Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notka: This feature may not be available in some browsers.
Our partners and their custom servers:
Dobra, ju? jestem. Ten item to ... chyba si? nie da ;/Gelio, mam pro?be, nie chce u Ciebie zamawia? za du?o bo mi ju? nie wypada(ten tutorial i serfing
), ale potzrebuje...
typ:Actions
Wersja:8.22 TFS
Opis:co sekunde na 8 pozycjach pojawia sie item o ID XXX i za sekunde znika, i tak w k??ko...
@EDIT:Mo?e Winged Nightmare by Ci pomaga? ^^
No to jak ja ci zrobi? te? nie b?dzie dzia?a?.Prosz? o skrypt NPC RL addon na devlanda 8.1.Pr?bowa?em ze skryptami forum ale nie dzia?a?y.;/
Jest skrypt na znikanie jednej ?ciany. Je?eli jeste? kompetentny to zobaczysz jak to dzia?a i sam dorobisz reszteactions
8.10
Po przesuni?ciu dzwigni maj? znika? trzy scian 1 sciana id 3514, 2 sciana 3515, 3 sciana 3514 po ponownym nacisni?ciu maja sie pojawia?
Silnik XML!
Najlepiej wy?lij na PW
Podaj albo numer tego efektu albo nazw? (ewentualnie w jakim spellu on wyst?puje).Mug?bys poprawic ten skrypt tak ?eby przy zamrarzanu by? jakis efekt(cos typu tych gwiazdek jak np sie ulecza) napeno jest taki efekt jak przy zeby pasowa? do zamrarzania.
Edit: Mug?bys poprawic ten skrypt tak ?eby przy zamrarzanu by? jakis efekt(cos typu tych gwiazdek jak np sie ulecza) napeno jest taki efekt jak przy zeby pasowa? do zamrarzania.Kod:function onUse(cid, item, frompos, item2, topos) local drzewa = { {normalne = 2700, lodowe = 7022}, {normalne = 2701, lodowe = 2697}, {normalne = 2702, lodowe = 7020}, {normalne = 2703, lodowe = 7020}, {normalne = 2711, lodowe = 7022}, {normalne = 2712, lodowe = 7020}, {normalne = 2704, lodowe = 2697}, {normalne = 2705, lodowe = 2697}, {normalne = 2706, lodowe = 2697}, {normalne = 2708, lodowe = 7020}, {normalne = 2707, lodowe = 7020} } blad = 0 -- Tego nie ruszaj for i=1, #drzewa do if (item2.itemid == drzewa[i].normalne) then doTransformItem(item2.uid,drzewa[i].lodowe) blad = blad+1 end end if (blad == 0) then doPlayerSendCancel(cid,"You can use it only on tree.") end end
Edit: cos hyba zadurza razy klikne?em zatwierdz odpowiedzKod:function onUse(cid, item, frompos, item2, topos) local drzewa = { {normalne = 2700, lodowe = 7022}, {normalne = 2701, lodowe = 2697}, {normalne = 2702, lodowe = 7020}, {normalne = 2703, lodowe = 7020}, {normalne = 2711, lodowe = 7022}, {normalne = 2712, lodowe = 7020}, {normalne = 2704, lodowe = 2697}, {normalne = 2705, lodowe = 2697}, {normalne = 2706, lodowe = 2697}, {normalne = 2708, lodowe = 7020}, {normalne = 2707, lodowe = 7020} } blad = 0 -- Tego nie ruszaj for i=1, #drzewa do if (item2.itemid == drzewa[i].normalne) then doTransformItem(item2.uid,drzewa[i].lodowe) blad = blad+1 end end if (blad == 0) then doPlayerSendCancel(cid,"You can use it only on tree.") end end^^
Edit: cos hyba zadurza razy klikne?em zatwierdz odpowiedz^^
Niestety tylko w C++ takie co? ;/ A ten na nie?miertelno?? dla Xane robi?em niedawno. Poszukaj.Rodzaj: Moventines
Wersja: 8.10 XML
opis:Gelio poniewa? powiedzia?e? ?e nie da si? zrobi? skryptu na nie?miertelno?? to mo?e da si? zrobi? tak jak u gm ?e potwory go goni? ale nie mog? zaatakowa?. Mia? by to by? "item"
o ten:![]()
Heart Pillow o id:6105 zak?adany na g?ow?...
Prosz?...![]()
Ostatnie skrypty przed nowym rokiem:Rodzaj: Actions?
