• logo_cipsoft
    Nowe serwery zostały otwarte 19 Lut 2025:
    Noctalia (Open PvP) Ignitera (Open PvP) us_logo Xybra (Open PvP)

World of Dragon Ball online - nowa, lepsza ods?ona! (zapowied? II)

Status
Zamknięty.
Odp: World of Dragon Ball online - nowa, lepsza ods?ona! (zapowied? II)

Najnowszy:

6ctgul80ckrh.jpg
 
Odp: World of Dragon Ball online - nowa, lepsza ods?ona! (zapowied? II)

Jak b?dziecie sie czepiali takich szczeg???w to ten serv na wystaruje na ?wi?ta ale Wielkanocne... :) mam pomys? odno?nie itemow , a mianowicie ?eby istnia?a jaka % niewielka szansa ( np 1 na 300 zloconego itema ) ze taki item doda jak?s now? w?a?ciwosc ( no nie wiem jest du?o mo?liwo?ci np. + % dmg ki attack itp. ) Taki Item na servie by?by wtedy bardzo warto?ciowy. To tylko moja propozycja , mo?ne Wam si? spodoba :P
 
Odp: World of Dragon Ball online - nowa, lepsza ods?ona! (zapowied? II)

Pomys? fajny ale sam nie potrafi? tego zrobi?.
Zmieniony border bo tamten mnie denerwowa?. Sza?u nie ma ale jest lepszy ni? poprzedni (przed i po):
qg1vby4zj1g2.jpg


---------- Tre?? dodana o 23:04 ----------

Na dzie? dzisiejszy tak wygl?da progress mapy (po lewej stara mapa, po prawej moja, przerobiona mapa):
Miejsca na czerwono s? jeszcze do przerobienia.
bjv5tzzbj57t.jpg
 
Odp: World of Dragon Ball online - nowa, lepsza ods?ona! (zapowied? II)

No ladnie to wyglada tylko sprobuj cos jeszcze dodac nie tylko zmieniac.
 
Odp: World of Dragon Ball online - nowa, lepsza ods?ona! (zapowied? II)

Teraz najprawdopodobniej po nowym roku.
 
Odp: World of Dragon Ball online - nowa, lepsza ods?ona! (zapowied? II)

Pierwsze wczorajsze testy w gronie znajomych z RL wypad?y ?rednio. Grali?my tylko Goku, expi si? przyjemnie i jest troch? frajdy z gry. Pvp wypad?o gorzej, by? przesadzony dmg, po poprawkach super, dostaniemy z fali i musimy si? wycofa? a? uzupe?nimy hp w innym przypadku po uderzeniu nast?pnej fali giniemy. Mapa jest w dobrym stanie, zachwyci?a kumpli w por?wnaniu do oryginalnej mapy WoDBo.
Koniec ko?c?w jest jeszcze sporo pracy z questami i postaciami. Gra si? nie zatrzymuje, ci?gle co? dorabiam i poprawiam. Serwer na pewno wystartuje, ale musi by? kompletny ;)
Pozdrawiam i ?ycz? Weso?ych ?wi?t ;)
 
Odp: World of Dragon Ball online - nowa, lepsza ods?ona! (zapowied? II)

"dostaniemy z fali i musimy si? wycofa? a? uzupe?nimy hp" ~~ Jak ty sobie wara wyobrazasz? 3-4os wala fale to 100% zgon..
 
Odp: World of Dragon Ball online - nowa, lepsza ods?ona! (zapowied? II)

Popieram koleg? wy?ej. 0 pomys?u. Kto? jest w trapie i ju? na 100% ma zgona. Powiniene? pomy?le? nad jakim? fajniejszym rozwi?zaniem :)
@wymy?li?em fajny pomys?, pomy?l jakby kamehameha trwa?a 3 sekundy i u?ycie go 3 razy w tych 3 sekundach spowodowa?o by jej wzmocnienie(oczywi?cie z wi?ksz? utrat? ki) je?li u?yje si? jej 2 razy, fala b?dzie s?absza, a je?li raz, najs?absza.
To by?oby co? nowego i by?oby bardziej pasuj?ce do klimatu anime o kt?rym mowa - Dragon Balla :)
 
Ostatnia edycja:
Odp: World of Dragon Ball online - nowa, lepsza ods?ona! (zapowied? II)

Jezeli fala mialaby zabierac tyle hp a do expa bylaby bez uzyteczna to moim pomyslem jest aby byl na nia cooldown jakas minute lub wiecej bo w anime raczej nie uzywali jej co chwile tylko co jakis czas jak nie ,,tylko" raz na cala walke.
 
