What's new

World of Dragon Ball online - nowa, lepsza ods?ona! (zapowied? II)

Status
Not open for further replies.

zwyklyPionek

Active User
Joined
Oct 25, 2014
Messages
148
Reaction score
6
Odp: World of Dragon Ball online - nowa, lepsza ods?ona! (zapowied? II)

Najnowszy:

6ctgul80ckrh.jpg
 

kondziooo

New User
Joined
May 11, 2010
Messages
9
Reaction score
0
Odp: World of Dragon Ball online - nowa, lepsza ods?ona! (zapowied? II)

Jak b?dziecie sie czepiali takich szczeg???w to ten serv na wystaruje na ?wi?ta ale Wielkanocne... :) mam pomys? odno?nie itemow , a mianowicie ?eby istnia?a jaka % niewielka szansa ( np 1 na 300 zloconego itema ) ze taki item doda jak?s now? w?a?ciwosc ( no nie wiem jest du?o mo?liwo?ci np. + % dmg ki attack itp. ) Taki Item na servie by?by wtedy bardzo warto?ciowy. To tylko moja propozycja , mo?ne Wam si? spodoba :p
 

zwyklyPionek

Active User
Joined
Oct 25, 2014
Messages
148
Reaction score
6
Odp: World of Dragon Ball online - nowa, lepsza ods?ona! (zapowied? II)

Pomys? fajny ale sam nie potrafi? tego zrobi?.
Zmieniony border bo tamten mnie denerwowa?. Sza?u nie ma ale jest lepszy ni? poprzedni (przed i po):
qg1vby4zj1g2.jpg


---------- Tre?? dodana o 23:04 ----------

Na dzie? dzisiejszy tak wygl?da progress mapy (po lewej stara mapa, po prawej moja, przerobiona mapa):
Miejsca na czerwono s? jeszcze do przerobienia.
bjv5tzzbj57t.jpg
 

Bysiu123

Active User
Joined
Sep 3, 2008
Messages
137
Reaction score
2
Odp: World of Dragon Ball online - nowa, lepsza ods?ona! (zapowied? II)

No ladnie to wyglada tylko sprobuj cos jeszcze dodac nie tylko zmieniac.
 

barto2321

User
Joined
Apr 12, 2010
Messages
24
Reaction score
0
Odp: World of Dragon Ball online - nowa, lepsza ods?ona! (zapowied? II)

kiedy b?dzie start ? ;)
 

zwyklyPionek

Active User
Joined
Oct 25, 2014
Messages
148
Reaction score
6
Odp: World of Dragon Ball online - nowa, lepsza ods?ona! (zapowied? II)

Teraz najprawdopodobniej po nowym roku.
 

zwyklyPionek

Active User
Joined
Oct 25, 2014
Messages
148
Reaction score
6
Odp: World of Dragon Ball online - nowa, lepsza ods?ona! (zapowied? II)

Pierwsze wczorajsze testy w gronie znajomych z RL wypad?y ?rednio. Grali?my tylko Goku, expi si? przyjemnie i jest troch? frajdy z gry. Pvp wypad?o gorzej, by? przesadzony dmg, po poprawkach super, dostaniemy z fali i musimy si? wycofa? a? uzupe?nimy hp w innym przypadku po uderzeniu nast?pnej fali giniemy. Mapa jest w dobrym stanie, zachwyci?a kumpli w por?wnaniu do oryginalnej mapy WoDBo.
Koniec ko?c?w jest jeszcze sporo pracy z questami i postaciami. Gra si? nie zatrzymuje, ci?gle co? dorabiam i poprawiam. Serwer na pewno wystartuje, ale musi by? kompletny ;)
Pozdrawiam i ?ycz? Weso?ych ?wi?t ;)
 

TenTypSwir

NNSTORY.EU Developer
Joined
Jun 8, 2010
Messages
1,653
Reaction score
117
Odp: World of Dragon Ball online - nowa, lepsza ods?ona! (zapowied? II)

"dostaniemy z fali i musimy si? wycofa? a? uzupe?nimy hp" ~~ Jak ty sobie wara wyobrazasz? 3-4os wala fale to 100% zgon..
 

