• logo_cipsoft
    Nowe serwery zostały otwarte 19 Lut 2025:
    Noctalia (Open PvP) Ignitera (Open PvP) us_logo Xybra (Open PvP)

[Skrypty][7.6-8.4] Skrypty na zam?wienie by Magic

Status
Zamknięty.
Odp: [Skrypty][7.6-8.4] Skrypty na zam?wienie by Magic

Witam,

potrzebuj? paru skrypt?w...

1: Po zabiciu potwora, dostaje si? dany storage value.

2: Przez drzwi mo?na przej?? tylko maj?c dany storage value. (najlepiej zeby po otwarciu drzwi od razu si? zamyka?y i wypycha?y na druga stron?)

Ewentualnie jeden zamiast tych dw?ch :

Po zabiciu potwora pojawia si? tp na 3 minuty.

Pozdrawiam
 
Ostatnia edycja:
Odp: [Skrypty][7.6-8.4] Skrypty na zam?wienie by Magic

Przypominam... To da sie zrobic ta profe czy nie zbytnio tak gdzies na dzisiaj... ? Bo pilnie potrzebuje ;) Z Gory dzieki
 
Odp: [Skrypty][7.6-8.4] Skrypty na zam?wienie by Magic

Items : 8.4
Nazwa : Boots of Devon
Co ma robi? : Dodawa? 100 hp co 2sec i 200 many co 1sec
Dodatkowy opis : Maj? wygl?da? jak Firewalker Boots i po zu?yciu zamienia? si? Worn Soft Boots tylko ma si? to nazywa? Worn Boots of Devon

EDIT: Zapomnia?em napisa? ?e maj? trwa? 240 min
 
Ostatnia edycja:
Odp: [Skrypty][7.6-8.4] Skrypty na zam?wienie by Magic

@Gelio
Przepraszam, ale my?la?em ?e trzeba wpisywa?, ale mi?o mi, ?e reszta skrypt?w dobrze (chyba xD!) NPC nie robi?, poniewa? musz? si? jeszcze w nich podszkoli? ;)
W EDIT. dam par? skrypt?w (dla Samik'a ;))
EDIT.
creaturescript/sciript/demon.lua :
Kod:
function onDeath(cid, corpse, killer)
local strong = getPlayerStorageValue(cid,1111)
	if getCreatureName(cid) == "Demon" and strong < 1 then
		setPlayerStorageValue(killer, 1111, 1)
		doPlayerSendCancel(cid,"Zabiles "..getCreatureName(cid).." !")
	end
return TRUE
end
creaturescript.xml :
Kod:
	<event type="kill" name="DemonKill" script="demon.lua"/>
Actions/script/door.lua :
Kod:
-- Script by Magic
function onUse(cid, item, fromPosition, itemEx, toPosition)
local acid = 7000 -- ActionID Door !
local pos = {x = xxx, y = yyy, z = z} -- Gdzie TP Po u?yciu
local strong = getPlayerStorageValue(cid,1111)
if isPlayer == TRUE and item.aid == acid and strong == 1 then
doTeleportThing(cid,pos)
doPlayerSendTextMessage(cid,22,"Skrypt by Magic")
end
end
Drzwiom dajesz ActionID == 7000 ;)
A do Actions.xml :
Kod:
<action actionid="7000" script="door.lua" />
 
Ostatnia edycja:
Odp: [Skrypty][7.6-8.4] Skrypty na zam?wienie by Magic

hmm nazwa... jakas obojetnie "Vita Max"
od 50 lvl
profesja: Druid
many: 360
No i w?asnie efekt... ;p czar ma dzia?a? tak... dodaje np. 500 Hp i 300 many przez 2 min.


o ten czar prosilem wczesniej ;]
tylko zostal zle zrobiony chodzilo mi o to by dodawal
500 hp i 300 many lecz dodawal do max hp
czyli masz 1400 hp do przez 2 min masz 1900
rozumie ktos to?
jesli tak to prosze o zrobienie tego skryptu.
z gory dziekuje ;)
 
