• logo_cipsoft
    Nowe serwery zostały otwarte 19 Lut 2025:
    Noctalia (Open PvP) Ignitera (Open PvP) us_logo Xybra (Open PvP)

[x.x][Skrypty] Zam?wienia

Status
Zamknięty.
Odp: Skrypty na zam?wienie.

Odp: Skrypty na zam?wienie.

Rodzaj: Niestety nie wiem:(
Wersja: 8.10
Co: chodzi mi o skrypt na bless. wpisuj?c !bless posta? dostanie wszystkie 5 bless?w za cen? 5cc, i tak samo potrzebuj? skrypt na aol, wpisuj?c !aol za cen? 1cc
 
Odp: Skrypty na zam?wienie.

Odp: Skrypty na zam?wienie.

Gelio, mam pro?be, nie chce u Ciebie zamawia? za du?o bo mi ju? nie wypada :o (ten tutorial i serfing :D), ale potzrebuje...
typ:Actions
Wersja:8.22 TFS
Opis:co sekunde na 8 pozycjach pojawia sie item o ID XXX i za sekunde znika, i tak w k??ko...
@EDIT:Mo?e Winged Nightmare by Ci pomaga? ^^
Dobra, ju? jestem. Ten item to ... chyba si? nie da ;/


Sorry.
Pozdro,
Gelio

Edit:
Prosz? o skrypt NPC RL addon na devlanda 8.1.Pr?bowa?em ze skryptami forum ale nie dzia?a?y.;/
No to jak ja ci zrobi? te? nie b?dzie dzia?a?.

Pozdro,
Gelio

Edit:
actions
8.10
Po przesuni?ciu dzwigni maj? znika? trzy scian 1 sciana id 3514, 2 sciana 3515, 3 sciana 3514 po ponownym nacisni?ciu maja sie pojawia?
Silnik XML!
Najlepiej wy?lij na PW
Jest skrypt na znikanie jednej ?ciany. Je?eli jeste? kompetentny to zobaczysz jak to dzia?a i sam dorobisz reszte ;)

Pozdro,
Gelio

Edit:
Mug?bys poprawic ten skrypt tak ?eby przy zamrarzanu by? jakis efekt(cos typu tych gwiazdek jak np sie ulecza) napeno jest taki efekt jak przy zeby pasowa? do zamrarzania.
Kod:
function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)
local drzewa = {
{normalne = 2700, lodowe = 7022},   
{normalne = 2701, lodowe = 2697},  
{normalne = 2702, lodowe = 7020},    
{normalne = 2703, lodowe = 7020},  
{normalne = 2711, lodowe = 7022},  
{normalne = 2712, lodowe = 7020},  
{normalne = 2704, lodowe = 2697},  
{normalne = 2705, lodowe = 2697},  
{normalne = 2706, lodowe = 2697},  
{normalne = 2708, lodowe = 7020},  
{normalne = 2707, lodowe = 7020}  
}
blad = 0  -- Tego nie ruszaj
for i=1, #drzewa do
	if (item2.itemid == drzewa[i].normalne) then
		doTransformItem(item2.uid,drzewa[i].lodowe)
		blad = blad+1
	end
end
if (blad == 0) then
	doPlayerSendCancel(cid,"You can use it only on tree.")
end
end
Edit: Mug?bys poprawic ten skrypt tak ?eby przy zamrarzanu by? jakis efekt(cos typu tych gwiazdek jak np sie ulecza) napeno jest taki efekt jak przy zeby pasowa? do zamrarzania.
Kod:
function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)
local drzewa = {
{normalne = 2700, lodowe = 7022},   
{normalne = 2701, lodowe = 2697},  
{normalne = 2702, lodowe = 7020},    
{normalne = 2703, lodowe = 7020},  
{normalne = 2711, lodowe = 7022},  
{normalne = 2712, lodowe = 7020},  
{normalne = 2704, lodowe = 2697},  
{normalne = 2705, lodowe = 2697},  
{normalne = 2706, lodowe = 2697},  
{normalne = 2708, lodowe = 7020},  
{normalne = 2707, lodowe = 7020}  
}
blad = 0  -- Tego nie ruszaj
for i=1, #drzewa do
	if (item2.itemid == drzewa[i].normalne) then
		doTransformItem(item2.uid,drzewa[i].lodowe)
		blad = blad+1
	end
end
if (blad == 0) then
	doPlayerSendCancel(cid,"You can use it only on tree.")
end
end
Edit: cos hyba zadurza razy klikne?em zatwierdz odpowiedz :P ^^
Edit: cos hyba zadurza razy klikne?em zatwierdz odpowiedz :P ^^
Podaj albo numer tego efektu albo nazw? (ewentualnie w jakim spellu on wyst?puje).