Odp: World of Dragon Ball online - nowa, lepsza ods?ona! (zapowied? II)

Wiesz, ?e du?o ki zabiera?a taka kamehameha lub inna fala energii, cnie? ?adne cooldowny nie s? tutaj potrzebne.
 
Ostatnia edycja:
Odp: World of Dragon Ball online - nowa, lepsza ods?ona! (zapowied? II)

Chodzi?o mi raczej o to, ?e fala jest jakby na dobicie. Tak, mo?na zabi? go?cia uderzaj?c go 3-4 falami naraz, ale to trudne. One powinny bi? du?o, bo bardzo trudno jest ni? trafi?. To wszystko jest oczywi?cie do ustalenia. Jak na teraz, pvp jest bardzo dobre.


@wymy?li?em fajny pomys?, pomy?l jakby kamehameha trwa?a 3 sekundy i u?ycie go 3 razy w tych 3 sekundach spowodowa?o by jej wzmocnienie(oczywi?cie z wi?ksz? utrat? ki) je?li u?yje si? jej 2 razy, fala b?dzie s?absza, a je?li raz, najs?absza.
To by?oby co? nowego i by?oby bardziej pasuj?ce do klimatu anime o kt?rym mowa - Dragon Balla :)
Tak, tylko ?e wtedy ka?dy by to spamowa? a fale by?by jeszcze mocniejsze.
My?l?, ?e lepszym sposobem by?oby, gdyby fala bi?a co 0.5/1 sec. I z ka?d? sekund? zabiera?a by ki. Oczywi?cie wtedy nie mogli by?my si? rusza?.
 
Odp: World of Dragon Ball online - nowa, lepsza ods?ona! (zapowied? II)

Tak, tylko ?e wtedy ka?dy by to spamowa? a fale by?by jeszcze mocniejsze.
Wcale nie, m?g?by? zrobi? tak, ?e fala zabiera?a by oko?o 1/2 hp, gdzie push system by?by bardzo przydatny aby unikn?? zgonu podczas wara itd. Ciosy z fali by?yby wtedy du?ym urozmaiceniem do gry.
@offtop
Prosi?bym ci? ?eby? zajrza? na Pw, musimy co? obgada? :D
 
Odp: World of Dragon Ball online - nowa, lepsza ods?ona! (zapowied? II)

Dmg ustawi si? w czasie zamkni?tych test?w.
 
Odp: World of Dragon Ball online - nowa, lepsza ods?ona! (zapowied? II)

Wprowadzi?em ma?e u?atwienie i (moim zdaniem) bardziej r?wnowa??c? zmian? w grze. Mianowicie chodzi o glove/weapony i Piccolo. Ka?dy bra? namka z powodu jego ataku z daleka, przez co aby namek by? zbalansowany trzeba by?o os?abia? jego auto-ataki bo "wal? z daleka". Nawet dla innych profesji by?o zbyt m?cz?ce zbieranie coraz to lepszych broni i dylemat - czy greengun(itp.) czy glove.

Od teraz b?dzie mo?na u?ywa? 2 tryb?w walki - z bliska i na odleg?o??.​

r7b09yoytcle.bmp

B?dziemy mogli wybra? mi?dzy walk? na odleg?o?? (max. 4sqm) lub z bliska (wi?kszy dmg lecz oczywi?cie wr?g te? nas atakuje).
Takie rozwi?zanie zbalansuje pod pewnym wzgl?dem niedoskona?o?? wprowadzenia bolt?w namka oraz u?atwi exp.
Oczywi?cie brak many zmusza nas do atakowania z bliska.
M?j pomys? jest r?wnoznaczny z usuni?ciem innych broni. Zaczynamy i ko?czymy z jedn?. (my?l?, ?e z czasem wprowadz? do niej ulepszenia, jak narazie to beta :))
Zapraszam do komentowania i podsuwania pomys??w ;)

Ostatnio ma?o pracuj? z powodu ?wi?t i nadchodz?cego sylwestra ale po nowym roku to si? zmieni ;)
 
Odp: World of Dragon Ball online - nowa, lepsza ods?ona! (zapowied? II)

Cos jak na HODB? Dobre rozwiazanie na low lvl napewno to ulatwi expienie nie bedziemy musieli podchodzic do silniejszych potworow.
 
Odp: World of Dragon Ball online - nowa, lepsza ods?ona! (zapowied? II)

Tak, szczeg?lnie gdy mocniejsze moby czy BOSSY b?d? atakowa?y najmocniej z bliska.

