Odp: Ots 3D
Dobra w sumie to zaczalem sie bawic w unity, bo mam pewien projekt, a nawet kilka w planach i chcialem zobaczyc czy w unity bedzie sie dobrze pracowac.
Generalnie to co widac w temacie, to bez umiejetnosci zrobienia niczego, mozna odtworzyc z poradnikami w ciagu nie wiem, moze 4-5 godzin? Najpierw ogarnac podstawy jak co stawiac i jak wrzucac tekstury. Potem z tego zrobic taki fragment mapy i tyle...
Sam zaczalem robic smieciowa gierke na start zeby zobaczyc co jak dziala, zanim zaczne cos konkretnego i wlasnie pare godzin mi to w sumie zajelo wczoraj i dzisiaj, zeby ogarnac to na tyle, by moc wykonac taka "gierke" jak to co pokazujesz... Zrobic jakies proste menu z napisow z box colliderami(3 linijkowe skrypty zeby dzialaly buttony ftw), dodac jakis terrain, pomalowac go, wrzucic pare tekstur z tibii, dokonczyc malowanie terenu. Wrzucic pare kostek i poukladac z nich budynki, dodac im tekstury z tibii. Wrzucic jakiegos gotowca postac zeby byla chociazby na szybko, na mapie pare efektow ktore sie dodaje i konfiguruje na 3 czy 4 klikniecia i bum, gotowe to co masz zrobione.
No a jak juz masz te podstawy ogarniete co i jak, to kolejne 10x tyle zrobisz w ciagu kolejnych 4-5 godzin. Czyli w sumie to juz praktycznie caly rook...
Nastepne kilka godzin zeby dodac hp, exp, potwory, walke itp i jazda. 20 godzin zeby odtworzyc wieksza czesc mapy rooka z potworami itp. Chyba, ze na prawde bedziesz sie bawic w szczegoly, ale na razie wychodzi na to, ze pierwsze wersje gry to beda bardzo proste ;P
Temat ma juz pare miesiecy, a tu ledwo tyle?
Wniosek? Opierdalasz sie