Pozdro,
Gelio

Edit:
Rodzaj: Moventines
Wersja: 8.10 XML
opis:Gelio poniewa? powiedzia?e? ?e nie da si? zrobi? skryptu na nie?miertelno?? to mo?e da si? zrobi? tak jak u gm ?e potwory go goni? ale nie mog? zaatakowa?. Mia? by to by? "item"
o ten:
heart_pillow.gif

Heart Pillow o id:6105 zak?adany na g?ow?...
Prosz?...:P
Niestety tylko w C++ takie co? ;/ A ten na nie?miertelno?? dla Xane robi?em niedawno. Poszukaj.

Pozdro,
Gelio

Edit:
Rodzaj: Actions? :rolleyes:
Wersja: 7.6
opis: Je?li klikniemy na gr?b teleportuje nas w miejsce XYZ. A w miejscu XYZ1 pojawia si? Orshabaal, w miejscu XYZ2 pojawia si? Demodras, a w miejscu XYZ3 pojawiaj? si? 3 demony ;)
Skrypt nie dla mnie!
Ostatnie skrypty przed nowym rokiem:
Kod:
function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)
local XYZ = {x=123, y=123, z=7}
local XYZ1 = {x=122, y=123, z=7}
local XYZ2 = {x=122, y=123, z=7}
local XYZ3 = {x=122, y=123, z=7}

doTeleportThing(cid,XYZ)
doSummonCreature("Orshabaal", XYZ1)
doSummonCreature("Demodras", XYZ2)
doSummonCreature("Demon", XYZ3)
doSummonCreature("Demon", XYZ3)
doSummonCreature("Demon", XYZ3)
end

Pozdro,
Gelio

Edit:
Rodzaj: Actions (chyba)
Wersja:8.40
opis:Jezeli klikne na dzwignie lub tez na inna rzecz teleportuje mnie w miejsce XYZ.
Prosze o pomoc ;)
Masz:
Kod:
function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)
local XYZ = {x=123, y=123, z=7}

doTeleportThing(cid,XYZ)
end

Pozdro,
Gelio

Edit:
Rodzaj: Nie wiem (Chyba Creaturescripts)
Wersja Tibi: 8.4/8.31
Dzia?anie: Co 10 min pojawia si? 10i?c jedzenia na danych wsp??rz?dnych...
Nie da si?.

Pozdro,
Gelio

Edit:
spujrz na strone wcze?niej tam mam 1 post. oprucz tego trzeba mi taki skrypt:
jak wejdziemy z plytek action id: 997799 na wode action id : 999999 postac zaczyna plywac.
wersja 8.10
jak cos mam skrypt na swimming.
Mo?esz bardziej wyja?ni??

Pozdro,
Gelio

Edit:
Wersja: TFS 8.31
Rodzaj: Movements
Co:
Skrypt na p?ywanie. Nie znalaz?em. :(
Wersja: TFS 8.31
Rodzaj: Actions????
Co: Tapestry system. Nigdzie nie znalaz?em dobrego. :(
Prosz? Ci? o te 2 skrypty.

@down

Rodzaj to TalkActions i nie w tym dziale, ale jak Gelio b?dzie chcia? to zrobi.
1. Wystarczy poszuka?: http://tibia.net.pl/movements/8719-plywanie-7-x-8-x.html
2. To w C++.

Pozdro,
Gelio
 
Odp: Skrypty na zam?wienie.

Odp: Skrypty na zam?wienie.

Rodzaj: Niestety nie wiem:(
Wersja: 8.10
Co: chodzi mi o skrypt na bless. wpisuj?c !bless posta? dostanie wszystkie 5 bless?w za cen? 5cc, i tak samo potrzebuj? skrypt na aol, wpisuj?c !aol za cen? 1cc

blessa ju? mam, ale prosi?bym jeszcze o komende na aola i pacca (pacc na 90 dni kosztuje 10cc
 
Odp: Skrypty na zam?wienie.

Odp: Skrypty na zam?wienie.