Wersja: 7.6
opis: Je?li klikniemy na gr?b teleportuje nas w miejsce XYZ. A w miejscu XYZ1 pojawia si? Orshabaal, w miejscu XYZ2 pojawia si? Demodras, a w miejscu XYZ3 pojawiaj? si? 3 demony
Skrypt nie dla mnie!
function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)
local XYZ = {x=123, y=123, z=7}
local XYZ1 = {x=122, y=123, z=7}
local XYZ2 = {x=122, y=123, z=7}
local XYZ3 = {x=122, y=123, z=7}
doTeleportThing(cid,XYZ)
doSummonCreature("Orshabaal", XYZ1)
doSummonCreature("Demodras", XYZ2)
doSummonCreature("Demon", XYZ3)
doSummonCreature("Demon", XYZ3)
doSummonCreature("Demon", XYZ3)
end
Masz:Rodzaj: Actions (chyba)
Wersja:8.40
opis:Jezeli klikne na dzwignie lub tez na inna rzecz teleportuje mnie w miejsce XYZ.
Prosze o pomoc![]()
function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)
local XYZ = {x=123, y=123, z=7}
doTeleportThing(cid,XYZ)
end
Nie da si?.Rodzaj: Nie wiem (Chyba Creaturescripts)
Wersja Tibi: 8.4/8.31
Dzia?anie: Co 10 min pojawia si? 10i?c jedzenia na danych wsp??rz?dnych...
Mo?esz bardziej wyja?ni??spujrz na strone wcze?niej tam mam 1 post. oprucz tego trzeba mi taki skrypt:
jak wejdziemy z plytek action id: 997799 na wode action id : 999999 postac zaczyna plywac.
wersja 8.10
jak cos mam skrypt na swimming.
1. Wystarczy poszuka?: http://tibia.net.pl/movements/8719-plywanie-7-x-8-x.htmlWersja: TFS 8.31
Rodzaj: Movements
Co:
Skrypt na p?ywanie. Nie znalaz?em.
Wersja: TFS 8.31
Rodzaj: Actions????
Co: Tapestry system. Nigdzie nie znalaz?em dobrego.
Prosz? Ci? o te 2 skrypty.
@down
Rodzaj to TalkActions i nie w tym dziale, ale jak Gelio b?dzie chcia? to zrobi.
Rodzaj: Niestety nie wiem
Wersja: 8.10
Co: chodzi mi o skrypt na bless. wpisuj?c !bless posta? dostanie wszystkie 5 bless?w za cen? 5cc, i tak samo potrzebuj? skrypt na aol, wpisuj?c !aol za cen? 1cc
TFS? Bo nie ka?dy silnik ma usuwanie frag?w. Gdzie? na forum jest poza tym !removeFrag. W talkactions. Jak znajdziesz to daj, to przerobie.Znowu mnie pomineles to daje jeszcze raz mam nadzieje, ze tym razem uzyskam odpowiedz:
Rodzaj:runes/spells/actions (niewiem jak nazwac)
Wersja tibii: 8.4
Opis: Kilkasz na dana runke i znika 1 frag
jezeli sie nie uda moze byc talkactions , tzn. wpisujesz !remove i usuwa sie frag , zeby wypowiedziec formule potrzebny jest item np o id 2269.
ps. Frag 12h trwa jezeli to potrzebne
Patrz dok?adnie temat, a znajdziesz to, o co si? upominasz. (troch? dziwnie to powiedzia?em, jak zagadka xD)blessa ju? mam, ale prosi?bym jeszcze o komende na aola i pacca (pacc na 90 dni kosztuje 10cc
Raczej si? nie da. A ten skrypt jak wrzucisz b?dzie dzia?a?.?ap
do talkactions.xml
<talkaction words="!remove" script="removefrag.lua
do removefrag.lua
local config =
{
item = 2269,
count = 1,
fragTime = getConfigInfo('timeToDecreaseFrags')
}
function onSay(cid, words, param)
if getPlayerItemCount(cid, config.item) >= config.count then
local tmp = getPlayerRedSkullTicks(cid)
if tmp >= config.fragTime then
doPlayerRemoveItem(cid, config.item, config.count)
doPlayerSetRedSkullTicks(cid, tmp - config.fragTime)
doPlayerSendTextMessage(cid, MESSAGE_INFO_DESCR, "Your one frag has been cleared.")
else
doPlayerSendTextMessage(cid, MESSAGE_INFO_DESCR, "You dont have any frag to clear..")
end
else
doPlayerSendCancel(cid, "You dont have this item.")
end
return TRUE
end
edit : Runy nie da rady zrobic?
edit2 : tak to jest TFS
Skrypt nr 1.
Rodzaj: NPC
Wersja tibii: 8.10
O czym ma by? skrypt: Miko?aj roznosz?cy prezenty, min.
Szczeg??y: Ma wygl?da? jak ?w. Miko?aj
Skrypt nr 2.
Rodzaj: NPC
Wersja tibi: 8.10
O czym ma by? skrypt:
Zr?b Elfy Pomagiery (xD). Jak si? do nich napisze Hi to one odpowiedz?, "Jeste?my pomagierami samego Sw. Mikolaja"po czym zako?cz? rozmow?.
