• logo_cipsoft
    Nowe serwery zostały otwarte 27 Sie 2025:
    Escura (Retro Open PvP) Mystera (Retro Open PvP) us_logo Penumbra (Retro Open PvP)

Support - pomoc przy pisaniu skrypt?w

Status
Zamknięty.
Odp: Support - pomoc przy pisaniu skrypt?w

Wszystko mi dziala a mozna przez jakis program jeszcze dzwi inne dac ??:confused:
 
Odp: Support - pomoc przy pisaniu skrypt?w

Chcia?bym prosic o skrypt na drzwi Wysoko lvl +1000 pod tibie 8.5
I jesli ktos by mial czasu i umiejetnosci to o skypt kasyna pod tibie 8.5

Kod:
--Example
					if getPlayerLevel(cid) >= 10 then --checking level
						doSummonCreature("Chicken", fromPosition.x + 1)
					else
						doPlayerSendCancel(cid, "Sorry, your level isnt enought to summon this monster.")
					end
 
Odp: Support - pomoc przy pisaniu skrypt?w

Jako i? widz? ?e si? nudzicie, ponowie swoj? pro?b? dotycz?c? niedzia?aj?cego skryptu na bro? zadaj?c? r??ne obra?enia od r??nych ?ywio??w.
Jakby co przypominam co ja napisa?em
Kod:
local combat = createCombatObject()
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_BLOCKARMOR, 1)
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_TYPE, COMBAT_PHYSICALDAMAGE)
setCombatFormula(combat, COMBAT_FORMULA_SKILL, 0, 0, 1.0, 0)
local poison = createCombatObject()
setCombatParam(poison, COMBAT_PARAM_TYPE, COMBAT_EARTHDAMAGE)
local conditionPoison = createConditionObject(CONDITION_POISON)
setConditionParam(conditionPoison, CONDITION_PARAM_DELAYED, 1)
addDamageCondition(conditionPoison, 4, 2000, -20)
addDamageCondition(conditionPoison, 6, 2000, -10)
setCombatCondition(conditionPoison, conditionPoison)
local fire = createCombatObject()
setCombatParam(poison, COMBAT_PARAM_TYPE, COMBAT_FIREDAMAGE)
local conditionFire = createConditionObject(CONDITION_FIRE)
setConditionParam(conditionFire, CONDITION_PARAM_DELAYED, 1)
addDamageCondition(conditionFire, 4, 2000, -50)
addDamageCondition(conditionFire, 6, 2000, -35)
setCombatCondition(fire, conditionFire)
local energy = createCombatObject()
setCombatParam(poison, COMBAT_PARAM_TYPE, COMBAT_ENERGYDAMAGE)
local conditionEnergy = createConditionObject(CONDITION_ENERGY)
setConditionParam(conditionEnergy, CONDITION_PARAM_DELAYED, 1)
addDamageCondition(conditionEnergy, 4, 2000, -30)
addDamageCondition(conditionEnergy, 6, 2000, -20)
setCombatCondition(energy, conditionEnergy)
function onUseWeapon(cid, var)
    local szansa = math.random(100)
    local chanceToHit = {40,30,10}  --szansa terafienia dla: energia, ogie?, poison
    local combats = {"energy","fire","poison"}
    doCombat(cid,combat,var)
    for i, v in pairs(combats) do
        if(szansa > chanceToHit) then
            doCombat(cid,v)
            break
        end
    end
    return TRUE
end
 
Odp: Support - pomoc przy pisaniu skrypt?w

Mam pytani jak zmieni? powitanie NPC po napisaniu do niego hi nie chodzi mi ?eby zmieni? do wszystkich ale do kardzego wybranego. U mnie kazdzy npc korzysta z:
Kod:
local keywordHandler = KeywordHandler:new()
local npcHandler = NpcHandler:new(keywordHandler)
NpcSystem.parseParameters(npcHandler)
A tam juz odgornie jest wybrane powitanie ktore wiem jak edytowac

Ok juz dosz?em jak by ktos potrzebowal to wystarczy dodac
Kod:
npcHandler:setMessage(MESSAGE_GREET, "[COLOR="Blue"]Tekst powitalny[/COLOR].")
 
