• logo_cipsoft
    Nowe serwery zostały otwarte 19 Lut 2025:
    Noctalia (Open PvP) Ignitera (Open PvP) us_logo Xybra (Open PvP)

[x.x][Skrypty] Zam?wienia

Status
Zamknięty.
Odp: Skrypty na zam?wienie.

Odp: Skrypty na zam?wienie.

@Edit
No to prosz? o:
Rodzaj: np. NPC
Wersja tibii: np. 8.4 (NPC Priv Channel)
O czym ma by? skrypt. :
Zrobi?em to w ten spos?b.
Jest co? w stylu rooka ale postacie kt?re b?d? si? na nim pokazywa? ju? b?d? mia?y wybran? profesj? typu Knight / Palladyn / Sorcerer / Druid.
Na ca?ym rooku da?em non-pvp zone wi?c przypomina chocia? troch? rook :P.
Gdy juz nabijemy level 25, idziemy do "NPC" (kt?rego ju? mam), kt?ry teleportuje nas na "Wysp? wyboru". Tam jest The Oracle (o nazwie "Swiety Posag"). I ten The Oracle dzia?a mi jak powinien... ale nie potrzebuje takiego :P. Zobacz tu masz The Oracle :
Kod:
<npc name="Swiety Posag" floorchange="0" walkinterval="0">
	<health now="150" max="150"/>
	<look typeex="1448"/>
	<interaction range="3" idletime="30">
		<interact keywords="hi" focus="1">
			<!--These are the keywords will trigger this interaction-->
			<keywords>hello</keywords>
			<keywords>greet</keywords>
			<response>
				<action name="script">
					<![CDATA[
						if(getPlayerLevel(cid)) >= 25 then
							selfSay(getCreatureName(cid) .. ", Jestes gotowy aby wypelnic swoje przeznaczenie?")
							_state.b1 = (isPremium(cid) == TRUE)
							_state.topic = 1
						else
							selfSay("Powroc przed me oblicze gdy zdobedziesz juz wystarczajaco duzo doswiadczenia {25level}!")
							_state.isidle = true
						end
					]]>
				</action>
			</response>
		</interact>
		<interact keywords="yes" topic="1">
			<!--Premium account, b1 is set in above-->
			<response b1="1" text="Do jakiego miasta chcesz przystapic? Masz do wyboru trzy nacje. {Misto Assassynow} na pustyni, {Miasto Druidow} umieszczone w lasach na wchodzie czy do skutej lodem {krainy wiecznych mrozow}?">
				<action name="topic" value="2"/>
			</response>
			<!--Normal account-->
			<response text="Do jakiego miasta chcesz przystapic? Masz do wyboru trzy nacje. {Misto Assassynow} na pustyni, {Miasto Druidow} umieszczone w lasach na wchodzie czy do skutej lodem {krainy wiecznych mrozow}?">
				<action name="topic" value="2"/>
			</response>
		</interact>
		<interact keywords="Misto Assassynow" topic="2">
			<response text="Wiec chcesz byc jednym z Assassynow? Wybierz vokacje : KNIGHT, PALADIN, SORCERER, lub DRUID?">
				<!--n1: 2 = Misto Assassynow, 3 = Miasto Druidow, 4 = kraina wiecznych mrozow-->
				<action name="script">
					<![CDATA[
						_state.n1 = 1
						_state.topic = 3
					]]>
				</action>
			</response>
		</interact>
		<interact keywords="Miasto Druidow" topic="2">
			<response text="Wiec chcesz byc jednym z Lesnych Druidow? Wybierz vokacje : KNIGHT, PALADIN, SORCERER, lub DRUID?">
				<!--n1: 2 = Misto Assassynow, 3 = Miasto Druidow, 4 = kraina wiecznych mrozow-->
				<action name="script">
					<![CDATA[
						_state.n1 = 2
						_state.topic = 3
					]]>
				</action>
			</response>
		</interact>
		<interact keywords="kraina wiecznych mrozow" topic="2">
			<response text="Wiec chcesz marznac tylko poto zeby zaspokoic swoj glod walki? Wybierz vokacje : KNIGHT, PALADIN, SORCERER, lub DRUID?">
				<!--n1: 2 = Misto Assassynow, 3 = Miasto Druidow, 4 = kraina wiecznych mrozow-->
				<action name="script">
					<![CDATA[
						_state.n1 = 3
						_state.topic = 3
					]]>
				</action>
			</response>
		</interact>
		<!--If the player does not say any city, repeat our question-->
		<interact keywords="|*|" topic="2">
			<response b1="1" text="Misto Assassynow, Miasto Druidow czy kraina wiecznych mrozow?"/>
			<response text="Misto Assassynow, Miasto Druidow czy kraina wiecznych mrozow?"/>
		</interact>
		<interact keywords="sorcerer" topic="3">
			<response text="Hmm Sorcerer?? Jestes pewny wyboru? Jest to nieodwracalne.">