Odp: [Skrypty][7.6-8.4] Skrypty na zam?wienie by Magic

Aaa... a po 2 min znika?:P
To sorka, Kanciak Ci mo?e doko?czy, a mo?e ja ;pp
@Asassianek
Opisz Dok?adnie profk? ! ;)
 
Ostatnia edycja:
Odp: [Skrypty][7.6-8.4] Skrypty na zam?wienie by Magic

Chcia? bym naprawi? elvenhair rope w tfs'ie i to tylko wystarczy w skrypcie zkopjowa? rope i zmienic nazwe pliku??

[Ju? wiem jeszcze w action.xml]
 
Ostatnia edycja:
Odp: [Skrypty][7.6-8.4] Skrypty na zam?wienie by Magic

Witam
Mam dwie pro?by:
1. Zrobi mi kto? skrypta ?e jak klikne na radyjko (moje sprity) to lec? z niego nutki ale to nie wszystko, po pierwszym klikni?ciu ?eby radyjko si? w??cza?o po 2 zmienia?o kolor po 3 te? ale ?eby po 4 sie wy??cza?o. A jak nie da rady to ?eby tylko w??czy? i same sie kolory zmienia?y.
2. Mo?e mi kto? ten skrypt przerobi? aby dzia?a?
Kod:
function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)
exit = {x=107, y=96, z=7}
rand = math.random(1,300)
if rand == 1 then
queststatus = getPlayerStorageValue(cid,5555)
if queststatus == -1 then
doSendMagicEffect(topos,13)
doPlayerSendTextMessage(cid,22,"Congratulations!!! you were the chosen one to own this powerful sword.")
doPlayerAddItem(cid,2408,1)
setPlayerStorageValue(cid,5555,1)
else
doPlayerSendTextMessage(cid,22,"You already pulled out the sword.")
end
elseif rand >= 2 and rand <300 then
doPlayerSendTextMessage(cid,22,"Sorry, you are not the chosen one.")
doTeleportThing(cid,exit)
doSendMagicEffect(topos,13)
else
doPlayerSendCancel(cid, "Sorry,not possible.")
end
return 1
end
Chodzi o to ?eby gracz m?g? tylko raz spr?bowa? wyci?gn?? miecz a u mnie dzia?a to tak ?e mo?na ca?y czas pr?bowa? ;/
Pozdrawiam kondzix07
 
Odp: [Skrypty][7.6-8.4] Skrypty na zam?wienie by Magic

@UP
Bo to ma by? quest, idziesz ile razy chcesz, zaraz naprawie ;)
Kod:
function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)
exit = {x=107, y=96, z=7}
rand = math.random(1,300)
if rand == 1 then
queststatus = getPlayerStorageValue(cid,5555)
if queststatus == -1 then
doSendMagicEffect(topos,13)
doPlayerSendTextMessage(cid,22,"Congratulations!!! you were the chosen one to own this powerful sword.")
doPlayerAddItem(cid,2408,1)
setPlayerStorageValue(cid,5555,1)
else
doPlayerSendTextMessage(cid,22,"You already pulled out the sword.")
end
if queststatus == -1 then
elseif rand >= 2 and rand <300 then
doPlayerSendTextMessage(cid,22,"Sorry, you are not the chosen one.")
doTeleportThing(cid,exit)
setPlayerStorageValue(cid,5555,1)
doSendMagicEffect(topos,13)
else
doPlayerSendCancel(cid, "Sorry,not possible.")
end
end
end
Radyjko w edit ;) (zrobi? w paru skryptach ;))
Ok?:D
Tylko podaj ID Zwyk?ego, ?wiec?cego1, ?wiec?cego2 itd. ;P !
EDIT.
Actions/script/radyjko.lua :
Kod:
-- Script by Magic
function onUse(cid, item, fromPosition, itemEx, toPosition)
local r1 = xxxx -- ID Wylaczonego radyjka
local r2 = xxxx -- ID Swiecacego sie radyjka (1)
local r3 = xxxx -- ID Swiecacego sie radyjka (2)
local nutki = xx -- ID Nutek !
local player = getPlayerPositon(cid)
if item.itemid = r1 then
doTransformItem(item.uid,r2)
doSendMagicEffect(player,nutki)
elseif item.itemid = r2 then
doTransformItem(item.uid,r3)
doPlayerSendAnimation(player,nutki)
elseif item.itemid = r3 then
doTransformItem(item.uid,r1)
doPlayerSendAnimation(player,nutki)
return
end
end
Actions.xml :
Kod:
<action itemid="xxxx" script="radyjko.lua" />
<action itemid="xxxx" script="radyjko.lua" />
<action itemid="xxxx" script="radyjko.lua" />
PS.
Musisz uzupe?ni? wszystkimi ID !
EDIT.
Skrypt edytowany, tego 2 mi si? nie chce narazie przerabia? ;P
 