Ostatnia edycja:
Odp: Support - pomoc przy pisaniu skrypt?w

Ok w takim razie chcia?bym zapyta? w jaki spos?b mo?na zrobi? ?e podczas czaru atakowany i wszyscy w zasiegu widocznosci nie moga sie ruszac nastepnie pojawiaja sie obok niego 3 drzewa ze jedno gdzies tam nastepnie pojawia sie drugie w innym miejscu i trzecie gdzies indziej (do ustalenia) nastepnie znikaja wszyscy moga sie ruszac.
Bardzo bym chcia? cos takiego napisa? ale nie mam poj?cia jak ;/
 
Odp: Support - pomoc przy pisaniu skrypt?w

Powoli wracam ^^

mayNotMove(cid, 1) - posta? nie mo?e si? rusza?
mayNotMove(cid, 0) - posta? mo?e si? rusza?


A odst?py czasu mo?esz zrobi? chyba w eventach, troch? zabawy z tym masz ale postaramy si? pom?c ^^
 
Odp: Support - pomoc przy pisaniu skrypt?w

Nie dzia?aj?cy skrypt na pokazywanie czasu PZ:
Nie mog? znale?? funkcji pobieraj?cej czas condition.

PS: funkcja timeString formatuje czas 'os.time' :)

Kod:
-- function timeString by Colandus --
function timeString(timeDiff)
    local dateFormat = {
        {"day", timeDiff / 60 / 60 / 24},
        {"hour", timeDiff / 60 / 60 % 24},
        {"minute", timeDiff / 60 % 60},
        {"second", timeDiff % 60}
    }

    local out = {}
    for k, t in ipairs(dateFormat) do
        local v = math.floor(t[2])
        if(v > 0) then
            table.insert(out, (k < #dateFormat and (#out > 0 and ', ' or '') or ' and ') .. v .. ' ' .. t[1] .. (v ~= 1 and 's' or ''))
        end
    end
    return table.concat(out)
end

function onSay(cid, words, param, channel)
	local pobieranieCzasu = --- tylko tego nie mam
	return not (getCreatureCondition(cid, CONDITION_INFIGHT)) and  doPlayerSendTextMessage(cid, MESSAGE_STATUS_CONSOLE_BLUE, "You don't have pz lock.") or  doPlayerSendTextMessage(cid, MESSAGE_STATUS_CONSOLE_BLUE, "You have "..timeString(pobieranieCzasu).." pz time left.")
end
 
Odp: Support - pomoc przy pisaniu skrypt?w

Witam, Je?li by mo?na, prosi?bym o pomoc tutaj.

Z g?ry dzi?kuj?.
 
Odp: Support - pomoc przy pisaniu skrypt?w

Siema, mam problem w tym skrypcie. Wpisuje id itemka ?adnie odbanowywuje, zabiera itemka, lecz mo?na odbanowywa? tak?e bez tego itemka.. jak zrobi? ?eby mo?na by?o odbanowywa? chara tylko z tym itemkiem..
Oto skrypt.

function onSay(cid, words, param, channel)
local itemek = 2160
if(param == '') then
doPlayerSendTextMessage(cid, MESSAGE_STATUS_CONSOLE_BLUE, "Command param required.")
return true
end

local account, tmp = getAccountIdByName(param), true
if(account == 0) then
account = getAccountIdByAccount(param)
if(account == 0) then
doPlayerSendTextMessage(cid, MESSAGE_STATUS_CONSOLE_BLUE, "Player or account '" .. param .. "' does not exists.")
return true
end

tmp = false
end

local ban = getBanData(account, BAN_ACCOUNT)
if(ban and doRemoveAccountBanishment(account)) then
local name = param
if(tmp) then
name = account
end