				<!--n2: 1 = sorcerer, 2 = druid, 3 = paladin, 4 = knight-->
				<action name="script">
					<![CDATA[
						_state.n2 = 1
						_state.topic = 4
					]]>
				</action>
			</response>
		</interact>
		<interact keywords="druid" topic="3">
			<response text="Hmm Druid?? Jestes pewny wyboru? Jest to nieodwracalne.">
				<!--n2: 1 = sorcerer, 2 = druid, 3 = paladin, 4 = knight-->
				<action name="script">
					<![CDATA[
						_state.n2 = 2
						_state.topic = 4
					]]>
				</action>
			</response>
		</interact>
		<interact keywords="paladin" topic="3">
			<response text="Hmm Paladin?? Jestes pewny wyboru? Jest to nieodwracalne.">
				<!--n2: 1 = sorcerer, 2 = druid, 3 = paladin, 4 = knight-->
				<action name="script">
					<![CDATA[
						_state.n2 = 3
						_state.topic = 4
					]]>
				</action>
			</response>
		</interact>
		<interact keywords="knight" topic="3">
			<response text="Hmm Knight?? Jestes pewny wyboru? Jest to nieodwracalne.">
				<!--n2: 1 = sorcerer, 2 = druid, 3 = paladin, 4 = knight-->
				<action name="script">
					<![CDATA[
						_state.n2 = 4
						_state.topic = 4
					]]>
				</action>
			</response>
		</interact>
		<!--If the player does not say any profession, repeat our question-->
		<interact keywords="|*|" topic="3">
			<response text="KNIGHT, PALADIN, SORCERER, czy DRUID?"/>
		</interact>
		<interact keywords="yes" topic="4">
			<response>
				<!--n1: 2 = Misto Assassynow, 3 = Miasto Druidow, 4 = kraina wiecznych mrozow-->
				<!--n2: 1 = knight, 2 = paladin, 3 = sorcerer, 4 = druid-->
				<action name="script">
					<![CDATA[
						local pos = 0
						if(_state.n1 == 1) then
							pos = {x=180, y=233, z=7}
						elseif(_state.n1 == 2) then
							pos = {x=180, y=233, z=7}
						elseif(_state.n1 == 3) then
							pos = {x=180, y=233, z=7}
						else
							selfSay("Nie znam takiej vokacji. Idz do swiatyni pytaj GODow badz wybierz jedna z sugerowanych przezemnie.")
							return
						end
						selfSay("A wiec postanowione!")
						doSendMagicEffect(getCreaturePosition(cid), CONST_ME_TELEPORT)
						if(doTeleportThing(cid, pos) == 0) then
							doPlayerSetTown(cid, _state.n1)
							doPlayerSetVocation(cid, _state.n2)
							doSendMagicEffect(getCreaturePosition(cid), CONST_ME_TELEPORT)
						end
					]]>
				</action>
				<action name="idle" value="1"/>
			</response>
		</interact>
		<interact keywords="bye" focus="0">
			<keywords>farewell</keywords>
			<response text="Dowidzenia |PLAYERNAME|. Idz i glos nazwe tego swiata a bedzie Ci dane!"/>
		</interact>
		<interact event="onBusy">
			<response text="Nie mamy duzo czasu moj drogi przybyszu. Spiesz sie to twoja szansa!">
				<action name="addqueue" value="|PLAYER|"/>
			</response>
		</interact>
		<!--This event triggers if the player goes to far away from the npc/logout/idle timeout-->
		<interact event="onPlayerLeave" focus="0">
			<response text="Wroc gdy juz dojzejesz aby dokonac decyzji"/>
		</interact>
	</interaction>
</npc>
Chcia?bym aby? przerobi? mi go tak aby mo?na wybiera? juz po Knight / Palladyn / Sorcerer / Druid -> jedn? z trzech profesji jakimi s? :
Druid / Assassyn / Lowca. (Zauwa?, ?e s? trzy.) Chcia?bym aby ka?da vokacja mia?a taki sam wyb?r ka?dej z nich. A po zakupie promotion zmienia?y si? na : Lesny Druid / Pustynny Assassyn / Mroczny Lowca. Do tego wszystkiego chcia?bym aby ten Oracle nadawa? im outfity. Druidowi 2 Addony Druida, Assassynowi 2 Addodny Assassyna, Mrocznemu Lowcy 2 Addony Knighta. A tu "promoter" te? do zmiany:
<> Zaduzo znakow <>
Na pewno masz takiego na sk?adzie ;]
Aha :P ten Lesny Druid to mieszanka Sorca i Druta. Czary juz sobie sam poprzestawiam ale prosi?bym o zmienienie mi tego pliku aby integrowa? si? z naszym wyborem. Krotko m?wi?c... Nie ma by? ?adnych Elite ... Royal ... Master etc tylko prof wymienione powyzej.