Znowu mnie pomineles to daje jeszcze raz mam nadzieje, ze tym razem uzyskam odpowiedz:

Rodzaj:runes/spells/actions (niewiem jak nazwac)
Wersja tibii: 8.4
Opis: Kilkasz na dana runke i znika 1 frag

jezeli sie nie uda moze byc talkactions , tzn. wpisujesz !remove i usuwa sie frag , zeby wypowiedziec formule potrzebny jest item np o id 2269.

ps. Frag 12h trwa jezeli to potrzebne
 
Odp: Skrypty na zam?wienie.

Odp: Skrypty na zam?wienie.

Znowu mnie pomineles to daje jeszcze raz mam nadzieje, ze tym razem uzyskam odpowiedz:
Rodzaj:runes/spells/actions (niewiem jak nazwac)
Wersja tibii: 8.4
Opis: Kilkasz na dana runke i znika 1 frag
jezeli sie nie uda moze byc talkactions , tzn. wpisujesz !remove i usuwa sie frag , zeby wypowiedziec formule potrzebny jest item np o id 2269.
ps. Frag 12h trwa jezeli to potrzebne
TFS? Bo nie ka?dy silnik ma usuwanie frag?w. Gdzie? na forum jest poza tym !removeFrag. W talkactions. Jak znajdziesz to daj, to przerobie.

Pozdro,
Gelio

Edit:
blessa ju? mam, ale prosi?bym jeszcze o komende na aola i pacca (pacc na 90 dni kosztuje 10cc
Patrz dok?adnie temat, a znajdziesz to, o co si? upominasz. (troch? dziwnie to powiedzia?em, jak zagadka xD)

Pozdro,
Gelio
 
Odp: Skrypty na zam?wienie.

Odp: Skrypty na zam?wienie.

?ap
do talkactions.xml
<talkaction words="!remove" script="removefrag.lua

do removefrag.lua

local config =
{
item = 2269,
count = 1,
fragTime = getConfigInfo('timeToDecreaseFrags')
}

function onSay(cid, words, param)
if getPlayerItemCount(cid, config.item) >= config.count then
local tmp = getPlayerRedSkullTicks(cid)
if tmp >= config.fragTime then
doPlayerRemoveItem(cid, config.item, config.count)
doPlayerSetRedSkullTicks(cid, tmp - config.fragTime)
doPlayerSendTextMessage(cid, MESSAGE_INFO_DESCR, "Your one frag has been cleared.")
else
doPlayerSendTextMessage(cid, MESSAGE_INFO_DESCR, "You dont have any frag to clear..")
end
else
doPlayerSendCancel(cid, "You dont have this item.")
end
return TRUE
end


edit : Runy nie da rady zrobic?
edit2 : tak to jest TFS
 
Ostatnia edycja:
Odp: Skrypty na zam?wienie.

Odp: Skrypty na zam?wienie.

?ap
do talkactions.xml
<talkaction words="!remove" script="removefrag.lua
do removefrag.lua
local config =
{
item = 2269,
count = 1,
fragTime = getConfigInfo('timeToDecreaseFrags')
}
function onSay(cid, words, param)
if getPlayerItemCount(cid, config.item) >= config.count then
local tmp = getPlayerRedSkullTicks(cid)
if tmp >= config.fragTime then
doPlayerRemoveItem(cid, config.item, config.count)
doPlayerSetRedSkullTicks(cid, tmp - config.fragTime)
doPlayerSendTextMessage(cid, MESSAGE_INFO_DESCR, "Your one frag has been cleared.")
else
doPlayerSendTextMessage(cid, MESSAGE_INFO_DESCR, "You dont have any frag to clear..")
end
else
doPlayerSendCancel(cid, "You dont have this item.")
end
return TRUE
end
edit : Runy nie da rady zrobic?
edit2 : tak to jest TFS
Raczej si? nie da. A ten skrypt jak wrzucisz b?dzie dzia?a?.

Pozdro,
Gelio
 
Odp: Skrypty na zam?wienie.

Odp: Skrypty na zam?wienie.

ojj wrzucalem i nie dzialal , dzialo sie tak wpisywalem !removed (Nie majac itemu by sprawdzic czy pierwsze dziala-dzialalo , tzn pisalo U need item...blalala) potem wzielem item i wpisalem !removed i dupa,nic sie nie stalo fraga nie odjealo a ni nic w oknie tibii nie wyskoczylo :/ dlatego pomysalem o runce
 
Odp: Skrypty na zam?wienie.

Odp: Skrypty na zam?wienie.

Wersja: 8.10 XML aries
opis:dzia?aj?ce tapestry obustronnie oraz samoch?d jak sie da xD
 
Odp: Skrypty na zam?wienie.