Ostatnia edycja:
Odp: [Skrypty][7.6-8.4] Skrypty na zam?wienie by Magic

Bard: Profesja Leczaca, Buffujaca, Walczaca Muzycznymi Przedmiotami.
Co lvl 10 hp i 30 many.
Mana skacze co 2 sekundy 15 a hp co 2 sec ale 10.
Muzyczne przedmioty maja byc cos takiego jak wandy albo rody (Dystansowe).
Ma Byc To Postac Ktorej Szybko Dosyc Ida Skille Jak I M Lvl.
Gdy Kupi Promocje Ma Sie Nazywac "Buffer".
Mana co Sec 30, Hp 20.
 
Odp: [Skrypty][7.6-8.4] Skrypty na zam?wienie by Magic

Kod:
function onSay(cid, words, param)
local bron = {
{id = 2383, energy = 7763, fire = 7744, earth = 7854, ice = 7869},
{id = 7384, energy = 7765, fire = 7746, earth = 7856, ice = 7871},
{id = 7406, energy = 7766, fire = 7747, earth = 7857, ice = 7872},
{id = 7402, energy = 7767, fire = 7748, earth = 7858, ice = 7873},
{id = 2429, energy = 7768, fire = 7749, earth = 7859, ice = 7874},
{id = 2430, energy = 7769, fire = 7750, earth = 7860, ice = 7875},
{id = 2435, energy = 7770, fire = 7751, earth = 7861, ice = 7876},
{id = 7380, energy = 7771, fire = 7752, earth = 7862, ice = 7877},
{id = 2454, energy = 7772, fire = 7753, earth = 7863, ice = 7878},
{id = 2423, energy = 7773, fire = 7754, earth = 7864, ice = 7879},
{id = 2445, energy = 7774, fire = 7755, earth = 7865, ice = 7880},
{id = 7415, energy = 7775, fire = 7756, earth = 7866, ice = 7881},
{id = 7392, energy = 7776, fire = 7757, earth = 7867, ice = 7882},
{id = 2391, energy = 7777, fire = 7758, earth = 7868, ice = 7883},
{id = 2544, energy = 7839, fire = 7840, earth = 7850, ice = 7838},
{id = 7383, energy = 7764, fire = 7745, earth = 7855, ice = 7870} 
}
local lewy = getPlayerSlotItem(cid, CONST_SLOT_LEFT)
local prawy = getPlayerSlotItem(cid, CONST_SLOT_RIGHT)
local ilemany = 200
local soul = 3
local ilosc = 0
if ((param == "energy") or (param == "fire") or (param == "earth") or (param == "ice")) then
if (getPlayerMana(cid) >= ilemany) then
if (getPlayerSoul(cid) >=soul) then
for i=1, #bron do
if (lewy.itemid == bron[i].id) then
doPlayerAddSoul(cid,-soul)
doPlayerAddMana(cid,-ilemany)
if (param == "energy") then
doTransformItem(lewy.uid,bron[i].bron[i].energy)
elseif (param == "fire") then
doTransformItem(lewy.uid,bron[i].bron[i].fire)
elseif (param == "earth") then
doTransformItem(lewy.uid,bron[i].bron[i].earth)
elseif (param == "ice") then
doTransformItem(lewy.uid,bron[i].bron[i].ice)
end
ilosc = ilosc+1