<> Za duzo znakow aby da? tobie tutaj vocation. Ufam ?e masz takowego na "stanie". <>

W skrocie : Najpierw jeste? Knight / Druid / Palladyn / Sorcerer -> (masz wybor) -> Druid / Assassyn / Lowca -> (Po promotion) -> Lasny Druid / Pustynny Assassyn / Mroczny Lowca.
 
Ostatnia edycja:
Odp: Skrypty na zam?wienie.

Odp: Skrypty na zam?wienie.

Da si? tak?
<znaki,znaki>
Prosze:
Kod:
function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)
local iluGraczy = 6   -- Po ilu graczy ma byc w kazdym teamie.
local pozycje1Teamu = {    -- Pozycje gdzie stoi pierwszy team
{x=123, y=123, z=7, stackpos=253},
{x=123, y=123, z=7, stackpos=253},
{x=123, y=123, z=7, stackpos=253}
}
local pozycje2Teamu = {    -- Pozycje gdzie stoi drugi team
{x=123, y=123, z=7, stackpos=253},
{x=123, y=123, z=7, stackpos=253},
{x=123, y=123, z=7, stackpos=253}
}
local gdzieTp1 = {      -- Gdzie ma teleportowac poszczegolnych graczy z pierwszego teamu
{x=123, y=123, z=7},
{x=123, y=123, z=7}
{x=123, y=123, z=7}
}
local gdzieTp2 = {      -- Gdzie ma teleportowac poszczegolnych graczy z drugiego teamu
{x=123, y=123, z=7},
{x=123, y=123, z=7}
{x=123, y=123, z=7}
}
local gracze1 = {}  -- Tego nie ruszaj
local gracze2 = {}  -- Tego nie ruszaj
local outfit1 = {lookType = 123, lookHead = 12, lookBody = 123, lookLegs = 123, lookFeet = 12}  -- Outfit pierwszego teamu
local outfit2 = {lookType = 143, lookHead = 12, lookBody = 123, lookLegs = 123, lookFeet = 12}  -- Outfit drugiego teamu
local czas = 5*60   -- Na ile sekund trwa dzialanie tego skryptu. Poczatkowo na 5 minut.


if ((iluGraczy < #pozycje1Teamu) or (iluGraczy > #pozycje1Teamu) or (iluGraczy < #pozycje2Teamu) or (iluGraczy > #pozycje2Teamu)) then
	print('Za malo lub za duzo ustawionych pozycji w skrypcie na boisko (actions).')
else
	for i=1, #pozycje1Teamu do
		local aktualnyGracz = getThingfromPos(pozycje1Teamu[i])
		if (isPlayer(aktualnyGracz) == TRUE) then
			local gracze1[i] = aktualnyGracz
		end
	end
	for i=1, #pozycje2Teamu do
		local aktualnyGracz = getThingfromPos(pozycje1Teamu[i])
		if (isPlayer(aktualnyGracz) == TRUE) then
			local gracze2[i] = aktualnyGracz
		end
	end
	if (#gracze1 == iluGraczy) then
		if (#gracze2 == iluGraczy) then
			for i=1, #gracze1 do
				doTeleportThing(gracze1[i],gdzieTp1[i])
				doSetCreatureOutfit(gracze1[i],outfit1,czas*1000)
			end
			for i=1, #gracze2 do
				doTeleportThing(gracze2[i],gdzieTp2[i])
				doSetCreatureOutfit(gracze2[i],outfit2,czas*1000)
			end
		else
			doPlayerSendCancel(cid,"Nie wszystkie miejsca sa zajete w 2 druzynie.")
		end
	else
		doPlayerSendCancel(cid,"Nie wszystkie miejsca sa zajete w 1 druzynie.")
	end
end
end
Do actions.xml:
Kod:
<action uniqueid="unique id tej dzwigni" script="nazwa skryptu.lua" />
Powinno dzia?a?.