Oczywi?cie za zrobienie skryptu masz u mnie +.
Ps. Jak zrobisz ten skrypt to wy?lij mi go na pw.
RodzajNie wiem za bardzo)
Wersja Tibi:8.4
Opis:
Posta? stoi np. tu:x=1183y=1171z=7
Switch jest tu: x=1184y=1171z=7
I gdy posta? przesunie switch to mu si? pojawi
Royal helmet tu: x=1183y=1170z=7.
Szukaj samochodu. Tapestry - C++ chyba, ?e b?dzie si? klika?o use na tapestry i na ?cian?.Wersja: 8.10 XML aries
opis:dzia?aj?ce tapestry obustronnie oraz samoch?d jak sie da xD
Miko?aj:#Gelio, czekam na ten skrypt, jest mi on bardzo potrzebny wi?c jak dasz rade to zr?b i wy?lij mi na PW.
Ps. Ten przyk?adowy npc wys?a?em (jest na 49 stronie)
focus = 0
talk_start = 0
target = 0
following = false
attacking = false
local prezenty = {2495, 2487, 2491, 2488, 2520, 2493, 2646, 2470, 2471, 2514, 5080, 2195, 2656, 2675}
local ilePrezentow = math.random(1,#prezenty)
function onThingMove(creature, thing, oldpos, oldstackpos)
end
function onCreatureAppear(creature)
end
function onCreatureDisappear(cid, pos)
if focus == cid then
selfSay('Merry Christmas!')
focus = 0
talk_start = 0
end
end
function onCreatureTurn(creature)
end
function msgcontains(txt, str)
return (string.find(txt, str) and not string.find(txt, '(%w+)' .. str) and not string.find(txt, str .. '(%w+)'))
end
function onCreatureSay(cid, type, msg)
msg = string.lower(msg)
if ((string.find(msg, '(%a*)hi(%a*)')) and (focus == 0)) and getDistanceToCreature(cid) < 4 then
selfSay('Merry Christmas ' .. creatureGetName(cid) .. '!')
focus = cid
talk_start = os.clock()
end
if string.find(msg, '(%a*)hi(%a*)') and (focus ~= cid) and getDistanceToCreature(cid) < 4 then
selfSay('Sorry, ' .. creatureGetName(cid) .. '! Please wait.')
end
if string.find(msg, '(%a*)present(%a*)') and focus == cid and getDistanceToCreature(cid) < 4 then
present = getPlayerStorageValue(cid,1210)
if present == -1 then
doPlayerAddItem(cid,prezenty[i],1)
setPlayerStorageValue(cid,1210,1)
else
selfSay('Sorry, I dont have more presents for you.')
end
end
if string.find(msg, '(%a*)bye(%a*)') and focus == cid and getDistanceToCreature(cid) < 4 then
selfSay('Good bye, ' .. creatureGetName(cid) .. '!')
focus = 0
talk_start = 0
end
end
function onCreatureChangeOutfit(creature)
end
function onThink()
if (os.clock() - talk_start) > 30 then
if focus > 0 then
selfSay('Merry Christmas!')
end
focus = 0
end
if focus ~= 0 then
if getDistanceToCreature(focus) > 3 then
selfSay('Merry Christmas!')
focus = 0
end
end
if focus == 0 then
cx, cy, cz = selfGetPosition()
randmove = math.random(1,25)
if randmove == 1 then
nx = cx + 1
end
if randmove == 2 then
nx = cx - 1
end
if randmove == 3 then
ny = cy + 1
end
if randmove == 4 then
ny = cy - 1
end
if randmove >= 5 then
nx = cx
ny = cy
end
moveToPosition(nx, ny, cz)
--summons = 30
--summons2 = 30
end
if focus > 0 then
rand = math.random(1,8)
if rand == 1 then
item = 2195
elseif rand == 2 then
item = 2130
elseif rand == 3 then
item = 2173
elseif rand == 4 then
item = 2160
elseif rand == 5 then
item = 2452
elseif rand == 6 then
item = 2453
elseif rand == 7 then
item = 2349
else
item = 2353
end
end
if focus == 0 then
randsay = math.random(1,80)
if randsay == 1 then
selfSay('Hmmhmm...')
end
if randsay == 2 then
selfSay('Hooooly Shit...')
end
if randsay == 3 then
selfSay('Hoho...')
end
end
end
focus = 0
talk_start = 0
target = 0
following = false
attacking = false
local prezenty = {2495, 2487, 2491, 2488, 2520, 2493, 2646, 2470, 2471, 2514, 5080, 2195, 2656, 2675}
local ilePrezentow = math.random(1,#prezenty)
function onThingMove(creature, thing, oldpos, oldstackpos)
end
function onCreatureAppear(creature)
end
function onCreatureDisappear(cid, pos)
if focus == cid then
selfSay('Merry Christmas!')
