atakowa?y trenera ;]
 
Odp: PokemonWorldOnline

tomakeo cz?owieku mam w dupie twoje ostrzezenia hahahaha jeste? dla mnie tak ?mieszny ?e masakra . MAm ci? wDupie !!
 
Odp: PokemonWorldOnline

My?l? ?e ten projekt wypali na 100%
Bardzo dobrze obja?nione funkcje na 100% b?d? na nim gra?.

@up kultura


Mam nadzieje ?e team tego Ots'a nie zawiedzie mnie.
 
Odp: PokemonWorldOnline

Larva dasz jakiego? newsa ?

topic@
mo?e by tak zrobi? jaki? pokeball w kt?rym pokemon po jakim? czasie odzyskiwa? hp?
 
Odp: PokemonWorldOnline

Habi, pokemony atakuj? tylko pokemona, kt?rego masz "wystawionego". Nie wiem czy przypadkiem nie atakuj? trenera podczas gdy wszyskie twoje pokemony ponios? kl?sk? na polu walki ale skoro w jakim? po?cie by?o napisane, ?e trener b?dzie nie?miertelny to s?dz? ?e nie b?d? atakowa?y trenera ;]
dokladnie nie zostalo to jeszcze okreslone, mamy pare dylematow.
przypadek 1 - trener jest niezniszczalny, niesmiertelny a poke atakuja tylko inne poke, trenerow zostawiaja. fajnie jest ogolnie, ale gracz bedzie mogl sobie przejsc przez najgorsze bagno gdzie beda zyly sobie venosaury wylvlupowane do 60 bez szfanku bo i tak nie zostanie zaatakowany dopoki nie wyciagnie swojego poke. system dosyc fajny ale wtedy nie ma np. szans na zrobienie questa typu skrzynka za trudnymi potworami...
przypadek 2 - trener niezniszczalny, ale gdy tylko dostanie "battle" (na ekranie pojawi sei dziki pokemon) to ma 10 sekund (jak w przypadku pvp) na wyciagniecie pokemona, jesli tego nie zrobi to pierwszy pokemon wyskoczy z balla sam i bedzie walka dopoki dziki / nasz pokemon sie nie wylozy
odnosnie levela trenera to o tym pomyslem juz dyskutowalem z Kregoxem, jest to ciekawy pomysl. w dodatku awansujacy trener moglby na przyklad miec jakies specjalne umiejtnosci do wyboru co kilka-kilkanascie poziomow, typu szybsze poruszanie sie pokemonow, zwiekszenie delikatnie sily ataku, mniejszy czas dezorientacji pokemona ktory dopiero co zostal wypuszczony i takie inne.
-------
w dodatku kazdy pokemon bedzie mial swoja wartosc DV. kazdy dziki pokemon bedzie respil sie na mapie i bedzie okreslona dla niego wartosc DV losowo w zakresie [0..20]. Po wylosowaniu ta wartosc jest stala i nie zmienia sie nigdy podczas gry. Oznacza ona po prostu procentowy bonus do statystyk, w przypadku potwora o DV 20 ktory ma np. 100 strength, 50 speed i 200 vitality bedzie mial odpowiednio: 120 strength, 60 speed i 240 vitality. Tak wiec dwa charrizardy na tym samym poziomie, bez dodatkowych przedmiotow podnoszacych statystyk, moze sie okazac ze jeden z nich ma lepsze statystyki niz drugi.
aktualnie pracujemy nad formulkami obrazen, wzrostu poszczegolnych skilli i tak dalej.
na przyklad, oto hp venosaura na odpowiednim levelu


(oczywiscie nie jest to pelna lista poziomow, minimalny poziom wynosi 1 a maksymalny wynosi 100)
 
Status
Zamknięty.
Do góry