Smok_
Active User
- Joined
- Apr 23, 2008
- Messages
- 125
- Reaction score
- 20
Jako zapowied? pierwsz?, mo?ecie potraktowa? m?j post w dziale 'Zespo?y'...
Wied?min - ?owca potwor?w. Skazany przez natur?, na wszelkiego rodzaju mikstury i alchemi?. Nieocenian? pomoc? s? mu wszelkie rodzaje mieczy, no?y, topor?w... Posta? raczej ma?o magiczna, pos?uguj?c? si? jednak znakami znanymi z ksi??ki... Czarodziej - Posta? skazana na magi?, u?ywaj?ca wszelkiego rodzaju czar?w, amulet?w itd. Odpowiednio rozwijana, mo?e posi??? wiedz? dotycz?c? tworzenia run czy alchemii... Wied?mini zaczn? swoj? przygod? w twierdzy Kaer Morhen, a czarodziej w wie?y mag?w. Na oko?o Kaer Morhen b?d? miejsca do ?wicze?, a sama twierdza b?dzie olbrzymim budynkiem podobnie, jak olbrzymia wie?a mag?w, licz?c? mn?stwo komnat i pokoi. Gra nie b?dzie nastawiona na expienie. Gracz b?dzie chodzi? po wielkim ?wiecie, pe?nym wied?mi?skich miast i potwor?w. Zlecenia b?dzie si? przyjmowa?o od NPC. Wykonanie zlecenia nie b?dzie proste. Gracz b?dzie musia? zdecydowa? jakiego miecza u?y?, aby zabi? danego potwora (srebrny czy zwyk?y), jakie mikstury b?d? potrzebne (a te nie b?d? tanie) i jak? technik? trzeba b?dzie potwora ubi?. Oczywi?cie za pomy?lne wykonanie zadania czeka? b?dzie nagroda, chocia? cz?sto, trzeba j? b?dzie jednak wydrze? si??... ?wiat pe?ny ludzi, potwor?w, elf?w i innych ras. ?wiat pe?ny miast (wszystkie miasta znane z ksi??ki!), a zarazem pusty. ?wiat w kt?rym gracz b?dzie czu? przepe?niaj?cy go klimat. Podczas swej przygody, gracz natknie si? na innych graczy, potwory a tak?e na wspania?e, cz?sto irytuj?ce i rozgadane NPC. Poziomy zdobywa? b?dziemy zabijaj?c potwory, kt?re cz?sto b?d? naprawd? nie?atwym przeciwnikiem. Ju? teraz chc? zakomunikowa?, ?e gra nie b?dzie nastawiona na zdobywanie poziom?w do?wiadczenia (chod? to, b?dzie r?wnie? wa?ne). Serwer b?dzie posiada? mas? w?asnych grafik (w wi?kszo?ci te, znane z ksi??ki). Outfit?w jako takich, nie b?dzie. Gracz b?dzie mia? jeden wygl?d, kt?ry b?dzie zmienia? si? w zale?no?ci od item?w, jakie b?dzie mia? na sobie (gdy w ekwipunku b?dzie srebrny miecz, na plecach postaci b?dzie widnia? srebrny miecz, gdy miecz zostanie zdj?ty lub zaczniemy atakowa? jakiego? potwora czy gracza - miecz zniknie! Wprowadzone zostan? nowe efekty czar?w i znak?w. Grafiki broni i przedmiot?w, znanych z normalnej tibii nie b?d? potrzebne, wi?c zostan? wyrzucone. Na mapie znajd? si? wszystkie miasta znane z ksi??ki. Oczywi?cie gracz b?dzie m?g? odkry? r?wnie? mniejsze czy wi?ksze wyspy. Miasta pe?ne b?d? dom?w, karczm, bibliotek czy ?wi?ty?. W karczmie b?dzie mo?na sp?dzi? mi?o czas (chlanie ;]) lub wynaj?? pok?j (na tej samej zasadzie co kupno domku, lecz, na okre?lony czas). W bibliotekach znajdziemy pe?no ksi?g i zwoj?w, a w ?wi?tyniach porozmawiamy z kap?anami. Serwer cechowa? b?dzie w?asny klient, kt?ry b?dzie w ca?o?ci po Polsku! Zamiast tradycyjnego napisu informuj?cego o awansie levela, gracz zobaczy co? w stylu "Twoje do?wiadczenie ro?nie!". R?wnie? NPC b?d? m?wi?y wy??cznie w naszym ojczystym j?zyku.
