• logo_cipsoft
    Nowe serwery zostały otwarte 19 Lut 2025:
    Noctalia (Open PvP) Ignitera (Open PvP) us_logo Xybra (Open PvP)

[Skrypty][7.6-8.4] Skrypty na zam?wienie by Magic

Status
Zamknięty.
Odp: [Skrypty][7.6-8.4] Skrypty na zam?wienie by Magic

@Wojtek
Od razu m?wi? - nie testowa?em! Nie mia?em na czym. A ?e mam urwanie g?owy mo?liwe, ?e s? b??dy.

1 skrypt:
actions/scripts
Kod:
kasyno.lua

i do niego:
Kod:
function onUse(cid, item, fromPosition, itemEx, toPosition)
--by Kanciak
local talonPos = {x=toPosition.x-1, y=toPosition.y, z=toPosition.z, stackpos=255}
local talonPos = {x=toPosition.x+1, y=toPosition.y, z=toPosition.z, stackpos=255}
talons = getThingfromPos(talonPos)
liczba = math.random(0,100)
count = talons.type
dzwignia = getThingfromPos(toPosition)

tekst_gdy_przegra = "Niestety, lecz szczescie Tobie nie sprzyjalo. Straciles wszystkie talony."
tekst_gdy_remis = "Remis - nie tracisz nic."
tekst_gdy_wygra2 = "Gratulacje, wygrales! Dostajesz 2 razy wiecej talonow!"
tekst_gdy_wygra4 = "Gratulacje, wygrales! Dostajesz 4 razy wiecej talonow!"

    if talons.itemid == getItemIdByName(talon) then
        if liczba >= 0 and liczba <= 55 then
            doRemoveItem(talons.uid,count)
            doSendMagicEffect(talonPos,2)
            doPlayerSendTextMessage(cid,22,tekst_gdy_przegra)
        elseif liczba > 56 and liczba <= 75 then
            doPlayerSendTextMessage(cid,22,tekst_gdy_remis)
            doRelocate(talonPos, depoPos)
            doSendMagicEffect(depoPos,14)
        elseif liczba > 76 and liczba <= 90 then
            doPlayerSendTextMessage(cid,22,tekst_gdy_wygra2)
            doCreateItem(getItemIdByName(talon),count,depoPos)
            doSendMagicEffect(talonPos,14)
        elseif liczba > 91 and liczba <= 100 then
            doPlayerSendTextMessage(cid,22,tekst_gdy_wygra4)
            doCreateItem(getItemIdByName(talon),count*3,depoPos)
            doSendMagicEffect(talonPos,14)
        else
            debugPrint("Kasyno: Blad losowania liczby!")
        end
        doSendAnimatedText(toPosition,""..liczba.."",192)
        doSendMagicEffect(toPosition,27)
        if dzwignia.itemid == 1945 then
            doTransformItem(dzwignia.uid,1946)
        else
            doTransformItem(dzwignia.uid,1945)
        end
    end
end

2. Skrypt

actions/scripts
Kod:
drzwiKasyno.lua
I do niego:
Kod:
function onUse(cid, item, fromPosition, itemEx, toPosition)
--by Kanciak! (Winged'Nightmare)
--budzik.wxv.pl Zapraszam!

-- Edit
local aid_poziomo = 23410      -- Action id drzwi stojacych poziomo
local aid2 = 23411
local time = 5         --Po jakim czasie gracz zostanie teleportowany poza pokoj (W MINUTACH!)
local text_przy_wejsciu = "Masz tylko " .. time .. " minut na wykonanie misji. Spiesz sie!" -- Napis wyswietlany po wejsciu gracza do pokoju
local text_ostrzegawczy = "Uwaga, zbli?a si? koniec czasu. Zabierz swoje rzeczy!" --Napis wyswietlany na 1min przed koncem czasu.
local text_time_out = "Czas sie skonczyl! Zostales teleportowany przed pokoj!" --Napis wyswietlany po teleportowaniu gracza
--/edit