doPlayerSendTextMessage(cid, MESSAGE_STATUS_CONSOLE_BLUE, name .. " has been " .. (ban.expires == -1 and "undeleted" or "unbanned") .. ".")
doPlayerRemoveItem(cid, itemek, 1)
end

if(not tmp) then
return true
end

tmp = getIpByName(param)
if(isIpBanished(tmp) and doRemoveIpBanishment(tmp)) then
doPlayerSendTextMessage(cid, MESSAGE_STATUS_CONSOLE_BLUE, "IP Banishment on " .. doConvertIntegerToIp(ip) .. " has been lifted.")
doPlayerRemoveItem(cid, itemek, 1)
end

local guid = getPlayerGUIDByName(param, true)
if(guid == nil) then
return true
end

ban = getBanData(guid, BAN_PLAYER, PLAYERBAN_LOCK)
if(ban and doRemovePlayerBanishment(guid, PLAYERBAN_LOCK)) then
doPlayerSendTextMessage(cid, MESSAGE_STATUS_CONSOLE_BLUE, "Namelock from " .. param .. " has been removed.")
doPlayerRemoveItem(cid, itemek, 1)
end

ban = getBanData(guid, BAN_PLAYER, PLAYERBAN_BANISHMENT)
if(ban and doRemovePlayerBanishment(guid, PLAYERBAN_BANISHMENT)) then
doPlayerSendTextMessage(cid, MESSAGE_STATUS_CONSOLE_BLUE, param .. " has been " .. (ban.expires == -1 and "undeleted" or "unbanned") .. ".")
doPlayerRemoveItem(cid, itemek, 1)
end

return true
end
 
Odp: Support - pomoc przy pisaniu skrypt?w

@up uzywaj znacznika code, na jaki silnik to ma byc?
2. po co tu piszesz, skoro juz masz swoj temat ;)
 
Odp: Support - pomoc przy pisaniu skrypt?w

Mo?esz ja?niej? hehe sry, ale nie kminie. Mam tfs 0.3.5pl1

za pomoc reput!:)
 