Odp: Skrypty na zam?wienie.

Skrypt nr 1.
Rodzaj: NPC
Wersja tibii: 8.10
O czym ma by? skrypt: Miko?aj roznosz?cy prezenty, min.
Szczeg??y: Ma wygl?da? jak ?w. Miko?aj
Skrypt nr 2.
Rodzaj: NPC
Wersja tibi: 8.10
O czym ma by? skrypt:
Zr?b Elfy Pomagiery (xD). Jak si? do nich napisze Hi to one odpowiedz?, "Jeste?my pomagierami samego Sw. Mikolaja" :D po czym zako?cz? rozmow?.
Oczywi?cie za zrobienie skryptu masz u mnie +.
Ps. Jak zrobisz ten skrypt to wy?lij mi go na pw.

#Gelio, czekam na ten skrypt, jest mi on bardzo potrzebny wi?c jak dasz rade to zr?b i wy?lij mi na PW.


Ps. Ten przyk?adowy npc wys?a?em (jest na 49 stronie)
 
Odp: Skrypty na zam?wienie.

Odp: Skrypty na zam?wienie.

Dobra. jest cos takiego ja skrypt na plywanie jak whodzisz z plarzy do wody to poctac zaczyna plywa?. Ja hce cos podobnego tylko rze p?ytki kt?rej ustawie action id: 989898 do wody kturej ustawie action id 898989
 
Odp: Skrypty na zam?wienie.

Odp: Skrypty na zam?wienie.

Rodzaj:(Nie wiem za bardzo)
Wersja Tibi:8.4
Opis:
Posta? stoi np. tu:x=1183y=1171z=7
Switch jest tu: x=1184y=1171z=7
I gdy posta? przesunie switch to mu si? pojawi
Royal helmet tu: x=1183y=1170z=7.


Dalej czekam!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Odp: Skrypty na zam?wienie.

Odp: Skrypty na zam?wienie.

Wersja: 8.10 XML aries
opis:dzia?aj?ce tapestry obustronnie oraz samoch?d jak sie da xD
Szukaj samochodu. Tapestry - C++ chyba, ?e b?dzie si? klika?o use na tapestry i na ?cian?.

Pozdro,
Gelio

Edit:
#Gelio, czekam na ten skrypt, jest mi on bardzo potrzebny wi?c jak dasz rade to zr?b i wy?lij mi na PW.
Ps. Ten przyk?adowy npc wys?a?em (jest na 49 stronie)
Miko?aj:
Kod:
focus = 0
talk_start = 0
target = 0
following = false
attacking = false
local prezenty = {2495, 2487, 2491, 2488, 2520, 2493, 2646, 2470, 2471, 2514, 5080, 2195, 2656, 2675}
local ilePrezentow = math.random(1,#prezenty)

function onThingMove(creature, thing, oldpos, oldstackpos)
end

function onCreatureAppear(creature)
end

function onCreatureDisappear(cid, pos)
if focus == cid then
selfSay('Merry Christmas!')
focus = 0
talk_start = 0
end
end
function onCreatureTurn(creature)
end

function msgcontains(txt, str)
return (string.find(txt, str) and not string.find(txt, '(%w+)' .. str) and not string.find(txt, str .. '(%w+)'))
end


function onCreatureSay(cid, type, msg)
msg = string.lower(msg)
if ((string.find(msg, '(%a*)hi(%a*)')) and (focus == 0)) and getDistanceToCreature(cid) < 4 then
selfSay('Merry Christmas ' .. creatureGetName(cid) .. '!')
focus = cid
talk_start = os.clock()
end
if string.find(msg, '(%a*)hi(%a*)') and (focus ~= cid) and getDistanceToCreature(cid) < 4 then
selfSay('Sorry, ' .. creatureGetName(cid) .. '! Please wait.')
end
if string.find(msg, '(%a*)present(%a*)') and focus == cid and getDistanceToCreature(cid) < 4 then
present = getPlayerStorageValue(cid,1210)
if present == -1 then
doPlayerAddItem(cid,prezenty[i],1)
setPlayerStorageValue(cid,1210,1)
else
selfSay('Sorry, I dont have more presents for you.')
end
end
if string.find(msg, '(%a*)bye(%a*)') and focus == cid and getDistanceToCreature(cid) < 4 then
selfSay('Good bye, ' .. creatureGetName(cid) .. '!')
focus = 0
talk_start = 0
end
end