Netrunner

Banned
Joined
Apr 11, 2014
Messages
281
Reaction score
32
Odp: World of Dragon Ball online - nowa, lepsza ods?ona! (zapowied? II)

Popieram koleg? wy?ej. 0 pomys?u. Kto? jest w trapie i ju? na 100% ma zgona. Powiniene? pomy?le? nad jakim? fajniejszym rozwi?zaniem :)
@wymy?li?em fajny pomys?, pomy?l jakby kamehameha trwa?a 3 sekundy i u?ycie go 3 razy w tych 3 sekundach spowodowa?o by jej wzmocnienie(oczywi?cie z wi?ksz? utrat? ki) je?li u?yje si? jej 2 razy, fala b?dzie s?absza, a je?li raz, najs?absza.
To by?oby co? nowego i by?oby bardziej pasuj?ce do klimatu anime o kt?rym mowa - Dragon Balla :)
 
Last edited:

Bysiu123

Active User
Joined
Sep 3, 2008
Messages
137
Reaction score
2
Odp: World of Dragon Ball online - nowa, lepsza ods?ona! (zapowied? II)

Jezeli fala mialaby zabierac tyle hp a do expa bylaby bez uzyteczna to moim pomyslem jest aby byl na nia cooldown jakas minute lub wiecej bo w anime raczej nie uzywali jej co chwile tylko co jakis czas jak nie ,,tylko" raz na cala walke.
 

Netrunner

Banned
Joined
Apr 11, 2014
Messages
281
Reaction score
32
Odp: World of Dragon Ball online - nowa, lepsza ods?ona! (zapowied? II)

Wiesz, ?e du?o ki zabiera?a taka kamehameha lub inna fala energii, cnie? ?adne cooldowny nie s? tutaj potrzebne.
 
Last edited:

zwyklyPionek

Active User
Joined
Oct 25, 2014
Messages
148
Reaction score
6
Odp: World of Dragon Ball online - nowa, lepsza ods?ona! (zapowied? II)

Chodzi?o mi raczej o to, ?e fala jest jakby na dobicie. Tak, mo?na zabi? go?cia uderzaj?c go 3-4 falami naraz, ale to trudne. One powinny bi? du?o, bo bardzo trudno jest ni? trafi?. To wszystko jest oczywi?cie do ustalenia. Jak na teraz, pvp jest bardzo dobre.


@wymy?li?em fajny pomys?, pomy?l jakby kamehameha trwa?a 3 sekundy i u?ycie go 3 razy w tych 3 sekundach spowodowa?o by jej wzmocnienie(oczywi?cie z wi?ksz? utrat? ki) je?li u?yje si? jej 2 razy, fala b?dzie s?absza, a je?li raz, najs?absza.
To by?oby co? nowego i by?oby bardziej pasuj?ce do klimatu anime o kt?rym mowa - Dragon Balla :)
Tak, tylko ?e wtedy ka?dy by to spamowa? a fale by?by jeszcze mocniejsze.
My?l?, ?e lepszym sposobem by?oby, gdyby fala bi?a co 0.5/1 sec. I z ka?d? sekund? zabiera?a by ki. Oczywi?cie wtedy nie mogli by?my si? rusza?.
 

Netrunner

Banned
Joined
Apr 11, 2014
Messages
281
Reaction score
32
Odp: World of Dragon Ball online - nowa, lepsza ods?ona! (zapowied? II)

Tak, tylko ?e wtedy ka?dy by to spamowa? a fale by?by jeszcze mocniejsze.
Wcale nie, m?g?by? zrobi? tak, ?e fala zabiera?a by oko?o 1/2 hp, gdzie push system by?by bardzo przydatny aby unikn?? zgonu podczas wara itd. Ciosy z fali by?yby wtedy du?ym urozmaiceniem do gry.
@offtop
Prosi?bym ci? ?eby? zajrza? na Pw, musimy co? obgada? :D
 

zwyklyPionek

Active User
Joined
Oct 25, 2014
Messages
148
Reaction score
6
Odp: World of Dragon Ball online - nowa, lepsza ods?ona! (zapowied? II)

