Smok_
Active User
- Joined
- Apr 23, 2008
- Messages
- 125
- Reaction score
- 19
Witam, mo?e najpierw troch? o projekcie.
Profesj?
- Wied?min - og?lnie '?owca potwor?w'. Skazany na wszelkiego rodzaju mikstury i alchemi?. U?ywa wszelkiego rodzaju mieczy, sztylet?w... Posta? raczej ma?o magiczna (oczywi?cie wszystkie znaki itd. b?d?).
- Czarodziej - taki sorcerer ;] Posta? magiczna, u?ywaj?ca wszelkiego rodzaju czar?w, amulet?w itd.
Pocz?tek
Tak jak na rooku, gracze b?d? najpierw si? uczy?. Wied?mini zaczn? swoj? przygod? w twierdzy Kaer Morhen, a czarodziej w wie?y mag?w. Na oko?o Kaer Morhen b?d? miejsca do ?wicze?, a sama twierdza b?dzie olbrzymim budynkiem, po kt?rym pa??ta? si? b?d? szczury.
Zasady
Gra nie b?dzie postawiona na expienie. Gracz b?dzie chodzi? po wielkim ?wiecie, pe?nym wied?mi?skich miast i potwor?w. Zlecenia b?dzie si? przyjmowa?o od NPC. Wykonanie zlecenia nie b?dzie proste. Gracz b?dzie musia? zdecydowa? jakiego miecza u?y? na danego potwora (srebrny czy zwyk?y), jakie mikstury b?d? potrzebne (a te nie b?d? tanie) i jak trzeba b?dzie potwora ubi?. Oczywi?cie za pomy?lne wykonanie zadania czeka? b?dzie nagroda... :]
?wiat
Chcia?bym stworzy? ?wiat pe?ny ludzi, nie ludzi, pe?ny miast (miasta znane z ksi??ki), a zarazem pusty. ?wiat w kt?rym gracz b?dzie si? po prostu dobrze czu?. Oczywi?cie miasta b?d? pe?ne ludzi (gracze, NPC) a tak?e bibliotek czy karczm (chlanie ;]).
Levele?
Owszem b?d?. Poziomy b?dzie si? zdobywa? zabijaj?c potwory (kt?re nie b?d? ?atwe do zabicia). Ju? teraz chc? zakomunikowa?, ?e gra nie b?dzie nastawiona na zdobywanie poziom?w do?wiadczenia (chod? to, oczywi?cie b?dzie bardzo wa?ne).
Klient
Jako, ?e serwer b?dzie posiada? wiele w?asnych grafik, zostanie stworzony w?asny klient (bazuj?cy na kliencie 8.40).
Grafiki & Outfity
Jak ju? wcze?niej wspomnia?em, serwer b?dzie posiada? mas? w?asnych grafik (tak przynajmniej planuj? ). Outfit?w jak takich, nie b?dzie. Gracz b?dzie mia? jeden wygl?d, kt?ry b?dzie zmienia? si? w zale?no?ci od item?w, jakie b?dzie mia? na sobie (gdy w ekwipunku b?dzie srebrny miecz, na plecach postaci b?dzie widnia? srebrny miecz, gdy miecz zostanie zdj?ty lub zaczniemy atakowa? jakiego? potwora czy gracza - miecz zniknie (wiem, ?e to bardzo trudne do wykonania, ale damy rade ;]). Zamierzam r?wnie? wprowadzi? nowe efekty czar?w i znak?w. Grafiki broni i przedmiot?w, znanych z normalnej tibii nie b?d? potrzebne, wi?c zostan? wyrzucone.
Miasta i domki?
Chcia?bym aby mapa by?a pe?na miast znanych z ksi??ki (my?l?, ?e na mapie b?dzie ok. 8/9 do?? du?ych miast - por?wnywalnych wielko?ci? do Carlin czy Venore). Oczywi?cie na mapie znajd? si? r?wnie? mniejsze czy wi?ksze wyspy, na kt?re gracz b?dzie m?g? si? uda?. Miasta pe?ne b?d? dom?w, karczm, bibliotek czy ?wi?ty?. W karczmie b?dzie mo?na si? 'nachla?' lub wynaj?? pok?j (na tej samej zasadzie co kupno domku, lecz, na okre?lony czas). W bibliotekach znajdziemy pe?no ksi?g i zwoj?w, a w ?wi?tyniach porozmawiamy z kap?anami.