Pozdro,
Gelio
 
Odp: Skrypty na zam?wienie.

Odp: Skrypty na zam?wienie.

Tibia : 8.1
Rodzaj : Spell , Monsters


Chodzi mi o czar dla palla i knighta :

Pall :

002200
011110
311113
011110
002200

Legenda :
o to : /z 39
1 to : /z 49
2 to : /z 53



Kina :

11111
02220
02320
02220
11111

Chcia? bym ?eby To Pokazywa?o si? po kolei Pierwsze Dw?jki i Tr?jka i Po Tym Jedynki i Zera .
Je?li nie kumacie mog? wstawi? scr na kt?rym pokarze oco kaman .
Legenda :
o to : /z 39
1 to : /z 15
2 to : /z 1


Jestem otwarty na pomys?y innych !

Monster :

Nazwa : Cameleon
Exp : 10.000
Hp : 5.000
Max Hit : 650
Min Hit :150
Specjalne :
-Upija
-Widzi Nie Widzialnych
-Paralizuje
-Znika (do?? czesto)
Ataki :
Exori vis , exori mort , exori flam , exevo gran mas tera , burst arrow , wali fieldem tylko pod playera ...
Summonuje :
Max 2 Scaraby
Max 2 Mumie
Max 4 Larvy
Odg?osy :
(nie wiem , czekam na pomys?y)

Chcia? by? ?eby zmienia? si? w r??ne rzeczy np : (Chodzi tylko o wygl?d)
Skrzynka , 100 cc , Demon , Fire Field , Warlock i Cm Outfit ...


Je?li nie da si? zrobi? , to prosz? o zrobienie podobnego byle mia? cho? troch? funkcji kt?re ja wypisa?em :D:D


Z G?ry THX !!
 
Ostatnia edycja:
Odp: [x.x][Skrypty] Zam?wienia

Rodzaj:kasa
wersja 8.1
opis : chc? abys zrobil mi cos takiego ze 100cc zmieniam w 1 scarab coin i spowrotem.Ale scarab coinem nie mozna placic w sklepie
 
Odp: [x.x][Skrypty] Zam?wienia

@Reptileman.

Zawarto?? crystal.lua podmie? na to:
Kod:
function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)
   	if item.itemid == 2160 and item.type == 100 then
   		doRemoveItem(item.uid,item.type)
   		doPlayerAddItem(cid,2159,1)
   		doPlayerSendTextMessage(cid,22,"You have changed 100 crystal coin to 1 scarab coin")
   	elseif item.itemid == 2160 and item.type < 100 then
   		doRemoveItem(item.uid,1)
   		doPlayerAddItem(cid,2152,100)
   		doPlayerSendTextMessage(cid,22,"You have changed 1 crystal to 100 platinum coins")
   	end
   end

I zr?b plik scrab.lua a w nim wklej:
Kod:
function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)
  	if doRemoveItem(item.uid,1) then
  		doPlayerSendTextMessage(cid,22,"You have changed 1 scarab coin to 100 crystal coins")
  		doPlayerAddItem(cid,2160,100)
  	end
  end

a w actions.xml dodaj tak? linijk?:
Kod:
<action itemid="2159" script="scarab.lua" />

Ciesz? si? je?li pomog?em ;)
 
Odp: [x.x][Skrypty] Zam?wienia

Gelio, pomo?esz???

Kod:
function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)

local spells = {'exiva','utevo lux','exani tera','exura','exana pox','exura gran','exori vis','exani hur','utevo gran lux','exevo con','exori tera','adevo grav pox','exori flam','utani hur','utamo vita','exevo pan','adori min vis','adevo grav flam','adana pox','adura gran','exori hur','exori frigo','exori mort','exevo con pox','adeta sio','adito grav','exevo con mort','adevo grav vis','exevo flam hur','exura sio','exevo frigo hur','exura vita','exeta res','utani gran hur','adito tera','utevo res ina','exevo vis lux','exori con','adura vita','exevo con','adura vita','exevo con hur','adori tera','adori vis','utevo res','exevo con flam','adevo mas pox','utevo vis lux','exani ina','adori flam','adana mort','adevo mas flam','adevo res flam','adevo ina','exevo grav vita','adori mas vis','adori mas tera','adori frigo','adevo mas grav pox','exevo gran vis lux','adori mas flam','exana mas mort','adori mas frigo','exana mort','adevo mas hur','adevo grav tera','adevo mas grav flam','exori mas','exevo con grav','utana vid','exori','exura san','exura gran mas res','adevo mas vis','exevo vis hur','exevo tera hur','exori san','adevo mas grav vis','exeta vis','adori gran mort','exeta con','exevo mas san','adana ani','exevo gran mas vis','exevo gran mas tera','exevo con vis','exevo gran mas frigo','exevo gran mas flam','exori gran'}  

pos = getPlayerPosition(cid)

local effect = math.random (2, 16)

local text = "Now you can use spells!"