Odp: Support - pomoc przy pisaniu skrypt?w

Witam. Chcia?bym aby?cie mi naprawili ten skrypt oraz je?li by?cie mogli napisa? go ja?niej, niewiem czemu ale je?li efekt zaczyna si? robi? i prubuje go zastopowa? to nieche :<
Kod:
-- by Renusek XD
function onSay(cid, words, param, channel)
	local pierwszy = {
		naruto = { lookType = 343, lookHead = 1, lookBody = 1, lookLegs = 1, lookFeet = 1, lookAddons = 0 },
		sasuke = { lookType = 345, lookHead = 1, lookBody = 1, lookLegs = 1, lookFeet = 1, lookAddons = 0 },
		sakura = { lookType = 347, lookHead = 1, lookBody = 1, lookLegs = 1, lookFeet = 1, lookAddons = 0 },
		rocklee = { lookType = 349, lookHead = 1, lookBody = 1, lookLegs = 1, lookFeet = 1, lookAddons = 0 },
		neji = { lookType = 351, lookHead = 1, lookBody = 1, lookLegs = 1, lookFeet = 1, lookAddons = 0 },
		gaara = { lookType = 354, lookHead = 1, lookBody = 1, lookLegs = 1, lookFeet = 1, lookAddons = 0 },
		kankurou = { lookType = 356, lookHead = 1, lookBody = 1, lookLegs = 1, lookFeet = 1, lookAddons = 0 },
		kiba = { lookType = 353, lookHead = 1, lookBody = 1, lookLegs = 1, lookFeet = 1, lookAddons = 0 }
	}
	local drugi = {
		narut = { lookType = 344, lookHead = 1, lookBody = 1, lookLegs = 1, lookFeet = 1, lookAddons = 0 },
		sasek = { lookType = 346, lookHead = 1, lookBody = 1, lookLegs = 1, lookFeet = 1, lookAddons = 0 },
		sakurka = { lookType = 348, lookHead = 1, lookBody = 1, lookLegs = 1, lookFeet = 1, lookAddons = 0 },
		lee = { lookType = 350, lookHead = 1, lookBody = 1, lookLegs = 1, lookFeet = 1, lookAddons = 0 },
		nedzi = { lookType = 352, lookHead = 1, lookBody = 1, lookLegs = 1, lookFeet = 1, lookAddons = 0 },
		gara = { lookType = 355, lookHead = 1, lookBody = 1, lookLegs = 1, lookFeet = 1, lookAddons = 0 },
		kank = { lookType = 334, lookHead = 1, lookBody = 1, lookLegs = 1, lookFeet = 1, lookAddons = 0 },
		kibaa = { lookType = 332, lookHead = 1, lookBody = 1, lookLegs = 1, lookFeet = 1, lookAddons = 0 }
	}
	local config = {
		pierwszymana = 6, -- ile many ma brac pierwszy trans
		drugimana = 20, -- ile ma brac drugi trans
		pierwszycoile = 1, -- co ile sekund ma brac mane w pierwszym transie
		drugicoile = 2, -- co ile sekund ma brac mnane w drugim transie
		pierwszylvl = 10, -- wymagany poziom na 1 trans
		drugilvl = 30 -- wymaganay poziom na 2 trans
	}
	------v-NIE-RUSZAC-v---------------------
	local maxMana = getPlayerMaxMana(cid)
	local mana = getPlayerMana(cid)
	local szybkosc = getCreatureSpeed(cid)
	local poziom = getPlayerLevel(cid)
	local profka = getPlayerVocation(cid)
	local trans = getPlayerStorageValue(cid, TRANSFORMATION_STORAGE)
	------^-NIE-RUSZAC-^---------------------
function pierwszyTrans(cid)
	if trans == 0 then
		if(poziom >= config.pierwszylvl) then
			if(mana >= (maxMana / 3)) then
				doCreatureAddMana(cid, -config.pierwszymana)
				addEvent(pierwszyTrans, (config.pierwszycoile * 1000), cid)
				stopEvent(drugiTrans)