Dmg ustawi si? w czasie zamkni?tych test?w.
 

zwyklyPionek

Active User
Joined
Oct 25, 2014
Messages
148
Reaction score
6
Odp: World of Dragon Ball online - nowa, lepsza ods?ona! (zapowied? II)

Wprowadzi?em ma?e u?atwienie i (moim zdaniem) bardziej r?wnowa??c? zmian? w grze. Mianowicie chodzi o glove/weapony i Piccolo. Ka?dy bra? namka z powodu jego ataku z daleka, przez co aby namek by? zbalansowany trzeba by?o os?abia? jego auto-ataki bo "wal? z daleka". Nawet dla innych profesji by?o zbyt m?cz?ce zbieranie coraz to lepszych broni i dylemat - czy greengun(itp.) czy glove.

Od teraz b?dzie mo?na u?ywa? 2 tryb?w walki - z bliska i na odleg?o??.​

r7b09yoytcle.bmp

B?dziemy mogli wybra? mi?dzy walk? na odleg?o?? (max. 4sqm) lub z bliska (wi?kszy dmg lecz oczywi?cie wr?g te? nas atakuje).
Takie rozwi?zanie zbalansuje pod pewnym wzgl?dem niedoskona?o?? wprowadzenia bolt?w namka oraz u?atwi exp.
Oczywi?cie brak many zmusza nas do atakowania z bliska.
M?j pomys? jest r?wnoznaczny z usuni?ciem innych broni. Zaczynamy i ko?czymy z jedn?. (my?l?, ?e z czasem wprowadz? do niej ulepszenia, jak narazie to beta :))
Zapraszam do komentowania i podsuwania pomys??w ;)

Ostatnio ma?o pracuj? z powodu ?wi?t i nadchodz?cego sylwestra ale po nowym roku to si? zmieni ;)
 

Bysiu123

Active User
Joined
Sep 3, 2008
Messages
137
Reaction score
2
Odp: World of Dragon Ball online - nowa, lepsza ods?ona! (zapowied? II)

Cos jak na HODB? Dobre rozwiazanie na low lvl napewno to ulatwi expienie nie bedziemy musieli podchodzic do silniejszych potworow.
 

zwyklyPionek

Active User
Joined
Oct 25, 2014
Messages
148
Reaction score
6
Odp: World of Dragon Ball online - nowa, lepsza ods?ona! (zapowied? II)

Tak, szczeg?lnie gdy mocniejsze moby czy BOSSY b?d? atakowa?y najmocniej z bliska.

---------- Tre?? dodana o 23:38 ----------

Changelog na dzi?:

Powa?niejsze problemy:
  • - spell Charge (nasza posta? nie mo?e si? rusza? oraz co sekund? dostaje HP i KI - mo?na w??czy? i wy??czy?) by? bezu?yteczny. Jako ?e ilo?? przedmiot?w ?aduj?cych KI znacznie spad?a postanowi?em zwi?kszy? przyrost KI/s dla Charge, oraz umo?liwi? graczom u?ywanie tej techniki podczas walki. Skutkuje to tym, ?e gracze z ni?szymi poziomami nie b?d? mieli problemu ze zregenerowaniem KI podczas expienia czy PVP, oraz oczywi?cie spell ten stanie si? bardzo u?yteczny.
  • - dotychczas postacie mia?y zr?wnowa?ony przyrost HP/KI (zazwyczaj 250/250 co poziom zale?nie od balansu pojedynczych profesji), co by?o niedopuszczalne. Wraz z nowym balansem r?wna?o si? to temu, ?e postacie mia?y za ma?o HP i zbyt wiele KI. Teraz profesje b?d? mia?y znacznie wi?cej HP i mniej KI (zazwyczaj 350/150 co poziom zale?nie od balansu pojedynczych profesji) co wi??e si? z cz?stym u?ywaniem Charge/Senzu oraz znacz?co zmniejszy ilo?? ?mierci w grze
  • - kamehameha czyt. fale (szczeg?lnie na najwy?szym poziomie techniki - po osi?gni?ciu najwy?szej transformacji) by?a zbyt mocna. Jedno trafienie pozbawia nas 1/3 HP. Jej czas odnowienia by? za ma?y. Teraz fale b?dzie mo?na u?ywa? co 10 sekund oraz jej koszt KI wzr?s? (z 3000 do 8000) , dzi?ki czemu gracze b?d? musieli u?ywa? jej staranniej.
  • - techniki naprowadzaj?ce by?y zbyt mocne. Uderzenie jednym Double Super Kienzan (ostatni poziom Kienzan) pozbawia?o nas ~50 000 hp. Teraz b?dzie zabiera?o oko?o 20k HP.