elseif (prawy.itemid == bron[i].id) then
doPlayerAddSoul(cid,-soul)
doPlayerAddMana(cid,-ilemany)
if (param == "energy") then
doTransformItem(prawy.uid,bron[i].bron[i].energy)
elseif (param == "fire") then
doTransformItem(prawy.uid,bron[i].bron[i].fire)
elseif (param == "earth") then
doTransformItem(prawy.uid,bron[i].bron[i].earth)
elseif (param == "ice") then
doTransformItem(prawy.uid,bron[i].bron[i].ice)
end
ilosc = ilosc+1
end
end
if (ilosc == 0) then
doPlayerSendCancel(cid,"Bez broni nic nie zrobisz...")
end
else
doPlayerSendCancel(cid,"Bez souli nic nie zrobisz...")
end
doPlayerSendCancel(cid,"Bez many nic nie zrobisz...")
end
else
doPlayerSendCancel(cid,"Dostepne zywioly : Fire, Energy, Earth, Ice !")
end
end
To dla Danubur'a
Dla Asassinek'a :
do xml/vocations.xml :
Kod:
	<vocation id="5" name="Bard" description="a bard" needpremium="0" gaincap="10" gainhp="10" gainmana="30" gainhpticks="2" gainhpamount="10" gainmanaticks="2" gainmanaamount="15" manamultiplier="1.1" attackspeed="2000" soulmax="200" gainsoulticks="15" fromvoc="1">
		<formula meleeDamage="1.0" distDamage="1.0" defense="1.0" armor="1.0"/>
		<skill id="0" multiplier="1.5"/>
		<skill id="1" multiplier="2.0"/>
		<skill id="2" multiplier="2.0"/>
		<skill id="3" multiplier="2.0"/>
		<skill id="4" multiplier="2.0"/>
		<skill id="5" multiplier="1.5"/>
		<skill id="6" multiplier="1.1"/>
Kod:
	<vocation id="5" name="Buffer" description="a buffer" needpremium="1" gaincap="10" gainhp="10" gainmana="30" gainhpticks="2" gainhpamount="20" gainmanaticks="2" gainmanaamount="30" manamultiplier="1.1" attackspeed="2000" soulmax="200" gainsoulticks="15" fromvoc="1">
		<formula meleeDamage="1.0" distDamage="1.0" defense="1.0" armor="1.0"/>
		<skill id="0" multiplier="1.5"/>
		<skill id="1" multiplier="2.0"/>
		<skill id="2" multiplier="2.0"/>
		<skill id="3" multiplier="2.0"/>
		<skill id="4" multiplier="2.0"/>
		<skill id="5" multiplier="1.5"/>
		<skill id="6" multiplier="1.1"/>
Wpisz tylko ID Profejsi, kt?re chcesz (Po promoction, MUSI by? o 4+)
Pozdro
Magic;)
 
Ostatnia edycja:
Odp: [Skrypty][7.6-8.4] Skrypty na zam?wienie by Magic

Magic nie do ko?ca o to mi chodzi?o z radyjkiem, chodzi?o mi o to ?eby na radyjku pojawia?y si? magic effecty 18,19,21,22,23,24 i ?eby si? zmienia?y jak dasz rade to popraw, a i z tym questem mozna dalej brac ile razy sie chce
Pzdr
 