				stopEvent(drugiChakra)
			else
				stopEvent(pierwszyTrans)
				addEvent(setPlayerStorageValue, 1, cid, TRANSFORMATION_STORAGE, 0)
			end
		end
	end
return TRUE
end
--
function drugiTrans(cid)
	if trans == 1 then
		if(poziom >= config.drugilvl) then
			if(mana >= (maxMana / 2)) then
				doPlayerAddMana(cid, -config.drugimana)
				addEvent(drugiTrans, (config.drugicoile * 1000), cid)
				stopEvent(pierwszyTrans)
				stopEvent(pierwszyChakra)
			else
				stopEvent(drugiTrans)
				addEvent(setPlayerStorageValue, 1, cid, TRANSFORMATION_STORAGE, 1)
			end
		end
	end
return TRUE
end
--
function wirujacaChakra(cid)
	doSendMagicEffect(getCreaturePosition(cid), CONST_ME_CHAKRA)
	addEvent(wirujacaChakra, (config.pierwszycoile * 1000), cid)
return TRUE
end
--
function wirujacaChakraDwa(cid)
	doSendMagicEffect(getCreaturePosition(cid), CONST_ME_CHAKRA)
	addEvent(wirujacaChakra, (config.drugicoile * 1000), cid)
return TRUE
end
--
function pierwszyChakra(cid)
	if trans == 0 then
		if(poziom >= config.pierwszylvl) then
			if(mana >= (maxMana / 3)) then
				doPlayerAddMana(cid, -config.pierwszymana)
				addEvent(pierwszyChakra, (config.pierwszycoile * 1000), cid)
				stopEvent(drugiTrans)
				stopEvent(drugiChakra)
			else
				stopEvent(pierwszyChakra)
				addEvent(setPlayerStorageValue, 1, cid, TRANSFORMATION_STORAGE, 0)
			end
		end
	else
		doPlayerSendCancel(cid, "Cos jest zle...")
	end
return TRUE
end
--
function drugiChakra(cid)
	if trans == 1 then
		if(poziom >= config.drugilvl) then
			if(mana >= (maxMana / 2)) then
				doPlayerAddMana(cid, -config.drugimana)
				addEvent(drugiChakra, (config.drugicoile * 1000), cid)
				stopEvent(pierwszyChakra)
				stopEvent(pierwszyTrans)
			else
				stopEvent(drugiChakra)
				addEvent(setPlayerStorageValue, 1, cid, TRANSFORMATION_STORAGE, 1)
			end
		end
	else
		doPlayerSendCancel(cid, "Cos jest zle...")
	end
return TRUE
end
--
	if profka == 1 then
		doSetCreatureOutfit(cid, pierwszy.naruto, -1)
		addEvent(pierwszyTrans, 1, cid)
		doPlayerSetVocation(cid, 2)
		doChangeSpeed(cid, (szybkosc + 20))
		addEvent(setPlayerStorageValue, 1, cid, TRANSFORMATION_STORAGE, 1)
	elseif profka == 2 then
		doSetCreatureOutfit(cid, drugi.narut, -1)
		addEvent(drugiTrans, 1, cid)
		doPlayerSetVocation(cid, 3)
		addEvent(setPlayerStorageValue, 1, cid, TRANSFORMATION_STORAGE, 2)
	elseif profka == 6 then
		doSetCreatureOutfit(cid, pierwszy.sasuke, -1)
		addEvent(pierwszyTrans, 1, cid)
		doPlayerSetVocation(cid, 7)
		doChangeSpeed(cid, (szybkosc + 20))
		addEvent(setPlayerStorageValue, 1, cid, TRANSFORMATION_STORAGE, 1)
	elseif profka == 7 then
		doSetCreatureOutfit(cid, drugi.sasek, -1)
		addEvent(drugiTrans, 1, cid)
		doPlayerSetVocation(cid, 8)
		addEvent(setPlayerStorageValue, 1, cid, TRANSFORMATION_STORAGE, 2)
	elseif profka == 11 then
		doSetCreatureOutfit(cid, pierwszy.sakura, -1)
		addEvent(pierwszyChakra, 1, cid)