Kosmetyka:
  • - techniki nie zadaj? fizycznych obra?e?, lecz obra?enia od energii. M?wi?c pro?ciej wida? kt?re obra?enia zadano technikami, a kt?re innymi ciosami ;)
  • - niekt?re moby bi?y za s?abo/za mocno co do ilo?ci swojego exp/hp.
  • - poprawa niekt?rych miejsc na mapie
 

Bysiu123

Active User
Joined
Sep 3, 2008
Messages
137
Reaction score
2
Odp: World of Dragon Ball online - nowa, lepsza ods?ona! (zapowied? II)

Bardzo dobrze zrobiles z tym charge nawet w anime sie ladowali/wzmacniali swoje ki w mini przerwach od walki.
Co do tego hp i ki oraz hitow to moglbys to owiele pomniejszyc tak z 5x chyba ze masz zamiar zrobic hp i ki na % bo na wodbo zawsze denerwowaly te 10 czy iles paskow hp.
 

zwyklyPionek

Active User
Joined
Oct 25, 2014
Messages
148
Reaction score
6
Odp: World of Dragon Ball online - nowa, lepsza ods?ona! (zapowied? II)

Raczej %, bo nasza posta? b?dzie mia?a komend? na sprawdzenie stanu postaci, w kt?rej b?dzie napisane ile mamy hp ki skille, speed i kilka dodatk?w ;)
 

zwyklyPionek

Active User
Joined
Oct 25, 2014
Messages
148
Reaction score
6
Odp: World of Dragon Ball online - nowa, lepsza ods?ona! (zapowied? II)

Sciagniete z innego servera, dys oraz meele z hodb jak to napisali.
No co Ty charge? ;ooo lo kurwa LUDZIE ON MA CHARGE!
Przyrosty, mnie sie czepiales o przyrosty a sam masz balans jak na wodbo xD
Kamehameha co 10 sec, no to sie postarales xD
Jak dla Cb to powazniejsze problemy to beka xD
@TOP: No to prosciej mowiac, zabic mozna tylko z hitow, ten smieszny dys? Jak z czarow zabiera tylko mane xD pzdr gowno nie zagram :)

Jakim ty jeste? niedorozwojem bo?e. ?ci?gni?te z hodb. Nie gra?em na tym. Gra?em na DBR i tam to by?o tylko inaczej zrobione jak ju?. Skoro ?ci?gni?te to mo?e napiszesz jeszcze ?e samo to ?e mam spell kamehameha jest ?ci?gni?te z innych serwer?w co?

Przyrosty... tutaj naprawd? si? u?mia?em. Tak! Wytyka?em ci przyrosty, chcia?em zobaczy? jak masz je ustawione proporcjonalnie (tu masz info w razie gdyby? nie nad??a? - ), i koniec ko?c?w nie pokaza?e? mi tego opieraj?c si? o powody typowe dla cz?owieka z zaburzeniami psychicznymi.

Jak ju? pisa?em startuj startuj. Tak jak ty mi wytkn? ci wszystko, ka?dy jeden b??d.
 
Status
Not open for further replies.
Top