Ostatnia edycja:
Odp: [Skrypty][7.6-8.4] Skrypty na zam?wienie by Magic

Ponawiam swoje zam?wienie

Items : 8.4
Nazwa : Boots of Devon
Co ma robi? : Dodawa? 100 hp co 2sec i 200 many co 1sec
Dodatkowy opis : Maj? wygl?da? jak Firewalker Boots i po zu?yciu zamienia? si? Worn Soft Boots tylko ma si? to nazywa? Worn Boots of Devon i maj? trwa? 240 min

Prosz? te? o:

Talkactions : 8.4
Komenda : !bless
Co ma robi? : Wiadomo o co chodzi po jej u?yciu dostaje si? 5 bles?w ;)
Dodatkowy opis : Kosztowa? ma 5 cc
 
Ostatnia edycja:
Odp: [Skrypty][7.6-8.4] Skrypty na zam?wienie by Magic

Ekstra, dziala... :)

Tylko jedna pro?ba...
Da?oby si? zrobi? to tym drugim sposobem? ?e po zabiciu pojawia si? na 3 minuty tp. Ewentualnie : znika na 3 minuty jaki? kamie?, czy co? takiego... Bo co do tamtego skryptu ja bym potrzebowa? takiego czego?, ?e dostaje to storage value ka?dy kto jest w danym roomie z potworkiem...

Pozdrawiam i dzi?kuj? ;),
Samik
 
Odp: [Skrypty][7.6-8.4] Skrypty na zam?wienie by Magic

Talkactions :Checkbless
Komenda :!checkbless
Co ma robi? :sprawdza czy ma sie zakupione wszystkie blessy na zasadzie yes or no j.n (jak nizej)
Dodatkowy opis : Embrace of Tibia (yes)
Fire of the Suns (no)
Spark of the Phoenix (yes or no)
Spiritual Shielding (yes or no)
Wisdom of Solitude (yes or no)

Moze ja pokaze na jakiej to zasadzie


@edit usunolem npc gdyz juz je znalazlem

@Magic
Nie pytaj po co ;)
* juz sie przygotowywuje do 2 ots-a xD
 
Ostatnia edycja:
Odp: [Skrypty][7.6-8.4] Skrypty na zam?wienie by Magic

Kod:
--by Kanciak for Kopi
--tibia.net.pl
local combat = createCombatObject()
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_DISPEL, CONDITION_PARALYZE)
function spellCallbackHeal(param)
    if(param.count < 120) then
        doSendMagicEffect(getPlayerPosition(param.cid),CONST_ME_MAGIC_BLUE)
        doPlayerAddHealth(param.cid,500)
        doPlayerAddMana(param.cid,300)
        param.count = param.count + 1
        addEvent(spellCallbackHeal, 1000, param)
    end
end
function onTargetTileHeal(cid, pos)
    local param = {}
    param.cid = cid
    param.pos = pos
    param.count = 0
    spellCallbackHeal(param)
end
setCombatCallback(combat, CALLBACK_PARAM_TARGETTILE, "onTargetTileHeal")
function onCastSpell(cid, var)
return doCombat(cid, combat, var)
end
czy ktos potrafi przerobic tego skrypta zeby odnawial hp i mane (po 10%) i odnawia many i hp tak dlugo poki nie odnowi calej.
czyli juz mam full hp i mane i czar sie wylacza.
i jeszcze przez czas tego czaru nie da sie poruszac. cos jak blokada jakas ;]
 