local color = math.random (1, 215)

doPlayerLearnInstantSpell(cid, spells)

end

doSendAnimatedText(pos, text, color)

doSendMagicEffect(pos,effect)

end

Zrobi?em taki skrypt no i potrzebuje go pod TFS 0.3b3, ale jak go wczytuje to pisze ?e nie ma end neer <'eof'>, czyli gdzie? na ko?cu a dok?adnie jak wsadza?em to nie wiem gdzie, wi?c pom?? ...
 
Odp: [x.x][Skrypty] Zam?wienia

Gelio, pomo?esz???
Kod:
function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)
local spells = {'exiva','utevo lux','exani tera','exura','exana pox','exura gran','exori vis','exani hur','utevo gran lux','exevo con','exori tera','adevo grav pox','exori flam','utani hur','utamo vita','exevo pan','adori min vis','adevo grav flam','adana pox','adura gran','exori hur','exori frigo','exori mort','exevo con pox','adeta sio','adito grav','exevo con mort','adevo grav vis','exevo flam hur','exura sio','exevo frigo hur','exura vita','exeta res','utani gran hur','adito tera','utevo res ina','exevo vis lux','exori con','adura vita','exevo con','adura vita','exevo con hur','adori tera','adori vis','utevo res','exevo con flam','adevo mas pox','utevo vis lux','exani ina','adori flam','adana mort','adevo mas flam','adevo res flam','adevo ina','exevo grav vita','adori mas vis','adori mas tera','adori frigo','adevo mas grav pox','exevo gran vis lux','adori mas flam','exana mas mort','adori mas frigo','exana mort','adevo mas hur','adevo grav tera','adevo mas grav flam','exori mas','exevo con grav','utana vid','exori','exura san','exura gran mas res','adevo mas vis','exevo vis hur','exevo tera hur','exori san','adevo mas grav vis','exeta vis','adori gran mort','exeta con','exevo mas san','adana ani','exevo gran mas vis','exevo gran mas tera','exevo con vis','exevo gran mas frigo','exevo gran mas flam','exori gran'}  
pos = getPlayerPosition(cid)
local effect = math.random (2, 16)
local text = "Now you can use spells!"
local color = math.random (1, 215)
doPlayerLearnInstantSpell(cid, spells)
end
doSendAnimatedText(pos, text, color)
doSendMagicEffect(pos,effect)
end
Zrobi?em taki skrypt no i potrzebuje go pod TFS 0.3b3, ale jak go wczytuje to pisze ?e nie ma end neer <'eof'>, czyli gdzie? na ko?cu a dok?adnie jak wsadza?em to nie wiem gdzie, wi?c pom?? ...
Masz:
Kod:
function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)
local spells = {'exiva','utevo lux','exani tera','exura','exana pox','exura gran','exori vis','exani hur','utevo gran lux','exevo con','exori tera','adevo grav pox','exori flam','utani hur','utamo vita','exevo pan','adori min vis','adevo grav flam','adana pox','adura gran','exori hur','exori frigo','exori mort','exevo con pox','adeta sio','adito grav','exevo con mort','adevo grav vis','exevo flam hur','exura sio','exevo frigo hur','exura vita','exeta res','utani gran hur','adito tera','utevo res ina','exevo vis lux','exori con','adura vita','exevo con','adura vita','exevo con hur','adori tera','adori vis','utevo res','exevo con flam','adevo mas pox','utevo vis lux','exani ina','adori flam','adana mort','adevo mas flam','adevo res flam','adevo ina','exevo grav vita','adori mas vis','adori mas tera','adori frigo','adevo mas grav pox','exevo gran vis lux','adori mas flam','exana mas mort','adori mas frigo','exana mort','adevo mas hur','adevo grav tera','adevo mas grav flam','exori mas','exevo con grav','utana vid','exori','exura san','exura gran mas res','adevo mas vis','exevo vis hur','exevo tera hur','exori san','adevo mas grav vis','exeta vis','adori gran mort','exeta con','exevo mas san','adana ani','exevo gran mas vis','exevo gran mas tera','exevo con vis','exevo gran mas frigo','exevo gran mas flam','exori gran'}  
local pos = getPlayerPosition(cid)
local effect = math.random (2, 16)
local text = "Now you can use spells!"
local color = math.random (1, 215)
for i=1, #spells do
	doPlayerLearnInstantSpell(cid, spells[i])
end
doSendAnimatedText(pos, text, color)
doSendMagicEffect(pos,effect)
end


Pozdro,
Gelio
 
Odp: [x.x][Skrypty] Zam?wienia

Witam,

potrzebuj? paru skrypt?w...