function onCreatureChangeOutfit(creature)
end
function onThink()
if (os.clock() - talk_start) > 30 then
if focus > 0 then
selfSay('Merry Christmas!')
end
focus = 0
end
if focus ~= 0 then
if getDistanceToCreature(focus) > 3 then
selfSay('Merry Christmas!')
focus = 0
end
end
if focus == 0 then
cx, cy, cz = selfGetPosition()
randmove = math.random(1,25)
if randmove == 1 then
nx = cx + 1
end
if randmove == 2 then
nx = cx - 1
end
if randmove == 3 then
ny = cy + 1
end
if randmove == 4 then
ny = cy - 1
end
if randmove >= 5 then
nx = cx
ny = cy
end
moveToPosition(nx, ny, cz)
--summons = 30
--summons2 = 30
end
if focus > 0 then
rand = math.random(1,8)
if rand == 1 then
item = 2195
elseif rand == 2 then
item = 2130
elseif rand == 3 then
item = 2173
elseif rand == 4 then
item = 2160
elseif rand == 5 then
item = 2452
elseif rand == 6 then
item = 2453
elseif rand == 7 then
item = 2349
else
item = 2353
end
end
if focus == 0 then
randsay = math.random(1,80)
if randsay == 1 then
selfSay('Hmmhmm...')
end
if randsay == 2 then
selfSay('Hooooly Shit...')
end
if randsay == 3 then
selfSay('Hoho...')
end
end
end
Elfy:
Kod:
focus = 0
talk_start = 0
target = 0
following = false
attacking = false
local prezenty = {2495, 2487, 2491, 2488, 2520, 2493, 2646, 2470, 2471, 2514, 5080, 2195, 2656, 2675}
local ilePrezentow = math.random(1,#prezenty)

function onThingMove(creature, thing, oldpos, oldstackpos)
end

function onCreatureAppear(creature)
end

function onCreatureDisappear(cid, pos)
if focus == cid then
selfSay('Merry Christmas!')
focus = 0
talk_start = 0
end
end
function onCreatureTurn(creature)
end

function msgcontains(txt, str)
return (string.find(txt, str) and not string.find(txt, '(%w+)' .. str) and not string.find(txt, str .. '(%w+)'))
end


function onCreatureSay(cid, type, msg)
msg = string.lower(msg)
if ((string.find(msg, '(%a*)hi(%a*)')) and (focus == 0)) and getDistanceToCreature(cid) < 4 then
selfSay('Jestesmy pomagierami SW. Mikolaja ' .. creatureGetName(cid) .. '!')
end
if string.find(msg, '(%a*)hi(%a*)') and (focus ~= cid) and getDistanceToCreature(cid) < 4 then
selfSay('Sorry, ' .. creatureGetName(cid) .. '! Please wait.')
end
if string.find(msg, '(%a*)bye(%a*)') and focus == cid and getDistanceToCreature(cid) < 4 then
selfSay('Good bye, ' .. creatureGetName(cid) .. '!')
focus = 0
talk_start = 0
end
end

function onCreatureChangeOutfit(creature)
end
function onThink()
if (os.clock() - talk_start) > 30 then
if focus > 0 then
selfSay('Merry Christmas!')
end
focus = 0
end
if focus ~= 0 then
if getDistanceToCreature(focus) > 3 then
selfSay('Merry Christmas!')
focus = 0
end
end
if focus == 0 then
cx, cy, cz = selfGetPosition()
randmove = math.random(1,25)
if randmove == 1 then
nx = cx + 1
end
if randmove == 2 then
nx = cx - 1
end
if randmove == 3 then
ny = cy + 1
end
if randmove == 4 then
ny = cy - 1
end
if randmove >= 5 then
nx = cx
ny = cy
end
moveToPosition(nx, ny, cz)
--summons = 30
--summons2 = 30
end
if focus > 0 then
rand = math.random(1,8)
if rand == 1 then
item = 2195
elseif rand == 2 then
item = 2130
elseif rand == 3 then
item = 2173
elseif rand == 4 then
item = 2160
elseif rand == 5 then
item = 2452
elseif rand == 6 then
item = 2453
elseif rand == 7 then
item = 2349
else
item = 2353
end
end
if focus == 0 then
randsay = math.random(1,80)
if randsay == 1 then
selfSay('Hmmhmm...')
end
if randsay == 2 then
selfSay('Hooooly Shit...')
end
if randsay == 3 then
selfSay('Hoho...')
end
end
end
To s? skrypty LUA.

