Oskar1
Advanced User
- Dołączył
- Maj 8, 2008
- Posty
- 221
- Liczba reakcji
- 31
- Wiek
- 33
Odp: Skrypty na zam?wienie.
Odp: Skrypty na zam?wienie.
@Edit
No to prosz? o:
Rodzaj: np. NPC
Wersja tibii: np. 8.4 (NPC Priv Channel)
O czym ma by? skrypt. :
Zrobi?em to w ten spos?b.
Jest co? w stylu rooka ale postacie kt?re b?d? si? na nim pokazywa? ju? b?d? mia?y wybran? profesj? typu Knight / Palladyn / Sorcerer / Druid.
Na ca?ym rooku da?em non-pvp zone wi?c przypomina chocia? troch? rook
.
Gdy juz nabijemy level 25, idziemy do "NPC" (kt?rego ju? mam), kt?ry teleportuje nas na "Wysp? wyboru". Tam jest The Oracle (o nazwie "Swiety Posag"). I ten The Oracle dzia?a mi jak powinien... ale nie potrzebuje takiego
. Zobacz tu masz The Oracle :
Chcia?bym aby? przerobi? mi go tak aby mo?na wybiera? juz po Knight / Palladyn / Sorcerer / Druid -> jedn? z trzech profesji jakimi s? :
Druid / Assassyn / Lowca. (Zauwa?, ?e s? trzy.) Chcia?bym aby ka?da vokacja mia?a taki sam wyb?r ka?dej z nich. A po zakupie promotion zmienia?y si? na : Lesny Druid / Pustynny Assassyn / Mroczny Lowca. Do tego wszystkiego chcia?bym aby ten Oracle nadawa? im outfity. Druidowi 2 Addony Druida, Assassynowi 2 Addodny Assassyna, Mrocznemu Lowcy 2 Addony Knighta. A tu "promoter" te? do zmiany:
<> Zaduzo znakow <>
Na pewno masz takiego na sk?adzie ;]
Aha
ten Lesny Druid to mieszanka Sorca i Druta. Czary juz sobie sam poprzestawiam ale prosi?bym o zmienienie mi tego pliku aby integrowa? si? z naszym wyborem. Krotko m?wi?c... Nie ma by? ?adnych Elite ... Royal ... Master etc tylko prof wymienione powyzej.
<> Za duzo znakow aby da? tobie tutaj vocation. Ufam ?e masz takowego na "stanie". <>
W skrocie : Najpierw jeste? Knight / Druid / Palladyn / Sorcerer -> (masz wybor) -> Druid / Assassyn / Lowca -> (Po promotion) -> Lasny Druid / Pustynny Assassyn / Mroczny Lowca.
Odp: Skrypty na zam?wienie.
@Edit
No to prosz? o:
Rodzaj: np. NPC
Wersja tibii: np. 8.4 (NPC Priv Channel)
O czym ma by? skrypt. :
Zrobi?em to w ten spos?b.
Jest co? w stylu rooka ale postacie kt?re b?d? si? na nim pokazywa? ju? b?d? mia?y wybran? profesj? typu Knight / Palladyn / Sorcerer / Druid.
Na ca?ym rooku da?em non-pvp zone wi?c przypomina chocia? troch? rook

Gdy juz nabijemy level 25, idziemy do "NPC" (kt?rego ju? mam), kt?ry teleportuje nas na "Wysp? wyboru". Tam jest The Oracle (o nazwie "Swiety Posag"). I ten The Oracle dzia?a mi jak powinien... ale nie potrzebuje takiego