1: Po zabiciu potwora, dostaje si? dany storage value.

2: Przez drzwi mo?na przej?? tylko maj?c dany storage value. (najlepiej zeby po otwarciu drzwi od razu si? zamyka?y i wypycha?y na druga stron?)

Ewentualnie jeden zamiast tych dw?ch :

Po zabiciu potwora pojawia si? tp na 3 minuty.

Pozdrawiam
 
Ostatnia edycja:
Odp: Skrypty na zam?wienie.

Odp: Skrypty na zam?wienie.

Chodzi o pokeball?
data/actions/scripts zrob pokeball.lua
A w nim:
Kod:
local notAllowed = {"[COLOR="Red"]czego nie mozna lapac np. Slime[/COLOR]", "[COLOR="Red"]czego nie mozna lapac np. Demon[/COLOR]"}
local storage = {
    status = 25650,
    pokeName = 25651
}
local actionid_used = 7510
function onUse(cid, item, fromPos, item2, toPos)
    local pokeballStatus = getPlayerStorageValue(cid, storage.status)
    local pokeName = getPlayerStorageString(cid, storage.pokeName)
    pos = getPlayerPosition(cid) pos.stackpos = 0
    if getTilePzInfo(toPos) == 0 and getTilePzInfo(pos) == 0 then
        if pokeballStatus == -1 then
            toPos.stackpos = 253
            local pokeThing = getThingfromPos(toPos)
            if isCreature(pokeThing.uid) == TRUE then
                if isPlayer(pokeThing.uid) == FALSE then
                    local pokename_ = getCreatureName(pokeThing.uid)
                    if item.actionid ~= actionid_used then
                    --    local maxHealth = 400
                    --    local creatureHealth = getCreatureHealth(pokeThing.uid)
                    --    local divNum = (string.len(maxHealth)-1)^2
                    --    local result = math.floor((creatureHealth/divNum)/10)
                    --    local chance = math.random(1, math.random(4, math.random(7, math.max(result, 7))))
                    --    if chance == result then
                            if isInTable(notAllowed, pokename_) == TRUE then
                                doPlayerSendCancel(cid, "Nie mozesz tego lapac!")
                            else
                                setPlayerStorageString(cid, storage.pokeName, pokename_)
                                doRemoveCreature(pokeThing.uid)
                                doSendDistanceShoot(fromPos, toPos, 37)
                                setPlayerStorageValue(cid, storage.status, 1)
                                doSetItemSpecialDescription(item.uid, "To zawiera " .. pokename_ .. ".")
                                doSetItemActionId(item.uid, actionid_used)
                            end
                    --    else
                    --        doSendMagicEffect(fromPos, 2)
                    --        doPlayerSendCancel(cid, "Pokemon wolny!")
                    --    end
                    elseif item.actionid == actionid_used and pokename_  == pokeName then
                        doPlayerSay(cid, pokeName .. " WRACAJ!", TALKTYPE_SAY)
                        doRemoveCreature(pokeThing.uid)
                        doSetItemSpecialDescription(item.uid, "To zawiera " .. pokename_ .. ".")
                        setPlayerStorageValue(cid, storage.status, 1)
                        doSendDistanceShoot(fromPos, toPos, 37)
                    else
                        doSendMagicEffect(fromPos, 2)
                        doPlayerSendCancel(cid, "Ten pokeball jest uzywany!")
                    end
                else
                    doPlayerSendCancel(cid, "Nie mozesz tego lapac!")
                end
            else
                doPlayerSendCancel(cid, "Nie ma takiego potwora!")
            end
        elseif pokeballStatus == 1 then
            summons = getCreatureSummons(cid)
        --    if #summons >= 2 then
        --        doPlayerSendCancel(cid, "Nie mozesz przyzwac wiecej pokemonow")
        --    else
                doConvinceSummon(cid, pokeName, 0, toPos)
                doSendDistanceShoot(fromPos, toPos, 37)
                doPlayerSay(cid, pokeName .. " IDZ!", TALKTYPE_SAY)
                setPlayerStorageValue(cid, storage.status, -1)
                doSetItemSpecialDescription(item.uid, "Jest pusty.")
        --    end
        end
    else
        doPlayerSendCancel(cid, "Nie mozesz tego uzyc w PZ.")
    end
    return 1
end 
function isInTable(t, val)
    for _, v in pairs(t) do
        if v == val then
            return TRUE
        end
    end
    return LUA_ERROR
end
w data/actions/actions.xml dodaj:
Kod:
<action itemid="[COLOR="Red"]ID Pokeball'a[/COLOR]" script="pokeball.lua" allowfaruse="1" blockwalls="1" />