Potwory i nieludzie. Gracz b?dzie musia? na swej drodze sprosta? wielu wyzwaniom. A b?dzie si? czego ba?! Te najsilniejsze i najstraszniejsze bestie pojawia? si? b?d? okresowo! Nie b?dzie to ju? bezmy?lne atakowanie, gracze (samotnie, gracz nie b?dzie mia? ?adnych szans na pokonanie bossa) b?d? musieli si? porz?dnie natrudzi?, zanim zdo?aj? zabi? besti?. Na pewno wielk? atrakcj? b?dzie to, ?e najsilniejszymi potworami sterowa? b?dzie kto? z nas (ekipa Witcher OTS)! Taki system, by? ju? wprowadzony kiedy? (w realnej tibii) i sprawdza? si? na prawd? znakomicie! Profesj?. Jak ju? wcze?niej wspomnia?em, gracz b?dzie m?g? wybra? jedn? z dw?ch klas: Wied?min lub Czarodziej. Na wyborze samej klasy jednak si? nie sko?czy! Posta?, b?dzie mo?na rozwija? dodatkowo w dw?ch profesjach! Do wyboru b?dziemy mieli m.in. takie profesj? jak: kowalstwo, alchemi?, zakl?cia (profesja zarezerwowana wy??cznie dla mag?w), krawiectwo, rybo??wstwo czy Zielarstwo. Przed wyborem profesji trzeba si? b?dzie dobrze zastanowi?. I tak na przyk?ad, gracz kt?ry zdecyduje si? na alchemi?, b?dzie m?g? wytwarza? w?asne mikstury (w?r?d kt?rych znajd? si? mikstury uleczaj?ce czy przywracaj?ce man?). Posta? rozwijana w profesji kowalstwa, b?dzie mog?a wytwarza? i sprzedawa? bro?, a gracz kt?ry jako jedn? z profesji wybierze rybo??wstwo b?dzie sprawnej ?owi? ryby. Walka pomi?dzy graczami. Tak jak w ka?dej grze, b?dziemy mogli zmierzy? si? w pojedynkach z innymi graczami. Wied?mini b?d? si? mogli zmierzy? mi?dzy sob? jak i z pot??nymi magami. Walk nie b?dzie mo?na toczy? wsz?dzie. Nie b?dziemy mogli si? zmierzy? w ?wi?tyniach, na targach czy w budynkach urz?dowych. Je?eli kt?rykolwiek z graczy przegra i umrze, jego przeciwnik b?dzie m?g? zabra? jego wszystkie posiadane w momencie walki przedmioty (w grze, nie b?dzie czego? na wz?r aola czy bless?w)...
Je?eli masz wyobra?ni? i znasz si? na tym co robisz, to do??cz do nas ju? teraz! Obecnie poszukujemy:
Wkr?tce III czesc? zapowiedzi...
Wied?min - ?owca potwor?w. Skazany przez natur?, na wszelkiego rodzaju mikstury i alchemi?. Nieocenian? pomoc? s? mu wszelkie rodzaje mieczy, no?y, topor?w... Posta? raczej ma?o magiczna, pos?uguj?c? si? jednak znakami znanymi z ksi??ki... Czarodziej - Posta? skazana na magi?, u?ywaj?ca wszelkiego rodzaju czar?w, amulet?w itd. Odpowiednio rozwijana, mo?e posi??? wiedz? dotycz?c? tworzenia run czy alchemii... Wied?mini zaczn? swoj? przygod? w twierdzy Kaer Morhen, a czarodziej w wie?y mag?w. Na oko?o Kaer Morhen b?d? miejsca do ?wicze?, a sama twierdza b?dzie olbrzymim budynkiem podobnie, jak olbrzymia wie?a mag?w, licz?c? mn?stwo komnat i pokoi. Gra nie b?dzie nastawiona na expienie. Gracz b?dzie chodzi? po wielkim ?wiecie, pe?nym wied?mi?skich miast i potwor?w. Zlecenia b?dzie si? przyjmowa?o od NPC. Wykonanie zlecenia nie b?dzie proste. Gracz b?dzie musia? zdecydowa? jakiego miecza u?y?, aby zabi? danego potwora (srebrny czy zwyk?y), jakie mikstury b?d? potrzebne (a te nie b?d? tanie) i jak? technik? trzeba b?dzie potwora ubi?. Oczywi?cie za pomy?lne wykonanie zadania czeka? b?dzie nagroda, chocia? cz?sto, trzeba j? b?dzie jednak wydrze? si??... ?wiat pe?ny ludzi, potwor?w, elf?w i innych ras. ?wiat pe?ny miast (wszystkie miasta znane z ksi??ki!), a zarazem pusty. ?wiat w kt?rym gracz b?dzie czu? przepe?niaj?cy go klimat. Podczas swej przygody, gracz natknie si? na innych graczy, potwory a tak?e na wspania?e, cz?sto irytuj?ce i rozgadane NPC. Poziomy zdobywa? b?dziemy zabijaj?c potwory, kt?re cz?sto