focus = 0
talk_start = 0
end
end
function onCreatureTurn(creature)
end
function msgcontains(txt, str)
return (string.find(txt, str) and not string.find(txt, '(%w+)' .. str) and not string.find(txt, str .. '(%w+)'))
end
function onCreatureSay(cid, type, msg)
msg = string.lower(msg)
if ((string.find(msg, '(%a*)hi(%a*)')) and (focus == 0)) and getDistanceToCreature(cid) < 4 then
selfSay('Jestesmy pomagierami SW. Mikolaja ' .. creatureGetName(cid) .. '!')
end
if string.find(msg, '(%a*)hi(%a*)') and (focus ~= cid) and getDistanceToCreature(cid) < 4 then
selfSay('Sorry, ' .. creatureGetName(cid) .. '! Please wait.')
end
if string.find(msg, '(%a*)bye(%a*)') and focus == cid and getDistanceToCreature(cid) < 4 then
selfSay('Good bye, ' .. creatureGetName(cid) .. '!')
focus = 0
talk_start = 0
end
end
function onCreatureChangeOutfit(creature)
end
function onThink()
if (os.clock() - talk_start) > 30 then
if focus > 0 then
selfSay('Merry Christmas!')
end
focus = 0
end
if focus ~= 0 then
if getDistanceToCreature(focus) > 3 then
selfSay('Merry Christmas!')
focus = 0
end
end
if focus == 0 then
cx, cy, cz = selfGetPosition()
randmove = math.random(1,25)
if randmove == 1 then
nx = cx + 1
end
if randmove == 2 then
nx = cx - 1
end
if randmove == 3 then
ny = cy + 1
end
if randmove == 4 then
ny = cy - 1
end
if randmove >= 5 then
nx = cx
ny = cy
end
moveToPosition(nx, ny, cz)
--summons = 30
--summons2 = 30
end
if focus > 0 then
rand = math.random(1,8)
if rand == 1 then
item = 2195
elseif rand == 2 then
item = 2130
elseif rand == 3 then
item = 2173
elseif rand == 4 then
item = 2160
elseif rand == 5 then
item = 2452
elseif rand == 6 then
item = 2453
elseif rand == 7 then
item = 2349
else
item = 2353
end
end
if focus == 0 then
randsay = math.random(1,80)
if randsay == 1 then
selfSay('Hmmhmm...')
end
if randsay == 2 then
selfSay('Hooooly Shit...')
end
if randsay == 3 then
selfSay('Hoho...')
end
end
end
Ale przecie? jest ju? skrypt na p?ywanie ci da?em.Dobra. jest cos takiego ja skrypt na plywanie jak whodzisz z plarzy do wody to poctac zaczyna plywa?. Ja hce cos podobnego tylko rze p?ytki kt?rej ustawie action id: 989898 do wody kturej ustawie action id 898989
Prosz?:Dalej czekam!!!!!!!!!!!!!!!!
function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)
local id = 2498
local royalHelmPos = {x=1183, y=1170, z=7}
if (item.itemid == 1945) then
doTransformItem(item.uid,1946)
doCreateItem(id,1,royalHelmPos)
else
doTransformItem(item.uid,1945)
end
end
<action uniqueid="unique id dzwigni" script="nazwa skryptu.lua" />
A jaki masz silnik?Prosi? bym o skrypt sprawdzania podwojnych ip "w innych ots-ach jest to:
/check"
Talkaction,
Ju? Ci? prosi?em o to Gelio na gg ;] lecz odpowiedzia?e? ?e nie masz czasu wi?c prosze na forum
Klakierek
Bardzo prosz? o szybk? odpowied? i pozdrawiam.doCreatureSay(cid, "This potion can only be consumed by knights of level 130 or higher.", TALKTYPE_ORANGE_1)
Ile ma si? powi?ksza? na level i m lvl. Przyk?ad:Rodzaj: actions
Wersja tibii : np. 8.4
Silnik : TFS 0.2
Opis : Prosz? o Ultimate health potiona kt?ry dzia?a jak uh czyli im wi?kszy lvl i mlvl to wi?cej dodaje w spell bardzo ?atwo to zmieni? bo wystarczy doda? linijk? z id przedmiotu ale chcia? bym ?eby u?ywa? Uhp m?g? tylko Knight na 130lvl lub wy?szym a je?eli b?dzie go pr?bowa? u?y? ED,MS albo RP to wyskoczy co? takiego :
Bardzo prosz? o szybk? odpowied? i pozdrawiam.![]()
I przyk?adowo mamy knight 140 level, 10 m lvl. HP, kt?re doda potek:level = 100
magic level = 10
(140*100)+(10*10) = 14000+100 = 14100