Pozdro,
Gelio

Edit:
Dobra. jest cos takiego ja skrypt na plywanie jak whodzisz z plarzy do wody to poctac zaczyna plywa?. Ja hce cos podobnego tylko rze p?ytki kt?rej ustawie action id: 989898 do wody kturej ustawie action id 898989
Ale przecie? jest ju? skrypt na p?ywanie ci da?em.

Pozdro,
Gelio

Edit:
Dalej czekam!!!!!!!!!!!!!!!!
Prosz?:
Kod:
function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)
local id = 2498
local royalHelmPos = {x=1183, y=1170, z=7}

if (item.itemid == 1945) then
	doTransformItem(item.uid,1946)
	doCreateItem(id,1,royalHelmPos)
else
	doTransformItem(item.uid,1945)
end
end
Do actions.xml:
Kod:
<action uniqueid="unique id dzwigni" script="nazwa skryptu.lua" />


Pozdro,
Gelio
 
Odp: Skrypty na zam?wienie.

Odp: Skrypty na zam?wienie.

Prosi? bym o skrypt sprawdzania podwojnych ip "w innych ots-ach jest to:
/check"
Talkaction,
Ju? Ci? prosi?em o to Gelio na gg ;] lecz odpowiedzia?e? ?e nie masz czasu wi?c prosze na forum :P







Klakierek
 
Odp: Skrypty na zam?wienie.

Odp: Skrypty na zam?wienie.

Prosi? bym o skrypt sprawdzania podwojnych ip "w innych ots-ach jest to:
/check"
Talkaction,
Ju? Ci? prosi?em o to Gelio na gg ;] lecz odpowiedzia?e? ?e nie masz czasu wi?c prosze na forum :P
Klakierek
A jaki masz silnik?

Pozdro,
Gelio
 
Odp: Skrypty na zam?wienie.

Odp: Skrypty na zam?wienie.

tfs 0.2
I m?g? bym prosi? o jeszcze jeden, czar kt?ry usuwa magic shield "utamo vita" ?

Klakierek.
 
Ostatnia edycja:
Odp: Skrypty na zam?wienie.

Odp: Skrypty na zam?wienie.

Rodzaj: actions
Wersja tibii : np. 8.4
Silnik : TFS 0.2
Opis : Prosz? o Ultimate health potiona kt?ry dzia?a jak uh czyli im wi?kszy lvl i mlvl to wi?cej dodaje w spell bardzo ?atwo to zmieni? bo wystarczy doda? linijk? z id przedmiotu ale chcia? bym ?eby u?ywa? Uhp m?g? tylko Knight na 130lvl lub wy?szym a je?eli b?dzie go pr?bowa? u?y? ED,MS albo RP to wyskoczy co? takiego :
doCreatureSay(cid, "This potion can only be consumed by knights of level 130 or higher.", TALKTYPE_ORANGE_1)
Bardzo prosz? o szybk? odpowied? i pozdrawiam. :D
 
Odp: Skrypty na zam?wienie.

Odp: Skrypty na zam?wienie.

Rodzaj: actions
Wersja tibii : np. 8.4
Silnik : TFS 0.2
Opis : Prosz? o Ultimate health potiona kt?ry dzia?a jak uh czyli im wi?kszy lvl i mlvl to wi?cej dodaje w spell bardzo ?atwo to zmieni? bo wystarczy doda? linijk? z id przedmiotu ale chcia? bym ?eby u?ywa? Uhp m?g? tylko Knight na 130lvl lub wy?szym a je?eli b?dzie go pr?bowa? u?y? ED,MS albo RP to wyskoczy co? takiego :
Bardzo prosz? o szybk? odpowied? i pozdrawiam. :D
Ile ma si? powi?ksza? na level i m lvl. Przyk?ad:
level = 100
magic level = 10
I przyk?adowo mamy knight 140 level, 10 m lvl. HP, kt?re doda potek:
(140*100)+(10*10) = 14000+100 = 14100

Pozdro,
Gelio
 
Odp: Skrypty na zam?wienie.

Odp: Skrypty na zam?wienie.

#Gelio
Te Elfy pomagiery te? rozdaj? prezenty?? Bo chcia?em ?eby tylko kiedy si? do nich napisze
Hi to one odpowiadaj? "Jeste?my pomagierami samego Sw. Mikolaja" ;s
 
Status
Zamknięty.
Do góry