b?d? naprawd? nie?atwym przeciwnikiem. Ju? teraz chc? zakomunikowa?, ?e gra nie b?dzie nastawiona na zdobywanie poziom?w do?wiadczenia (chod? to, b?dzie r?wnie? wa?ne). Serwer b?dzie posiada? mas? w?asnych grafik (w wi?kszo?ci te, znane z ksi??ki). Outfit?w jako takich, nie b?dzie. Gracz b?dzie mia? jeden wygl?d, kt?ry b?dzie zmienia? si? w zale?no?ci od item?w, jakie b?dzie mia? na sobie (gdy w ekwipunku b?dzie srebrny miecz, na plecach postaci b?dzie widnia? srebrny miecz, gdy miecz zostanie zdj?ty lub zaczniemy atakowa? jakiego? potwora czy gracza - miecz zniknie! Wprowadzone zostan? nowe efekty czar?w i znak?w. Grafiki broni i przedmiot?w, znanych z normalnej tibii nie b?d? potrzebne, wi?c zostan? wyrzucone. Na mapie znajd? si? wszystkie miasta znane z ksi??ki. Oczywi?cie gracz b?dzie m?g? odkry? r?wnie? mniejsze czy wi?ksze wyspy. Miasta pe?ne b?d? dom?w, karczm, bibliotek czy ?wi?ty?. W karczmie b?dzie mo?na sp?dzi? mi?o czas (chlanie ;]) lub wynaj?? pok?j (na tej samej zasadzie co kupno domku, lecz, na okre?lony czas). W bibliotekach znajdziemy pe?no ksi?g i zwoj?w, a w ?wi?tyniach porozmawiamy z kap?anami. Serwer cechowa? b?dzie w?asny klient, kt?ry b?dzie w ca?o?ci po Polsku! Zamiast tradycyjnego napisu informuj?cego o awansie levela, gracz zobaczy co? w stylu "Twoje do?wiadczenie ro?nie!". R?wnie? NPC b?d? m?wi?y wy??cznie w naszym ojczystym j?zyku.
Potwory i nieludzie. Gracz b?dzie musia? na swej drodze sprosta? wielu wyzwaniom. A b?dzie si? czego ba?! Te najsilniejsze i najstraszniejsze bestie pojawia? si? b?d? okresowo! Nie b?dzie to ju? bezmy?lne atakowanie, gracze (samotnie, gracz nie b?dzie mia? ?adnych szans na pokonanie bossa) b?d? musieli si? porz?dnie natrudzi?, zanim zdo?aj? zabi? besti?. Na pewno wielk? atrakcj? b?dzie to, ?e najsilniejszymi potworami sterowa? b?dzie kto? z nas (ekipa Witcher OTS)! Taki system, by? ju? wprowadzony kiedy? (w realnej tibii) i sprawdza? si? na prawd? znakomicie! Profesj?. Jak ju? wcze?niej wspomnia?em, gracz b?dzie m?g? wybra? jedn? z dw?ch klas: Wied?min lub Czarodziej. Na wyborze samej klasy jednak si? nie sko?czy! Posta?, b?dzie mo?na rozwija? dodatkowo w dw?ch profesjach! Do wyboru b?dziemy mieli m.in. takie profesj? jak: kowalstwo, alchemi?, zakl?cia (profesja zarezerwowana wy??cznie dla mag?w), krawiectwo, rybo??wstwo czy Zielarstwo. Przed wyborem profesji trzeba si? b?dzie dobrze zastanowi?. I tak na przyk?ad, gracz kt?ry zdecyduje si? na alchemi?, b?dzie m?g? wytwarza? w?asne mikstury (w?r?d kt?rych znajd? si? mikstury uleczaj?ce czy przywracaj?ce man?). Posta? rozwijana w profesji kowalstwa, b?dzie mog?a wytwarza? i sprzedawa? bro?, a gracz kt?ry jako jedn? z profesji wybierze rybo??wstwo b?dzie sprawnej ?owi? ryby. Walka pomi?dzy graczami. Tak jak w ka?dej grze, b?dziemy mogli zmierzy? si? w pojedynkach z innymi graczami. Wied?mini b?d? si? mogli zmierzy? mi?dzy sob? jak i z pot??nymi magami. Walk nie b?dzie mo?na toczy? wsz?dzie. Nie b?dziemy mogli si? zmierzy? w ?wi?tyniach, na targach czy w budynkach urz?dowych. Je?eli kt?rykolwiek z graczy przegra i umrze, jego przeciwnik b?dzie m?g? zabra? jego wszystkie posiadane w momencie walki przedmioty (w grze, nie b?dzie czego? na wz?r aola czy bless?w)...
Je?eli masz wyobra?ni? i znasz si? na tym co robisz, to do??cz do nas ju? teraz! Obecnie poszukujemy:
- Mapper?w [3/4]
- Skrypter?w [2/3] [Gelio]
- Programist?w [1/2] [Smok_]
- Grafik?w [1] [krecioo]
- Os?b odpowiedzialnych za fabu?? i nowe pomys?y [1/2] [Smok_]
Wkr?tce III czesc? zapowiedzi...