J?zyk
Klient b?dzie w ca?o?ci po Polsku. Zamiast tradycyjnego napisu informuj?cego o awansie levela, gracz zobaczy co? w stylu "Twoje do?wiadczenie ro?nie!". R?wnie? NPC b?d? m?wi?y wy??cznie w naszym ojczystym j?zyku.
Ekipa i podsumowanie
No wi?c nie mamy nic :] Ani ludzi, ani mapy. Mamy tylko fabu?? i pomys?, a to przecie? bardzo wa?ne! Aha, no i mamy pieni?dze na dedyka :] Chcia?bym wyrobi? si? do wakacji, tak aby nie by?o po?piechu.
Kogo szukamy?
- Mapper?w (wezm? ka?dego do?wiadczonego, im wi?cej tym lepiej ;])
- Skrypter?w (tak samo jak wy?ej)
- Os?b odpowiedzialnych za fabu?? (nowe id?, pomys?y...)
Oczywi?cie ka?dy mapper musi mi wcze?niej pokaza? jak?? swoj? prace, skrypter - skrypt,a osoby odpowiedzialne za fabu?? - jak?? ide?.
Szukamy tylko profesjonalist?w! Znajomo?? sagi nie jest wymagana, jednak najlepiej aby jakie? poj?cie o wied?minie by?o :] Czekam na zg?oszenia w tym temacie lub na PW, konkretnej formy podania nie podaj? - troch? kreatywno?ci :]
Ekipa:
- Smok_ (og?lnie, programista)
- krecioo (grafik, cz?owiek od pomys??w ;])
- adamigo (grafik)
Witcher OTS
Zdecydowa?em si? na angielsk? nazw?, gdy? polska brzmia?a by po prostu g?upio (Wid?min OTS) ;]
Zdecydowa?em si? na angielsk? nazw?, gdy? polska brzmia?a by po prostu g?upio (Wid?min OTS) ;]
Profesj?
- Wied?min - og?lnie '?owca potwor?w'. Skazany na wszelkiego rodzaju mikstury i alchemi?. U?ywa wszelkiego rodzaju mieczy, sztylet?w... Posta? raczej ma?o magiczna (oczywi?cie wszystkie znaki itd. b?d?).
- Czarodziej - taki sorcerer ;] Posta? magiczna, u?ywaj?ca wszelkiego rodzaju czar?w, amulet?w itd.
Pocz?tek
Tak jak na rooku, gracze b?d? najpierw si? uczy?. Wied?mini zaczn? swoj? przygod? w twierdzy Kaer Morhen, a czarodziej w wie?y mag?w. Na oko?o Kaer Morhen b?d? miejsca do ?wicze?, a sama twierdza b?dzie olbrzymim budynkiem, po kt?rym pa??ta? si? b?d? szczury.
Zasady
Gra nie b?dzie postawiona na expienie. Gracz b?dzie chodzi? po wielkim ?wiecie, pe?nym wied?mi?skich miast i potwor?w. Zlecenia b?dzie si? przyjmowa?o od NPC. Wykonanie zlecenia nie b?dzie proste. Gracz b?dzie musia? zdecydowa? jakiego miecza u?y? na danego potwora (srebrny czy zwyk?y), jakie mikstury b?d? potrzebne (a te nie b?d? tanie) i jak trzeba b?dzie potwora ubi?. Oczywi?cie za pomy?lne wykonanie zadania czeka? b?dzie nagroda... :]
?wiat
Chcia?bym stworzy? ?wiat pe?ny ludzi, nie ludzi, pe?ny miast (miasta znane z ksi??ki), a zarazem pusty. ?wiat w kt?rym gracz b?dzie si? po prostu dobrze czu?. Oczywi?cie miasta b?d? pe?ne ludzi (gracze, NPC) a tak?e bibliotek czy karczm (chlanie ;]).