-- NIZEJ JUZ NIC NIE ZMIENIAJ, CHYBA ZE WIESZ CO ROBISZ.
local time_alarm = time - 1
local parameters = {}
parameters.cid = cid
parameters.pos = pos
parameters.text_time_out = text_time_out
parameters.text_ostrzegawczy = text_ostrzegawczy
parameters.itemuid = item.uid
parameters.aid_poziomo = aid_poziomo
parameters.aid2 = aid2
local czas = time * 1000 * 60
local time_ostrzegania = time_alarm * 1000 * 60 
local storage1 = 24370
local storage2 = 24371
local storage3 = 24372
pos = getPlayerPosition(cid)
pozycja = {x=getPlayerStorageValue(cid,storage1), y=getPlayerStorageValue(cid,storage2), z=getPlayerStorageValue(cid,storage3)}

    if(item.actionid == aid_poziomo) then
        doSendMagicEffect(pos,14)
        setPlayerStorageValue(cid,storage1,pos.x)
        setPlayerStorageValue(cid,storage2,pos.y)
        setPlayerStorageValue(cid,storage3,pos.z)
        doTeleportThing(cid,{x=toPosition.x, y=toPosition.y-1, z=toPosition.z})
        doSendMagicEffect({x=toPosition.x, y=toPosition.y-1, z=toPosition.z},14)
        addEvent(teleport, czas, parameters)
        addEvent(ostrzezenie, time_ostrzegania, parameters)
        doPlayerSendTextMessage(cid,22,text_przy_wejsciu)
        mayNotLogout(cid, 1)
        doSetItemActionId(item.uid,aid2)
    elseif(item.actionid == aid2) then
        if(fromPosition.y < toPosition.y) then
            doTeleportThing(cid,{x=toPosition.x, y=toPosition.y+1, z=toPosition.z})
            doSendMagicEffect({x=toPosition.x, y=toPosition.y+1, z=toPosition.z},14)
            stopEvent(teleport)
            mayNotLogout(cid, 0)
            doSetItemActionId(item.uid,aid_poziomo)
        elseif(fromPosition.y > toPosition.y) then
            doPlayerSendCancel(cid,'You can not use this object.')
        end
    else
        doPlayerSendCancel(cid,'You can not use this object.')
    end
    return 0
end

function teleport(parameters)
local storage1 = 24370
local storage2 = 24371
local storage3 = 24372
local pozycja = {x=getPlayerStorageValue(parameters.cid,storage1), y=getPlayerStorageValue(parameters.cid,storage2), z=getPlayerStorageValue(parameters.cid,storage3)}

doTeleportThing(parameters.cid, pozycja)
doPlayerSendTextMessage(parameters.cid,22,parameters.text_time_out)
doSendMagicEffect(pozycja, 37)
mayNotLogout(parameters.cid, 0)
doSetItemActionId(parameters.itemuid,aid2)
end

function ostrzezenie(parameters)
doPlayerSendTextMessage(parameters.cid,parameters.text_ostrzegawczy)
end

do actions.xml dodaj:
Kod:
<action actionid="action_id_dzwigni" script="kasyno.lua"/>
<action fromaid="23410" toaid="23411" script="drzwiKasyno.lua"/>

3. Npc zaraz dorobie.

Je?li co? b?dzie ?le - skopiuj b??dy z konsoli.
@Kopi
Dla ciebie zrobi? potem - nie bardzo zczai?em ocb z tym czarem... Chodzi o to, ?e do najbli?szego potworu si? teleportuje i atakuje?
 
Ostatnia edycja:
Odp: [Skrypty][7.6-8.4] Skrypty na zam?wienie by Magic

Witam

prosze o:

Items : 8.4
Nazwa : Boots of Devon
Co ma robi? : Dodawa? 100 hp co 2sec i 200 many co 1sec
Dodatkowy opis : Maj? wygl?da? jak Firewalker Boots i po zu?yciu zamienia? si? Worn Soft Boots tylko ma si? to nazywa? Worn Boots of Devon i maj? trwa? 240 min

Moj kolega pisal juz o tym zamowieniu ale widocznie nie zostalo ono zauwazone (albo to jest tak trudny skrypt ze nikt sie za niego nie bierze;p)
blagam o szybka odp :)
 
Odp: [Skrypty][7.6-8.4] Skrypty na zam?wienie by Magic

@mosiek

W items.xml znajd? itemid 9932 i zamie? 3 kolejne itemy na:

Kod:
    <item id="9932" article="a" name="boots of devon">
        <attribute key="weight" value="800"/>
        <attribute key="slotType" value="feet"/>
        <attribute key="decayTo" value="9934"/>
        <attribute key="transformDeEquipTo" value="9933"/>
        <attribute key="duration" value="14400"/>
        <attribute key="healthGain" value="100"/>
        <attribute key="healthTicks" value="2000"/>
        <attribute key="manaGain" value="200"/>
        <attribute key="manaTicks" value="1000"/>
        <attribute key="showduration" value="1"/>
    </item>
    <item id="9933" article="a" name="boots of devon">
        <attribute key="description" value="Wearing these boots reduces the damage gotten from fiery ground."/>
        <attribute key="weight" value="950"/>
        <attribute key="armor" value="2"/>
        <attribute key="slotType" value="feet"/>
        <attribute key="healthGain" value="100"/>
        <attribute key="healthTicks" value="2000"/>
        <attribute key="manaGain" value="200"/>
        <attribute key="manaTicks" value="1000"/>
        <attribute key="transformEquipTo" value="9932"/>
        <attribute key="stopduration" value="1"/>
        <attribute key="showduration" value="1"/>
    </item>
    <item id="9934" article="a" name="worn boots of devon">
        <attribute key="weight" value="950"/>
    </item>
Linijki w movements.xml powinie?e? ju? mie?.
Pozdro.
 
Odp: [Skrypty][7.6-8.4] Skrypty na zam?wienie by Magic

tibia 8.4 silnik TFS 0.4

Co ma robi? :pokazywa? ile hp sobie przywr?cili?my

Jak co si? stanie :gdy uleczymy sie lub ktos na uleczy

Dodatkowy opis : wartosc bedzie pokazana przez cyferki i bedzie tak samo unosic sie do gory jak hity tylko ze w innym kolorze
 
Odp: [Skrypty][7.6-8.4] Skrypty na zam?wienie by Magic

22:24 You see a closed door.
ItemID: [1945].
ActionID: [5555].

22:24 You see a closed door.
ItemID: [7036].
ActionID: [23410].


Action ID dla d?wigni to 5555. Drzwiom ustawi?em 23410.
Na te b??dy z vocation i raidem nie patrz :p (cho? z tym II to m?g?by? mi pom?c :rolleyes:)

screendz9.jpg



@Freestyler

A to przypadkiem nie powiniene? zrobi? Temple w Rooku, stworzy? miasto Rook (Edit Towns) i da? wsp??rz?dne tego Temple. Wtedy tak jak m?wi Magic Hereos zmie? Rook Sample tylko Town id na to kt?re ma Rook (city).

P.s. Mo?e nie w temacie (dlatego nie musisz odpowiada? bo znowu warna dostan?), ale nie wiesz czy przypadkiem, gdy mam ostrze?enie/a to jak kto? mi da? repucik to b?dzie si? on liczy?? Bo dosta?em reputa, a si? nie pokazuje.
 
Ostatnia edycja:
Odp: [Skrypty][7.6-8.4] Skrypty na zam?wienie by Magic

1 .mam pytanie b?dzie ten NPC co daje exp za jaki? item?
2 .Actions, quest
S? 3 skrzynki;w 1 dla maga i druta :Bp great mana potion,100cc.blue rob i legi,w 2 Dla knighta megic long swordi demon shield,w 3 dla palka :bp power bolt?w,Bp infernal bolt?w,Bp uh,bp assasinek i 100 enchated spear.
3.czy m?g?by? napisa? takie co? ?e jak klikam na nowy item np.nowego wall'a to ?eby nie pisa?o item of type ... tylko normalnie.

Si? przypominam bo ju? chyba zapomnieli?cie..

Za pomoc dam +
 
Odp: [Skrypty][7.6-8.4] Skrypty na zam?wienie by Magic

@UP
Wystarczy 1 skrzynka - ka?dy dostanie co innego... ; )
@2x UP
Podaj Tw?j plik z profesjami !: )
 
Ostatnia edycja:
Odp: [Skrypty][7.6-8.4] Skrypty na zam?wienie by Magic

Witam. Potrzebuje takich skryptow a mianowicie :vip door+medal of honour vip access, item ktory daje nam wybrane 2 addony np klikamy na santa doll i i otwiera nam sie okienko do wybrania addona np maga i mamy 1st i 2nd addon, pacc door, pacc rune. Uzywam TFS pod 8.4 bede bardzo wdzieczny za pomoc!
 
Odp: [Skrypty][7.6-8.4] Skrypty na zam?wienie by Magic

@UP
Opisz te skrypty...-.- (szczeg?lnie VIP)

Edit: @UP
Opisz te skrypty...-.- (szczeg?lnie VIP)
@DOWN
Mo?e usu? areaspawn? Bo mi to psu?o raidy : |
 
Ostatnia edycja:
Odp: [Skrypty][7.6-8.4] Skrypty na zam?wienie by Magic

Nie o profesj? si? martwi? a o ten nieszcz?sny raid.

