What's new
  • logo_cipsoft
    Latest servers:
    New servers will open on: 16th Oct 2024:
    Bravoria (Open PvP) Aethera (Open PvP) us_logo Cantabra (Open PvP)

Prace by Oskar

Status
Not open for further replies.

Oskar

Forum friend
Joined
Jan 24, 2009
Messages
2,256
Reaction score
331
Odp: Prace by Oskar

Ca?odzienne sk?adanie tych grafik jednak by?o tego warte. Ci??ko si? to sk?ada, znaczy si? te g?ry, ale efekt jest zadowalaj?cy:
f00mx0.png
 
Z

Zbizu

Guest
Odp: Prace by Oskar

Teraz troch? s?abo ci dopasowanie wysz?o, wida? br?zowe linie i wystaj?ce fragmenty muru.

Je?li to jest zwyk?e 9.6 a nie sprity wrzucone w klienta RA mo?esz wspom?c si? moim dodatkiem stawiaj?c kratk? na autoborderze w celu sprawdzenia co jest do czego, nast?pnie po prostu wybra? odpowiadaj?cy element opcj? "select RAW"

Wystarczy doda? to do extensions pod dowoln? nazw? z rozszerzeniem xml
Code:
<materialsextension name="Green Hill from 96" author="Zbizu" description="This extension adds green hill brush with borders" client="9.60"> 
    <border id="90543">
        <borderitem edge="n"   item="17843"/>
        <borderitem edge="w"   item="17721"/>
        <borderitem edge="cnw" item="17724"/>
        <borderitem edge="cne" item="17726"/>
        <borderitem edge="csw" item="17725"/>
        <borderitem edge="dne" item="17928"/>
        <borderitem edge="dnw" item="17727"/>
        <borderitem edge="dsw" item="17898"/>
        <borderitem edge="dse" item="17933"/>
    </border>
    
    <border id="90544">
        <borderitem edge="n"   item="17986"/>
        <borderitem edge="e"   item="17989"/>
        <borderitem edge="s"   item="17988"/>
        <borderitem edge="w"   item="17987"/>
        <borderitem edge="cnw" item="17997"/>
        <borderitem edge="cne" item="17996"/>
        <borderitem edge="csw" item="17995"/>
        <borderitem edge="cse" item="17994"/>
        <borderitem edge="dnw" item="17990"/>
        <borderitem edge="dne" item="17991"/>
        <borderitem edge="dsw" item="17993"/>
        <borderitem edge="dse" item="17992"/>
    </border>

    <brush name="earth mountain" type="ground" server_lookid="17894" z-order="10545" solo_optional="true">
        <item id="17894" chance="25"/>
        <item id="17895" chance="25"/>
        <item id="17896" chance="25"/>
        <item id="17897" chance="25"/>
        <border align="inner" to="none" id="90544"/>
        <border align="outer" to="none" id="90543"/>
        <border align="inner" id="90544"/>
        <border align="outer" id="90543"/>
    </brush>

    <brush name="green cave wall" type="wall" server_lookid="17698">
        <wall type="horizontal">
            <item id="17693" chance="150"/>
            <item id="17708" chance="150"/>
            <item id="17695" chance="150"/>
            <item id="17696" chance="150"/>
            <item id="17697" chance="150"/>
            <item id="17698" chance="150"/>
            <item id="17699" chance="150"/>
            <item id="17702" chance="150"/>
            <door id="17729" type="normal" open="false"/>
            <door id="17700" type="window"/>
        </wall>
        <wall type="vertical">
            <item id="17685" chance="150"/>
            <item id="17686" chance="150"/>
            <item id="17687" chance="150"/>
            <item id="17688" chance="150"/>
            <item id="17689" chance="150"/>
            <item id="17690" chance="150"/>
            <item id="17691" chance="150"/>
            <item id="17706" chance="150"/>
            <door id="17728" type="normal" open="false"/>
            <door id="17692" type="window"/>
        </wall>
        <wall type="pole">
            <item id="17701" chance="1000"/>
        </wall>
        <wall type="corner">
            <item id="17703" chance="1000"/>
        </wall>
    </brush>
    
    <brush name="green cave railing" type="wall" server_lookid="17712">
        <wall type="horizontal">
            <item id="17712" chance="1"/>
        </wall>
        <wall type="vertical">
            <item id="17710" chance="1"/>
        </wall>
        <wall type="corner">
            <item id="17711" chance="1"/>
        </wall>
        <wall type="pole">
            <item id="17730" chance="1"/>
        </wall>
    </brush>

    <tileset name="Town Gnomes"> 
        <terrain>
            <brush name="earth mountain" after="mountain"/>
            <brush name="green cave wall"/>
            <brush name="green cave railing"/>
        </terrain> 
    </tileset> 
</materialsextension>
robi? wi?cej dodatk?w ale zanim je wypuszcze chc? je sko?czy?
 