Kod:
<npc name="Swiety Posag" floorchange="0" walkinterval="0">
<health now="150" max="150"/>
<look typeex="1448"/>
<interaction range="3" idletime="30">
<interact keywords="hi" focus="1">
<!--These are the keywords will trigger this interaction-->
<keywords>hello</keywords>
<keywords>greet</keywords>
<response>
<action name="script">
<![CDATA[
if(getPlayerLevel(cid)) >= 25 then
selfSay(getCreatureName(cid) .. ", Jestes gotowy aby wypelnic swoje przeznaczenie?")
_state.b1 = (isPremium(cid) == TRUE)
_state.topic = 1
else
selfSay("Powroc przed me oblicze gdy zdobedziesz juz wystarczajaco duzo doswiadczenia {25level}!")
_state.isidle = true
end
]]>
</action>
</response>
</interact>
<interact keywords="yes" topic="1">
<!--Premium account, b1 is set in above-->
<response b1="1" text="Do jakiego miasta chcesz przystapic? Masz do wyboru trzy nacje. {Misto Assassynow} na pustyni, {Miasto Druidow} umieszczone w lasach na wchodzie czy do skutej lodem {krainy wiecznych mrozow}?">
<action name="topic" value="2"/>
</response>
<!--Normal account-->
<response text="Do jakiego miasta chcesz przystapic? Masz do wyboru trzy nacje. {Misto Assassynow} na pustyni, {Miasto Druidow} umieszczone w lasach na wchodzie czy do skutej lodem {krainy wiecznych mrozow}?">
<action name="topic" value="2"/>
</response>
</interact>
<interact keywords="Misto Assassynow" topic="2">
<response text="Wiec chcesz byc jednym z Assassynow? Wybierz vokacje : KNIGHT, PALADIN, SORCERER, lub DRUID?">
<!--n1: 2 = Misto Assassynow, 3 = Miasto Druidow, 4 = kraina wiecznych mrozow-->
<action name="script">
<![CDATA[
_state.n1 = 1
_state.topic = 3
]]>
</action>
</response>
</interact>
<interact keywords="Miasto Druidow" topic="2">
<response text="Wiec chcesz byc jednym z Lesnych Druidow? Wybierz vokacje : KNIGHT, PALADIN, SORCERER, lub DRUID?">
<!--n1: 2 = Misto Assassynow, 3 = Miasto Druidow, 4 = kraina wiecznych mrozow-->
<action name="script">
<![CDATA[
_state.n1 = 2
_state.topic = 3
]]>
</action>
</response>
</interact>
<interact keywords="kraina wiecznych mrozow" topic="2">
<response text="Wiec chcesz marznac tylko poto zeby zaspokoic swoj glod walki? Wybierz vokacje : KNIGHT, PALADIN, SORCERER, lub DRUID?">
<!--n1: 2 = Misto Assassynow, 3 = Miasto Druidow, 4 = kraina wiecznych mrozow-->
<action name="script">
<![CDATA[
_state.n1 = 3
_state.topic = 3
]]>
</action>
</response>
</interact>
<!--If the player does not say any city, repeat our question-->
<interact keywords="|*|" topic="2">
<response b1="1" text="Misto Assassynow, Miasto Druidow czy kraina wiecznych mrozow?"/>
<response text="Misto Assassynow, Miasto Druidow czy kraina wiecznych mrozow?"/>
</interact>
<interact keywords="sorcerer" topic="3">
<response text="Hmm Sorcerer?? Jestes pewny wyboru? Jest to nieodwracalne.">
<!--n2: 1 = sorcerer, 2 = druid, 3 = paladin, 4 = knight-->
<action name="script">
<![CDATA[
_state.n2 = 1
_state.topic = 4
]]>
</action>
</response>
</interact>
<interact keywords="druid" topic="3">
<response text="Hmm Druid?? Jestes pewny wyboru? Jest to nieodwracalne.">
<!--n2: 1 = sorcerer, 2 = druid, 3 = paladin, 4 = knight-->
<action name="script">
<![CDATA[
_state.n2 = 2
_state.topic = 4
]]>
</action>
</response>
</interact>
<interact keywords="paladin" topic="3">
<response text="Hmm Paladin?? Jestes pewny wyboru? Jest to nieodwracalne.">
<!--n2: 1 = sorcerer, 2 = druid, 3 = paladin, 4 = knight-->
<action name="script">
<![CDATA[
_state.n2 = 3
_state.topic = 4
]]>
</action>
</response>
</interact>
<interact keywords="knight" topic="3">
<response text="Hmm Knight?? Jestes pewny wyboru? Jest to nieodwracalne.">
<!--n2: 1 = sorcerer, 2 = druid, 3 = paladin, 4 = knight-->
<action name="script">
<![CDATA[
_state.n2 = 4
_state.topic = 4
]]>
</action>
</response>
</interact>
<!--If the player does not say any profession, repeat our question-->
<interact keywords="|*|" topic="3">
<response text="KNIGHT, PALADIN, SORCERER, czy DRUID?"/>
</interact>
<interact keywords="yes" topic="4">
<response>
<!--n1: 2 = Misto Assassynow, 3 = Miasto Druidow, 4 = kraina wiecznych mrozow-->
<!--n2: 1 = knight, 2 = paladin, 3 = sorcerer, 4 = druid-->
<action name="script">
<![CDATA[
local pos = 0
if(_state.n1 == 1) then
pos = {x=180, y=233, z=7}
elseif(_state.n1 == 2) then
pos = {x=180, y=233, z=7}
elseif(_state.n1 == 3) then
pos = {x=180, y=233, z=7}
else
selfSay("Nie znam takiej vokacji. Idz do swiatyni pytaj GODow badz wybierz jedna z sugerowanych przezemnie.")
return
end
selfSay("A wiec postanowione!")
doSendMagicEffect(getCreaturePosition(cid), CONST_ME_TELEPORT)
if(doTeleportThing(cid, pos) == 0) then
doPlayerSetTown(cid, _state.n1)
doPlayerSetVocation(cid, _state.n2)
doSendMagicEffect(getCreaturePosition(cid), CONST_ME_TELEPORT)
end
]]>
</action>
<action name="idle" value="1"/>
</response>
</interact>
<interact keywords="bye" focus="0">
<keywords>farewell</keywords>
<response text="Dowidzenia |PLAYERNAME|. Idz i glos nazwe tego swiata a bedzie Ci dane!"/>
</interact>
<interact event="onBusy">
<response text="Nie mamy duzo czasu moj drogi przybyszu. Spiesz sie to twoja szansa!">
<action name="addqueue" value="|PLAYER|"/>
</response>
</interact>
<!--This event triggers if the player goes to far away from the npc/logout/idle timeout-->
<interact event="onPlayerLeave" focus="0">
<response text="Wroc gdy juz dojzejesz aby dokonac decyzji"/>
</interact>
</interaction>
</npc>
Druid / Assassyn / Lowca. (Zauwa?, ?e s? trzy.) Chcia?bym aby ka?da vokacja mia?a taki sam wyb?r ka?dej z nich. A po zakupie promotion zmienia?y si? na : Lesny Druid / Pustynny Assassyn / Mroczny Lowca. Do tego wszystkiego chcia?bym aby ten Oracle nadawa? im outfity. Druidowi 2 Addony Druida, Assassynowi 2 Addodny Assassyna, Mrocznemu Lowcy 2 Addony Knighta. A tu "promoter" te? do zmiany:
<> Zaduzo znakow <>
Na pewno masz takiego na sk?adzie ;]
Aha

<> Za duzo znakow aby da? tobie tutaj vocation. Ufam ?e masz takowego na "stanie". <>
W skrocie : Najpierw jeste? Knight / Druid / Palladyn / Sorcerer -> (masz wybor) -> Druid / Assassyn / Lowca -> (Po promotion) -> Lasny Druid / Pustynny Assassyn / Mroczny Lowca.
Ostatnia edycja: