• logo_cipsoft
    Nowe serwery zostały otwarte 19 Lut 2025:
    Noctalia (Open PvP) Ignitera (Open PvP) us_logo Xybra (Open PvP)

Prace by Oskar

Status
Zamknięty.
Odp: Prace by Oskar

Ca?odzienne sk?adanie tych grafik jednak by?o tego warte. Ci??ko si? to sk?ada, znaczy si? te g?ry, ale efekt jest zadowalaj?cy:
f00mx0.png
 
Odp: Prace by Oskar

Teraz troch? s?abo ci dopasowanie wysz?o, wida? br?zowe linie i wystaj?ce fragmenty muru.

Je?li to jest zwyk?e 9.6 a nie sprity wrzucone w klienta RA mo?esz wspom?c si? moim dodatkiem stawiaj?c kratk? na autoborderze w celu sprawdzenia co jest do czego, nast?pnie po prostu wybra? odpowiadaj?cy element opcj? "select RAW"

Wystarczy doda? to do extensions pod dowoln? nazw? z rozszerzeniem xml
Kod:
<materialsextension name="Green Hill from 96" author="Zbizu" description="This extension adds green hill brush with borders" client="9.60"> 
    <border id="90543">
        <borderitem edge="n"   item="17843"/>
        <borderitem edge="w"   item="17721"/>
        <borderitem edge="cnw" item="17724"/>
        <borderitem edge="cne" item="17726"/>
        <borderitem edge="csw" item="17725"/>
        <borderitem edge="dne" item="17928"/>
        <borderitem edge="dnw" item="17727"/>
        <borderitem edge="dsw" item="17898"/>
        <borderitem edge="dse" item="17933"/>
    </border>
    
    <border id="90544">
        <borderitem edge="n"   item="17986"/>
        <borderitem edge="e"   item="17989"/>
        <borderitem edge="s"   item="17988"/>
        <borderitem edge="w"   item="17987"/>
        <borderitem edge="cnw" item="17997"/>
        <borderitem edge="cne" item="17996"/>
        <borderitem edge="csw" item="17995"/>
        <borderitem edge="cse" item="17994"/>
        <borderitem edge="dnw" item="17990"/>
        <borderitem edge="dne" item="17991"/>
        <borderitem edge="dsw" item="17993"/>
        <borderitem edge="dse" item="17992"/>
    </border>

    <brush name="earth mountain" type="ground" server_lookid="17894" z-order="10545" solo_optional="true">
        <item id="17894" chance="25"/>
        <item id="17895" chance="25"/>
        <item id="17896" chance="25"/>
        <item id="17897" chance="25"/>
        <border align="inner" to="none" id="90544"/>
        <border align="outer" to="none" id="90543"/>
        <border align="inner" id="90544"/>
        <border align="outer" id="90543"/>
    </brush>

    <brush name="green cave wall" type="wall" server_lookid="17698">
        <wall type="horizontal">
            <item id="17693" chance="150"/>
            <item id="17708" chance="150"/>
            <item id="17695" chance="150"/>
            <item id="17696" chance="150"/>
            <item id="17697" chance="150"/>
            <item id="17698" chance="150"/>
            <item id="17699" chance="150"/>
            <item id="17702" chance="150"/>
            <door id="17729" type="normal" open="false"/>
            <door id="17700" type="window"/>
        </wall>
        <wall type="vertical">
            <item id="17685" chance="150"/>
            <item id="17686" chance="150"/>
            <item id="17687" chance="150"/>
            <item id="17688" chance="150"/>
            <item id="17689" chance="150"/>
            <item id="17690" chance="150"/>
            <item id="17691" chance="150"/>
            <item id="17706" chance="150"/>
            <door id="17728" type="normal" open="false"/>
            <door id="17692" type="window"/>
        </wall>
        <wall type="pole">
            <item id="17701" chance="1000"/>
        </wall>
        <wall type="corner">
            <item id="17703" chance="1000"/>
        </wall>
    </brush>
    