---------- Tre?? dodana o 23:38 ----------

Changelog na dzi?:

Powa?niejsze problemy:
  • - spell Charge (nasza posta? nie mo?e si? rusza? oraz co sekund? dostaje HP i KI - mo?na w??czy? i wy??czy?) by? bezu?yteczny. Jako ?e ilo?? przedmiot?w ?aduj?cych KI znacznie spad?a postanowi?em zwi?kszy? przyrost KI/s dla Charge, oraz umo?liwi? graczom u?ywanie tej techniki podczas walki. Skutkuje to tym, ?e gracze z ni?szymi poziomami nie b?d? mieli problemu ze zregenerowaniem KI podczas expienia czy PVP, oraz oczywi?cie spell ten stanie si? bardzo u?yteczny.
  • - dotychczas postacie mia?y zr?wnowa?ony przyrost HP/KI (zazwyczaj 250/250 co poziom zale?nie od balansu pojedynczych profesji), co by?o niedopuszczalne. Wraz z nowym balansem r?wna?o si? to temu, ?e postacie mia?y za ma?o HP i zbyt wiele KI. Teraz profesje b?d? mia?y znacznie wi?cej HP i mniej KI (zazwyczaj 350/150 co poziom zale?nie od balansu pojedynczych profesji) co wi??e si? z cz?stym u?ywaniem Charge/Senzu oraz znacz?co zmniejszy ilo?? ?mierci w grze
  • - kamehameha czyt. fale (szczeg?lnie na najwy?szym poziomie techniki - po osi?gni?ciu najwy?szej transformacji) by?a zbyt mocna. Jedno trafienie pozbawia nas 1/3 HP. Jej czas odnowienia by? za ma?y. Teraz fale b?dzie mo?na u?ywa? co 10 sekund oraz jej koszt KI wzr?s? (z 3000 do 8000) , dzi?ki czemu gracze b?d? musieli u?ywa? jej staranniej.
  • - techniki naprowadzaj?ce by?y zbyt mocne. Uderzenie jednym Double Super Kienzan (ostatni poziom Kienzan) pozbawia?o nas ~50 000 hp. Teraz b?dzie zabiera?o oko?o 20k HP.


Kosmetyka:
  • - techniki nie zadaj? fizycznych obra?e?, lecz obra?enia od energii. M?wi?c pro?ciej wida? kt?re obra?enia zadano technikami, a kt?re innymi ciosami ;)
  • - niekt?re moby bi?y za s?abo/za mocno co do ilo?ci swojego exp/hp.
  • - poprawa niekt?rych miejsc na mapie
 
Odp: World of Dragon Ball online - nowa, lepsza ods?ona! (zapowied? II)

Bardzo dobrze zrobiles z tym charge nawet w anime sie ladowali/wzmacniali swoje ki w mini przerwach od walki.
Co do tego hp i ki oraz hitow to moglbys to owiele pomniejszyc tak z 5x chyba ze masz zamiar zrobic hp i ki na % bo na wodbo zawsze denerwowaly te 10 czy iles paskow hp.
 
Odp: World of Dragon Ball online - nowa, lepsza ods?ona! (zapowied? II)

Raczej %, bo nasza posta? b?dzie mia?a komend? na sprawdzenie stanu postaci, w kt?rej b?dzie napisane ile mamy hp ki skille, speed i kilka dodatk?w ;)
 
Odp: World of Dragon Ball online - nowa, lepsza ods?ona! (zapowied? II)

Sciagniete z innego servera, dys oraz meele z hodb jak to napisali.
No co Ty charge? ;ooo lo kurwa LUDZIE ON MA CHARGE!
Przyrosty, mnie sie czepiales o przyrosty a sam masz balans jak na wodbo xD
Kamehameha co 10 sec, no to sie postarales xD
Jak dla Cb to powazniejsze problemy to beka xD
@TOP: No to prosciej mowiac, zabic mozna tylko z hitow, ten smieszny dys? Jak z czarow zabiera tylko mane xD pzdr gowno nie zagram :)

Jakim ty jeste? niedorozwojem bo?e. ?ci?gni?te z hodb. Nie gra?em na tym. Gra?em na DBR i tam to by?o tylko inaczej zrobione jak ju?. Skoro ?ci?gni?te to mo?e napiszesz jeszcze ?e samo to ?e mam spell kamehameha jest ?ci?gni?te z innych serwer?w co?

Przyrosty... tutaj naprawd? si? u?mia?em. Tak! Wytyka?em ci przyrosty, chcia?em zobaczy? jak masz je ustawione proporcjonalnie (tu masz info w razie gdyby? nie nad??a? - ), i koniec ko?c?w nie pokaza?e? mi tego opieraj?c si? o powody typowe dla cz?owieka z zaburzeniami psychicznymi.

Jak ju? pisa?em startuj startuj. Tak jak ty mi wytkn? ci wszystko, ka?dy jeden b??d.
 
Status
Zamknięty.
Do góry