Odp: [Skrypty][7.6-8.4] Skrypty na zam?wienie by Magic

@up

Kod:
--by Kanciak for Kopi
--tibia.net.pl
local combat = createCombatObject()
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_DISPEL, CONDITION_PARALYZE)

function spellCallbackHeal(param)
heal = (param.healthMax - param.healthOld) / 10
healthNew = getPlayerHealth(param.cid)

    if(param.count < 120) then
        if(healthNew < healthMax) then
            doSendMagicEffect(getPlayerPosition(param.cid),CONST_ME_MAGIC_BLUE)
            doPlayerAddHealth(param.cid,heal)
            doSendAnimatedText(getPlayerPosition(param.cid),""..heal.."",30)
            param.count = param.count + 1
            addEvent(spellCallbackHeal, 1000, param)
        elseif(healthNew >= healthMax) then
            param.count = param.count * 0 + 120
        end
    end
end

function onTargetTileHeal(cid, pos)
healthOld = getPlayerHealth(cid)
healthMax = getPlayerMaxHealth(cid)
    local param = {}
    param.cid = cid
    param.pos = pos
    param.healthOld = healthOld
    param.healthMax = healthMax
    param.count = 0
    spellCallbackHeal(param)
end

setCombatCallback(combat, CALLBACK_PARAM_TARGETTILE, "onTargetTileHeal")

function onCastSpell(cid, var)
return doCombat(cid, combat, var)
end
Nie testowa?em, nie mam na czym. Jednak mam nadziej?, ?e u?ywasz TFS'a.

@2up

No, dla Ciebie te? zrobi? :>

@down
Zamie?:
Kod:
function onUse(cid, item, fromPosition, itemEx, toPosition)
local acid = 7000
local tekst = "Co sie dzieje?"
local pos = {x = 50, y = 50, z = 7}
local scarab = 2159
local tekst_gdy_nie_ma_scarab = "Musisz miec przy sobie scarab coin, aby przejsc przez te drzwi."
if isPlayer == TRUE and item.aid == acid then
    if doPlayerRemoveItem(cid,scarab,1) == true then
        doTeleportThing(cid,pos)
        doPlayerSendTextMessage(cid,MESSAGE_INFO_DESCR,tekst)
    else
        doPlayerSendCancel(cid,tekst_gdy_nie_ma_scarab)
    end
end
end
 
Ostatnia edycja:
Odp: [Skrypty][7.6-8.4] Skrypty na zam?wienie by Magic

Ja chcia?bym jeszcze raz da?, bo wyskakuje mi b??d.

Actions : (8.4)
Co ma robi? :
Dowolny obiekt o action id 7000 po u?yciu teleportuje na pozycje x=? y=? z=? (Do ustawienia)

Jak co si? stanie :
Po u?yciu zwyk?y efekt PUFF oraz wy?wietlony zielony tekst (r?wnie? do ustawienia).

Dodatkowy opis :
?eby obiekt m?g? zosta? u?yty potrzebne jest 1 scarab coin [2159], kt?re potem znika.

To jest ten kod:
Kod:
-- Script by Magic
function onUse(cid, item, fromPosition, itemEx, toPosition)
local acid = 7000
local tekst = Co sie dzieje?
local pos = {x = 50, y = 50, z = 7}
local scarab = 2159
if isPlayer == TRUE and item.aid == acid then
doPlayerRemoveItem(cid,scarab,1)
doTeleportThing(cid,pos)
[COLOR=Red]doPlayerSendTextMessage(cid,MESSAGE_INFO_DESCR,tekst)[/COLOR]
end
end

To czerwone to jest to co dopisa?em, ale nawet bez tego i tak nie dzia?a.

Tu Screen z silnika (u?ywam 0.3b2-console).

screenfu7.jpg


Z mojego t?umaczenia wynika, ?e nie mo?na za?adowa? skryptu poniewa? znak '=' jest oczekiwany ko?o s?owa 'dzieje' :confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused:
 
Odp: [Skrypty][7.6-8.4] Skrypty na zam?wienie by Magic

chcia? bym poprosi? o skrypt ze po wpisaniu !bless gracz zakupuje wszystkie blessy a z plecaka znika 50k
druga rzecz to problem taki na tfs ze nie wazne czy mam pz krzyrzyki czy co moge dac loga kiedy tylko chce ;/
 
Status
Zamknięty.
Do góry