Ale pamietaj!Pokeball musi byc rzecza ktora mozna uzyc "with crosshair"!

Nie wiem czy zadzia?a.
Grafika do tego skryptu jesli by ktos chcial:
lub
 
Ostatnia edycja:
Odp: [x.x][Skrypty] Zam?wienia

Witam
No to ja mam pro?b? o taki skrypt ?e jak klikne na radyjko to z niego leca nutki, jakby si? kto? pyta? to silnik Aries 0.4.0
:):)Pozdrawiam kondzix07:):)
 
Odp: [x.x][Skrypty] Zam?wienia

Prosze skrypt o to, aby po restarcie serwera moja posta? si? wlogowa?a i robi?a dalej te zadania kt?re jej wyznaczy?em przed restartem
Z g?ry dzi?kuje Gaarson
 
Odp: [x.x][Skrypty] Zam?wienia

Rodzaj: actions
Wersja: 8.4 i/lub 8.1
Pomagam koledze przy servie PVP-enforced. Chodzi o to - je?eli zabijemy gracza, kt?ry ma:
- 5 - 9 lvli wi?cej - dostajemy bronze goblet (z napisem xxxx (gracz, kt?ry zosta? zabity) killed by Player (gracz, kt?ry go zabi?))
- 10 - 14 lvli wi?cej - dostajemy silver goblet (z napisem xxxx (gracz, kt?ry zosta? zabity) killed by Player (gracz, kt?ry go zabi?))
- 15 - 19 lvli wi?cej - dostajemy golden goblet (z napisem xxxx (gracz, kt?ry zosta? zabity) killed by Player (gracz, kt?ry go zabi?))
- 20+ lvli wi?cej - dostajemy medal of honor (z napisem xxxx (gracz, kt?ry zosta? zabity) killed by Player (gracz, kt?ry go zabi?)).
Gelio, je?li mo?esz, zr?b go szybko :D
 
Odp: [x.x][Skrypty] Zam?wienia

Rodzaj: actions
Wersja: 8.4 i/lub 8.1
Pomagam koledze przy servie PVP-enforced. Chodzi o to - je?eli zabijemy gracza, kt?ry ma:
- 5 - 9 lvli wi?cej - dostajemy bronze goblet (z napisem xxxx (gracz, kt?ry zosta? zabity) killed by Player (gracz, kt?ry go zabi?))
- 10 - 14 lvli wi?cej - dostajemy silver goblet (z napisem xxxx (gracz, kt?ry zosta? zabity) killed by Player (gracz, kt?ry go zabi?))
- 15 - 19 lvli wi?cej - dostajemy golden goblet (z napisem xxxx (gracz, kt?ry zosta? zabity) killed by Player (gracz, kt?ry go zabi?))
- 20+ lvli wi?cej - dostajemy medal of honor (z napisem xxxx (gracz, kt?ry zosta? zabity) killed by Player (gracz, kt?ry go zabi?)).
Gelio, je?li mo?esz, zr?b go szybko :D
Spodoba?o mi si? nawet. Chyba sam go dodam do mojego wara.

data/creaturescripts/scripts/player kill.lua:
Kod:
function onKill(cid, target)
if (isPlayer(target) == TRUE) then
local level = getPlayerLevel(cid)
local targetLevel = getPlayerLevel(target)
local levels = {
{minLevel = level+5, maxLevel = level+9, item = {id = 5807, name = "bronze goblet"}},
{minLevel = level+10, maxLevel = level+14, item = {id = 5806, name = "silver goblet"}},
{minLevel = level+5, maxLevel = level+9, item = {id = 5805, name = "golden goblet"}},
{minLevel = level+20, maxLevel = level+9999, item = {id = 5785, name = "medal of honor"}}
}

for i=1, #levels do
	if ((targetLevel <= levels[i].minLevel) and (targetLevel >= levels[i].maxLevel)) then
		local item = doPlayerAddItem(cid,levels[i].item.id,1)
		doSetItemSpecialDescription(item.uid,"".. getCreatureName(target) .." killed by ".. getCreatureName(cid) ..".")
	end
end
end
data/creaturescripts/scripts/login.lua dodaj:
Kod:
registerCreatureEvent(cid, "Player Kill")
data/creaturescripts/creaturescripts.xml dodaj:
Kod:
<event type="kill" name="Player Kill" script="player kill.lua" />
Powinno dzia?a?.