    <brush name="green cave railing" type="wall" server_lookid="17712">
        <wall type="horizontal">
            <item id="17712" chance="1"/>
        </wall>
        <wall type="vertical">
            <item id="17710" chance="1"/>
        </wall>
        <wall type="corner">
            <item id="17711" chance="1"/>
        </wall>
        <wall type="pole">
            <item id="17730" chance="1"/>
        </wall>
    </brush>

    <tileset name="Town Gnomes"> 
        <terrain>
            <brush name="earth mountain" after="mountain"/>
            <brush name="green cave wall"/>
            <brush name="green cave railing"/>
        </terrain> 
    </tileset> 
</materialsextension>
robi? wi?cej dodatk?w ale zanim je wypuszcze chc? je sko?czy?
 
Odp: Prace by Oskar

?adne prace do ogl?dania, fajne efekty robisz lecz jest tu jeden podstawowy b??d, prace powinny by? przemy?lane tzn expy powinny by? wi?ksze po co komu ?adne mapy skoro prace nie s? przemy?lane i ciasne taka rada ma?a :)
 
Odp: Prace by Oskar

To pierwotnie jest quest, ale jako expowisko te? si? nada. Fakt, w niekt?rych miejscach jest ma?o terenu do chodzenia, ale wszystko jest tak zrobione, by gracz nie mia? trudno?ci z prze?yciem
ajv1qw.png
 
Odp: Prace by Oskar

Piramidy troch? nudne, ale trudno.
Galeria jako ca?o?? - ciekawa, mapy trzymaj? klimat, jest dobrze.

btw. Co to jest za ground w lewym g?rnym rogu piramidy? tragedia kosmiczna ; >
 
Odp: Prace by Oskar

Ten ground to z?oto. Przyjrzyj si? dok?adnie, a zobaczysz, ?e to le??ce monety. Piramidy nudne? A co innego mo?na tam doda?? Ch?tnie przyjm? propozycje.
 
Odp: Prace by Oskar

e7z7zr.png


W??cz obrazek w nowym oknie by by? wi?kszy.
 
Odp: Prace by Oskar

@UP,
Nice, na prawd? ?wietna praca.
Takich ludzi teraz ze ?wiec? szuka?.

?ycz? sukces?w i Pozdrawiam.
 
Odp: Prace by Oskar

Oskar od skryptera do mappera xd
 
Ostatnia edycja:
Odp: Prace by Oskar

Prace ?adne, pode?lij swoje grafiki do CipSoftu :)
 
Odp: Prace by Oskar

Mapka do mojego nowego pomys?u
23ucspe.png


#down
Wszystkie mapy robi? na sw?j w?asny u?ytek, tj. do projektu.
 
Ostatnia edycja:
Odp: Prace by Oskar

pod tw?j projekt, na zlecenie czy 4fun?
 
Odp: Prace by Oskar

I druga wysepka, kt?ra bezpo?rednio ingeruje w nowy pomys?
5u3bpe.png
 
Odp: Prace by Oskar

Nie jestem ekspertem, ale te brzegi na dole chyba nie stoj? na poziomie, kt?ry pokaza?e? w innych pracach i chyba nale?a?oby je troch? poprawi??
Nie przekonuj? mnie te nowe drzewa, jako? nie pasuj? do reszty :(
 
Odp: Prace by Oskar

Zdj?cia in game. W najbli?szym czasie dodam ich wi?cej
2vmh5iw.jpg


#edit
No tak. Zapisa?o w .jpg. Poprawi? w najbli?szym czasie.
 
Odp: Prace by Oskar

2 screen od gory najlepszy - reszta to albo zbyt malo czegos albo nawalone.
Czekam na in-game bo zbytnio nie ma czego oceniac.
 
Odp: Prace by Oskar

?wietnie wygl?da ingame.
Bardzo ?adnie wszystko wsp??gra.

Pozdrawiam i czekam na wi?cej.
 
Status
Zamknięty.
Do góry