Oskar

Forum friend
Joined
Jan 24, 2009
Messages
2,256
Reaction score
331
Odp: Prace by Oskar

23vak9h.png


8wbg38.png


358qbde.png


---Aktualizacja---

24q1w8g.png
 

Imperata

Active User
Joined
Apr 28, 2010
Messages
79
Reaction score
2
Odp: Prace by Oskar

?adne prace do ogl?dania, fajne efekty robisz lecz jest tu jeden podstawowy b??d, prace powinny by? przemy?lane tzn expy powinny by? wi?ksze po co komu ?adne mapy skoro prace nie s? przemy?lane i ciasne taka rada ma?a :)
 

Oskar

Forum friend
Joined
Jan 24, 2009
Messages
2,256
Reaction score
331
Odp: Prace by Oskar

To pierwotnie jest quest, ale jako expowisko te? si? nada. Fakt, w niekt?rych miejscach jest ma?o terenu do chodzenia, ale wszystko jest tak zrobione, by gracz nie mia? trudno?ci z prze?yciem
ajv1qw.png
 

Zepri

zaj?ty
Joined
Aug 24, 2011
Messages
207
Reaction score
28
Odp: Prace by Oskar

Piramidy troch? nudne, ale trudno.
Galeria jako ca?o?? - ciekawa, mapy trzymaj? klimat, jest dobrze.

btw. Co to jest za ground w lewym g?rnym rogu piramidy? tragedia kosmiczna ; >
 

Oskar

Forum friend
Joined
Jan 24, 2009
Messages
2,256
Reaction score
331
Odp: Prace by Oskar

Ten ground to z?oto. Przyjrzyj si? dok?adnie, a zobaczysz, ?e to le??ce monety. Piramidy nudne? A co innego mo?na tam doda?? Ch?tnie przyjm? propozycje.
 

Oskar

Forum friend
Joined
Jan 24, 2009
Messages
2,256
Reaction score
331
Odp: Prace by Oskar

e7z7zr.png


W??cz obrazek w nowym oknie by by? wi?kszy.
 

SanninStory

https://www.twitch.tv/sdrn
Joined
Oct 13, 2012
Messages
1,778
Reaction score
116
Odp: Prace by Oskar

@UP,
Nice, na prawd? ?wietna praca.
Takich ludzi teraz ze ?wiec? szuka?.

?ycz? sukces?w i Pozdrawiam.
 

Arkam

Forum friend
Joined
Dec 20, 2008
Messages
1,980
Reaction score
179
Odp: Prace by Oskar

Oskar od skryptera do mappera xd
 
Last edited:

Zheyr

Naczelny programista tibia.net.pl
Joined
Aug 10, 2012
Messages
961
Reaction score
113
Odp: Prace by Oskar

Prace ?adne, pode?lij swoje grafiki do CipSoftu :)
 

Oskar

Forum friend
Joined
Jan 24, 2009
Messages
2,256
Reaction score
331
Odp: Prace by Oskar

Mapka do mojego nowego pomys?u
23ucspe.png


#down
Wszystkie mapy robi? na sw?j w?asny u?ytek, tj. do projektu.
 
Last edited:

Dubler

Lua Factory =)
Joined
Apr 8, 2009
Messages
1,874
Reaction score
111
Odp: Prace by Oskar

pod tw?j projekt, na zlecenie czy 4fun?
 

Oskar

Forum friend
Joined
Jan 24, 2009
Messages
2,256
Reaction score
331
Odp: Prace by Oskar

I druga wysepka, kt?ra bezpo?rednio ingeruje w nowy pomys?
5u3bpe.png
 

Brylantos

Advanced User
Joined
Jul 26, 2011
Messages
170
Reaction score
4
Age
29
Odp: Prace by Oskar

Nie jestem ekspertem, ale te brzegi na dole chyba nie stoj? na poziomie, kt?ry pokaza?e? w innych pracach i chyba nale?a?oby je troch? poprawi??
Nie przekonuj? mnie te nowe drzewa, jako? nie pasuj? do reszty :(
 

Oskar

Forum friend
Joined
Jan 24, 2009
Messages
2,256
Reaction score
331
Odp: Prace by Oskar

Zdj?cia in game. W najbli?szym czasie dodam ich wi?cej
2vmh5iw.jpg


#edit
No tak. Zapisa?o w .jpg. Poprawi? w najbli?szym czasie.
 

Kahras

Senior User
Joined
Aug 26, 2011
Messages
2,714
Reaction score
167
Age
26
Odp: Prace by Oskar

2 screen od gory najlepszy - reszta to albo zbyt malo czegos albo nawalone.
Czekam na in-game bo zbytnio nie ma czego oceniac.
 

SanninStory

https://www.twitch.tv/sdrn
Joined
Oct 13, 2012
Messages
1,778
Reaction score
116
Odp: Prace by Oskar

?wietnie wygl?da ingame.
Bardzo ?adnie wszystko wsp??gra.

Pozdrawiam i czekam na wi?cej.
 
Status
Not open for further replies.
Top