Raid.xml
Kod:
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?>
<raids>
<raid name="tiris_rotworm" file="tiris_rotworm.xml" interval="10" chance="10" margin="0"/>
</raids>
tiris_rotworm.xml

Kod:
<raid>
<announce type="19" message="Plaga w Tiris, Rotwormy i Raty zaczynaja wychodzic z podziemi!" />
<singlespawn delay="0" name="Rotworm" x="238" y="164" z="7" />
<singlespawn delay="0" name="Rotworm" x="250" y="165" z="7" />
<singlespawn delay="0" name="Rotworm" x="268" y="160" z="7" />
<singlespawn delay="0" name="Rotworm" x="265" y="162" z="7" />
<singlespawn delay="0" name="Rotworm" x="282" y="174" z="7" />
<singlespawn delay="0" name="Rotworm" x="293" y="181" z="7" />
<singlespawn delay="0" name="Rotworm" x="305" y="185" z="7" />
<singlespawn delay="0" name="Rotworm" x="317" y="174" z="7" />
<announce delay="7000" type="19" message="Arena" />
<areaspawn delay="7500" fromx="279" fromy="163" fromz="7" tox="282" toy="166" toz="7">
<monster name="Rat" amount="8" />
<monster name="Cave Rat" amount="4" />
</areaspawn>
<announce delay="10000" type="19" message="Opanowano zagrozenie." />
</raid>
Po pierwsze brakuje jak wida? ze screenu ?e brakuje interval2...
szkoda tylko ?e ja nawet nie wiem za co odpowiada interval a co dopiero 2 :(

P.s. Rabbitator ?eby nie pisa?o wall of type... trzeba ka?dy opis oraz nazw? ka?dego muru w kt?rym to zauwa?y?e? w items.xml zmieni?. Wi?c troch? roboty jest :D
 
Ostatnia edycja:
Odp: [Skrypty][7.6-8.4] Skrypty na zam?wienie by Magic

Witam! Potrzebuje takie skrypty. \/


Rodzaj: creaturescript
Wersja tibii: 8.40 (TFS 0.3 beta3)
Tak jak na WypasOTS, ze jak sie awansuje na 100, 200, 300, 400, 500lvl to pisze "Player_name just advanced to level 100, congratulations!" Tak samo 200, 300, 400, 500.
Drugi skrypt tez z WypasOTS tylko, ze jak sie kogos zabije to jest w dedzie mozg i pisze na nim jaki nick i level miala osoba, ktora padla i jaki nick i level miala osoba ktora zabila. Mogly byc zapisane na mozgu nawet 2 osoby jak 2 ubijaly! Z g?ry THX;p
 
Odp: [Skrypty][7.6-8.4] Skrypty na zam?wienie by Magic

NPC : Guard
Funkcja : Zabijanie ludzi ze skullem przy wbitym pz (X, walka)
Wygl?d : Nie istotny :)
Info : Silnik 8.0 CzepOTS ; NPC system : Jiddo's advanced NpcSystem v3.0x
 
Odp: [Skrypty][7.6-8.4] Skrypty na zam?wienie by Magic

Witam! Potrzebuje takie skrypty. \/
Rodzaj: creaturescript
Wersja tibii: 8.40 (TFS 0.3 beta3)
Tak jak na WypasOTS, ze jak sie awansuje na 100, 200, 300, 400, 500lvl to pisze "Player_name just advanced to level 100, congratulations!" Tak samo 200, 300, 400, 500.
Drugi skrypt tez z WypasOTS tylko, ze jak sie kogos zabije to jest w dedzie mozg i pisze na nim jaki nick i level miala osoba, ktora padla i jaki nick i level miala osoba ktora zabila. Mogly byc zapisane na mozgu nawet 2 osoby jak 2 ubijaly! Z g?ry THX;p
Lol, m?zg...xDDD!
To serce !:P
A z awansem, to musisz mie? funkcje onAdvance (na otlandzie jest : ))
Skrypt mog? napisa? - ale niestety, funkcje musisz sobie sam zkonfigurowa? i doda? !
 
Odp: [Skrypty][7.6-8.4] Skrypty na zam?wienie by Magic

hmm.. no z awansowaniem mam tyle ze mam taki problem
"[02/02/2009 20:36:11] Warning: [Event::loadScript] Can not load script. data/creaturescripts/scripts/advance.lua
[02/02/2009 20:36:11] data/creaturescripts/scripts/advance.lua:5: 'do' expected near 'if' "

a skrypt wyglada tak:

function onAdvance(cid, oldlevel, newlevel)
local levels = {100, 200, 300, 400, 500, 600, 700, 800, 900, 1000}
local efekt = MESSAGE_STATUS_WARNING
for i=1, #levels
if newlevel == levels then
broadcastMessage(''.. getCreatureName(cid) ..' just advanced to level '.. levels ..', congratulations!', efekt)
end
end
end


Je?eli nie zrobi Ci to wielkiego k?opotu to m?g?by? zedytowa? city guarda z TFS 0.3 beta 3, ?e jak si? napisze "hi" i przekle?stwo, to zostanie graczowi 1hp i 10 many. Przekle?stwo mo?esz zrobi? 1 dla wzoru reszt? sobie sam napisz?.

A to serce to tez trzeba jakies funkcje skonfigurowac?

Sorki, ze jestem taki t?py, ale wko?cu mam tylko 12 lat a na SQL siedze od 3 miesi?cy i zawsze mia?em proste serwy, co w??cza?em i gra?em, lecz teraz chce zacz?? robic profesjonalne

P.S. Prosz? o wyrozumia?o??.
 
Ostatnia edycja:
Odp: [Skrypty][7.6-8.4] Skrypty na zam?wienie by Magic

@UP
Ka?dy mia? kiedy? te 12 lat...;)
City Guarda - Dam w edicie !
A ten skrypt... hmmm...
Kod:
function onAdvance(cid, oldlevel, newlevel)
local levels = {
{100},
{200},
{300},
{400},
{500},
{600},
{700},
{800},
{900},
{1000}
}
local efekt = MESSAGE_STATUS_WARNING
for i=1, #levels
if newlevel == levels[i] then
broadcastMessage(''.. getCreatureName(cid) ..' just advanced to level '.. levels[i] ..', congratulations!', efekt)
end
end
end
Spr?buj to :) !
NPC :
Kod:
local target = 0
local prevTarget = 0
local maxChaseDistance = 20
local origPos = 0
local lastAttack = 0
local followTimeout = 10
local brzydkie = {
{huj},
{dziwka},
{kurwa},
{jebac},
{pierdole}
}
local hp = (getCreatureHealth(cid)-1)
local mana = (getCreatureMana(cid)-10)
local function isSkulled(cid)
	if(getCreatureSkullType(cid) >= 3 and isPlayerPzLocked(cid) == TRUE) then
		return true
	end

	return false
end

local function goToOrigPos()
	target = 0
	lastAttack  = 0
	selfFollow(0)
	doTeleportThing(getNpcCid(), origPos)
end

local function updateTarget()
	if(isPlayer(target) == FALSE) then
		goToOrigPos()
	elseif(not isSkulled(target)) then
		selfSay("Now, behave in the future.")
		goToOrigPos()
	end

	if(target == 0) then
		local list = getSpectators(getNpcPos(), 9, 9, false)
		for i = 1, table.getn(list) do
			local _target = list[i]
			if(_target ~= 0) then
				if(isPlayer(_target) == TRUE and isSkulled(_target)) then
					if(getTilePzInfo(getCreaturePosition(_target)) == FALSE) then
						if(selfFollow(_target)) then
							target = _target
							if(target ~= prevTarget) then
								selfSay("We do not tolerate people like you here!")
							end

							prevTarget = target
							break
						end
					end
				end
			end
		end
	end
end

function onCreatureAppear(cid)
	if(cid == getNpcCid()) then
		origPos = getNpcPos()
	end
end

function onCreatureDisappear(cid)
	if(cid == target) then
		goToOrigPos()
	end
end
function onCreatureSay(cid, type, msg)
for i=1, #brzydkie do
  	msg = string.lower(msg)
  	if ((msgcontains(msg, ''..brzydkie[i]..'') and (focus == 0)) and getDistanceToCreature(cid) < 7 then
  		selfSay('' .. getCreatureName(cid) .. '! We do not tolerate people like you here!', cid)
  		focus = cid
function onCreatureMove(creature, oldPos, newPos)
	--
end

function onThink()
	updateTarget()

	if(target == 0) then
		return
	end

	local playerPos = getCreaturePosition(target)
	local myPos = getNpcPos()

	if(myPos.z ~= playerPos.z) then
		goToOrigPos()
		return
	end

	if(math.abs(myPos.x - origPos.x) > maxChaseDistance or math.abs(myPos.y - origPos.y) > maxChaseDistance) then
		selfSay("I'll catch you next time.")
		goToOrigPos()
		return
	end

	if(lastAttack == 0) then
		lastAttack = os.clock()
	end

	if(os.clock() - lastAttack > followTimeout) then
		selfSay("You got me this time, but just wait.")
		goToOrigPos()
		return
	end

	if((math.abs(playerPos.x - myPos.x) <= 1) and (math.abs(playerPos.y - myPos.y) <= 1)) then
		doTargetCombatHealth(getNpcCid(), target, COMBAT_LIFEDRAIN, -200, -300, CONST_ME_BLOCKHIT)
		lastAttack = os.clock()
	end
end
 
Ostatnia edycja:
Odp: [Skrypty][7.6-8.4] Skrypty na zam?wienie by Magic

8.1 XML
CHcialbym prosic o skrypt
JAK ktos wezmie uh to widac za ile hp uleczyl sie nad nim cos w stylu exp tylko na zielony kolor i przedtym +
NP.Typ sie uhnal za 1000hp to bedzie tak +1000 i na zielono kumasz czacze ;s reput po leci jak zrobisz :D
 
Odp: [Skrypty][7.6-8.4] Skrypty na zam?wienie by Magic

To jest na TFS 0.3 w config.lua...
Inaczej pr?bowa?em, ale mi nie wysz?o - je?li mi si? uda, opublikuje na forum : ) !
 
Ostatnia edycja:
Odp: [Skrypty][7.6-8.4] Skrypty na zam?wienie by Magic

No to co z tym kasynem? Poprawisz :confused: Bo troch? na poprawk? czekam.

Edit:
P.s. Seromontis to tu
Kod:
    -- Battle
    worldType = "pvp-enforced"
    hotkeyAimbotEnabled = "yes"
    protectionLevel = 10
    pvpTileIgnoreLevelAndVocationProtection = "yes"
    killsToRedSkull = 10
    pzLocked = 50 * 1000
    criticalHitChance = 3
    displayCriticalHitNotify = "no"
    removeAmmoWhenUsingDistanceWeapon = "yes"
    removeChargesFromRunes = "yes"
    timeToDecreaseFrags = 6 * 60 * 60 * 1000
    whiteSkullTime = 10 * 60 * 1000
    noDamageToSameLookfeet = "no"
    experienceByKillingPlayers = "yes"
    [U][I][B][COLOR=Green]showHealingDamage = "[COLOR=Red]yes[/COLOR]"[/COLOR][/B][/I][/U]
    fieldOwnershipDuration = 5 * 1000

Tutaj trzeba podmieni?.
 
Ostatnia edycja:
Odp: [Skrypty][7.6-8.4] Skrypty na zam?wienie by Magic

@UP
Ale o ile dobrze mi wiadomo to na tibii 8.1 XML nie ma takiej mo?liwo?ci, wi?c trzeba przez skrypt

Pozdrawiam,
Julcio

@EDIT Aaaa, jak by? m?g? i mia? czas, to da?by? rade zrobi? te serca? I jak trzeba te konfiguracje to bym prosi?, aby? troch? ja?niej wyt?umaczy?, oczywi?cie jak b?dziesz chcia?, bo nie chc? si? narzuca?. ;)

@EDIT W skrypcie na awansowanie wywala mi taki b??d
Kod:
[03/02/2009 13:30:08] Warning: [Event::loadScript] Can not load script. data/creaturescripts/scripts/advance.lua
[03/02/2009 13:30:08] data/creaturescripts/scripts/advance.lua:16: 'do' expected near 'if'

A NPC taki b??d:
Kod:
[03/02/2009 13:30:26] [Warning - NpcScript::NpcScript] Can not load script: data/npc/scripts/cityguard.lua
[03/02/2009 13:30:26] data/npc/scripts/cityguard.lua:69: ')' expected near 'then'

@EDIT A mo?e co? takiego przerobi?:
Kod:
function onAdvance(cid, skill, oldlevel, newlevel)
[COLOR="Lime"]if newlevel == 100 then
doBroadcastMessage(getPlayerName(cid).." is lvl 100 now!!!!", 21)[/COLOR]<<<< To kopiowa? na 200, 300... w tym samym pliku?
end
end

@EDIT Ju? mam awansowanie teraz tylko, gdyby? m?g? mi zrobi? te serca, reput poleci ;)
 
Ostatnia edycja:
Status
Zamknięty.
Do góry