Pozdro,
Gelio
 
Odp: [x.x][Skrypty] Zam?wienia

Rodzaj:dodaj item
wersja 8.4
opis : potrzebuje taki skrypt ze jak np ktos przejdzie przez dany most to do jego ekwipunku doda sie crown armor
 
Odp: [x.x][Skrypty] Zam?wienia

Witam
No to ja mam pro?b? o taki skrypt ?e jak klikne na radyjko to z niego leca nutki, jakby si? kto? pyta? to silnik Aries 0.4.0
:):)Pozdrawiam kondzix07:):)


Prosze:
Kod:
function onUse(cid, item, fromPosition, itemEx, toPosition)
	doSendMagicEffect(fromPosition, CONST_ME_SOUND_BLUE)
	return TRUE
end
 
Odp: [x.x][Skrypty] Zam?wienia

Potrzebuje skrypt ktory ma na celu zamiana zwyklych perel w magiczna np small sapphire w enchanted small sapphire za pomoca komendy !enchante "fire/ice itp
i zeby zabieralo mane za kazda zamiana :P z gory dzieki
 
Odp: [x.x][Skrypty] Zam?wienia

Tibia:8.4 TFS 0.3
Talkactions :Checkbless
Komenda :!checkbless
Co ma robi? :sprawdza czy ma sie zakupione wszystkie blessy na zasadzie yes or no j.n (jak nizej)
Dodatkowy opis : Embrace of Tibia (yes)
Fire of the Suns (no)
Spark of the Phoenix (yes or no)
Spiritual Shielding (yes or no)
Wisdom of Solitude (yes or no)

Moze ja pokaze na jakiej to zasadzie.



@EDIT 2 dobra np juz mam
 
Ostatnia edycja:
Odp: [x.x][Skrypty] Zam?wienia

Potrzebuje skrypt ktory ma na celu zamiana zwyklych perel w magiczna np small sapphire w enchanted small sapphire za pomoca komendy !enchante "fire/ice itp
i zeby zabieralo mane za kazda zamiana :P z gory dzieki
Podczas czekania na Cabal Online postanowi?em ci to zrobi?:
Kod:
function onSay(cid, words, param)
local enchants = {
ice = {zwykly = 1234, poZamianie = 1234},
fire = {zwykly = 1234, poZamianie = 1234},
energy = {zwykly = 1234, poZamianie = 1234},
earth = {zwykly = 1234, poZamianie = 1234}
}
a = 0

if (param ~= "") then
	if (param == ice) then
		a = 1
	elseif (param == fire) then
		a = 2
	elseif (param == energy) then
		a = 3
	elseif (param == earth) then
		a = 4
	end
	if (param == 0) then
		doPlayerSendCancel(cid,"Wrong type in param.")
	else
		if (doPlayerRemoveItem(cid,enchants[a].zwykly,1) == 1) then
			doPlayerAddItem(cid,enchants[a].poZamianie,1)
			doSendMagicEffect(getPlayerPosition(cid),CONST_ME_MAGIC_BLUE)
		else
			doPlayerSendCancel(cid,"You do not have any special jawel.")
		end
	end
else
	doPlayerSendCancel(cid,"Param must not be empty.")
end
end
I uzupe?niach w enchants id zwyk?ego kamienia i po przemianie jaki ma by?. Potem do data/talkactions/talkactions.xml dodajemy:
Kod:
<talkaction words="!enchant" script="nazwa skryptu.lua" />

Pozdro,
Gelio
 
Odp: [x.x][Skrypty] Zam?wienia

ja bym poprosi? o taki skrypt
tibia : oboj?tnie np. 8.1
rodzaj : skrypt na teleportacje

o to chodzi ze gadasz do npc hi on ci mowi siema n00basie czy chcesz abym cie przenius? w xxx ??!! i jezeli powiesz tak przenoisi cie w inne miejsce a je?eli yes to w inne cpw? no chyba tak :):):D
 
Status
Zamknięty.
Do góry