		doPlayerSetVocation(cid, 12)
		doChangeSpeed(cid, (szybkosc + 20))
		addEvent(setPlayerStorageValue, 1, cid, TRANSFORMATION_STORAGE, 1)
		addEvent(wirujacaChakra, (config.pierwszycoile * 1000), cid)
	elseif profka == 12 then
		doSetCreatureOutfit(cid, drugi.sakurka, -1)
		addEvent(drugiTrans, 1, cid)
		doPlayerSetVocation(cid, 13)
		addEvent(setPlayerStorageValue, 1, cid, TRANSFORMATION_STORAGE, 2)
	elseif profka == 16 then
		doSetCreatureOutfit(cid, pierwszy.rocklee, -1)
		addEvent(pierwszyChakra, 1, cid)
		doPlayerSetVocation(cid, 17)
		doChangeSpeed(cid, (szybkosc + 20))
		addEvent(setPlayerStorageValue, 1, cid, TRANSFORMATION_STORAGE, 1)
		addEvent(wirujacaChakra, (config.pierwszycoile * 1000), cid)
	elseif profka == 17 then
		doSetCreatureOutfit(cid, drugi.lee, -1)
		addEvent(drugiTrans, 1, cid)
		doPlayerSetVocation(cid, 18)
		addEvent(setPlayerStorageValue, 1, cid, TRANSFORMATION_STORAGE, 2)
	elseif profka == 21 then
		doSetCreatureOutfit(cid, pierwszy.neji, -1)
		addEvent(pierwszyTrans, 1, cid)
		doPlayerSetVocation(cid, 22)
		doChangeSpeed(cid, (szybkosc + 20))
		addEvent(setPlayerStorageValue, 1, cid, TRANSFORMATION_STORAGE, 1)
	elseif profka == 22 then
		doSetCreatureOutfit(cid, drugi.nedzi, -1)
		addEvent(drugiChakra, 1, cid)
		doPlayerSetVocation(cid, 23)
		addEvent(setPlayerStorageValue, 1, cid, TRANSFORMATION_STORAGE, 2)
		addEvent(wirujacaChakradwa, (config.pierwszycoile * 1000), cid)
	elseif profka == 26 then
		doSetCreatureOutfit(cid, pierwszy.kiba, -1)
		addEvent(pierwszyTrans, 1, cid)
		doPlayerSetVocation(cid, 27)
		doChangeSpeed(cid, (szybkosc + 20))
		addEvent(setPlayerStorageValue, 1, cid, TRANSFORMATION_STORAGE, 1)
	elseif profka == 27 then
		doSetCreatureOutfit(cid, drugi.kibaa, -1)
		addEvent(drugiChakra, 1, cid)
		doPlayerSetVocation(cid, 28)
		addEvent(setPlayerStorageValue, 1, cid, TRANSFORMATION_STORAGE, 2)
		addEvent(wirujacaChakradwa, (config.pierwszycoile * 1000), cid)
	elseif profka == 31 then
		doSetCreatureOutfit(cid, pierwszy.gaara, -1)
		addEvent(pierwszyTrans, 1, cid)
		doPlayerSetVocation(cid, 32)
		doChangeSpeed(cid, (szybkosc + 20))
		addEvent(setPlayerStorageValue, 1, cid, TRANSFORMATION_STORAGE, 1)
	elseif profka == 32 then
		doSetCreatureOutfit(cid, drugi.gara, -1)
		addEvent(drugiTrans, 1, cid)
		doPlayerSetVocation(cid, 33)
		addEvent(setPlayerStorageValue, 1, cid, TRANSFORMATION_STORAGE, 2)
	elseif profka == 36 then
		doSetCreatureOutfit(cid, pierwszy.kankurou, -1)
		addEvent(pierwszyTrans, 1, cid)
		doPlayerSetVocation(cid, 37)
	    doChangeSpeed(cid, (szybkosc + 20))
		addEvent(setPlayerStorageValue, 1, cid, TRANSFORMATION_STORAGE, 1)
	elseif profka == 37 then
		doSetCreatureOutfit(cid, drugi.kank, -1)
		addEvent(drugiChakra, 1, cid)
		doPlayerSetVocation(cid, 38)
		addEvent(setPlayerStorageValue, 1, cid, TRANSFORMATION_STORAGE, 2)
		addEvent(wirujacaChakradwa, (config.pierwszycoile * 1000), cid)
	end
return TRUE
end
 
Odp: Support - pomoc przy pisaniu skrypt?w

Witam chcia?bym zrobi? npc kt?ry na teleportuje w miejsce Y i Z ale ?eby by?o 25% szans na to by teleportowa? nas w miejsce X.
 
Odp: Support - pomoc przy pisaniu skrypt?w

Witam chcia?bym zrobi? npc kt?ry na teleportuje w miejsce Y i Z ale ?eby by?o 25% szans na to by teleportowa? nas w miejsce X.
Tutaj nie zamawia sie skryptow. My tylko pomagamy Wam je pisac. Jednakze, ze mam troche czasu, napisalem go dla Ciebie:

PHP:
function onStepIn(cid, item, position, lastPosition, fromPosition, toPosition, actor)
local losuj = math.random(1,4)
local pozycja = {x=1000, y=1000, z=7}

	if losuj = 4 then
		doTeleportThing(cid, pozycja)
	else
		doTeleportThing(cid, fromPosition)
		doPlayerSendTextMessage(cid, MESSAGE_INFO_DESCR, "Teraz nie mozesz sie teleportowac.")
	end
	return true
end
 
Odp: Support - pomoc przy pisaniu skrypt?w

Ldrozd, czy pomo?esz mi z tym skryptem? czytaj UP jak co? ;s
 
Odp: Support - pomoc przy pisaniu skrypt?w

Mam wielka prosbe a mianowicie:
1.Skrypt na usuwanie wszystkich fragow za pomoca itemka pod tibie 8.54 (usuwa ona wszystkie fragi oraz rs) mozna jej uzyc jezeli sie niema krzyzyka (pz)
2.Skrypt na zmiane nicku aby na stronce w sms shopie mozna bylo za pkt kliknac o zmiane nicku takze pod 8.54
Za pomoc reput
 
Ostatnia edycja:
Odp: Support - pomoc przy pisaniu skrypt?w

W ostatnim skrypcie Ldrozd'a jest b??d, to powinno tak wygl?da?:
Kod:
function onStepIn(cid, item, position, fromPosition)
local losuj = math.random(1,4)
local pozycja = {x=1000, y=1000, z=7}
    if (losuj == 4) then
        doTeleportThing(cid, pozycja)
    else
        doTeleportThing(cid, fromPosition)
        doPlayerSendTextMessage(cid, MESSAGE_INFO_DESCR, "Teraz nie mozesz sie teleportowac.")
    end
    return true
end
 
Odp: Support - pomoc przy pisaniu skrypt?w

Ciekaw jestem , Czy jest kto? mi wstanie pom?c:
1)Jest jaka? funkcja wysy?aj?ca Msg do 'getCreaturePosition(cid)' + 1 (Chodzi o po?o?enie gracza , x +1)
2)Mo?e mi kto? pom?c w przerobieniu Pet Systemu (lub wyt?umaczy? jak napisa? od nowa- chodzi o u?ywanie funkcji) na Pokemon System - Pokeball system , catching..= d
 
Odp: Support - pomoc przy pisaniu skrypt?w

W ostatnim skrypcie Ldrozd'a jest b??d, to powinno tak wygl?da?:
Kod:
function onStepIn(cid, item, position, fromPosition)
local losuj = math.random(1,4)
local pozycja = {x=1000, y=1000, z=7}
    if (losuj == 4) then
        doTeleportThing(cid, pozycja)
    else
        doTeleportThing(cid, fromPosition)
        doPlayerSendTextMessage(cid, MESSAGE_INFO_DESCR, "Teraz nie mozesz sie teleportowac.")
    end
    return true
end
W twoim tez, zla funkcja:
PHP:
function onStepIn(cid, item, position, lastPosition, fromPosition, toPosition, actor)
local losuj = math.random(1,4)
local pozycja = {x=1000, y=1000, z=7}
    if losuj == 4 then
        doTeleportThing(cid, pozycja)
    else
        doTeleportThing(cid, fromPosition)
        doPlayerSendTextMessage(cid, MESSAGE_INFO_DESCR, "Teraz nie mozesz sie teleportowac.")
    end
    return true
end


Ciekaw jestem , Czy jest kto? mi wstanie pom?c:
1)Jest jaka? funkcja wysy?aj?ca Msg do 'getCreaturePosition(cid)' + 1 (Chodzi o po?o?enie gracza , x +1)
Cos takiego mniej wiecej:
Kod:
local pos = {x = position.x-1, y = position.y, z = position.z}
local graczaPos = getThingFromPos(pos).uid
local text = "Blablabla"
doSendAnimatedText(graczaPos, text, COLOR_PINK)
 
Ostatnia edycja:
Odp: Support - pomoc przy pisaniu skrypt?w

Oto przyk?ad tej funkcji z najnowszego TFS
Kod:
function onStepIn(cid, item, position, fromPosition)
	if(item.actionid > 30020 and item.actionid < 30100) then
		local townId = (item.actionid - 30020)
		doPlayerSetTown(cid, townId)
		doPlayerSendTextMessage(cid, MESSAGE_INFO_DESCR, "You are the newest resident of " .. getTownName(townId) .. ".")
	end

	return true
end
Wi?c najpierw co? sprawd?, a potem m?w okej?

Pozdro & po?wicz
 
Status
Zamknięty.
Do góry