Levele?
Owszem b?d?. Poziomy b?dzie si? zdobywa? zabijaj?c potwory (kt?re nie b?d? ?atwe do zabicia). Ju? teraz chc? zakomunikowa?, ?e gra nie b?dzie nastawiona na zdobywanie poziom?w do?wiadczenia (chod? to, oczywi?cie b?dzie bardzo wa?ne).
Klient
Jako, ?e serwer b?dzie posiada? wiele w?asnych grafik, zostanie stworzony w?asny klient (bazuj?cy na kliencie 8.40).
Grafiki & Outfity
Jak ju? wcze?niej wspomnia?em, serwer b?dzie posiada? mas? w?asnych grafik (tak przynajmniej planuj? ). Outfit?w jak takich, nie b?dzie. Gracz b?dzie mia? jeden wygl?d, kt?ry b?dzie zmienia? si? w zale?no?ci od item?w, jakie b?dzie mia? na sobie (gdy w ekwipunku b?dzie srebrny miecz, na plecach postaci b?dzie widnia? srebrny miecz, gdy miecz zostanie zdj?ty lub zaczniemy atakowa? jakiego? potwora czy gracza - miecz zniknie (wiem, ?e to bardzo trudne do wykonania, ale damy rade ;]). Zamierzam r?wnie? wprowadzi? nowe efekty czar?w i znak?w. Grafiki broni i przedmiot?w, znanych z normalnej tibii nie b?d? potrzebne, wi?c zostan? wyrzucone.
Miasta i domki?
Chcia?bym aby mapa by?a pe?na miast znanych z ksi??ki (my?l?, ?e na mapie b?dzie ok. 8/9 do?? du?ych miast - por?wnywalnych wielko?ci? do Carlin czy Venore). Oczywi?cie na mapie znajd? si? r?wnie? mniejsze czy wi?ksze wyspy, na kt?re gracz b?dzie m?g? si? uda?. Miasta pe?ne b?d? dom?w, karczm, bibliotek czy ?wi?ty?. W karczmie b?dzie mo?na si? 'nachla?' lub wynaj?? pok?j (na tej samej zasadzie co kupno domku, lecz, na okre?lony czas). W bibliotekach znajdziemy pe?no ksi?g i zwoj?w, a w ?wi?tyniach porozmawiamy z kap?anami.
J?zyk
Klient b?dzie w ca?o?ci po Polsku. Zamiast tradycyjnego napisu informuj?cego o awansie levela, gracz zobaczy co? w stylu "Twoje do?wiadczenie ro?nie!". R?wnie? NPC b?d? m?wi?y wy??cznie w naszym ojczystym j?zyku.
Ekipa i podsumowanie
No wi?c nie mamy nic :] Ani ludzi, ani mapy. Mamy tylko fabu?? i pomys?, a to przecie? bardzo wa?ne! Aha, no i mamy pieni?dze na dedyka :] Chcia?bym wyrobi? si? do wakacji, tak aby nie by?o po?piechu.
Kogo szukamy?
- Mapper?w (wezm? ka?dego do?wiadczonego, im wi?cej tym lepiej ;])
- Skrypter?w (tak samo jak wy?ej)
- Os?b odpowiedzialnych za fabu?? (nowe id?, pomys?y...)
Oczywi?cie ka?dy mapper musi mi wcze?niej pokaza? jak?? swoj? prace, skrypter - skrypt,a osoby odpowiedzialne za fabu?? - jak?? ide?.
Szukamy tylko profesjonalist?w! Znajomo?? sagi nie jest wymagana, jednak najlepiej aby jakie? poj?cie o wied?minie by?o :] Czekam na zg?oszenia w tym temacie lub na PW, konkretnej formy podania nie podaj? - troch? kreatywno?ci :]
Ekipa:
- Smok_ (og?lnie, programista)
- krecioo (grafik, cz?owiek od pomys??w ;])
- adamigo (grafik)
Last edited: